home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Fiat 500e
 
Širenjem obnovljivih izvora energije u evropskom energetskom miksu, klimatska ravnoteža električnih automobila se poboljšava. Električna vozila koja se danas prodaju emituju 73 posto manje emisija tokom celog životnog ciklusa od uporedivih benzinskih motora.

 (Dalje)



Rezervoar

Da li je štetno puniti gorivo do vrha rezervoara? Ne samo da nije štetno, već je i preporučljivo, ali gorivo punite do prvog klika pištolja za punjenje, a ne „do čepa“…

 (Dalje)

Slate
 
Slate Truck je trebalo da startuje cenom nižom od 20.000 dolara. Izgleda da nema ništa od toga.

 (Dalje)

Fiat Tipo
 
Turski automobilski sektor je ostvario najveći izvoz od 19,9 milijardi dolara u prvih šest meseci ove godine, prema podacima Skupštine turskih izvoznika (TIM).

 (Dalje)

e-Pedal

Gotovo je s ‘jednom pedalom’

Bilo pod nazivom e-Pedal ili One Pedal, neke marke, od Tesle do Nissana, od BMW- a do Renaulta, nude vožnju s jednom pedalom u svojim električnim modelima. Ova karakteristika je upravo zabranjena u Kini na svim električnim automobilima.

 (Dalje)

BMW fabrika
 
BMW Grupa je u drugom tromesečju zabeležila veću prodaju u odnosu na prethodnu godinu.

Između aprila i juna, isporuke vozila BMW, MINI i Rolls-Royce porasle su za +0,4% na 621.271 jedinica.

 (Dalje)

Fiat Grande Panda
 
Grande Panda je bila velika vest iz Torina. Porudžbine za ovaj model su otvorene 28. januara, a automobil se pravi u Srbiji, u fabrici Stellantis u Kragujevcu. Međutim, ovo će biti globalni model koji će se prodavati širom sveta i stoga će se proizvoditi i u drugim fabrikama.

 (Dalje)

Lynk & Co 02
 
Model Lynk & Co 02 osvojio je najvišu Euro NCAP ocenu ikada dodeljenu kompaktnom SUV vozilu u aktuelnom ciklusu testiranja, čime je potvrđen kao najbezbednije vozilo u svojoj klasi testirano 2025. godine.

 (Dalje)

Fiat fabrika

Sindikati upozoravaju na još goru godinu

Prema najnovijem izveštaju koji je objavio sindikat FIM-CISL, proizvodnja automobila u italijanskim pogonima Stellantisa doživela je dramatičan pad u prvoj polovini ove godine, što izaziva ozbiljnu zabrinutost za budućnost automobilske industrije u zemlji.

 (Dalje)

Ford logo
 
Izvršni direktor Forda Džim Farli je rekao da bi veštačka inteligencija mogla da zameni čak polovinu svih kancelarijskih radnika u Sjedinjenim Državama.

 (Dalje)

Audi A8
 
U današnjoj autoindustriji planovi se brzo i stalno menjaju. Volkswagen se nadao da će do sada imati 100 posto električnu ponudu, ali stvarnost je drugačija. Toliko da u Nemačkoj razvijaju novu generaciju visokoperformansnih motora s unutrašnjim sagorevanjem u koje ulažu milijarde evra.

 (Dalje)

GR Yaris Aero Performance
 
Festival brzine u Gudvudu pokazaće kako Toyota koristi svoje iskustvo iz vrhunskog motosporta za razvoj vrhunskih drumskih automobila, istovremeno razvijajući više tehnologija za smanjenje emisija CO₂.

 (Dalje)

Nissan N7
 
Uprkos finansijskim izazovima, Nissan je dokazao da i dalje može da proizvede konkurentno električno vozilo. Prema pisanju portala Carscoops, Nissanov N7, pristupačni električni sedan razvijen za Kinu, postigao je toliki uspeh da kompanija sada planira njegov izvoz na međunarodna tržišta. Nažalost za američke kupce, SAD se ne nalazi na toj listi.

 (Dalje)

Porsche Macan
 
Gotovo 60 posto Macana prodatih ove godine nema motor s unutrašnjim sagorevanjem. Malim čudom, kupci biraju baterijski model.

 (Dalje)

Toyota bZ3
 
Nekada je za razvoj automobila, od prve skice do serijskog modela, bilo potrebno četiri do pet godina. U današnjoj dinamičnoj eri električnih vozila kineski proizvođači su uspeli da skrate vreme razvoja na samo dve godine.Tradicionalni proizvođači automobila su prisiljeni da se prilagode takvim vrtoglavim razvojnim ciklusima.

 (Dalje)