home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Britanski Aston Martin saopštio je da će James Bond (odnosno glumac Daniel Craig) ponovo voziti njihov model DBS i u najnovijem filmu iz serijala o tajnom agentu Njenog Veličanstva. James Bond je već bio za volanom Aston Martina DBS u filmu Casino Royal, što je u stvari bilo i prvo javno pokazivanje ovog modela. Ako ste pogledali film, onda se sigurno i sećate kako je završio Bondov DBS (za podsećanje tu je priloženi video). Inače, sledeći film o agentu 007 (pod radnim naslovom Bond 22) imaće premijeru u novembru 2008. godine, producenti su Michael G Wilson i Barbara Broccoli, a režiraće ga Marc Forster. Što se serijske verzije Aston Martina DBS tiče, od početka 2008. godine ovaj prelepi auto izuzetnih proporcija će konačno biti dostupan i ljudima, koji nisu tajni agenti Njenog Veličanstva, ali koji opet nisu običan svet, jer DBS naravno neće biti jeftin. Pod haubom se nalazi isti 6,0 litarski V12 motor kao i u modelu DB9, ali koji je pretrpeo veliki broj modifikacija (pre svega, agregat u DBS-u dobija daleko više vazduha u odnosu na onaj u DB9), a uparen je sa manuelnom 6-stepenom transmisijom, koja snagu prenosi na zadnje točkove od 20 inča. Agregat razvija 380kW/517KS i 570Nm obrtnog momenta, koji su zaslužni za sprint do 100 km/h za 4,3 sekunde, dok maksimalna brzina iznosi preko 300 km/h, tačnije 302 km/h. U poređenju sa Aston Martinom DB9 sa manuelnim menjačem, težina DBS-a (1695 kg) je manja za oko 65 kg, što je zasluga obilate upotrebe karbon fibera. Ovako snažan i brz auto zaslužuje i vrhunski kočioni sistem, pa je DBS prvi Aston Martin, koji ima karbon-keramičke kočnice.

 





Nemački Audi je za prvih 11 meseci tekuće godine širom sveta prodao 893.600 svojih automobila, što je porast od 7,3 % u odnosu na isti period prošle godine (samo u novembru 2007. je prodato 75.600 jedinica). U Evropi je od 1.1. do 30.11.2007. prodato 408.200 automobila ili za 8,4 odsto više nego prošle godine. U SAD-u je tokom novembra ove godine plasirano 9104 automobila, što je za 1,1 % manje nego u istom mesecu prošle godine, ali je prodaja u Americi za prvih 11 meseci 2007. ipak za 8,7 procenta veća nego u istom periodu 2006., budući da je u SAD-u zaključno sa 30.11. 2007. prodato 85.004 Audijevih automobila. Kako se očekuje, Audi će ovu godinu završiti sa prodajom od oko 950.000 vozila.



Kako je juče saopštio Opel, samo 14 meseci posle početka prodaje, već je registrovano 500.000 novih Opel Corsi. Za pomenutih 14 meseci Corsa se uspešno pozicionirala na tržištima širom Evrope, pa ne iznenađuje činjenica da je njena prodaja za prvih 11 meseci ove godine čak za 50 % veća nego u istom periodu prošle godine. Inače, od lansiranja prve generacije Corse 1982. godine, Opel je u Evropi prodao skoro 10 miliona primeraka ovog modela B segmenta (prodaja tog 10-milionitog primerka se očekuje već krajem januara 2008. godine). Četvrta generacija Corse je od svoje promocije prošle godine do sada osvojila preko 20 različitih nagrada od strane automobilskih novinara širom Starog kontinenta, uključujući i laskave titule Automobila godine, koje su joj dodeljene u Češkoj, Danskoj, Belgiji, Velikoj Britaniji, Irskoj, Hrvatskoj, Rumuniji, Srbiji i Sloveniji, a osvojila je i titulu "Autobest 2007" (ovu poslednju dodeljuju novinari iz centralne i istočne Evrope).



Kako prenosi Automotive News, povećana prodaja u centralnoj i istočnoj Evropi mogla bi našem kontinentu već u ovoj godini doneti nezvaničnu titulu najvećeg automobilskog tržišta na svetu, koju su dosad držale SAD. Do nedavno je naime prodaja u SAD-u tradicionalno bila daleko veća od one u Evropi, ali je za prvih 10 meseci ove godine, razlika između dva tržišta pala na samo nekoliko hiljada prodatih automobila. Tako je u periodu od 1.1. do 31.10. 2007. prodaja u SAD-u iznosila 13.583.559 vozila, a u Evropi 13.572.669 automobila. Dakle, razlika ove godine iznosi nepunih 11.000 automobila, dok je ta brojka prošle godine bila daleko veća i iznosila je svih 740.000 vozila u korist SAD-a. Sem veće prodaje u centralnoj i istočnoj Evropi, i dva najveća evropska tržišta, Velika Britanija i Italija, takođe beleže rast, dok je prodaja u SAD-u značajno manja (pre svega zbog veće cene goriva). Kako bilo, prodaja u Evropi i u SAD-u bi ove godine trebalo da iznosi po 16 miliona automobila, a gde će biti prodato više, saznaćemo veoma brzo. 



Izvor : www.tanjug.co.yu

Kineski izvoz automobila je drastično povećan u 10 meseci ove godine, kada je u inostranstvu prodato 413.500 vozila, ali je prihod od isporuka bio nesrazmeran izvozu zbog niskih cena, pokazali su najnoviji podaci kineskog ministarstva trgovine.
Za 10 meseci Kina je izvezla 64 odsto više završenih vozila, uključujući automobile, autobuse i kamione, nego u istom periodu minule godine.
Izvoz putničkih automobila je, međutim, više nego utrostručen u tom periodu, dok je dolarska vrednost prodaje porasla svega 174 procenta u odnosu na isti lanjski period, navodi se u izveštaju u kome se ne iznose podaci o vrednosti izvoza u dolarima, nego samo stopa rasta.
Vrednost izvezenih vozila, uključujući kamione i autobuse, dostigla je 4,8 milijardi dolara, što je 117 procenata više nego godinu pre. Najveći deo izvoza otišao je u zemlje u razvoju u Aziji, Africi i na Bliskom istoku.
U izveštaju ministarstva se ističe da je do nesrazmere između povećanja obima izvoza i zarade od prodaje došlo zbog "nezdrave konkurencije" u industriji putničkih automobila. Kao rezultat toga, skoro 60 procenata od 1.242 kompanija koje se bave izvozom vozila prodalo je u inostranstvu po manje od 10 automobila.
Takva kretanja nanose štetu kinskom "brend imidžu" pošto manji proizvođači ne mogu da garantuju odgovarajući servis posle prodaje vozila i distribuciju delova, navodi se u izveštaju.
Kineskim izvozom vozila još dominiraju privredna vozila, autobusi i kamioni, dok su putnički automobili doneli svega 694 miliona dolara, ili oko 14 procenata ukupne prodaje u inostranstvu.
Kina računa da će ove godine izvesti 600.000 vozila, a 2008. oko 800.000, preneo je AP.



Pošto je novi Fiat 500 osvojio titulu evropskog automobila godine 2008., a Grande Punto titulu auta godine 2008. u Brazilu, još jedan Fiatov model se okitio laskavom titulom automobila godine. Naime, žiri sastavljen od auto novinara iz 15 zemalja srednje, istočne i jugoistočne Evrope (među njima je i naša zemlja), dodelio je prestižnu titulu AutoBest za 2008. godinu novoj Fiatovoj limuzini Linea. Linea je dobila ukupno 850 poena, drugoplasirana Kia Cee´d 784, sledi Mazda2 (705), pa nova Škoda Fabia (679) i Toyota Auris, koja je osvojila 583 poena. Kao što napomenuto na početku, u izboru za Autobest učestvuju novinari iz 15 zemalja (Bugarska, Kipar, Hrvatska, Grčka, Makedonija, Poljska, Češka, Rumunija, Rusija, Srbija, Slovačka, Slovenija, Turska, Ukrajina i Mađarska – ukupno 300 miliona stanovnika), a svakom novinaru je na raspolaganju 240 bodova, koji se raspodeljuju između 5 finalista na osnovu 13 parametara (između ostalog, to su dizajn, komfor, ekonomičnost, vozne osobine, cena i vrednost za uloženi novac). Zvanična ceremonija dodele AutoBest priznanja iz ruku ovog nezavisnog međunarodnog žirija, kome je ovo sedmi izbor po redu, odvijaće se početkom februara 2008. u Istanbulu.




Šesti izbor za NetAuto

10 Dec 2007 - 00:51 Vesti Link

Izvor : www.netauto.co.yu

Šesti put za redom, automobilski portal www.netauto.co.yu organizuje izbor za automobil godine putem interneta, ovog puta pod nazivom ELP NetAuto 2008. Kao i prethodnih godina, posetioci ovog automobilskog web portala od 1.12.2007. do 31.1.2008. godine, prema sopstvenim kriterijumima mogu da glasaju za neki od automobila koji su se pojavili u ovoj godini. Za razliku od većine drugih izbora ovaj i ovakav izbor omogućuje da svi koje zanimaju automobili izraze svoje mišljenje. Postupak glasanja je jednostavan: potrebno je samo da se čekira jedan od dvadeset modela iz ovogodišnje svetske automobilske produkcije (kliknite OVDE). Sistem zaštite tako je postavljen da ne postoji mogućnost bilo kakve zloupotrebe, a preko jedne e-mail adrese može da se glasa samo jednom. Predstavniku autorizovanog zastupnika marke čiji model osvoji titulu ELP NetAuto 2008. godine pripašće, kao i do sada statua, autorski rad Lasla Silađija, akademskog vajara iz Novog Sada. Do sada su titulu NetAuto osvojili Folkswagen Polo (2003)., Citroen C2 (2004.), Opel Astra (2005), Renault Clio III (2006) i kao aktuleni pobednik Dodge Caliber (2007).
Predviđene su i nagrade za one koji su glasali za automobil koji osvoji titulu ELP. Osim automobila, bira se i mis NetAuto 2007. (više o tome OVDE), a automobil godine 2008. i najlepša devojka biće proglašeni 5. februara na finalnoj večeri u hotelu Hajat.  



Pre nekoliko dana pisali smo da je Mercedes uspeo da sudskom odlukom spreči izlaganje malog kineskog vozila Shuanghuan Bubble na salonu automobila u Bolonji (5.- 16. 12. 2007.). Podsećamo, presudom se zabranjuje Martin Motorsu (evropskom distributeru kompanije Shuanghuan Automobile) da izlaže Bubble na salonu u Bolonji, što je već drugi put da je nemački prozvođač uspeo da spreči pokazivanje ove kineske kopije svog Smarta na nekom evropskom auto salonu (prvi put se to desilo pre skoro tri meseca na salonu u Frankfurtu). Ovde i podsećanje da se Bubble u Kini u stvari zove Shuanghuan Noble, ali je za evropsko tržište ime moralo da se promeni u Bubble, jer naziv Noble već koristi jedan britanski proizvođač sportskih automobila. Međutim, Martin Motors je ipak izložio ovaj kineski automobil u Bolonji, ali ne na svom izložbenom štandu, već na parkingu ispred sajmišta ! U Martin Motorsu su se odlučili na ovaj korak kako bi novinari iz prve ruke mogli da se uvere da li se ovde radi ili ne radi o kopiji Mercedesovog Smarta. U Martin Motorsu naime tvrde da Bubble nije tek puka kopija Smarta, jer, za razliku od nemačkog originala, Bubble ima četiri sedišta, motor smešten napred (od 1,1 litra sa 68KS) i pogon na prednjim točkovima (originalni Smart je dvosed, ima motor i pogon pozadi). Shuanghuan inače u svojoj ponudi ima još dve kopije poznatih automobila. To su Shuanguan CEO (kopija starog BMW-a X5 i Toyote Land Cruiser) i SUV model UFO, koji nije ništa drugo do bezobrazna kopija prethodne Toyote RAV4.  



Volkswagen je objavio da će luksuzni Phaeton i novi mali gradski model up! (o njemu više OVDE) proizvoditi i u Indiji. Kako se navodi, nemački proizvođač u Indiji neće proizvoditi samo budući Phaeton i up!, već i druge automobile iz svoje palete, pa je tako u planu i proizvodnja nove, šeste generacije modela Polo, a od 2009. godine i buduće Jette. Nemci se nadaju da će do 2012. godine u Indiji dostići proizvodnju od oko 240.000 automobila godišnje. Prema nezvaničnim informacijama, Volkswagen je takođe u pregovorima sa nekoliko indijskih kompanija (uključujući Bajaj), koje bi bile uključene u proizvodnja modela up!, a čija bi početna cena u Indiji bila ispod 7500 američkih dolara (oko 5135 evra).



Najveći ruski proizvođač automobila AvtoVAZ (Lada) je saopštio da je odabrao francuski Renault za svog novog strateškog partnera. Renault će kupiti 25% akcija ruskog proizvođača, čime je ova francuska kompanija osigurala veliki udeo na rastućem ruskom auto tržištu. Naime, građani Rusije će u 2007. godini kupiti oko 2,5 miliona novih automobila, a već 2011. ta brojka treba da dostigne svih 3,3 miliona vozila, čime bi Rusija postala najveće auto tržište u Evropi. Pojedini analitičari čak smatraju da će se to desiti i ranije, pa ne iznenađuje velika zainteresovanost stranih kompanija za ulaganje u rusku auto industruiju. Za partnerstvo sa AvtoVAZ-om (čijih 75% akcija drži holding Rosoboronexport) bili su zainteresovani i američki General Motors i  italijanski Fiat, ali je na kraju izbor pao na francusku kompaniju. Renault inače već imao svoju frabriku u Rusiji (Avtoframos, kapacitet 60.000 vozila, nedaleko od Moskve), u kojoj se proizvodi Renault Logan u verziji limuzine.

UPDATE : 9. 12. 2007. - Renault i AvtoVAZ su juče i zvanično potpisali Memorandum o razumevanju, koji će rezultirati ne samo Renaultovom kupovinom 25% akcija Lade, već i razmenom tehnologija između dva proizvođača. Tačnije, strateško partnerstvo između ove dve kompanije podrazumeva da će Renault AvtoVAZ-u pružiti neophodan "know-how", platforme, pogonske agregate i menjače, koje će Lada koristiti u svojim novim modelima. Takođe, Renault će pružiti i neophodnu marketinšku podršku jačanju i promociji brenda Lada.
 



Ranije tokom ove godine se govorilo da će nemački BMW proizvoditi novi (pro)terenski Mini SAV (Sports Activity Vehicle) u svojoj fabrici u SAD-u (Spartanburg, Severna Karolina), a juče su Bavarci i zvanično saopštili da će proizvodnja ipak biti poverena austrijskoj firmi Magna Steyr, u čijim se pogonima u Gracu već sklapa aktuelni BMW X3. Ova odluka je doneta zbog proste činjenice da matična Minijeva fabrika u engleskom Oksfordu radi praktično punim kapacitetom (oko 260.000 vozila godišnje), pa je bilo pitanje da li će se proizvodnja Minija SAV organizovati ili u SAD-u ili u Austriji, a na kraju je odlučeno da to bude Austrija (ovde treba reći da je i nemački Karmann bio zainteresovan za proizvodnju Minija SAV). Kako smo već ranije pisali (a prema izvorima insajdera), projekat novog Minija SAV sa 4x4 pogonom, skromnim off-road mogućnostima i robusnijim izgledom, u BMW-u interno zovu Colorado, a mogući izgled ovog (pro)terenskog modela sa petora vrata vidite na crtežu. Mini SAV pokretaće dva 1,6 litarska benzinca (uključujući i verziju sa 175KS iz Coopera S) i jedan dizel agregat, a proizvodnja počinje krajem 2008. godine. Očekuju se cene u rasponu od 16.500 do 20.000 funti (22.910 do 27.770 evra).



Izvor : Glas Javnosti

Sredinom decembra kragujevačka fabrika „Zastava automobili“ trebalo bi konačno da izađe na tender u potrazi za kupcem. Naravno, pod uslovom da dokumentacija bude kompletirana i dostavljena Agenciji za privatizaciju. Prema saznanjima unutar fabrike, postoje indicije da tu „nešto škripi“, da se uporedo pregovara s potencijalnim kupcima, ali i da se istovremeno čini sve da bi se ispoštovali rokovi dobijeni iz Agencije. Zvaničnih informacija o tome ko bi mogao da se nađe među kupcima fabrike iz Kragujevca nema. Juče je u našu redakciju stiglo saopštenje iz Informativne službe „Zastave“ da ovlašćeni predstavnici grupe „Zastava vozila“ i fabrika u njenom sastavu nemaju mandat da saopštavaju informacije o privatizaciji i tenderskoj dokumentaciji, s obzirom na to da kompletan posao u vezi toga vodi Republička agencija za privatizaciju i nadležno Ministarstvo za ekonomiju i regionalni razvoj. - Zato apelujemo na medije da ne izveštavaju na osnovu nezvaničnih i neproverenih informacija i izjava koje navodno potiču iz „Zastavinih“ ili dobro obaveštenih krugova. Ne sumnjajući u dobre namere objavljivanja ovakvih informacija i sadržaja, moramo vam predočiti da to često izaziva negodovanje i podstiče nepoverenje potencijalnih partnera u smislu nepoštovanja poslovnog kodeksa, što može ugroziti do sada postignuto na planu pripreme „Zastave“ za privatizaciju i izbor strateškog partnera - navodi se u saopštenju.

Međutim, predsednik sindikata Zoran Mihajlović kaže da se poseta ministra Mlađana Dinkića Austriji direktno dovodi u vezu sa zainteresovanošću austrijske firme „Magma Štajer“ za kupovinu fabrike. Prema saznanjima sindikata, potencijalnog kupca ili strateškog partnera ove fabrike treba tražiti i u „Dženeral motorsu“ i jednoj kineskoj firmi. - U drugoj polovini decembra, tačnije 17. decembra, delegacija u kojoj će biti i predstavnici poslovodstva ići će u Kinu. Priča oko toga da je „Pežo Sitroen“ zainteresovan za „Zastavu“ je još daleko i tu nema nečeg realnog, a što se tiče indijske kompanije „Tata motors“, oni su zainteresovani za „Zastava kamione“ - tvrdi Mihajlović. Kragujevačka fabrika će se na prodaji naći u paketu, što znači da na prodaju idu „Lakirnica“, „Mehanička obrada“, „Preseraj“, Institut za automobile i „Zastava auto“, firma preko koje ide prodaja „desetke“, odnosno srpskog „punta“.



Najstariji Rolls Royce (model 10hp iz 1904. godine) prodat je na aukciji londonske kuće Bonhams za rekordnih 3.521.500 funti (4.910.000 evra ili 7.242.000 dolara). Time su oborena dva rekorda : prvo, ovo je najveća suma ikada plaćena za neki Rolls Royce, i ujedno najveća isplaćena za neki oldtajmer, koji datira iz perioda pre 1905. godine. Zanimljivo da je postignuta krajnja cena čak 3,5 puta viša od prvobitne procene. Stručnjaci su naime prognozirali da će Rolls Royce 10hp dostići cenu od tačno milion funti, ali je očigledno zanimanje bilo daleko veće nego što se u prvi mah pretpostavljalo. Pre ovog modela, najviše para je plaćeno za Rolls Royce Silver Ghost Double Pullman Limousine iz 1912. godine (1,48 miliona funti). Kupac modela 10hp je inače privatni kolekcionar iz Velike Britanije, tako da će ovaj dvosed ostati u svojoj postojbini. Ovaj primerak Rolls Royca 10hp je četvrti ikada proizvedeni automobil britanske marke, a od 1904. godine promenio je tri vlasnika i uprkos starosti od 103 godine nalazi se u voznom stanju. Kako kažu u aukcijskoj kući : "kupac može da odmah uđe u auto i da ga odveze" ! Rolls Royce je model 10hp predstavio na salonu u Parizu 1904. godine, a u februaru 1905. i na Olympia Showu u Londonu. Sa prodajom ovog Rolls Royca 10hp menja se i lista najskupljih automobila u 2007. godini, koju smo nedavno obajvili. Naime, magazin Business Week nedavno je sastavio listu najskupljih automobila u 2007. godini, a najjeftini automobil na listi je Alfa Romeo 8C 2300 Corto iz 1932. godine, koji je u junu ove godine prodat za "tričavih" 2.819.000 američkih dolara (dva puta više od cene Bugattija Veyron). Najskuplji ove godine je bio Ferrari 330 TRI/LM iz 1962., koji je u maju promenio vlasnika za rekordnih 9,3 miliona dolara, čime je poneo i titulu najskupljeg Ferrarija svih  vremena. Ipak ovaj Ferrari nije i najskuplji auto ikada prodat na nekoj aukciji. Rekord i dalje drži Bugatti Type 41 Royal Sports Coupe iz 1931. godine, koji je 1987. prodat preko aukcijske kuće Christie's za 11 milona dolara. Evo kako izgleda kompletna lista 16 najskupljih automobila 2007. godine :

  1. $9.300,000 - 1962 Ferrari 330 TRI/LM
  2. $7.242.000 – 1904 Rolls Royce 10hp
  3. $5.700,000 - 1953 Ferrari 340/375 MM
  4. $5.500,000 - 1966 Shelby Cobra
  5. $4,950,000 - 1959 Ferrari 250 GT
  6. $4,510,000 - 1931 Bentley 4_-Liter
  7. $4,455,000 - 1959 Ferrari 250 GT
  8. $4,400,000 - 1935 Duesenberg SJ
  9. $3,740,000 - 1933 Delage D8S
  10. $3,564,000 - 1970 Ferrari 512S
  11. $3,520,000 - 1884 DeDion, Bouton et Trepardoux
  12. $3,267,000 - 1966 Ferrari 206 SP Dino
  13. $3,118,500 - 1953 Ferrari 340 MM
  14. $2,970,000 - 1912 Rolls-Royce Silver Ghost Double Pullman
  15. $2,821,500 - 1960 Ferrari 250 GT SWB Competizione
  16. $2,819,000 - 1932 Alfa Romeo 8C 2300 Corto


Chrysler je pre nekoliko dana (tačnije 3. decembra) krenuo sa pretprodajom prve limitirane serije željno očekivanog Dodge Challengera SRT8 sa 6,1 litarskim V8 HEMI motorom. Posle samo par dana stiže i vest da je Chrysler već primio 6000 narudžbina, a od toga samo u toku prvog dana prodaje čak 4300 kupaca položilo je depozit za kupovinu Challengera SRT8. Istovremeno sa ovim informacijama o prvim rezultatima prodaje, pojavili su se i detalji vezani za paletu pogonskih agregata i paketa opreme i za ostale verzije Challengera. Pomenuti Challenger SRT8 imaće 5-stepeni automatski menjač, a kasnije će ponudu dopuniti i manuelni menjač sa 6 stepeni i slabiji motori, tačnije 3,5 litarski V6 i 5,7 litarski V8 HEMI. Modeli sa manuelnim menjačem dobiće i novi HSA sistem (Hill Start Assist) za pomoć prilikom starta na uzbrdici. Planovi dalje predviđaju promociju kabriolet verzije u 2009. godini, a tokom 2011. novi 4,0 litarski Phoenix motor zameniće najmanji 3,5L V6 agregat. Tu nije kraj, jer će najjači Challenger SRT8 kasnije dobiti veći i jači 6,4 litarski motor sa 450 do 500KS. Što se opreme tiče, Challenger SRT8 biće opremljen aluminijumskim točkovima od 20 inča (sa gumama širine 245 mm), audio sistemom sa 13 zvučnika, svetlima za maglu, zatvaračem diferencijala, otvorom za vazduh na haubi motora, zadnjim spojlerom, kožnim volanom i kožnom ručicom menjača. Serijska verzija Challengera SRT8 biće promovisana u februaru naredne godine na salonu u Čikagu (Chicago Motor Show), a biće dostupan u tri boje, i to crnoj, srebrnoj ili HEMI narandžastoj (svaki primerak iz prve serije imaće i pločicu sa serijskim brojem). Challenger SRT8 za 2008. će se inače proizvoditi u Chryslerovoj fabrici u kanadskom Bramptonu, gde se već sklapaju Dodge Charger, Charger SRT8, Magnum, Magnum SRT8, Chrysler 300C i Chrysler 300C SRT8. 




Hyundai Motor Co. je juče, sem nekoliko novih detalja o svojoj budućoj luksuznoj limuzini Genesis, objavio i zvaničan logo koji će taj automobil nositi na tržištima Južne Koreje i Kine (što najverovatnije znači da će na ostalim tržištima Genesis zadržati standardni Hyundai logo). Sam amblem i nije nešto posebno, tek crni štit sa srebrnim krilima i natpisom Genesis, ali su zato zanimljiviji novi detalji koji se tiču motorizacije. Pokazale su se tačnim najave da će najsnažniji motor, koji će pokretati zadnje točkove novog Genesisa biti Tau V8 agregat sa 375KS (u kombinaciji sa 6-stepenim automatskim mejačem), dok će ostatak palete činiti 3,3 i 3,8 litarski V6 Lambda motori. O novom Genesisu smo već pisali, a više o njemu možete pročitati OVDE.