BMW serija 1 sa 3 vrata


U BMW-u ne miruju. Samo 2 dana posle prvih informacija o obnovljenoj seriji 5 i novom M5 touringu, stizu i prve slike serije 1 u verziji sa 3 vrata. Slike nisu zvanicne ali prikazuju definitivan i konacan izgled ove karoserijske varijante. Na osnovu toga ocekuje se premijera vec pocetkom marta u Zenevi a prodaja od sredine godine. U odnosu na stariju verziju sa 5 vrata, dizajnerskih razlika nema ni napred ni pozadi. Sve se dakle svodi na nova, kupeovski oblikovana vrata. Razlika nema ni u mehanici pa ponuda motora obuhvata vec poznate od 1,6 do 3,0 litara ali sa rasponom snage sada od 122 do 265KS. Naime svi motori su dobili po nekoliko konja pa tako najmanji 116i umesto 115KS rapolaze sa 122, model 118i ima 143KS, 120i sada raspolaze sa 164KS, a dizelasi 118d i 120d imaju 136, odnosno 177KS dok 130i ima i dalje 265KS. Zajedno sa trovratnom varijantom bice predstavljena i blago doterana verzija sa 5 vrata, cije se promene svode na doterana prednja i zadnja svetla, branike, tzv. bubrege sa vise hroma, par lajsni i sl. Slicne, manje estetske promene se planiraju i za kabinu gde se najavljuju jos kvalitetniji materijali. Ono sto je zanimljivije jesu najave o mogucoj ugradnji 3,0 litarskog bi-turbo benzinca sa okruglih 300KS u ovaj model, koji bi poneo oznaku 135i. Naravno i u ovu varijantu sa 5 vrata ugradjivace se oni pomenuti pojacani motori od 1,6 do 3,0 litara.
Infiniti G35 coupe

Infiniti je pustio u opticaj ovaj crtez svog novog coupe modela G35 za 2008.godinu. Kao sto se vidi G35 skoro u potpunosti preuzima dizajn sa koncepta Infiniti Sports coupe iz prosle godine. Manje su razlike samo na nosu, tacnije diskretno su na buducoj serijskoj verziji promenjeni prednji branici, svetla i maska. Ocekuju se ubedljive performanse jer i obicna sedan verzija G35 sa 3,5 litarskim V6 motorom dostize stotku za 5,2 sekunde. Zanimljivo je da je Nissan jos prosle godine zastitio oznaku G37 sto daje naslutiti da ce coupe verzija, za razliku od malopre pomenute sedan verzije, mozda dobiti veci i snazniji 3,7 litarski motor. U tom slucaju logicna oznaka novog modela bi bila Infiniti G37.
Abarth Fiat 500


Iako i obicna verzija novog retro Fiata 500 jos nije zvanicno predstavljena, koristeci nezvanicne slike tog modela koje su nekako dospele u javnost, italijanski dizajneri sa sajta Infomotori vec crtezima najavljuju i sportsku Abarth varijantu. Taj model ce, posle najave Punta Abarth, biti jos jedan u nizu, koji ce pomoci povratak imena Abarth na velika vrata. Osim ratnickih boja ( odlicna kombinacija bele boje sa crvenim bocnim trakama i znak skorpiona na bokovima ), koje se podrazumevaju glavna stvar je ipak motor a koji ce to biti za sada se ne zna. Spekulise se i dalje sa jednim 2-cilindrasem sa turbo punjacem i 110KS kao i 1,4 litarskim sa 120 pa cak i 150KS ! Obican Fiat 500 ce imati premijeru 15. septembra ove godine, a ova Abarth verzija, po najavama, vec tokom 2008. godine.
Procurele i slike Lexusa IS-F


Ali ovoga puta je slike pustio sam Lexus tj. Toyota kao vlasnik ove luksuzne marke, i to preko reklame, koja se moze videti na internetu. Ipak da ne bude sve idealno, te slike nisu bas najboljeg kvaliteta ali je i to dovoljno da se vide agresivni body kit na karoseriji, posebno napred gde se nalaze veliki otvori za vazduh, a tu su i poveci pragovi i tockovi i sl. Nazalost nema fotografija otpozadi da vidimo da li su bile realne one slike, koje smo objavili nedavno, na kojima IS-F ima zanimljivo oblikovane zavrsetke duple izduvne cevi. Lexus najavljuje 5,0 litarski V8 motor sa najmanje 400KS ( tacan podatak ce saopstiti u nedelju 7. januara ali se procenjuje na bar 420 konja da bi bio konkurent novom M3 iz BMW-a ), koji ce IS-F katapultirati do 60 milja na sat (96 km/h) za manje od 5 sekundi.
BMW M5 Touring


U maju ove godine BMW ce pustiti u prodaju i karavansku verziju svoje sportske limuzine srednje klase. Dakle stize M5 Touring, kako u BMW-u tradicionalno oznacavaju karavane. Kao i limuzinska varijanta i M5 Touring ce raspolagati sa V10 motorom od 507KS iz 5,0 litara zapremine i, kao sto je to obicaj, ogranicenjem maksimalne brzine na 250 km/h. Slika prikazuje M5 Touring na poslednjim testiranjima pred prezentaciju.
Opel Corsa OPC


Kao konkurenta najavljenom Fiat Grande Puntu Abarth sa 200KS i postojecem Renaultu Sport Cliu197, Opel priprema vatrenu Corsu OPC sto je kod Opela oznaka za najsportskije verzije. Zastitni znak OPC modela je i plava boja pa je takva i Corsa OPC na slikama tokom testiranja po Nemackoj. Prezentacija verovatno u septembru na salonu u Frankfurtu a prodaja tek na prolece 2008.godine. Pored spustenog sportskog ogibljenja, sireg traga tockova i punog aerodinamickog kita na karoseriji, ova Corsa raspolaze sa motorom od 1,6 litara zapremine i 195KS. Zahvaljujuci tome postize ubrzanje do 100km/h za manje od 8 sekundi ( po nekima i za 7,5 ) uz maksimalnu brzinu od 225 km/h.
Bugatti Veyron Sport sa 1200KS

Internetom, posebno nemackim, kruze glasine da Bugatti sprema jos mocniju verziju svog Veyrona i to sa svih 1200KS i sa prostim dodatkom Sport u imenu. Dakle jos jedan korak napred sa novih 199KS u odnosu na serijskih 1001KS i 1250Nm. Kako je i taj "obicni" Veyron dovoljno eksplozivan sa svojim ubrzanjima i maksimalnom brzinom od 407 km/h, mozemo samo da zamislimo mogucnosti ove snaznije verzije. Ali nazalost to su za sada samo glasine pa nam ostaje samo da cekamo. I da se nadamo da ce se ostavariti. Treba doduse podsetiti da je pocetkom 2006. godine, uvek dobro obavesteni, nemacki AutoBild najavio i Super Sport varijantu Veyrona sa svih 1250KS !!
Nove slike BMW-a M3


Auto casopis Car magazine je objavio nekoliko novih i zaista ekskluzivnih slika (naravno nezvanicnih) nove verzije BMW-a M3, koje prenosimo. Na slikama je gotova varijanta M3 kakva ce biti (po nekim informacijama) predstavljena vec u martu, na salonu u Zenevi ali samo kao koncept dok se serijska verzija cuva kao veliki novitet za domaci teren, za salon u Frankfurtu u septembru ove godine ( mada se po internetu mogu naci i spekulacije da ce se novi M3 naci u prodaji u Evropi vec tokom leta! ). Po poslednjim informacijama motor ce biti 4,0 litarski V8 sa 420KS a menjac 7-stepeni SMG. Kako je nedavno preneo Autoblog.com, Ulrich Bruhnke, prva faca M odeljenja BMW-a, je najavio da bi novi M3 ipak trebao biti gotov za pomenuti Frankfurtski salon sto bi znacilo da prodaje pocinje tek pocetkom 2008.godine. Ali mozda ove slike gotovog M3 iz Car magazina stvarno najavljuju da je ceo projekat vec pri kraju pa nije nerealno ocekivati koncept M3 vec u Zenevi. Autocar najavljuje cenu od 71000 evra u EU.
Fiat Grande Punto Abarth

Kako prenosi britanski Auto Express, krajem 2007.godine Fiat ce predstaviti najjacu verziju Grande Punta sa oznakom Abartha, koji kao kucni tjuner, sprema Punto sa preko 200KS (sadasnji Grande Punto ima najvise 130KS i to iz 1,9 litarskog dizelasa). Za sada se ne zna zapremina motora, samo to da ce imati 2 turbo punjaca a da ce Abarth verzija Punta zahvaljujuci njemu ubrzavati do 100km/h za oko 7 sekundi. Sa ovim osobinama lako staje uz bok Renaultu sport Clio197. Iz Fiata obecavaju bolje vozne osobine i upravljivost a u vezi s tim i povecan trag tockova. Spolja Abarth Punto dobija agresivniji izgled u vidu novih branika ( napred crni prednji deo sa takodje crnom maskom u stilu Pande 100HP ), pragova, zadnjim krovnim spojlerom, hromiranih retrovizora, vecih tockova... Cena se procenjuje na 15000 funti.
Chery F11

Kineski Chery, koji je upravo potpisao pismo o namerama sa Chryslerom o zajednickoj proizvodnji malog globalnog automobila, namerava da od 2009. godine pocne sa produkcijom ovog luksuznog modela F11 na slici. Ocigledno je dizajn inspirisan kineskom verzijom Rovera 75 pod imenom Roewe 750e sto je posebno vidljivo sa strane koja je kao preslikana sa engleskog originala a i velika hromirana maska nije mnogo drugacija. Za sada se najavljuju dva motora i to 3,0 litarski V6 i 4,2 V8 iz sopstvenog razvoja ali nepoznate snage kao sto su nepoznati i drugi podaci vezani za ovaj model. Ime F11 ce verovatno u serijskoj varijanti biti promenjeno.
Chevrolet Camaro cabrio po drugi put


Kao sto smo i najavili pre nekoliko dana, Chevrolet ce na predstojecem salonu u Detroitu prikazati koncept svog Camara u cabrio izdanju. Moglo bi se reci da je to koncept koncepta posto i sam Camaro za sada predstavlja studiju koja ce 2009. godine prerasti u serijski model. Sam cabrio bi trebao krenuti u produkciju tek 2010. godine a do tada evo nekoliko novih impresija ovog cabrija koje je objavio americki Winding Road. Kako je Camaro i u obicnoj coupe verziji posle predstavljanja koncepta u januaru ove godine, takodje u Detroitu, podigao dosta prasine, tako se i ova verzija ocekuje sa dosta nestrpljenja. Jednostavno u americkoj se javnosti podrazumevalo da ce novi Camaro dobiti i neizbeznu cabrio verziju tako da sada stvari sa ovim konceptom samo dolaze na svoje. Camaro cabrio ce medjutim, bar sada tako izgleda, zadrzati platneni pokretni krov u skladu sa tradicijom na koju u Chevroletu obilato racunaju da ce im pomoci u prodaji ne samo ovog cabrija vec i obicne coupe verzije kada konacno pocne prodaja pomenute ali daleke 2009.godine. Od motora se pominju V8 sa 300KS pa navise i manji V6.
Toyota Auris sa 3 vrata


Auris je nedavno predstavljen kao naslednik Corolle u hatchback verziji i to samo u varijanti sa 5 vrata ( o Aurisu vise u nasoj rubrici Predstavljamo ) a evo i spijunskih slika njegove sportskije verzije sa 3 vrata. Nazalost ono najvaznije se sa ove spijunske slike ne vidi ali Toyota vec ucestvuje sa takvim Aurisom na nekim sportskim takmicenjima odakle je i druga slika ali tesko je reci da li ce i serijska verzija za sledecu godinu biti ista ili razlicita. Ostaje nam da cekamo.
Citroen C3 Streetlounge


Posle modela C8, C4 Picasso(sledece godine stize i verzija za 5 putnika), Xsare Picasso, Berlinga, iz Citroena ce tokom 2008. godine stici jos jedan monovolumenski auto; C3 Streetlounge koji ce nastati na platformi novog C3 a cija ce premijera biti nekoliko meseci ranije tokom te iste 2008. Kako ce i novi Berlingo biti prezentovan takodje 2008. vidi se da ce Citroen bas biti aktivan narednih godina i to u segmentu manjih vozila ali se istovremeno namece pitanje kanibalizma u sopstvenoj firmi jer ce novi C3 Streetlounge i putnicka verzija novog Berlinga ciljati prakticno na iste kupce. Treba reci da ime Streetlounge nije zvanicno potvrdjeno ali ono sto se zna jeste da ce C3 Streetlounge kao konkurent Opel Merivi, Fiat Idei, Nissan Noteu, Renaultu Modus i drugima, biti dugacak 3980mm i medjuosovinskog razmaka 2570mm sto znaci da je napravljen na platformi Peugeota 207 i naravno buduceg C3. Interesantnog i simpaticnog dizajna, C3 Streetlounge privlaci paznju i velikim staklenim povrsinama posebno velicinom vetrobrana. Kao i kod vecih MPV-ova iz Citroena, naglasak i kod ovog modela je na prostranosti, udobnosti i prakticnosti putnicke kabine i velicini prtljaznika (verovatno 410 litara) dok ce zadnja klupa moci da se pomera i po duzini i time stvara fleksibilnije transportne mogucnosti. Pokretace ga naravno cela paleta benzinskih i dizel motora i to od 75 do 150KS za benzince dok ce dizelasi biti 1,4 i 1,6 litarski HDi sa 90 odnosno 110KS koji ce biti opremljeni tzv. FAP filterom protiv cadji. I jos mesto proizvodnje. To je grad Trnava u Slovackoj.
Osvezenje za Chrysler 300C


Na slikama je doterani Chrysler 300C za sledecu godinu. Prve slike, koje su lovci na novitete uspeli da naprave, govore da su promene u spoljasnjem dizajnu pre svega usmerene na zadnji deo automobila, pa je taj deo i kamufliran. To sto prednji kraj na ovim fotografijama nije promenjen u odnosu na postojecu verziju ne znaci da ristajlingom nece biti zahvacene i prednje svetlosne grupe i impozantna maska ali ovo su tek prvi prototipovi nove verzije uspesnog Chryslera 300C na ulicama, pa je jos rano davati neke zakljucke. Ono sto se zna jeste da ce unutrasnjost pretrpeti drasticne promene; pre svega centralna konzola i instrument tabla na ciji kvalitet je dosad bilo najvise zalbi. Za sada se ne zna termin zvanicne promocije.
BMW 5 za 2007.


Prosle su vec 3 godine od prezentacije poslednje evolucije BMW-ove vise srednje klase a kako su se u medjuvremenu pojavili novi konkurenti poput Audija A6 i obnovljene Mercedesove E klase, u Minhenu su odlucili da je pravo vreme za manje doterivanje njihove Petice. Naglasak je upravo na blagom faceliftu u vidu doteranih branika, prednjih svetala, pragova, vise hroma na grilu napred i grafike zadnjih svetala. Iznutra se takodje ocekuju manja doterivanja. Sve ovo vazi i za M5, koji osim pomenutih sitnica na obicnoj Petici, dobija i vece i agresivnije prednje branike sa povecanim otvorima za vazduh kao i doterane pragove. Da li ima i nekih promena na mehanici nije poznato a na slikama, napravljenih ovih dana po Minhenu, su obicna serija 5 ( prva slika ) i M5 na drugoj slici.