home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Novi BMW Z4 za 2009.

22 Avg 2007 - 00:40 Top secret Link

BMW će novu generaciju svog roadstera Z4 predstaviti početkom 2009. godine, a ono što predstavlja najveću novinu (pored naravno novog izgleda), jeste da novi Z4 umesto platnenog (kakav ima aktuelni Z4) dobija tvrdi sklopivi krov, kakav već odavno koristi konkurentski Mercedes SLK a i nedavno predstavljeni BMW 3 Coupe-Cabrio. Prema ovom renderingu, novi Z4 i dalje zadržava karakterističnu dugačku haubu i kratke prepuste karoserije, a od novih detalja tu su novi prednji deo automobila, koji za uzor koristi nedavno promovisan BMW CS Concept (naročito dizajn "bubrega" i svetala). Novi Z4 će takođe biti i veći od sadašnjeg, jer bavarska kompanija želi da budući Z4 pozicionira u nešto višu cenovnu  klasu, kako bi se stvorio prostor za novi manji roadster (taj će se najverovatnije zvati Z2). Paleta motora će najverovatnije obuhvatati benzince od 2,5 litra (sa 177KS i 218KS), 3,0 L (265KS), 3,0 L Bi-turbo (306KS) i novi 4,0 litarski V8 agregat sa 420KS, koji je nedavno ugrađen u novi BMW M3. Zanimljivo je takođe da je BMW najavio da se novi Z4 neće proizvoditi u Americi kao sadašnji model, već se proizvodnja seli u Nemačku, u BMW-ovu fabriku u gradu Regensburg.





O novoj Kiji Pro_ceed je već bilo reči, ali budući da je korejska fabrika danas objavila nekoliko novih fotografija i informacija o ovom novitetu, ponovo jedan kraći osvrt na ovaj model. Pro_ceed je posle hatchbacka sa petora vrata i karavana, već treća karoserijska verzija ovog Kijinog modela C segmenta (u njemu se nalaze VW Golf, Renault Megane, Citroen C4, Audi A3, Opel Astra, Peugeot 308, Seat Leon, Fiat Bravo, Toyota Auris i drugi). Pro_ceed je duži (+ 15 mm), niži (- 30 mm) i lakši u odnosu na verziju sa petora vrata i, kako fabrika naglašava u press saopštenju, "donosi više stila u evropski C segment" i nudi kupcima "senzacionalni izgled sa istinskim sportskim osećajem u vožnji, uz zadržavanje praktičnosti i funkcionalnosti popularnog Ceeda sa petora vrata." Inače, Pro_ceed se bazira na istoimenom konceptu sa prošlogodišnjeg salona u Parizu (od koga se skoro i ne razlikuje), a za izgled se pobrinuo Kijin evropski dizajn studio na čelu sa Peterom Schreyerom (radio je 25 godina za VW i Audi a od septembra 2006. za Kiu). Sa dužinom od 4250 mm (međuosovinsko rastojanje je ostalo 2650 mm), Pro_ceed uprkos svom sportskom izgledu i nižoj visini, nudi veliki unutrašnji prostor za putnike kao i izdašan prtljažnik (zadnja klupa je deljiva u odnosu 60/40), dok je ulazak na zadnja sedišta olakšan vratima, koja se otvaraju pod uglom od 70 stepeni i koja su za 276 mm duža u odnosu na prednja vrata Ceeda sa petora vrata. Pro_ceed ima modifikovan prednji kraj (plići gril hladnjaka, 10 mm duži nos, širi i niži prednji branik sa spojlerom, dublji centralni otvor za vazduh i veća kučišta za svetla za maglu) i potpuno novi zadnji kraj automobila (novi C stub, zadnji bočni prozor, krovni spojler, svetla, vrata prtljažnika), koji je mnoge podsetio na Audi A3. Kao i kod već poznatih varijanti Ceeda sa pet vrata i karavana, i novi Pro_ceed će pokretati paleta benzinskih (1,4 i 1,6 litarski) i dizel (1,6 litarski) agregata, koji razvijaju od 90 do 143KS. Kia će Pro_ceed nuditi sa tri paketa opreme i 12 boja karoserije, kao i širokim izborom dodatne opreme, u koju spada i tzv. Sports Pack, koji podrazumeva 17-inčne alu felne (gume 225/45 R17), kruće amortizere i sportskiji izgled unutrašnjosti (alu pedale, detalji od nerđajućeg čelika i presvlake sedišta sa izgledom otiska gume). Kia će Pro_ceed zvanično promovisati 11. septembra ove godine na salonu automobila u Frankfurtu, proizvodnja počinje u novembru, u novoj Kijinoj fabrici u Slovačkoj, dok će se na tržištu naći početkom 2008. godine.




Honda je danas konačno i zvanično objavila fotografije i karakteristike nove, već osme generacije svog modela Accord. Odmah i jedna napomena. Ovde se radi o američkoj verziji Accorda, dok prezentacija evropske varijante tek sledi. Kako bilo, novi Accord (u verziji sedan i Coupe) donosi potpuno novi dizajn eksterijera i interijera, snažnije motore, prostraniju unutrašnjost, poboljšanu bezbednost i bogatiju standardnu opremu. Svi motori, koji će se ugrađivati u ovaj Accord za 2008. godinu, imaju povećanu snagu, smanjenu potrošnju goriva i emisiju CO2. Novi Accord pokreću 2,4 litarski 4-cilindraši sa 180 (+ 14KS u odnosu na prethodnika) i 200KS (+ 34KS), kao i 3,5 litarski V6 sa 204kW/273KS (+ 29KS) i 339Nm obrtnog momenta. Motori sa 4 cilindra dolaze u kombinaciji sa 5-stepenim manuelnim i 5-stepenim automatskim menjačem, dok se V6 agregat kombinuje ili sa 5-stepenim automatikom ili 6-stepenim manuelnim menjačem. Novi 3,5 litarski V6 motor koristi Hondin najnoviji i-VTEC sistem sa inkorporiranim VCM-om (Variable Cylinder Managament), koji dozvoljava motoru da radi ili sa 6, ili sa 4, ili sa samo 3 cilindra, čime se štedi na gorivu. Elektronski sistemi kao što su ABS+EBD, BA i VSA (elektronska kontrola stabilnosti), zatim prednji i bočni vazdušni jastuci, vazdušne zavese, kao i disk kočnice na sva četiri točka, sada su standard za sve modele Accorda. Modeli sa 4 cilindra su postavljeni na alu točkove od 17 inča, dok su za model V6 rezervisani oni od 18 inča. Što se dimenzija tiče, stvari stoje ovako. Accord sedan je dugačak čak 4930 mm, širok 1847 mm, visok 1476 mm, dok međuosovinsko rastojanje iznosi 2799 mm. Accord Coupe je dugačak 4844 mm, širok 1847 mm, visok 1415 mm, a međuosovinsko rastojanje je 2740 mm. Iako je Accord za 2008. veći u odnosu na prethodnika, torziona čvrstoća je porasla za 20 %.



Posle meseci i meseci glasina i nagađanja, Volkswagen je konačno počeo sa testiranjima novog Coupe modela sa četiri vrata na bazi svog Passata (nešto slično Mercedesovoj CLS klasi). Naravno, to nije promaklo automobilskim paparacima, pa je ovaj primerak delimično maskiranog Passata Coupe uhvaćen proteklih dana tokom testiranja negde na jugozapadu SAD-a. Prema ranijim najavama, VW će Passat Coupe predstaviti na salonu automobila u Detroitu, početkom januara naredne godine, a cena bi mogla da počinje od oko 30.000 evra. Što se motora tiče, paleta bi trebalo da obuhvata agregate od 1,8 litarskog TSI benzinca sa 160KS, pa sve do 3,6 litarskog FSI V6 motora sa 300KS, koji bi imao i integralni pogon i DSG transmisiju sa duplim kvačilom (ovakav najjači Passat Coupe bi koštao oko 40.000 evra). Od dizelaša se za sada pominje 2,0 litarski TDI sa 140 i 170KS. Od opcija na raspolganju će biti stakleni panoramski krov, kamera za vožnju unazad i senzori za perkiranje. Postoje i indicije da bi Volkswagen mogao da se "odvaži", pa da Passat Coupe predstavi već za nekoliko nedelja na domaćem salonu u Frankfurtu, makar samo kao koncept automobil.

Foto : Hans G Lehmann




Citroen C4 BioFlex

21 Avg 2007 - 00:55 Noviteti Link

Posle Peugeota 307 SW BioFlex, sada i Citroen za septembar ove godine najavljuje svoj model C4 BioFlex, pokretan istim 1,6 litarskim motorom, koji kao pogonsko gorivo koristi i običan benzin i bioetanol E85, odnosno mešavinu 85 % bioetanola (u stvari alkohol dobijen fermentacijom šećera iz žitarica; u Evropi najčešće iz kukuruza i šećerne repe) i 15 % benzina. Spolja nema nikakvih razlika u odnosu na standardni Citroen C4 1,6i 16V, pa se sve svodi "samo" na razlike ispod poklopca motora. A pomenuti 1,6 litarski motor sada razvija 82kW/113KS i 153Nm obrtnog momenta, troši 9,8 litara bioetanola na 100 km, dok emisija CO2 iznosi 160 g/km. Za poređenje običan C4 1,6i 16V ima snagu od 80kW/110KS i 147Nm, emituje 169 grama CO2 po kilometru i troši 7,1 litar benzina na 100 km. Iako na prvi pogled zbog veće potrošnje bioetanola u odnosu na benzin ne izgleda tako, vožnja Citroena C4 BioFlex vlasnika košta manje u odnosu na običan C4. Naime, 1 km vožnje sa C4 BioFlexom u Francuskoj košta 7,84 evro centi, a 1 km sa standardnim 1,6i 16V benzincem 9,23 evro centi (pri tom naravno ne treba zaboraviti na činjenicu da BioFlex ispušta manju emisiju CO2 po km, a ni to da se bioetanol dobija iz obnovljivih izvora za razliku od fosilnih goriva). Usput, cena E85 goriva u Francuskoj trenutno iznosi 0,80 evra, a benzina 1,30 evra. Još jedan adut na strani C4 BioFlexa je i njegova cena, koja je ista kao kod običnog C4 1,6i 16V. U Francuskoj C4 BioFlex tako košta od 18.650 pa do 22.150 evra (zavisno od paketa opreme). Prodaja prvo počinje u Francuskoj i Švedskoj (već u septembru ove godine), a kasnije će se C4 BioFlex naći i na tržištu Holandije.  



Nemački LSD DOORS je svoja atraktivna vrata, koja se otvaraju u Lamborghini stilu, sada ponudio i vlasnicima aktuelnih modela Forda Fieste i Seata Ibize (tačnije Fieste Type JD 3 u varijanti sa troja vrata i Ibize Type 6L u svim verzijama), čime ovi, pre svega gradski automobili, i te kako dobijaju na ekskluzivnosti i privlačnosti. LSD-ovi kompleti vrata naravno imaju nemački TUV sertifikat, koji potvrđuje da vrata zadovoljavaju sve standarde bezbednosti, odnosno ova vrata su bezbedna kao i vrata na običnim, standardnim modelima Fieste i Ibize (vrhunski kvalitet se naravno podrazumeva). Cena LSD vrata za Fiestu i Ibizu je identična i u Nemačkoj iznosi 1299 evra.       



Osim standardnog modela 308 hatchback (sa troja i petora vrata), Peugeot će na salonu u Frankfurtu (11. – 23. septembar) izložiti i dva koncept automobila na njegovoj osnovi – 308 RC Z (o njemu smo već nedavno pisali) i 308 SW Prologue. Prvi najavljuje buduću Coupe-Cabrio (CC) verziju 308-ice, a drugi, odnosno 308 SW Prologue, prikazuje izgled njene karavan varijante (naslednik aktuelnih modela 307 Break sa pet sedišta i 307 SW sa sedam sedišta). Ovu studiju pokreće 2,0 litarski HDi dizelaš sa 100kW/136KS i DPFS filterom čestica čađi. 308 SW Prologue je dugačak 4500 mm, širok 1815 mm, visok 1560 mm, a međuosovinsko rastojanje iznosi 2708 mm. Zahvaljujući ovim dimenzijama našlo se mesta i za treći red sedišta i smeštaj sedam putnika. Prema sadašnjim informacijama, budući 308 SW će u serijskoj varijanti (kada se početkom 2008. bude našao na evropskom tržištu) pod haubom imati već poznate agregate iz 308-ice hatchback. To su 1,6 litarski VTi benzinac (razvijen u saradnji sa nemačkim BMW-om) u dve varijante : atmosferskoj sa 120KS i 160Nm i THP  turbo sa 150 konja i 240Nm, dizelaše u vidu 1,6 litarskog HDi od 110KS i 240Nm, kao i već pomenutog 2,0 litarskog HDi sa 136 konja i 320Nm. Što se bezbednosti tiče, Peugeot će 308-icu opremati i vazdušnim jastukom za kolena (ukupno do 9 vazdušnika jastuka na raspolaganju, a sedam je standard), Lane Departure Warning sistemom iz bratskog Citroena C4 (upozorava vozača kada pređe liniju na putu bez davanja žmigavaca), bi-xenon farovima, ojačanom strukturom karoserije i već standardnim elektronskim sistemima kao što su ABS, EBD, EBA i ESP. Uz privlačan dizajn, veću prostranost i funkcionalnost, komfor, bolju ergonomiju, veliki izbor karoserijskih varijanti (kada paleta bude potpuno kompletna), veći kvalitet upotrebljenih materijala i pomenute moderne motore i vrhunsku bezbednost, nije ni čudo da Peugeot očekuje prodaju od 350.000 komada svih varijanti modela 308 godišnje, koji će se proizvoditi u fabrikama u Miluzu i Sošou.




Volvo C30 Efficiency

20 Avg 2007 - 13:26 Noviteti Link

Osim što se bavi razvojem modela sa pogonom na bioetanol ili na hibridni pogon, švedski Volvo takođe radi na usavršavanju svojih već postojećih pogonskih agregata, posebno na smanjenju njihove potrošnje i emisije CO2. Tako će od sledeće godine kupcima biti na raspolaganju dve inovacije, tačnije novi Volvo C30 Efficiency sa smanjenom emisijom CO2 i novi Powershift automatski menjač za modele C30, S40 i V50. Volvo C30 Efficiency (na slikama) će zvaničnu svetsku premijeru doživeti 11. septembra na predstojećem salonu automobila u Frankfurtu, a radi se o modelu koji pokreće 1,6 litarski turbo-dizel motor sa 77kW/105KS i kome potrošnja iznosi 4,5 litara na 100 km(smanjenje od 0,4 litra u odnosu na običan Volvo C30 1,6D), a emisija CO2 je smanjena za 9 g/km, pa iznosi tačno 120 g/km. Ovo je postignuto serijom izmena na aerodinamici automobila i otporu kotrljanja, kao i dužim prenosnim odnosima menjača. Novitet za 2008. je i Powershift automatska transmisija sa duplim kvačilom, čime je takođe smanjena potrošnja goriva (u poređenju sa klasičnim automatskim menjačem). Powershift automatik će se ugrađivati u modele C30, S40 i V50, koje pokreće 2,0 litarski turbo-dizel agregat.




Daihatsu slavi 100 godina

20 Avg 2007 - 12:15 Vesti Link

Japanski Daihatsu ove godine slavi tačno 100 godina postojanja, a to će između ostalog, obeležiti i sa specijalnim i limitiranim edicijama svojih modela Terios i Sirion. Inače, preteča Daihatsua, Hatsudoki Seizo Company Limited, osnovan je 1907. godine da bi proizvodio motore sa unutrašnjim sagorevanjem, 1919. je proizveden prvi kamion, 1930. je predstavljeno niz vozila sa tri točka, a 1937. godine sledi i prvi auto sa četiri točka, model FA. 1965. godine Daihatsu je sa modelom Compagno Berlina postao prvi japanski proizvođač automobila, koji je svoje automobile počeo da izvozi u Veliku Britaniju. Danas je Daihatsu (inače u vlasništvu Toyote) svetski lider u razvoju i proizvodnji kompaktnih automobila, poznatih po svojoj pouzdanosti, praktičnosti i malim troškovima održavanja. Naravno, svaki od ovih bogato opremljenih slavljeničkih modela, i Terios Centenary i Sirion Centenary, će biti proizveden u samo 100 primeraka, a u prodaji će se naći od septembra. Terios Centenary (sa 1,5 litarskim motorom) u standardnoj opremi ima srebrnu metalik boju, alu točkove, svetla za maglu, krovne nosače, kožni volan, klima uređaj, servo upravljač, ABS+EBD, pogon na sva četiri točka, frontalne i bočne vazdušne jastuke, radio/CD plejer, električne podizače svih prozora, pa čak i parking senzore. S druge strane, Daihatsu Sirion Centenary (na slici), opremljen je alu točkovima, srebrnom metalik bojom, električnim podizačima stakala, električnim retrovizorima, centralnom bravom, sedištem vozača podesivim po visini, ABS+EBD sistemima, klimom, radio/CD plejerom i sa četiri vazdušna jastuka. Sirion Centenary pokreće maleni 1,0 litarski trocilindrični motor sa 70KS, koji se sem malom potrošnjom, ističe i malom emisijom CO2, koja iznosi 118 g/km.  




Posle nekoliko dobrih crteža, koji su se vrteli po internetu poslednjih nekoliko meseci, lovci na automobilske novitete su konačno uspeli da naprave i nekoliko prvih fotografija Audijevog modela A3 u kabrio izdanju. Premijera se očekuje u martu naredne godine, i to na salonu automobila u Ženevi, dok bi prodaja počela na leto, tačno na vreme kada počinje sezona otvorenih automobila. Audi A3 Cabrio će imati meki, platneni umesto sada veoma popularnog metalnog sklopivog krova, čime će krovni mehanizam biti daleko jednostavniji i lakši, samim tim i jeftiniji za proizvodnju. Auto će imati mesta za četiri odrasla putnika, a zadnji kraj će pretrpeti korekcije izgleda u odnosu na aktuelni A3 hatchback. A3 Cabrio pokretaće benzinski i dizel motori već poznati iz A3 hatchbacka, odnosno benzinci od 1,4 litra sa 92kW/125KS, 1,8 L sa 118kW/160KS, 2,0 L od 195kW/265KS (model S3 Cabrio), dok će ljubiteljima dizelaša na raspolaganju biti 2,0 litarski TDI agregati sa 103kW/140KS i 125kW/170KS. Inače, u Audiju kao glavnog konkurenta za svoj novi otvoreni model vide u budućoj BMW-ovoj seriji 1 u kabrio varijanti. Iako se krajem maja pričalo da će budući Audi A3 Cabrio od sledeće godine proizvoditi Karmann (najveći nemački nezavisni proizvođač automobila i snadbevač auto delova), u Audiju su ipak odlučili da će se proizvodnja tog modela odvijati u njihovoj fabrici u Mađarskoj. Naime, 29. juna Audi je i zvanično objavio da proizvodnja modela A3 Cabrio započinje 2008. godine, i to u njihovoj fabrici u Đeru (zapadna Mađarska), gde se već sklapa Audi TT Coupe i TT Roadster. Audi je inače fabriku u Đeru otvorio još 1998. godine, a prvi automobil je bio Audi TT prve generacije. Ove godine se u toj fabrici planira produkcija od oko 50.000 komada TT-a, dok je prošle godine realizovano 23.675 jedinica.



Toyota Aygo ckIN2U

20 Avg 2007 - 00:35 Noviteti Link

Iza ovog "šifrovanog" imena krije se nova specijalna edicija najmanje Toyote, koja će se od septembra naći u prodaji u Nemačkoj, i to po ceni od 12.450 evra. Ono ck su inicijali kompanije Calvin Klein (jednog od vodećih svetskih brendova u dizajnu i marketingu ekskluzivnih dobara), pa se ime ove edicije izgovara ck-into-you. Aygo ckIN2U u standardnoj opremi ima bež metalik boju, klima uređaj, MP3 plejer, originalne 14-inčne ckIN2U alu točkove, sedišta u kombinaciji koža/alkantara, kožni volan i kožnu ručicu menjača. Za pogon se brine 1,0 litarski trocilindrični benzinac sa 50kW/68KS, uparen sa 5-stepenim ručnim menjačem ili automatskom transmisijom.



MTM Audi TT RTT 400 RS

19 Avg 2007 - 14:55 Tuning Link

Motoren-Technik-Mayer ili kraće MTM, je nemački tjuner (možda najpoznatiji po Audiju TT Bimoto sa dva motora i 1000KS), koji sada svim zainteresovanim nudi i svoju verziju aktuelnog Audija TT pod nazivom TT RTT 400 RS. Broj 400 u imenu nažalost ne znači da ovaj TT postiže maksimalnih 400 km/h (kao pomenuti TT Bimoto), već samo nagoveštava broj konjskih snaga pod poklopcem motora (tačna snaga pojačanog 3,2 litarskog V6 motora inače iznosi 305kW/415KS). Više od pojačanja motora pažnju privlači ubrzanje MTM-a TT RTT 400 RS do 100 km/h, koje je za tačno pola sekunde bolje od nekoliko desetina hiljada evra skupljeg Audija R8 sa 420KS (tačnije MTM Audi TT RTT 400 RS do stotke stiže za 4,1 sekundu, a R8 za 4,6). Ubrzanje do 200 km/h ovaj TT postiže za 15,3 sekunde, dok mu maksimalna brzina iznosi 282 km/h (R8 može do 301 km/h). MTM se potrudio da njihov TT i vizuelno liči na R8, za šta se brine novi body kit (drugačiji branici sa lamelama i veći otvori za vazduh), koji košta tačno 2000 evra (ovaj MTM Audi TT inače košta 73.000 evra). Novi su i 19-inčni točkovi sa Michelin Pilot Sport gumama, pojačani kočioni sistem (diskovi od 380 mm napred, a 310 mm nazad), sportski izduvni sistem sa četiri završetka (svaki prečnika po 70 mm), a zanimljivo da MTM ovom prilikom nije dirao ogibljenje automobila.



Lexus je predstavio ograničenu Pebble Beach Edition seriju svog Coupe-Cabrio modela SC 430 (krov mu se inače spušta/podiže za 25 sekundi). Ova, već peta specijalna edicija Lexusa SC 430, biće proizvedena u svega 360 primeraka, a u prodaji će se pojaviti krajem avgusta. Odlikuje se jedinstvenim dizajnom eksterijera i elegantnom kombinacijom boja, ekskluzivnih za ovu Pebble Beach Edition verziju. Konkretnije, karoserija je ofarbana u Smoky Granite Mica boju, dok je unutrašnjost u ekskluzivnoj dvobojnoj Camel i Ecru koži. Da se ovde radi o posebnoj seriji, potvrđuju i javorovo drvo u kabini i specijalni hromirani logo ove serije, koji se nalazi na blatobranima i kabini automobila (na centralnoj konzoli). Specijalitet ove serije su i šestokraki, 18-inčni hromirani točkovi (sa run flat pneumaticima). Inače, SC 430 pokreće 4,3 litarski V8 motor sa 288KS, dok se snaga na zadnje točkove prenosi preko sekvencijane 6-stepene ECT-i transmisije. Ubrzanje do 60 milja na sat (96 km/h) traje 5,8 sekundi, a maksimalna brzina je limitirana na 240 km/h. Lexus SC 430 je opremljen elektronskim sistemima kao što su ABS, EBD, BAS, TRAC (traction control) i VSC (elektronska kontrola stabilnosti). Osim toga, svaki SC 430 ima kao standardni deo opreme i Mark Levinson Premium Sound System sa devet strateški pozicioniranih zvučnika, koji ovaj Lexus pretvaraju u privatnu koncertnu dvoranu.




Nemački AutoBild (www.autobild.de) navodi da su ovo prve slike novog VW Golfa VI, o kome se poslednjih meseci mnogo piše, a još više nagađa. Zato još više privlače pažnju bombastični naslovi "Svetski ekskluziv", "prve slike", "kako stvarno izgleda" na naslovnoj strani najnovijeg broja ovog nemačkog magazina. Na stranu atraktivni naslovi, koji služe da se proda novina, ali AutoBildove kompjuterski generisane slike obično i nisu daleko od konačnog proizvoda. Da li su u pravu i ovaj put, pokazaće vreme. Prema ovim slikama (ako se pokažu verodostojnim), budući Golf VI baš i ne donosi neku dizajnersku revoluciju, što se doduše pretpostavljalo i ranije. Jednostavno, Golf je najvažniji model fabrike i rukovodstvo VW-a nema nameru da nepotrebnim i rizičnim dizajnerskim eksperimentima ugrozi poziciju bestetelera koju Golf ima, tako da se ovde radi o evoluciji izgleda postojećeg Golfa (što se naročito odnosi na bokove automobila, koji su praktično nepromenjeni u odnosu na aktuelnu "Peticu"). Osim toga, i dimenzije će biti veoma slične postojećem modelu. Očekuje se da novi Golf stigne na tržište krajem 2008. godine dok ga Amerikanci neće videti do 2009. ili čak 2010. godine. Inače, tamo će se i dalje prodavati kao Rabbit. Kao i ranije, i Golf VI će pokretati široka paleta benzinskih i dizel agregata, među kojima se nalaze i novi 1,6 litarski TSI sa 200KS i 2,0L sa 260 konja, koji bi pokretao novi Golf GTI (sadašnji ima 200KS). Pominje se i mogućnost ugradnje 3,6 litarskog V6 motora iz Passata R36, koji bi u Golfu razvijao 281KS.

 



Novitec Fiat Grande Punto X-One je naslednik prošlogodišnjeg Novitecovog Grande Punta Sport, a svojim novim aero body paketom donosi još više vizuelne ekstravagancije nego ranije. Agresivni (u pravom značenju te reči) X-One kit sastoji se od novog prednjeg branika sa spojlerom, novom haubom motora, moćnijih pragova, zadnjeg krovnog spojlera, otvora za vazduh na krovu i novog zadnjeg branika sa difuzorom. Nemački specijalista za obradu italijanskih automobila  je ovom Puntu dodao još i dvodelnu prednju masku hladnjaka, "trepavice" na prednjim svetlima, četiri završetka izduvnog sistema od nerđajućeg čelika (po dva na levoj i desnoj starni, svaki prečnika 90 mm), kao i podešavajuće sportsko ogibljenje, kojim se Punto X-One može spusti za 35 do 75 mm. Tačku na i predstavljaju crni Novitec type N8 točkovi od 18 inča sa gumama 215/35R18. I kabina je dobila par novih detalja u vidu aluminijumskih pedala i crnih patosnica sa crvenim Novitec logom. Što se motora tiče, Novitec je pojačao 1,9 litarski JTD dizelaš (serijski model razvija 96kW/130KS i 280Nm), koji sada raspolaže snagom od 118kW/160KS i 328Nm obrtnog momenta pri 1950 obrt./min. (što je dovoljno da ovaj dizel Punto ubrza do 100 km/h za 8,6 sekundi, dok je maksimalna brzina 210 km/h).