home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Mercedes CLC

9 Jan 2008 - 11:25 Top secret Link

Mercedes je objavio prvu i to tzv. teaser sliku svog novog manjeg kupea CLC, koji će zameniti dosadašnji model C Sport Coupe. Novi CLC će imati zvaničnu premijeru već krajem ovog meseca u Berlinu, na događaju Mercedes-Benz Fashion Week, koji se ove godine održava po drugi put, i to u periodu od 27. do 31. januara 2008. CLC treba da predstavlja atraktivan i pristupačan ulazak u Mercedesovu kupe porodicu modela, a cilja pre svega na mlađe kupce. Iako se bazira na odlazećoj C klasi Sport Coupe, novi CLC prema navodima nemačke fabrike ima oko 1100 delova koji su potpuno novi ili značajno modifikovani u odnosu na C Sport Coupe. CLC će dobiti novi direktni upravljački sistem sa varijabilnom servo asistencijom (zaslužan za prvoklasno upravljanje i veću agilnost u vožnji), moderan infomarcioni i zabavni sistem sa displejom u boji, kao i snažniji 1,8 litarski četvorocilindarski benzinski motor, koji raspolaže sa 135kW/184KS (potrošnja je u odnosu na prethodni model po tvrdnji fabrike manja i za 10,8%). Više detalja dakle tek sledi.





Razvoj serijske verzije novog Chevroleta Camaro je u punom jeku, a na General Motorsovom FastLane blogu se pre neki dan pojavila i ova prva zvanična slika ovog modernog muscle car modela, i to bez ikakve maske. Prvi čovek GM-a Bob Lutz je naime izdao naređenje da se sa prototipova Camara, kojima se vrše putna ispitivanja, skinu sve kamuflaže, što u praksi znači da ćemo uskoro imati pravu poplavu špijunskih slika nemaskiranih primeraka ovog modela (u GM-u kao da to priželjkuju, pa najavljuju nova putna ispitivanja prototipova Camara na putevima SAD-a i Australije). Ova, već peta generacija Camara (prvi je ugledao svetlost dana 1967. kao odgovor GM-a na Ford Mustang) je inače najavljena sa dva koncept automobila, predstavljena 2006. godine (kupe verzija) i 2007., kada je promovisan Camaro Convertible Concept. I serijski Camaro će se nuditi u kupe i kabrio izdanju, a prema sadašnjim informacijama njegove zadnje točkove pokretaće V6 i V8 benzinci. Proizvodnja treba da počne pred sam kraj ove godine, dok će prodaja startovati početkom 2009. godine (to se odnosi na kupe, dok će se kabriolet naći u prodajnim salonima godinu dana kasnije).



Do salona automobila u Detroitu gde će Mazda predstaviti redizajnirani model RX-8, ostalo je još oko nedelju dana (za predstavnike medija otvara se 13. januara), ali smo zahvaljujući ovim skeniranim slikama iz jednog japanskog magazina u prilici da pre vremena vidimo konačan izgled ovog noviteta. Vizuelne promene u odnosu na dosadašnji model i nisu velike, tačnije restilizovana verzija je dobila novi izgled prednjeg kraja (novi gril, drugačiji otvori za vazduh, nova svetla za maglu, šira prednja svetla), kao i doterana zadnja svetla (sa dvostrukim LED prstenovima). Model na slikama je verzija RS i u njegovoj opremi se nalaze Recaro sportska sedišta, aluminijumski točkovi od 19 inča, zadnji spojler i Bilstein amortizeri. Što se motora tiče, za sada nema najava o nekim promenama na rotacionom motoru, koji se u sadašnjem modelu nudi u dve verzije; u slabijoj sa 192 i jačoj sa 231KS. Za neke konkretnije detalje ćemo dakle ipak morati da sačekamo na salon u Detroitu, a podsećamo da je u nedavnom kratkom saopštenju za medije ova japanska fabrika najavila da će RX-8 pretrpeti izmene na polju dizajna, kvaliteta, opreme, upravljivosti i ubrzanja.




Prema pisanju nemačkog magazina Auto Motor und Sport, Audi će već 13. januara na predstojećem salonu automobila u Detroitu promovisati studiju sportskog Audija R8 sa ugrađenim 6,0 litarskim V12 TDI dizel agregatom! Iako Auto Motor und Sport novi R8 V12 TDI naziva studijom, prema raznim izvorima vrlo je moguće da ovaj model ipak uđe i u serijsku proizvodnju. Pomenuti V12 TDI motor raspolaže sa 368kW/500KS i 1000Nm obrtnog momenta (već je najavljen i za Audi Q7 V12 TDI), a sa njim bi Audi R8 V12 TDI do 100 km/h trebao da ubrzava za samo 4,2 sekunde, maksimalna brzina će biti preko 300 km/h, a prosečna potrošnja oko 10 litara dizela na 100 km. U odnosu na standardni R8 sa 4,2 litarskim V8 benzincem od 420KS, to je za 0,4 sekunde bolje ubrzanje do stotke, a treba napomenuti da je R8 V12 TDI i 100 kg teži od benzinskog R8. Audi R8 V12 TDI Concept će biti i vizuelno agresivniji od svog benzinskog brata, što je zasluga novih spojlera, pragova, modifikovanog zadnjeg dela i doterane "single-frame" maske hladnjaka.



Abarth 500 SS

3 Jan 2008 - 00:55 Top secret Link

O budućem Fiatu 500 u zabiberenom Abarth pakovanju već je bilo dosta reči tokom proteklih nekoliko meseci (pre svega o baznoj verziji sa 135KS), a ovo su najnovije impresije mogućeg konačnog izgleda Abartha 500 u još jačem SS (Super Sport) izdanju, koji za metu ima Mini Cooper S (slike su inače iz britanskog magazina AutoExpress). Abarth 500 SS karakterišu veliki otvori za vazduh u prednjem braniku, maski i na haubi motora, spojleri, tamnija prednja svetla, proširenja blatobrana, izraženi pragovi, atraktivni točkovi (sa niskoprofilnim pneumaticima), veliki zadnji krovni spojler, modifikovan zadnji branik sa donjim delom u obliku difuzora i sa dva velika hromirana završetka izduvnog sistema, spušteno ogibljenje, jače kočnice, crvena traka sa natpisom Abarth na bokovima, a tu su i detalji u vidu kočionih klješta i retrovizora u crvenoj boji (škorpija, zaštitni znak Abartha se nalazi napred, pozadi, na prednjim blatobranima i naravno na točkovima). Ukratko, Fiat 500 u Abarth dresu izgleda agresivno, oštro, dinamično i nabijen snagom, upravo kako i očekuju brojni ljubitelji Abartha. U unutrašnjosti možemo očekivati nove, sportske instrumente, novi volan i sportska sedišta. Dok će standardni Abarth 500 razvijati 135KS (po podacima AutoExpressa), ovaj snažniji Abarth 500 SS bi iz 1,4 litarskog turbo benzinca sa 4 cilindra trebalo da izvlači 155KS i 230Nm obrtnog momenta (u kombinaciji sa manuelnim šestostepenim manuelnim menjačem). To bi bilo dovoljno za ubrzanje od 0 do 60 milja na sat (96 km/h) u trajanju od 7,5 sekundi, dok bi najveća brzina trebalo da iznosi oko 210 km/h. Ovakav motor i težina od oko 1000 kg će omogućiti zabavnu i oštru vožnju poput vožnje kartingom, s tim što uz ovaj "karting" dobijate i limeni krov nad glavom za veću sigurnost. Što je najlepše, stižu i nezvanične najave da bi Fiat mogao ponuditi i snažniju varijantu ovog motora sa svih 180 konja (!), koji bi ovog malog prznicu pretvorio u pravu raketu na točkovima (ubrzanje do 100 km/h bi mu iznosilo manje od 7 sekundi). Prema sadašnjim informacijama, standardni Abarth 500 sa 135 konja imaće svetsku premijeru početkom marta na salonu automobila u Ženevi, a Abarth 500 SS se očekuje pred početak leta. Cena za običan Abarth 500 u Velikoj Britaniji treba da iznosi oko 13.500, a za Abarth 500 SS oko 15.000 funti.





Holandska kompanija Vandenbrink Design BV nam je do sada bila poznata po svom modelu Vandenbrink GTO, modernoj interpretaciji legendarnog Ferrarija 250 GTO iz 1962. Osim njega, holandska firma je nedavno maloj grupi privilegovanih predstavila i kabriolet Vandenbrink GT Convertible (kao i GTO, i Vandenbrink GT Convertible se bazira na aktuelnom Ferrariju 599 GTB Fiorano). Međutim, sem modela GTO i GT Convertible, Holanđani sada planiraju i sportski karavan na bazi Ferrarija, ali ne na bazi modela 599 GTB Fiorano već Ferrarija 612 Scaglietti. Automobil će se zvati Vandenbrink 612 Shooting Brake, a biće napravljen u veoma maloj seriji i po naravno astronomskoj ceni. Detalji o motorizaciji nisu saopšteni ali podsećamo da je Vandenbrink za model GTO predvideo ugradnju dva motora, koji će biti tjunirani u nemačkoj firmi Edo Comeptition, što bi moglo da znači da će i 612 Shooting Brake dobiti pojačani V12 agregat u režiji pomenute nemačke tjuning kompanije (standardni Ferrari 612 Scaglietti inače iz 5,75 litarskog motora izvlači 397kW/540KS).



Posle mnogobrojnih fotografija maskiranih primeraka novog Citroena Berlingo, koje su se vrtele po internetu proteklih nekoliko meseci, evo konačno i jedne dobre slike ovog modela bez ikakve maske. Slika je napravljena ovih dana u Francuskoj i prikazuje definitivni i konačan izgled nove generacije ovog manjeg polivalentnog modela, i to u putničkoj verziji (postojaće naravno i komercijalna varijanta namenjena pre svega dostavi robe u urbanim sredinama). Velikih iznenađenja u pogledu dizajna i nema, odnosno novi Berlingo prati aktuelni stil francuske fabrike (prednji deo recimo veoma liči na Citroen C4 Picasso). Prema nezvaničnim informacijama, premijera novog Berlinga bi trebalo da se održi već u januaru 2008. godine, dok bi prodaja startovala nekoliko meseci kasnije (nedugo posle promocije novog Berlinga možemo očekivati i pojavljivanje njegovog dvojnika u vidu novog Peugeotovog Partnera). Informacije o motorizaciji Berlinga su za sada veoma škrte ali se očekuje ugradnja široke palete benzinskih i dizel motora. Jedan benzinac je verovatno 1,4 litarski sa 75KS, a drugi poznati 1,6 litarski agregat u verzijama sa 90 i 109 konja. Što se dizelaša tiče, možemo očekivati 1,6 litarski HDi u varijantama sa 92KS i 110 konja, a možda i manji 1,4 litarski HDi sa 70KS iz novog Citroena Nemo. Novi Berlingo ima naravno veće dimenzije od svog istoimenog prethodnika, kako zbog većeg unutrašnjeg prostora, tako i zbog proste činjenice da je i konkurentski Renault nedavno promovisao novi Renault Kangoo sa značajno povećanim dimenzijama. U vezi s tim; budući da je Renault novi Kangoo postavio na platformu svog modela Scenic (a ne Clia kao ranije), tako je i Citroen za novi Berlingo upotrebio platformu Citroena C4. Inače, Citroen Berlingo predstavlja jednog od braće blizanaca iz PSA grupacije lansiranih još daleke 1996.godine. Tada su naime Citroen i njegov klon Peugeot Partner stvorili potpuno novu klasu automobila, ali su stvorili i mnogo ljutih konkurenata, pa se vreme za zamenu odavno primaklo. Jeste da su oba modela osvežena 2002. godine ali je i konkurencija u međuvremenu izbacila brojne nove modele, kao što su Renault Kangoo, Fiat Doblo, Ford Connect, Opel Combo, VW Caddy i drugi, pa se novi model Berlinga/Partnera željno iščekuje kod kupaca, a i prodavaca Citroena i Peugeota.



Lancia Delta se vraća

24 Dec 2007 - 13:42 Top secret Link

Prema poslednjim (nezvaničnim) vestima, Lancia će oficijelnu promociju nove generacije svog modela Delta održati već u martu 2008. godine na salonu automobila u Ženevi (Geneva Motor Show), dok je tržišno lansiranje planirano za jun iste godine. Nova Delta za 2008. godinu će se bazirati na konceptu Lancia Delta HPE (na slici), koji je italijanska fabrika (u vlasništvu Fiata) predstavila prošle godine na salonu u Parizu. I serijska verzija zadržaće dužinu od 4500 mm, kao i međuosovinsko rastojanje od 2700 mm, dok će paleta motora obuhvatati benzinske i dizel agregate sa rasponom snage od 120 do 200KS. Inače, prva Delta je predstavljena 1979. godine na salonu u Frankfurtu (dizajn je potpisao Giorgetto Giugaro), a druga generacija je ugledala svetlost dana 1993. godine na salonu automobila u Ženevi. Prva generacija Delte je ipak ostala upamćena pre svega po uspesima u svetskom reli šampionatu, gde je Lancia bila svetski šampion šest puta zaredom (u periodu od 1987. do 1992. godine), ostvarivši ukupno 46 pobeda. Bez obzira na ovu slavnu prošlost, iz Fiata za sada nema informacija da li će se nova Delta možda vratiti u WRC šampionat.



Ljubitelji Range Rovera Sport kojima snage nikad nije dosta, od sledeće godine imaće na raspolaganju najjači motor ikada ugrađen u neki (serijski) Range Rover. Trenutno se naime testiraju prototipovi Range Rovera Sport sa novim 5,0 litarskim (4997 kubika) V8 benzincem, koji će razvijati 450 ili čak 500KS, čime bi ovaj model postao i jedan od najsnažnijih SUV-ova na tržištu. Inače, trenutno najsnažniji agregat u Range Roveru Sport je 4,2 litarski V8 benzinac sa kompresorom i sa snagom od 287kW/390KS (koriste ga i Jaguarovi modeli XF, XJ i XK). Procenjuje sa da bi novi Range Rover Sport 5,0 V8 do stotke mogao da stiže za oko 6,5 sekundi, dok sadašnjem 4,2 V8 modelu od 0 do 100 km/h treba 7,2 sekunde.  



Renault Twingo RS

22 Dec 2007 - 00:55 Top secret Link

Prototip sportskog Renault Twinga RS uhvaćen je ovih dana tokom tajnih testiranja na test stazi negde na jugu Italije. Sudeći po ovim špijunskim slikama, Twingo RS izgleda veoma slično studiji Twingo Concept, predstavljenoj prošle godine na salonu automobila u Parizu (2006 Paris Motor Show). To u praksi znači novi prednji branik sa velikim otvorima za vazduh, modifikovana svetla za maglu, proširenja blatobrana, drugačiji zadnji branik i atraktivnije aluminijumske točkove. To je ono što se vidi i što se uostalom i očekuje od ovakvih gradskih jurilica, ali više privlači pažnju ono što se krije pod poklopcem motora. Očekuje se da će Twingo RS pokretati agregat sa oko 145KS, što će biti dovoljno za maksimalnu brzinu od preko 200 km/h (trenutno najsnažniji Twingo GT iz 1,2 litarskog turbo benzinca izvlači ravno 100 konja i postiže 189 km/h). Francuski proizvođač je već ranije zvanično potvrdio da će svetska premijera Twinga RS biti na sledećem salonu automobila u Ženevi, marta 2008. godine, dok će njegova komercijalizacija startovati u leto iste godine.

 



Holandska kompanija Vandenbrink Design BV je još prošle godine predstavila javnosti svoje viđenje moderne interpretacije legendarnog Ferrarija 250 GTO iz 1962., koji bi se bazirao na aktuelnom Ferrariju 599 GTB Fiorano. Budući da je taj njihov dizajnerski predlog u obliku modela Vandenbrink GTO naišao na zaista izuzetan prijem, u ovoj kompaniji su se najzad odlučili da prihvate izazov i pripreme Vanderbrink GTO za proizvodnju (imaće aluminijumsku karoseriju). Međutim, sem modela Vanderbrink GTO, holandska kompanija je juče prvim crtežom najavila i novi kabriolet Vanderbrink GT Convertible (na slici), koji će se takođe bazirati na Ferrariju 599 GTB. Ovaj automobil je nedavno bio predstavljen u Beču na zatvorenoj prezentaciji kojoj je prisustvovala samo odabrana publika. Radi se o modelu sa laganim hardtop krovom izrađenim od karbon fibera, koji će se izrađivati samo na zahtev kupca. Detalji o motorizaciji nisu saopšteni ali podsećamo da je Vandenbrink za model GTO predvideo dve verzije : 630 GTO sa 6,3 litarskim motorom od 750KS i 680Nm obrtnog momenta, i slabiji 599 GTO sa 6,0 litarskim agregatom od 650KS i 630Nm (oba motora će inače biti izrađena u saradnji sa nemačkom tjuning firmom Edo Comeptition). Cena za GT Convertible nije saopštena, ali imajući u vidu da cena Vandenbrinka 630 GTO iznosi vrtoglavih 993.000 evra (i to bez poreza), od cene za GT Convertible "boleće glava." 



ssss

Već duže vreme se govori o manjem modelu Rolls Roycea, koji bi proširio ponudu ove britanske marke i pomogao da se poveća njena godišnja proizvodnja (ove godine se očekuje prodaja od oko 800 automobila). Podsećamo, iz ove kompanije u sastavu BMW-a su još u martu ove godine potvrdili da se radi na takvom modelu. Tada je najavljeno da će se uvođenje novog modela u ponudu desiti 2010. godine. Naravno, u Rolls Royceu nisu želeli ništa da preciziraju po pitanju izgleda novog modela, mada je napomenuto da će i taj auto zadržati prepoznatljiv dizajn i ekskluzivnost ovog brenda. U međuvremenu se pojavilo nekoliko dobrih crteža mogućeg izgleda ovog modela (jedan vidite na slici), koji se interno naziva New Generation Saloon, (NGS), ali će u serijskoj verziji najverovatnije poneti ime Silver Shadow. Silver Shadow će se proizvoditi u fabrici u engleskom gradu Goodwood, a da bi se smanjili troškovi i vreme potrebno za razvoj, u Rollsu će iskoristiti platformu buduće BMW-a serije 7 (model F01 za 2009. godinu). Ipak, motor ostaje Rolls Royceov. To će biti V8 agregat, a možda i V12 iz Phantoma. Očekuje se dužina približna dužini Mercedesa S klase (ima 508 cm), a ako je suditi po ovoj slici, dizajn će velikim delom biti inspirisan modelom Rolls Royce Phantom Drophead Coupe (to se odnosi pre svega na prednji kraj). Cena ? Između 200.000 i 300.000 evra...  



Peugeot 308 CC

20 Dec 2007 - 01:39 Top secret Link

Evo i do sada najbolje špijunske slike novog Peugeota u otvorenoj CC, odnosno Coupe-Cabrio verziji, koja će dopuniti paletu ovog modela kompakt klase (već su predstavljeni hatchback sa troja i petora vrata i koncepti 308 karavana i 308 RC-Z kupea). Novi 308 CC sa metalnim sklopivim krovom zameniće sadašnji 307 CC, a prema nezvaničnim informacijama, 308-ica CC će se prvo pojaviti kao koncept automobil u martu 2008. godine na salonu u Ženevi, dok bi serijska verzija bila predstavljena na jesen 2008., i to naravno na domaćem terenu salona automobila u Parizu. I Peugeot 308 CC će imati četiri sedišta, ali će za razliku od 307 CC, raspolagati sa više mesta za putnike pozadi i nešto većim prtlljažnikom.



Novi Citroen C3

Posle novog Citroena C5 (zvanična svetska premijera je najavljena za 15. januar 2008. na salonu automobila u Briselu), na redu za zamenu je model C3 (predstavljen još 2001.), čiji istoimeni naslednik se očekuje na jesen naredne godine na salonu u Parizu. Njegov zaista zanimljiv izgled možete da vidite na slikama iz britanskog magazina AutoExpress (oni ih preuzimaju iz francuskog Auto Plusa) i po njima je očigledno da su dizajneri Citroena (delimično) za inspiraciju koristili legendardni Citroen 2CV, odnosno Spaček. Novi C3 karakterišu velike staklene površine (posebno se to odnosi na vetrobran, koji se slično modelu C4 Picasso "useca" duboko u krov), zaobljeni nos sa velikim otvorom za vazduh u prednjem braniku, prednja svetla u stilu buduće Ford Fieste, zadnja svetla u obliku bumeranga (podseća na rešenje sada već starog Citroena C5), izraženi lukovi blatobrana, linija krova koja prati bočnu liniju, bokovi koji bi se mogli nazvati evolucijom sadašnjeg rešenja (ostali su karakteristično oblikovani zadnji bočni prozori) i prostrana i prozračna unutrašnjost. Novi Citroenov rival Renaultu Clio, Volkswagenu Polo, Fiatu Grande Punto, Opel Corsi, Seatu Ibizi, Ford Fiesti i ostalima, koristiće najverovatnije revidiranu platformu bratskog Peugeota 207, a paletu karoserijskih varijanti činiće kombi-limuzina sa troja i petora vrata (ova potonja je na slikama), kabriolet Pluriel (sa rafiniranijim sistemom sklapanja krova) i MPV model, koji se nezvanično poslednjih meseci naziva C3 Streetlounge (o njemu više u nastavku). U pripremi je i sportska varijanta sa troja vrata, nazvana C3 VTS, koja će dobiti 1,6 litarski THP turbo benzinac sa 175KS (iz Peugeota 207 RC). Prodaja novog C3 će inače starovati početkom 2009. godine.

Citroen C3 Streetlounge

 

Posle modela C8, C4 Picasso, Xsare Picasso, Berlinga, iz Citroena će tokom 2009. godine na tržište stići još jedan monovolumenski auto, nazvan C3 Streetlounge. Kako će i novi Berlingo biti prezentovan takođe 2008. vidi se da će Citroen biti baš aktivan u segmentu manjih vozila ali se istovremeno nameće pitanje kanibalizma u sopstvenoj firmi, jer će novi C3 Streetlounge i putnička verzija novog Berlinga ciljati praktično na iste kupce. Treba reći da ime Streetlounge nije zvanično potvrđeno ali ono što se zna jeste da će C3 Streetlounge, kao konkurent Opel Merivi, Fiat Idei, Nissan Noteu, Renaultu Modus i drugima, biti dugačak 3980 mm (međuosovinski razmak iznosi 2570 mm), što znači da je napravljen na platformi Peugeota 207, odnosno budućeg Citroena C3. Interesantnog i simpatičnog dizajna, C3 Streetlounge privlači pažnju i velikim staklenim površinama, posebno veličinom vetrobrana. Kao i kod većih MPV-ova iz Citroena, naglasak i kod ovog modela je na prostranosti, udobnosti i praktičnosti putničke kabine i veličini prtljažnika (verovatno 410 litara), dok će zadnja klupa moći da se pomera i po dužini, čime se dobijaju fleksibilnije transportne mogućnosti. Pokretaće ga naravno cela paleta benzinskih i dizel motora, i to od 75 do 150KS za benzince, dok će dizelaši biti 1,4 i 1,6 litarski HDi sa 90, odnosno 110KS, koji će biti opremljeni tzv. FAP filterom protiv čađi.



Već smo nekoliko puta objavili set slika nove generacije Subaru Forestera (procurelih iz različitih izvora), a sada su se na raznim forumima pojavile i ove, do sada najbolje fotografije ovog modela, koje u potpunosti razotkrivaju njegov definitivan izgled. Sem novih slika spoljašnjosti i unutrašnjosti, za sada nema nekih novih informacija o ovom modelu, pa ponavljamo ono što je do sada poznato. Nova generacija ovog crossovera će biti napravljena na platformi nove Impreze (naravno modifikovana za off-road upotrebu), a i paleta motora bi trebalo da bude slična kao kod Impreze. Prema prvim nezvaničnim informacijama, u novi Forester će se (bar u početku) ugrađivati 2,0 litarski benzinski bokser motori. Slabiji raspolaže sa 148KS i 190Nm, a snažniji (sa turbo punjačem) ima 230KS i 317Nm. Novi model je porastao u svim pravcima, pa nezvanične informacije govore da dužina iznosi 4560 mm, širina 1790 mm, a visina 1675 mm (sadašnji Forester D/Š/V : 4485/1735/1590 mm). Subaru će inače prve zvanične fotografije i detalje o novom Foresteru (na engleskom šumar, gorštak, brđanin) objaviti za šest dana, a u tu svrhu je na sajtu japanske kompanije još ranije počelo odbrojavanje do oficijelne prezentacije. Na istom sajtu (LINK) možete videti i jednu zatamnjenu tzv. taser sliku novog Forestera, ali budući da su slike pre vremena procurele na internet, tajni više nema. Bar što se tiče izgleda, gde je Subaru napustio ne baš uspešan dizajnerski pravac započet sa prvom verzijom modela Tribeca, tako da je ovaj novi model nesumnjivo daleko prihvatljiviji i privlačniji u odnosu na još uvek aktuelnu verziju (to važi i za unutrašnjost koja je u poređenju sa sadašnjim rešenjem ipak privlačnija i modernija). Prvo oficijelno pojavljivanje novog Forestera na nekom salonu možemo očekivati već u januaru 2008. na NAIAS salonu automobila u Detroitu.