
Pre tačno 50 godina po prvi put je predstavljen automobil koji je označio rođenje klase lepih malih automobila visokog kvaliteta po kojima je Pežo danas prepoznatljiv. Danas automobile sa prednjim pogonom uzimamo zdravo za gotovo, ali to nije bio slučaj kada je u aprilu 1965. godine "pežo 204" bio predvodnik nove automobilske generacije.

Kako prenosi Tanjug, japanska Tojota će u projekat izgradnje jedne fabrike u Meksiku investirati milijardu dolara, što će omogućiti zapošljavanje oko 2.400 ljudi. To saznaje Rojters iz izvora bliskih japanskoj kompaniji.

Kako prenosi RTS, predsednik Skupštine novoosnovane Opštine Petnjica u Crnoj Gori Adnan Muhović odustao je od vožnje poklonjenim automobilom marke „dačija“ i zamenio ga „opelom“ sa obrazloženjem da „rumunska kola“ nisu za predsednika opštine.

BMW je početkom godine na CS-u predstavio tehnologiju OLED svetala, a taj projekat je sada otišao korak dalje. Na svoj M4 Iconic Lights koncept BMW je montirao OLED zadnja svetla i najavio da ćemo slična uskoro videti i na serijskom automobilu.
Renault Kayou od 3.750 evra će imati premijeru 20. maja u Indiji

Već duže vreme je poznato da Renault za tržište Indije i Južne Amerike priprema novi pristupačni model koji je do sada bio poznat pod kodnom oznakom XBA. Radi se o manjem modelu čiji test primerak je još prošle godine snimljen negde u Indiji, a u međuvremenu su se pojavili i novi detalji.

Kako prenosi Sport klub, Mark Markez jeste pobedio na trci u Teksasu, ali ne zavarava se time da će put do titule biti lak.
(Dalje)

Nakon što su svoje rezultate prodaje za mart i prvi kvartal 2015. godine objavili Mercedes-Benz i Audi, to je sada učinio i BMW.
Najavljen Venucia SUV-Coupe

Venucia, podbrend kineskog Dongfeng-Nissana, za ovogodišnji sajam automobila u Šangaju najavljuje svoje novo koncept vozilo.
Zinoro Next concept

Zinoro će na sajmu automobila u Šangaju sledeće nedelje pokazti koncept automobil Next o kome za sada nema mnogo detalja.
Hyundai poslao poruku u svemir na interesantan način

Hyundai je počeo da igra na veliko. Iako su i do sada reklame ovog korejskog giganta bile itekako interesantne, ipak je dolaskom novih marketinških stručnjaka, kompletna marketinška kampanja krenula sasvim drugačijim tokom.