home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Dacia Sandero

Poskupeli su čak 48 posto i ipak prodali više automobila

U vremenu kad cene automobila divljaju, inflacija seče kupovnu moć, a elektrifikacija podiže troškove proizvodnje, jedno ime u Nemačkoj se ističe kao prava tržišna anomalija: Dacia.

 (Dalje)



Rivian R2

Rukovodilac kompanije Rivian je potvrdio da će predstojeći R2 biti tehnološki rodonačelnik svih budućih električnih vozila koje će proizvoditi Volkswagen.

 (Dalje)

EVselect

Matijas Midrajh, član Upravnog odbora, i Otmar Šarer, rukovodilac istraživačko-razvojnog centra, ispred inovativnog vozila EVselect

* Fleksibilna, skalabilna i modularna platforma za e-pogone SELECT kao ključ za tehnološku raznovrsnost e-pogona kod svih klasa vozila na globalnom nivou.

* ZF pokreće revoluciju kada je reč o regulaciji temperature kod električnih vozila: Ekonomični TherMaS povećava električni domet.

 (Dalje)

Leapmotor C10

Nismo otkrili rupu u saksiji kada kažemo da su automobili danas skuplji nego ikad. Pamtim da sam pre deset godina pisao tekst “Šta sve možete da kupite za manje od 10.000 evra?”. Danas bi samo 1 trebalo da pretvorim u 2, a odgovor koji bih mogao da vam dam je: Ne puno toga!

 (Dalje)

Changan EV

Foto: Changan

Baterije s čvrstim elektrolitom su novi daleki cilj industrije električnih automobila. Ko ih prvi predstavi i komercijalizuje imaće veliku prednost na tržištu. Kineska automobilska kompanija Changan Automobile najavljuje revoluciju, najavljuje da će 2027. godine imati spreman novi, 100% električni model koji obećava neverovatnu autonomiju do 1500 kilometara s jednim punjenjem.

 (Dalje)

VW SSP

Međutim, motori s unutrašnjim sagorevanjem neće pokretati točkove.

Prošlo je nešto više od četiri godine otkada je Volkswagen najavio SSP, sveobuhvatnu arhitekturu za električna vozila.

 (Dalje)

Kia K4
 
Kia je posvećena lansiranju više hečbekova i limuzina, umesto da se u potpunosti fokusira na SUV vozila, dok se priprema za evropsko lansiranje SUS i električnih hečbekova.

 (Dalje)

Geely Galaxy Starship 7
 
Predsednik i osnivač Geelyja, Li Shufu rekao je da se globalna automobilska industrija suočava s “ozbiljnim viškom kapaciteta” te da je kineski proizvođač automobila odlučio da ne gradi nove proizvodne pogone niti da proširuje proizvodnju u postojećim objektima, prenosi Reuters.

 (Dalje)

Nissan N7
 
Nissan je nedavno u Kini lansirao električni model N7, a zaključno sa 31. majem osigurano je 17.215 narudžbina na tom tržištu za samo mesec dana.

 (Dalje)

Lamborghini Urus

Prilikom kupovine automobila uzimamo u obzir brojne aspekte poput pouzdanosti, bezbednosti, dizajna ili snage motora. Međutim, postoje i kupci koji razmišljaju o vrednosti koju će automobil u slučaju prodaje imati nakon nekoliko godina, i o tome koliko će novca dobiti za polovni da bi vratili deo ulaganja.

 (Dalje)

VW Golf

Volkswagen Golf je nekada bio nosilac prodaje giganta iz Volfsburga

Prvi Golf je s proizvodne trake sišao 1974. godine, a od tada ih je proizvedeno više od 37 miliona. To je daleko najpopularniji automobil u istoriji kompanije, značajno nadmašivši Bubu (21,5 miliona) i Polo (20 miliona). Ipak, sudeći po aktuelnim rezultatima, tržišni vrhunac Golfa je daleko iza nas.

 (Dalje)

BYD Han L

Najveći kineski proizvođač električnih automobila "BYD" ima dug koji iznosi 70 odsto njegove vrednosti, pišu istočnoazijski mediji.

 (Dalje)

Alfa Romeo 33 Stradale
 
Frenk Stivenson, poznati dizajner automobila, i dalje je oduševljen Alfa Romeom 33 Stradale, koji je italijanski proizvođač inače predstavio pre skoro dve godine, obećavajući da će proizvesti samo 33 primerka.

 (Dalje)

Hyundai Ioniq 6
 
Kada se električni automobil puni, ne završava sva energija u bateriji. Gubici punjenja su veći pri punjenju kod kuće nego pri brzom punjenju. Nemački ADAC je istražio koliko se tačno energije gubi kada su četiri različita električna automobila punjena pod različitim uslovima.

 (Dalje)

BYD Sealion 06
 
Kina je pokrenula promotivne kampanje kako bi povećala kupovinu novih energetskih vozila (NEV) u ruralnim regionima zemlje, uz ubrzane napore da poboljša okruženje koje podržava njihovu upotrebu, javila je kineska agencija Sinhua.

 (Dalje)