home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA GALERIJA

Toyotin luksuzni brend Lexus za Salon automobila u Parizu pripema nekoliko zanimljivih noviteta, među kojima se posebno ističu obnovljeni IS, IS 250 C i LF-Xh concept.

 (Dalje)



Mercedes planira da potpuno novu generaciju svoje E klase promoviše početkom naredne godine, a uvid u izgled tog modela daće nam nova studija Mercedes Concept Fascination, čija će svetska premijera biti održana već za tri nedelje na predstojećem Salonu automobila u Parizu.

 (Dalje)

Salon automobila u Moskvi

27 Avg 2008 - 16:27 Salon Link

U glavnom gradu Rusije otvoren je tradicionalni međunarodni salon automobila, koji će trajati sve do 7. septembra. Koliko je rusko tržišto postalo značajno za proizvođače automobila, pokazuje i prilično dugačak spisak svetskih premijera (obnovljeni Audi A6, Audi RS6 sedan, BMW X5 Security, restilizovani Citroen C4, Lada C-Cross concept, Lexus LS 460 AWD, Mazda Kazamai concept, Mitsubishi Pajero Sport, Renault Symbol/Thalia), kao i zaista mnogobrojne evropske i ruske premijere.

 (Dalje)

VIDEO I

VIDEO II

Na ovogodišnjem salonu automobila u Londonu (2008 British International Motor Show), koji traje sve do 3. avgusta, pojavilo se preko 60 auto kompanija sa više od 600 izloženih automobila (od toga 23 svetske premijere). Od svetskih ili evropskih premijera najviše se ističu Alfa Romeo MiTo, Bentley Continental Flying Spur Speed, Ford Focus RS, Ford Fiesta ECOnetic, Honda OSM, IFR Aspid, Jaguar XK60, Lotus Evora, Lotus Eco Elise, Lightning GT EV, NICE Fiat e500, NICE Ze-o, Mastretta MXT, Nissan Qashqai+2, Opel/Vauxhall Insignia, Range Rover Autobiography, Renault Megane R26.R, Seat Ibiza SportCoupe, Subaru Impreza WRX STI 380S, Impreza STI 380S i Impreza WRX-S, kao i Toyota Aygo Crazy.



Great Wall Feelfine

Među novitetima kineske kompanije Great Wall (možda najpoznatiji po proizvodnji kopije aktuelne Fiatove Pande) izdvaja se novi mikroven zanimljivog imena Feelfine. Radi se o praktičnom automobilu sa petora vrata i pet sedišta, čiji dizajn podseća na rešenja viđena na Toyoti Ractis i Renaultu Modus. Za pogon je zadužen Great Wallov 1,5 litarski četvorocilindrični benzinski motor sa 80kW/109KS i 145Nm obrtnog momenta. Podatak o ubrzanju od 0 do 100 km/h nije objavljen, dok maksimalna brzina iznosi 174 km/h. Feelfine je inače dugačak 4085 mm, širok 1636 mm, a visok 1711mm.

GAC Guanqi Cabrio-Coupe concept

GAC (Guangzhou Automobile Company), sem hibridnog modela AHEV, u Pekingu premijerno prikazuje i zanimljiv prototip Guanqi Cabrio-Coupe, odnosno automobil sa trenutno veoma popularnim tvrdim sklapajućim krovom. Kako je to već običaj kod velikog broja kineskih koncept vozila, ni za Guanqi Cabrio-Coupe nema konkretnijih podataka, ali slike dovoljno govore.

Beijing B40  

Beijing Automotive predstavlja dopadljivi koncept kompaktnog terenskog vozila Beijing B40, za čiji izgled je inspiracija pronađena u Jeepu Wrangler, a malo i u Land Roverovom Freelanderu 2. Unutrašnjost karakterišu kožna sedišta, navigacioni sistem i upravljač veoma sličan onima iz Opelovih automobila. Kao i za pomenuti GAC Guanqi Cabrio-Coupe, tako ni za Beijing B40 praktično nema nikakvih detalja, sem da se pod haubom nalazi benzinski motor.

Beijing 700R concept

Još zanimljiviji automobil na Beijingovom izložbenom prostoru jeste studija sportskog modela, kratko nazvanog 700R. Ni za ovaj koncept čistih i atraktivnih linija sa nekoliko interesantnih detalja nema konkretnijih informacija.



Geely Tiger GT concept

Kineski Geely je za domaći salon automobila u Pekingu (održava se od 20. do 28. aprila) pripremilo zaista brojne novitete (preko 20), među kojima se posebno izdvaja nova studija prilično futurističkog sportskog kupea Tiger GT concept. Iako smo kod kineskih proizvođača odavno navikli na kopiranje/kloniranje dizajnerskih rešenja uspešnih automobila iz Evrope i Japana, to ovde nije slučaj, mada mnogi primećuju određene sličnosti Tiger GT concepta sa modelima kao što su Pontiac Solstice, Maybach Exelero, Maserati Gran Turismo, Ferrari 612 Scaglietti, Alfa Romeo 8C Competizione, pa i Aston Martin V8 Vantage. U svakom slučaju, Tiger GT concept izgleda daleko privlačnije od recimo Geely-a Mybo II, koncepta predstavljenog prošle godine na salonu u Šangaju, koji je bio mešavina stilova sa Alfe Brere (deo prednjeg kraja a naročito svetla) i Nissana Skyline GTR (bokovi). Kinezi su za pogon Tiger GT-a izabrali 3,5 litarski V6 benzinac sa 225KS i 460Nm obrtnog momenta, čija snaga se prenosi na zadnje točkove od 19 inča (sa gumama 255/40ZR19).

 

Geely CE concept 

Kineska publika je u prilici da vidi i Geely-evu novu studiju hatchback automobila B segmenta (klasa Mazde2, Peugeota 206, Honde Fit/Jazz) pod kodnom oznakom CE concept, mada nažalost detaljniji podaci nisu saopšteni.

 

Geely NL concept

Kao i za veliki broj drugih kineskih koncept automobila na salonu Pekingu, tako ni za kompaktnu studiju crossover/SUV vozila Geely NL concept nema nekih detaljnijih podataka, sem da su u planu benzinski motori od 2,0 i 2,4 litra, kao i dizelaši od 2,0 i 2,2  litra zapremine.

Geely GC concept

Ovo je koncept luksuzne limuzine dužine oko 4,90 metra (6 cm duže od aktuelnog BMW-a serije 5), za koju Geely priprema motore od 2,0 i 2,4 litra zapremine.

Brilliance BS4 Station Wagon

Brilliance, BMW-ov kineski partner, iskoristio je ovogodišnji salon automobila u Pekingu da proširi ponudu karoserijskih varijanti svog modela BS4. Tako je sada BS4, osim kao limuzina, dostupan i kao Station Wagon, odnosno karavan prilično elegantnog izgleda. Zasluga za ovo potonje pripada italijanskom dizajnerskom studiju Pininfarina, koji je inače odgovoran i za izgled njegove limuzinske verzije. Brillance BS4 station Wagon pokreće 1,8 litarski Mitsubishi G93 četvorocilindrični benzinski agregat sa 100kW/136KS pri 6500 o/min., kakav se već nalazi i u BS4 sedanu (koji se inače kineskim kupcima nudi od prošle godine kao Brilliance Junjie). Očekuje se da prodaja BS4 sedana i Station Wagona u Evropi startuje još krajem ove godine. Cena za Station Wagon još nije poznata, dok će cena za BS4 sedan u Nemačkoj startovati od 15.990 evra.



Changan Zhixiang

Kineska kompanija Changan Automobile Group je pored modela V802 i V101 (o njima OVDE), za 10. salon automobila u Pekingu (20. – 28. april) pripremila i premijeru nove limuzine srednje klase Zhixiang. Radi se o automobilu koga pokreće 2,0 litarski benzinski motor sa 112kW/152KS pri 6000 o/min. i 192Nm obrtnog momenta pri 4500 o/min., uparenim sa četvorostepenim automatskim menjačem. Po fabričkim podacima Zhixiang postiže maksimalno 200 km/h, dok su mu za ubrzanje od 0 do 100 km/h potrebne 11,2 sekunde. U standardnoj opremi se, između ostalog, nalaze automatski klima uređaj, cruise control, CD plejer, putni kompjuter, el. podesiva sedišta i TCS sistem. I još dimenzije: dužina 4600 mm, širina 1800 mm, visina 1475 mm, međuosovinsko rastojanje 2650 mm.

 

Geely Panda

Nije samo ime ovog novog kineskog mališana pozajmljeno od poznatog Fiatovog automobila, već je i dizajn Geely Pande velikim delom inspirisan još jednim tuđim radom - Toyotinim modelom Aygo (to se pre svega odnosi na bokove i delom na zadnji kraj). S druge strane, 1,0 litarski benzinski motor sa 71KS je sopstveni Geely-jev proizvod. Ovaj simpatični automobil (u Kini će koštati oko 5000 evra) bi već naredne godine mogao da dođe i u Evropu, ali će u tom slučaju ljudi iz ove fabrike morati da mu nađu neko novo ime.

FAW Hongqi SUV concept

Još jedna zanimljiva premijera na salonu u Pekingu jeste i novi Hongqi SUV concept kineske kompanije FAW (First Automobile Works). Informacije o ovom neobično dizajniranom modelu (dužine 4,80 metra) su prilično škrte, ali ako dobije zeleno svetlo za proizvodnju, pokretaće ga FAW-ov 6,0 litarski V12 motor sa 300kW/408KS i 550Nm obrtnog momenta.

Guangzhou Honda Linian concept

I na kraju Linian concept, odnosno studija malog gradskog automobila sa petora vrata, delo Hondinog kineskog partnera, kompanije Guangzhou Honda. Ipak, neki konkretniji detalji o ovom automobilu sa petora vrata i dizajnom nalik na Ford Verve concept i novu Ford Fiestu, nisu saopšteni, mada bi nešto slično kao serijski automobil moglo da se nađe na kineskom tržištu 2010. godine.



King Kong sedan je bio jedan od prvih prilično dopadljivih manjih limuzina kineske auto kompanije Geely, a sada je na red došla i prezentacija njegove hatchback varijante, nazvane King Kong2 (prva slika). U ovom trenutku doduše još nema preciznijih podataka o motorizaciji modela Geely King Kong hatchback (paleta agregata bi trebalo da obuhvata motore zapremine 1300, 1500, pa i 1800 kubika), ali su bar poznate njegove dimenzije (dužina iznosi 3995 mm, širina 1692 mm, a visina 1435 mm). Geely će King Kong2 kineskim kupcima ponuditi kao alternativu postojećim modelima, kao što su Chery A1, Peugeot 206 i Citroen C2. Predstojeći salon automobila u Pekingu (od 20. do 28. aprila) Geely će iskoristiti da pored studija GT concept, GE MPV i HL MPV (o kojima je nedavno već bilo reči), kineskoj publici predstavi još nekoliko svojih noviteta. Jedan od njih je CE concept (druga slika), odnosno studija hatchback automobila B segmenta (klasa Mazde2, Peugeota 206, Honde Fit/Jazz), mada nažalost u ovom trenutku o njemu nema nikakvih podataka. Više detalja uslediće na konferenciji za medije, koju će Geely održati 20. aprila na salonu u Pekingu, mada je moguće da pojedini detalji procure i ranije. To isto važi i za limuzinu Geely FC-3 (treća slika) i manji gradski model LC-E na četvrtoj slici (LC-E bi trebalo da pokreće novi 1,0 litarski benzinac).




Danas je na Zagrebačkom velesajmu i zvanično za posetioce otvoren ZG auto show 2008. (juče je održan novinarski dan za predstavnike medija i VIP goste), odnosno jedan od najvećih salona automobila, motocikala i prateće opreme u centralnoj i jugoistočnoj Evropi, koji će trajati sve do 6. aprila. Ovogodišnji ZG auto show može da se pohvali sa učešćem 51 automobilskih (348 modela) i 35 moto brendova (180 modela), sa više od 100 premijera (od toga 2 reprize svetskih i 10 repriza evropskih premijera), koncept automobilima i bolidima F1, kao i sa bogatim pratećim programom. Na salonu je prisutno ukupno 634 izlagača iz 35 zemalja, koji su zauzeli praktično sve raspoložive kapacitete Zagrebačkog velesajma, što u praksi znači površinu od 72.000 kvadrata (raspoređenih u 17 paviljona i na otvorenom prostoru).  Spisak ovogodišnjih premijera ZG auto showa izgleda ovako:

reprize svetskih premijera: Audi RS6 Avant i Chevrolet Aveo sa 3 vrata

reprize evropskih premijera: Chevrolet Aveo sa 5 vrata, Citroen C5 Tourer (karavan), Dacia Sandero, Nissan Murano, Peugeot Partner, Renault Koleos, Subaru Forester, Škoda Superb, VW Passat CC, Volvo XC60

hrvatske premijere: Alfa Romeo 8C Competizione, Audi A3 Cabriolet, BMW 120i Cabrio, BMW M3, BMW X6 xDrive50i, Citroen C5, Citroen Berlingo, Citroen Nemo (putnička verzija), Daihatsu Materia, FiatT 500, Fiat Grande Punto Abarth, Ford Focus, Ford Kuga, Hyundai i10, Hyundai i30 CW, Hyundai Santa Fe, Hyundai Sonata, Hyundai H-1, Jeep Cherokee, KIA Pro_cee'd, Lexus IS-F, Lexus LS600h, Mahindra Goa, MINI Clubman, Opel Agila, Opel Astra OPC Nurburgring, Peugeot 308 GT, Peugeot 4007 Holland&Holland, Renault Kangoo, Seat Leon WTCC 2.0 TDI FR, Subaru Tribeca, Suzuki Splash, Toyota Prius Cut Body, Toyota Land Cruiser, Volvo XC70 Ocean Race

koncept automobili: Ford Verve, Mitsubishi i-Car, Peugeot 308 SW Prologue, Renault Laguna Coupe Koncept, Toyota Aygo For Sport

fotografije: www.vidiauto.com



 

Evo još tri premijere koje su kineski proizvođači najavili za predstojeći salon automobila u Pekingu (ove godine se održava u terminu od 20. do 28. aprila). Roewe (2005. godine kupio prava na proizvodnju modela britanskog MG-Rovera) u Pekingu premijerno predstavlja svoju novu limuzinu Roewe 550, koja je u osnovi serijska verzija koncept automobila W2, prikazanog prošle godine na salonu u Šangaju (od koga se ovaj konačni proizvod razlikuje, pre svega, po potpuno promenjenom prednjem delu automobila). Roewe 550 inače pokreće 1,8 litarski turbo benzinac, kakav već koristi veći MG7/Roewe 750 1.8T. Drugi kineski proizvođač Geely će, sem GT concepta (o njemu više OVDE), salon u Pekingu iskoristiti i za promociju novog MPV modela srednje klase GE MPV (čiji izgled kao da je delimično inspirisan evropskim Ford Mondeom), kao i kompaktnog minivena HL MPV sa prednom maskom u stilu Acure i sa novim znakom Geely-a (GE MPV se inače nalazi na trećoj, a HL MPV na četvrtoj slici). U ovom trenutku, sem slika, ni za Geely GE, ni za Geely HL, nema nikakvih drugih podataka, pa samo preostaje da budemo strpljivi do početka salona u Pekingu.

  



Korejska Kia je za ovogodišnje izdanje salona automobila u Njujorku pripremila dve premijere: studiju Koup concept (izgleda veoma blizu ulasku u serijsku proizvodnju) i restilizovanu verziju limuzine Optima, koju mi u Evropi znamo pod imenom Magentis. Za odličan i prilično agresivan izgled (veliki otvor za vazduh u prednjem braniku, "naborana" hauba, dva završetka izduvnog sistema, zadnji difuzor od karbona, LED prednja i zadnja svetla, atraktivne alu felne od 19 inča, sportski uređen interijer) Koup concepta zaslužan je Kijin America Design Center u Kaliforniji, mada mnogi primećuju određene sličnosti sa nekim Hondinim modelima. Pod haubom se krije 2,0 litarski Theta II turbo motor sa 290KS i 391Nm obrtnog momenta (u rasponu između 2000 do 4000 o/min.) i koji raspolaže novom Kijinom GDI (Gasoline Direct Injection) tehnologijom direktnog ubrizgavanja. Pogon je na prednjim točkovima, a menjač je automatski sa šest stepeni prenosa. Koup concept je inače dugačak 4485 mm, širok 1845 mm, visok 1428 mm, dok mu međuosovinsko rastojanje iznosi  2650 mm. Drugi Kijin novitet na salonu u Njujorku jeste obnovljena limuzina Optima (četvrta slika), koja je osvežena doteranim eksterijerom i interijerom, ojačanim motorima i većom bezbednošću (standard su 6 vazdušnih jastuka, TPMS sistem za nadgledanje pritiska u gumama, ABS, BAS, ESC i TCS sistemi). Iako nekima možda ovaj ristajling dolazi prerano, konkurencija u D segmentu je i te kako brojna i žilava, tako da svako doterivanje ima smisla. Uglavnom, doterani Magentis donosi promene na prednjem i zadnjem kraju automobila, koje uključuju novu masku (sa hromiranim okvirom), drugačija svetla napred i pozadi i promenjen dizajn branika. Paletu motora čine novi 2,4 litarski četvorocilindraš sa 175KS i 229Nm i revidirana verzija 2,7 litarskog V6 agregata sa 190KS i 249Nm (ovaj poslednji je uparen sa petostepenom automatskom transmisijom).



Pred sam početak salona automobila u Njujorku (2008 New York International Auto Show) na internet su pre vremena ipak procurele prve zvanične fotografije potpuno nove Nissanove limuzine Maxima (modelske godine 2009), čiji izgled je trebalo da ostane strogo čuvana tajna sve do njenog oficijelnog predstavljanja. Kako bilo, pred nama je već sedma generacija Maxime, naslednik aktuelnog modela iz 2004. godine (prva Maxima se inače pojavila još daleke 1976. godine). Sem potpuno novog izgleda eksterijera i interijera, veće bezbednosti (ABS, EBD, BAS, VDC i traction control su standardni deo opreme), nova Maxima dobija i pojačani 3,5 litarski V6 agregat sa 290KS i 354Nm obrtnog monenta (u paru sa Xtronic CVT transmisijom). Bez obzira na jači motor, Nissan napominje da će potrošnja ostati na nivou sada već starog modela. Inače, prodaja nove Maxime u Americi počinje u junu ove godine. Drugi zanimljivi eksponat ove japanske kompanije na salonu u Njujorku jeste i Nissan Denki Cube concept (treća slika), koji istovremeno najavljuje i Nissanove planove da Amerikancima ponudi model Cube sa elektro pogonom (prvo za flotne kupce, a kasnije i "običnim" kupcima). Denki Cube concept sa jednim punjenjem litijum-jonskih baterija (pune se oko osam sati) inače ima autonomiju od oko 100 milja (nešto preko 160 kilometara), dok mu maksimalna brzina iznosi 120 km/h.



Izvor : zastavanacionale.com

Potpuno je razumljivo zašto su posetioci „Zastavinog“ štanda na ovogodišnjem sajmu automobila bili vrlo iznenađeni – između najtraženijih Koral In i Zastava 10 modela, kao i dugo očekivane „Floride“ u dizel verziji, smestila se dobro poznata Skala 55. Teško je se setiti kada se ova domaća, vrlo upotrebljiva limuzina poslednji put našla pod reflektorima na sajmu. Ipak, nekadašnja ikona pokazuje da za nju još uvek vlada veliko interesovanje. Privlačenje pažnje na sajmu se lako može objasniti – najjeftiniji automobil na ovoj manifestaciji nedavno je osvežen, kako vizuelno, tako i po pitanju mehanike. Ispod haube se sada nalazi novi, aluminijumski hladnjak, dok su ležajevi točka i homokinetički zglobovi preuzeti sa „Zastave 10“. Sa „srpskim Puntom“ Skala 55 će ubuduće deliti i sirenu, podesive bočne retrovizore i centralni retrovizor. Rukohvati i brave na vratima „pozajmljeni“ su od In porodice (Koral In i Florida In), dok se za otključavanje svih vrata i pokretanje motora koristi isti ključ. Ugrađena su i nova, udobnija sedišta. Budući vlasnik će prilikom zauzimanja pozicije za upravljačem videti novu instrument sa obrtomerom i vrlo prijatnom kombinacijom plave i crvene boje. Skala 55 se može dobiti i sa uređajem na gas (plin, TNG) bez gubitka garancije – fabrički se ugrađuje Lovato uređaj sa rezervoarom od 40 litara.

Ovaj automobil se prvi put pojavio 15. oktobra 1971. godine, pod imenom Zastava 101 i to pune tri godine pre nego što je Fiat lansirao svoj 128 sa troja vrata (128 3P) a Volkswagen svoj Golf, što znači da je bio prvi hečbek sa poprečno postavljenim motorom i menjačem. Primena prednjeg pogona u vreme kada se većina proizvođača još uvek držala zadnjeg, omogućila je „Zastavinim“ vozilima izuzetnu iskorišćenost prostora. Nezavisno zadnje oslanjanje odlično se nosilo sa ne baš kvalitetnim putevima, dok su motori konstruisani od strane legendardnog Aurelia Lampredija s radošću postizali visoke obrtaje. Zahvaljujući nenadmašnoj funkcionalnosti i robusnosti, Skala 55 ostaje najprodavaniji automobil „B“ segmenta u Srbiji – do sada je proizvedeno više od milion komada. Sa poboljšanjima izvršenim od strane „Zastavine“ Direkcije za Razvoj, izgleda da jedan od najpristupačnijih automobila na svetu namerava da zadrži svoju lidersku poziciju.

Zastava je na Sajmu automobila u Beogradu ponudila svoja vozila uz popust od pet odsto, a za model "Zastava 10" i najveći sajamski popust do sada – od 12 do 14 odsto, koji važi na svim prodajnim mestima širom Srbije. Uz sajamski popust od 12 odsto na pakete opreme "standard", "standard plus" i "komfor" cena "Zastave 10" iznosi 7.510, 7.610 i 7.948 evra, a za modele sa opremom "dinamik" i "impresionante" – 8.718 i 9.161 evro. Za "Floridu In" sa popustom od pet odsto cena iznosi od 493.464 do 544.246 dinara, najprodavaniji model "Koral In" kreće od 354.236 do 448.804, dok "Skala 55" košta 362.644.





Izložbeno-prodajna manifestacija BG CAR SHOW 02 se na Beogradskom sajmu (Bulevar vojvode Mišića 14, tel. 011/2655-317, www.sajam.co.yu) održava sve do srede 19. marta. Kompletna ponuda vodećih svetskih proizvođača automobila (ukupno 455 izlagača iz 30 zemalja) domaćoj publici i potencijalnim kupcima predstavljena je kroz jedinstvenu scenografiju sa unificiranim i jednoobraznim izložbenim prostorima, opremljenim u režiji Beogradskog sajma. Program ove manifestacije je upotpunjen izložbom prateće industrije, delova i opreme, kao i garažno-servisne opreme i finansijskih institucija i osiguravajućih društava. U sklopu BG CAR SHOW-a održava se i izložba motocikala pod nazivom MOTOPASSION, dok je na posebnom poligonu ispred Hale 3 organizovana škola bezbedne vožnje u organizaciji novoosnovane Nacionalne vozačke akademije (NAVAK). Ovde i napomena da je za učešće u školi dobre vožnje potrebno da ponesete vozačku dozvolu i popunjen kupon iz revije SAT Plus. Cena ulaznice za pojedinačnu posetu iznosi 300 dinara (za grupne posete cena je 200 dinara), a Beogradski sajam i ove godine poziva posetioce da porodično posete BG CAR SHOW 02 i MOTOPASSION. Tzv. FAMILLY DAY je ove godine 18. marta, kada će cena povlašćene porodične ulaznice biti 500 dinara, i važi za decu u pratnji oba roditelja. Pod kupolama Beogradska sajma će se od 1. do 5. aprila održati još jedna manifestacija, tačnije međunarodni salon kamiona, autobusa i dostavnih vozila - Beotruck 08. Podsećamo da će ulaznica kupljena za BG CAR SHOW 02 važiti i za izložbu Beotruck 08.

PREMIJERE BG CAR SHOW-a :

ALFA ROMEO (Brera), AUDI (novi A4), BMW (X6), CITROEN (C5), FIAT (novi Fiat 500), FORD (obnovljeni Focus), HONDA (Civic Hybrid), HYUNDAI (i10, i30 CW - karavan), JEEP (novi Cherokee), KIA (Pro_cee´d, obnovljeni Picanto), LAND ROVER (Range Rover Sport S/C 2,7TD), LADA (Priora), MAHINDRA Goa DX 2,5 CRDe, MAZDA (nova Mazda6 i obnovljena Mazda5), MITSUBISHI (Lancer 2,0 DI-D dizel), OPEL (obnovljena Zafira), RENAULT (novi Twingo, novi Kangoo, Clio Grandtour i Laguna Grandtour), SSANGYONG (Kyron Prestige 2,7 XDI), SUZUKI (Splash), ŠKODA (novi Superb i Fabia II Combi), TOYOTA (Land Cruiser V8), VOLKSWAGEN (SUV model Tiguan) i VOLVO (novi V70 i XC 70).

Galeriju najzanimljivijih eksponata na ovogodišnjem BG CAR SHOW-u možete pogledati OVDE.



Počeo BG CAR SHOW 02

13 Mar 2008 - 18:27 Salon Link

Foto : www.beta.co.yu

Predrag Bubalo, ministar trgovine i usluga Srbije, otvorio je danas manifestaciju BG CAR SHOW 02, koja se na Beogradskom sajmu (Bulevar vojvode Mišića 14, tel. 011/2655-317, www.sajam.co.yu) održava do srede 19. marta. Prilikom otvaranja BG CAR SHOW-a, Predrag Bubalo je ocenio da dolazak tolikog broja izlagača i veliki broj premijernih izlaganja automobila, govori o atraktivnosti srpskog tržišta za svetske proizvođače vozila. Domaći uvoznici i zastupnici automobila, sem ponude aktuelnih modela, izložu i automobile koji se po prvi put pojavljuju na našem tržištu (među njima posebno mesto zauzimaju novi Audi A4, BMW X6, Citroen C5, Fiat 500, Honda Civic Hybrid, Hyundai i10, Suzuki Splash, Škoda Superb i Volkswagen Tiguan). Kompletna ponuda vodećih svetskih proizvođača automobila (ukupno 455 izlagača iz 30 zemalja) domaćoj publici i potencijalnim kupcima predstavljena je kroz jedinstvenu scenografiju sa unificiranim i jednoobraznim izložbenim prostorima, opremljenim u režiji Beogradskog sajma. Program ove manifestacije je upotpunjen izložbom prateće industrije, delova i opreme, kao i garažno-servisne opreme i finansijskih institucija i osiguravajućih društava. U sklopu BG CAR SHOW-a održava se i izložba motocikala pod nazivom MOTOPASSION, dok je na posebnom poligonu ispred Hale 3 organizovana škola bezbedne vožnje u organizaciji novoosnovane Nacionalne vozačke akademije (NAVAK). Ovde i napomena da je za učešće u školi dobre vožnje potrebno da ponesete vozačku dozvolu i popunjen kupon iz revije SAT Plus. Najsrećnijem posetiocu ovogodišnjeg BG CAR SHOW-a pripašće i vredne nagrade – prva nagrada je Opel Astra Classic II (izvlačenje ove nagrade biće poslednjeg dana sajma, 19. marta u 17 sati), dok su druga i treća - put u Peking na Olimpijske igre. Važno je napomenuti da nije reč o osvajanju običnog aranžmana, već o putovanju sa olimpijskom reprezentacijom Srbije. Zanimljivost predstavlja i projekat SMS INFO, a reč je o mogućnosti da svaki pošiljalac SMS poruke dobije odgovor o tehničkim karakteristikama i ceni automobila za koji su zainteresovani, upotpunjen podacima o prodavcu. Posebno zanimljiv događaj biće i 18. Tuning Styling Show, koji će se na Beogradskom sajmu održati sutra, 14. marta sa početkom u 12 sati. Iz bogatog programa na Tuning Styling Show-u izdvaja se međunarodna izložba na kojoj će biti prikazani najlepše sređeni automobili zemalja iz okruženja. Atrakciju će upotpuniti nezaobilazno takmičenje "1 na 1 - dB" za izbor auta sa najglasnijim audio sistemom, izbor najlepše sređenog automobila, atraktivne dens igračice, muzički performansi, plesna grupa Golden Stars i koncert benda High Way. Radno vreme Beogradskog sajma je od 10 do 19 sati (sem 14., 15. i 16. marta kada je Sajam otvoren do 20 sati), dok cena ulaznice za pojedinačnu posetu iznosi 300 dinara (za grupne posete cena je 200 dinara). Beogradski sajam i ove godine poziva posetioce da porodično posete BG CAR SHOW 02 i MOTOPASSION. Tzv. FAMILLY DAY je ove godine 18. marta, kada će cena povlašćene porodične ulaznice biti 500 dinara, i važi za decu u pratnji oba roditelja. Pod kupolama Beogradska sajma će se od 1. do 5. aprila održati još jedna manifestacija, tačnije međunarodni salon kamiona, autobusa i dostavnih vozila - Beotruck 08. Ovde i napomena da će ulaznica kupljena za BG Car Show II važiti i za izložbu Beotruck 08.