Mercedes je saopštio da je od početka prodaje (od 31. marta 2007.) kupcima već isporučio 500.000 komada njihove nove C klase (i u limuzinskoj i karavan varijanti).
Preuzeto sa : Blic.co.yu
Poslednji srpski automobil napravljen je juče u kragujevačkoj „Zastavi“. Posle 55 godina, otkako je fabrika počela da proizvodi vozila, sa montažne trake je sišao crveni „kec“ sa brojem 1.273.532. Posle njega, ostala su prazna mesta, a radnici su ostali da skupljaju alat i da pakuju preostale delove.
Toyota je u svojoj fabrici Burnaston u Velikoj Britaniji počela sa proizvodnjom nove, treće generacije modela Avensis, koji je svetsku premijeru imao na Salonu automobila u Parizu početkom oktobra.
Fabrika automobila Zastava okončaće danas proizvodnju modela iz starog programa. Direktor fabrike Zastava automobili Radomir Petrović rekao je agenciji Beta da će tokom dana biti proizvedeno poslednje vozilo "skala 101", sa brojem 1.273.532. "Povodom gašenja starog Zastavinog programa danas neće biti organizovana nikakva ceremonija, a svečanosti će biti kada počne proizvodnja novih Fijatovih modela", rekao je on.
Američki Kongres zatražio je od proizvođača automobila da, pre odobrenja njihovog zahteva za pomoć od 25 milijardi dolara, sačine nov, održiv plan za oporavak poslovanja.
Iz Mazde Motor Corporation je stiglo saopštenje da je sa njihovih proizvodnih traka sišao jubilarni, dvomilioniti primerak modela Mazda3, koji je inače u Japanu poznat kao Mazda Axela.
Toyota je apsolutni pobednik „Auto Bild“ izveštaja o kvalitetu 2008. Posle trostruke uzastopne pobede (2001, 2002. i 2003.) i tri druga mesta (2004, 2006. i 2007.), ovo je četvrti put da Toyota osvaja prvo mesto u ovom iscrpnom istraživanju o pouzdanosti, dugotrajnom kvalitetu i zadovoljstvu kupaca/vozača.
Francuski proizvođač automobila "Pežo Sitroen" saopštio je da namerava da ukine 2.700 radnih mesta na bazi dobrovoljnih odlazaka i da se ova mera odnosi na sve fabrike i kategorije zaposlenih.
Iako je za danas najavljivano ukidanje proizvodnje automobila u kragujevačkoj "Zastavi", taj datum će najverovatnije biti pomeren za nekoliko dana, jer fabrici nije pristiglo dovoljno motora iz Rakovice, kako bi se sklopili poslednji "stojadini".
Preuzeto sa : Blic.co.yu
U hali montaže, u fabrici koja se nekada zvala „Zastava”, a sada je „Fijat automobili”, traka se i dalje vrti. Polako, ali sigurno. Prave se poslednji „kečevi”. I putuju u istoriju. Krenuli su da se sklapaju pre ravno 37 godina. Za par dana, u petak, treba da izađe broj 1.273.532. Posle toga - tačka. Tačnije, „fijat”!
Kineska automobilska industrija biće suočena sa teškim izazovom u narednim mesecima, kada stigne "finansijski cunami", prenela je agencija Kjodo izjavu kineskog zvaničnika.
Vest je za sada nezvanična, ali ako se pokaže tačnom doterana verzija Audija S5, koja treba da se pojavi već naredne godine, umesto sadašnjeg 4,2 litarskog V8 agregata (sa 260kW/354KS) dobiće 3,0 litarski TFSI V6 motor sa kompresorom i direktnim ubrizgavanjem (razvijaće 245kW/333KS).