Mitsubishi je u Velikoj Britaniji lansirao specijalnu Walkinshaw Performance ediciju svog pick-up modela L200, koji se odlikuje bogatijom standardnom opremom, 2,5 litarskim DI-D motorom od 168KS i opcionim sportskim ogibljenjem i izduvnim sistemom od nerđajućeg čelika.
Na spisku standardne opreme se nalaze "Equinox" aluminijumski točkovi od 20 inča, kožna sedišta, DVD satelitski navigacioni sistem sa ekranom od 7 inča, Cruise Control, Bluetooth, Mitsubishi Power sound system, kvake na vratima i poklopac rezervoara za gorivo od nerđajućeg čelika i naravno posebne Walkinshaw Performance oznake. Kupci koji žele nešto više, uz doplatu od 2595 funti (3260 evra) mogu dobiti i Walkinshaw Performance sportsko ogibljenje (Mitsubishi navodi da off-road mogućnosti i nosivost nisu promenjeni) i izduvni sistem od nerđajućeg čelika sa dva završetka. Mitsubishi L200 Walkinshaw Performance će britanskim kupcima biti dostupan u Starlight Silver, Cosmos Black, Graphite Grey, Aztec Red i Sapphire Blue bojama, dok cene počinju od 21.499 funti (oko 27.000 evra) za model sa manulenim menjačem i završavaju se sa cifrom od 22.799 funti (28.650 evra) za varijantu sa automatikom.
Alfa Romeo i britanski Prodrive su zajedno razvili novu i naravno limitiranu ediciju Alfine Brere, koja će se na veliku žalost brojnih ljubitelja ovog italijanskog brenda prodavati samo na tržištu Velike Britanije (ekskluzivnost ove specijalne serije će garantovati proizvodnja od samo 500 primeraka). Nova Alfa Brera S se odlikuje diskretnim estetskim promenama na spoljašnjosti i unutrašnjosti (novi aluminijumski točkovi od 19 inča u stilu Alfe 8C Competizione sa Pirelli PZero Nero gumama, hromirani završeci izduvnih cevi, sportska sedišta u crnoj Frau koži prošivena crvenim koncem, kožni volan i ručica menjača, aluminijumske pedale), doteranim Prodrive ogibljenjem (spušteno za 10 mm, Eibach opruge, Bilstein amortizeri), preciznijim upravljanjem, manjim naginjanjem karoserije, nešto manjom težinom u odnosu na standardne modele, dok promena na motorima nema. Tako su za pogon Brere S zadužena dva već poznata benzinca : 2.2 JTS četvorocilindraš sa 185KS i 230Nm obrtnog momenta i veći 3.2 V6 JTS sa 260KS i 322Nm. Sa slabijim motorom Brera S do 60 milja na sat (96 km/h) ubrzava za 8,6 sekundi i postiže 224 km/h, dok varijanti sa V6 agregatom do 60 milja na sat treba 7 sekundi i može do maksimalnih 250 km/h. Brera S 2.2 JTS u Velikoj Britaniji ima cenu od 24.950 funti (31.355 evra), a Brera S 3.2 JTS staje 28.450 funti (35.755 evra).

Još jedno slavno ime italijanskog automobilizma se vraća na scenu. Inženjer i dizajner Giotto Bizzarrini (između ostalog odgovoran za legendardni Ferrari 250 GTO i 4,0 litarski V12 motor za Lamborghini Miuru) predstavlja modernu interpretaciju svog automobila Bizzarrini P538S iz šezdesetih godina prošlog veka (pokretao ga je Corvettin 5,3 litarski motor).
Za pogon novog P538 (koji se izgledom velikim delom oslanja na svog istoimenog pretka) će biti zadužen centralno smešten Chevroletov 7,0 litrski LS7 V8 agregat sa 505KS pri 6200 o/min. (72.1 KS po litri zapremine) i 640Nm obrtnog momenta pri 4800 o/min., a imajući u vidu najavljenu težinu od 1000 do 1200 kg (obilato korišćenje karbon fibera u konstrukciji), ne iznenađuje očekivanje da će ubrzanje od 0 do 100 km/h trajati manje od četiri sekunde.
Ako sve bude teklo po planu, novi Bizzarrini P538 će doživeti proizvodnju u veoma maloj seriji i to u verzijama Speedster i GT.
Pred sam kraj karijere aktuelnog Megana II, u Renaultu (tačnije Renault Sportu) su odlučili da na tržište izbace još jednu specijalnu verziju sportskog Megana RS. Radi se o Meganu R26.R, koji je napravljen na bazi postojećeg modela Megane F1 Team R26, a pokreće ga poznati 2,0 litarski turbo benzinac sa 169kW/230KS (kakav se nalazi i u pomenutom Meganu F1 Team R26). Težina nove R26.R verzije je smanjena za 125 kg i iznosi 1235 kg (između ostalog hauba od karbona, lakši izduvni sistem), pa je odnos težina/snaga 5,36 kg po jednoj KS. Kao posledica, ubrzanje od 0 do 100 km/h iznosi samo 5,9 sekundi. Auto je inače postavljen na točkove od 18 inča (crvene ili crne boje), a ESP sistem elektronske kontrole stabilnosti se ne nalazi na spisku opreme. Prema trenutno dostupnim informacijama, Megane R26.R će krenuti u proizvodnju u oktobru ove godine, dok će poslednji biti napravljen u martu 2009. Svetska premijera je inače zakazana za 22. jul i to na salonu automobila u Londonu (2008 London Motor Show).
Jedna od premijera ovogodišnjeg salona automobila u Londonu (2008 London Motor Show - od 22. jula) biće i obnovljena Kia Sportage, koji se vizuelno i ne razlikuje mnogo od dosadašnje verzije. Tačnije, izmene se najviše vide na restilizovanom prednjem delu (svetla i branik), mada će manjih promena biti i pozadi. Spisak noviteta zaključuju veći izbor boja za karoseriju i unapređeni interijer. Paleta motora će obuhvatati već poznati 2,0 litarski DOHC benzinac i CRDi turbo-dizelaš iste zapremine (sa smanjenom potrošnjom i emisijom CO2), dok će najjači model pokretati 2,7 litarski V6 benzinac. I dalje će u ponudi biti verzije sa pogonom samo na prednje točkove (2WD) ili na sva četiri točka (4WD). Prodaja u Velikoj Britaniji bi trebalo da startuje već u avgustu i to po cenama koje počinju od 14.000 funti (17.590 evra) i idu do 19.500 funti (24.500 evra) za najskuplji model. Inače, Kia će na salonu u Londonu izložiti i pet već poznatih koncept vozila : SOUL Burner, SOUL Diva, SOUL Searcher, KEE coupe i ex_cee’d.
Ford je dopunio paletu pogonskih agregata u svojim modelima S-MAX i Galaxy novim Duratorq TDCI dizelašem, nastalim u saradnji sa francuskom PSA grupacijom (Peugeot i Citroen). Radi se o 2,2 litarskom common-rail dizel motoru, koji razvija snagu od 129kW/175KS pri 3500 o/min. i maksimalni obrtni moment od 400Nm pri 1750 o/min. Novi motor ima naravno filter čestica čađi, sa njim Ford S-MAX emituje 176 grama CO2 po km, a Galaxy 179 g/km. Sem novog 2,2 TDCi motora, Ford je za Galaxy i S-MAX pripremio i pojačani 2,0 litarski dizelaš, (sada umesto sa 130, raspolaže sa 140KS), kao i FFV (flexifuel) verzije sa 2,0 litarskim agregatom, koji mogu da koriste bilo koju mešavinu bioetanola i benzina.
Više o obnovljenom Audiju A3 i Audiju S3 možete pročitati OVDE.
U Suzukiju su za nemačke kupce pripremili novu limitiranu "Black and White" seriju modela Swift, koja će biti proizvedena u samo 1200 primeraka. U skladu sa imenom, ovaj Swift 1.3 će biti dostupan samo u crnoj i beloj boji, dok spisak standardne opreme obuhvata, između ostalog, i sedmokrake aluminijumske točkove od 16 inča (sa gumama 195/45 R15), automatski klima uređaj, šest vazdušnih jastuka, Clarion DVD/Navigation sistem sa 6.9 inčnim kolor ekranom i hard driveom od 30GB i naravno posebne "Black and White" oznake (kao opcija se nudi i aero body kit koji sadrži nove pragove i prednji i zadnji spojler). Swift "Black and White" će inače nemačkim kupcima biti dostupan od juna i to po ceni od 16.900 evra.
Švedski Saab je za tržište Velike Britanije pripremio novu specijalnu ediciju modela 9-5, koji po fabričkom saopštenju kupcu treba da ponudi najviše za uloženi novac u premium segmentu. Novi model je nazvan Saab 9-5 Turbo Edition i raspolaže sa bogatom standardnom opremom u kojoj se, između ostalog, nalaze i petokraki aluminijumski točkovi od 17 inča, kožna sportska sedišta sa grejanjem, el. podešavanje sedišta vozača, ESP sistem elektronske kontrole stabilnosti, automatski klima uređaj, cruise control, putni kompjuter, CD plejer, elektro paket, parking senzori, alarm i imobilajzer. Saab 9-5 Turbo Edition se kupcima nudi sa benzinskim 2.0t i 2.3t turbo motorima i jednim 1.9TiD dizelašem, sa manuelnim i automatskim menjačima i u verzijama limuzine i karavana (cene inače startuju od 19.995 funti ili 25.145 evra). Najzanimljiviji je najjači model 9-5 Aero Turbo Edition, koji raspolaže sa 260KS, što mu omogućava ubrzanje od 0 do 100 km/h za 6,6 sekundi i maksimalnih 250 km/h. Ovaj model u opremi ima i DVD satelitsku navigaciju, Bi-xenon prednja svetla, sportski podešeno ogibljenje, jače kočnice i metalik boju. Britanski kupac sve to dobija za privlačnih 24.995 funti ili 31.430 evra.
General Motors je pripremio dva nova turbo motora namenjena, pre svega, njihovim modelima za evropsko tržište. Radi se o 1,4 litarskom turbo benzincu i 1,6 litarskom turbo CNG motoru, s tim što ovaj potonji ima pogon na komprimovani prirodni gas (na engleskom CNG - compresed natural gas, a kod nas poznat i kao zemni gas ili prosto metan). Manji 1.4 turbo agregat ima 4 cilindra, a nudiće se u verzijama sa 120 do 140KS i sa 175 do 200Nm obrtnog momenta. Očekuje se da će ovaj motor imati za 8% manju potrošnju u poređenju sa atmosferskim agregatima sa većom zapreminom i istom snagom (zadovoljavaće naravno Euro 5 standard). Proizvodnja će inače startovati 2010. godine u GM-ovoj Powertrain fabrici u Austriji.
Najavljeni 1.6 turbo CNG agregat takođe ima četiri cilindra, a razvijaće oko 110kW/150KS i 210Nm obrtnog momenta. Odlikuje se sa 25% manjom emisijom C02 u odnosu na uporedive benzinske motore, a prvi model u koga će se ugrađivati od 2009. godine je Opel Zafira (njegova proizvodnja će se odvijati u GM-ovoj fabrici u Mađarskoj).
Stiže još jedna specijalna edicija Alfe Spider, ovaj put u čast 11 pobeda ove italijanske marke na trci Mille Miglia. Upravo zbog toga je za mesto promocije izabrana "Mille Miglia 2008" trka u Italiji i upravo zbog toga će biti proizvedena limitirana serija od samo 11 primeraka ovog dvoseda. Specijalna edicija se bazira na Spideru 3.2 V6 sa 260KS, a karakteriše je, između ostalog, posebna Rosso 8C crvena boja karoserije, Quadrifoglio logo na prednjim krilima, kožna sedišta u crnoj boji (prošivena crvenim koncem) i naravno posebne oznake u interijeru.
Fiat je u Brazilu i zvanično lansirao restilizovani Palio Weekend, odnosno karavan verziju prošle godine predstavljene limuzine Siena (porodicu ovog modela inače čine i Palio hatchback i pick-up vozilo Strada). Sem novim izgledom, restilizovani Palio Weekend može da se pohvali i bogatijom standardnom opremom, unapređenim interijerom i modernizovanom paletom motora. Kao i za pomenutu Sienu, i za izgled Palia Weekend se može reći da ne oduševljava nekim najmodernijim dizajnom, ali imajući u vidu njenu osnovnu namenu i cenovni razred, rezultat je sasvim zadovoljavajući (to posebno važi za najatraktivniji model Adventure). U odnosu na dosadašnji model, nova verzija je komfornija, praktičnija i prostranija, sa kvalitetnijim materijalima u unutrašnjosti, a od opreme (bilo standardne bilo opcione) treba izdvojiti ABS, EBD, frontalne i bočne vazdušne jastuke, el. podesiva stakla i retrovizore, centralnu bravu, radio/CD/MP3, servo upravljač, parking senzore, opciona kožna sedišta, automatsko paljenje svetala i aktiviranje brisača itd. Modernizovanu paletu pogonskih agregata čine 1,4 i 1,8 litarski motori sa snagom u rasponu od 85 do 114KS i sa pogonom na benzin ili bioetanol. Manji 1,4 litarski motor ima 85KS (na benzin) i 86KS (na bioetanol), dok 1,8 litarski razvija 112KS (benzin), odnosno 114KS (bioetanol). U ponudi su i posebne (pro)terenske verzije nazvane Palio Weekend Trekking (druga slika) i Palio Weekend Adventure (treća slika). Obe ove varijante se odlikuju povišenim klirensom (Adventure ima klirens od 190 mm, za 20 mm više nego raniji model), off-road gumama (kod Trekkinga 175/70 R14, kod Palia Adventure 205/70 R15), zaštitom motora i off-road šminkom (kod Palia Weekend Adventure se posebno ističu moćniji izgled prednjeg dela sa agresivnijom maskom, robusniji branici, proširenja blatobrana, pragovi, krovni nosači, retrovizori sa pokazivačima pravca).

Volkswagen je upravo proširio svoju BlueMotion porodicu novim članom. Naime, od sada je i VW Touran moguće dobiti u BlueMotion verziji, koja se odlikuje visokom energetskom efikasnošću (drugim rečima manjom potrošnjom uz iste performanse). To je postignuto finim podešavanjem 1,9 litarskog TDI dizel motora (sa 77kW/105KS), dužim prenosnim odnosima menjača, spuštenim ogibljenjem za 15 mm, gumama sa manjim otporom kotrljanja, kao i poboljšanjem aerodinamike vozila. Rezultat je potrošnja od 5,4 litra dizela na 100 km (0,6 litra manje u odnosu na standardni model), emisija CO2 od 144 grama po kilometru i maksimalna brzina povećana na 182 km/h. Touran BlueMotion se kupcima nudi sa paketima opreme Conceptline, Trendline i Highline, a cene u Nemačkoj počinju od 24.075 evra za verziju sa manuelnim menjačem, dok model sa sedmostepenom DSG transmisijom startuje od 25.650 evra.
Subaru je ponudu modela Legacy sedan i Legacy Station Wagon obogatio limitiranom edicijom STI S402, koja će se na japanskom tržištu naći od kraja juna ove godine (kao što mu i ime kaže, proizvešće se samo 402 primerka). Pod haubom se nalazi četvorocilindrični 2,5 litarski DOHC boxer motor sa turbo punjačem, koji razvija 282KS pri 5600 o/min. i 392Nm obrtnog momenta u rasponu od 2000 do 4800 o/min. (u paru sa manuelnim šestostepenim menjačem). Estetski se Legacy STI S402 od ostale sabraće razlikuje po 18-inčnim aluminijumskim BBS točkovima (sa Bridgestone Potenza gumama 235/40 R18) i doteranom aero body paketu (prednji spojler od karbon fibera, prošireni blatobrani), a promene su doživeli i sportsko ogibljenje, kočnice i upravljački sistem. Unutrašnjost je u kombinaciji crne i sive boje, sa kožnim Recaro sedištima, Momo volanom i pločicama sa S402 oznakama.