
Model Escalade debitovao je na “Konkursu elegancije” u kalifornijskom Pebl Biču 1998. godine.

Bilo da se radi o originalnom R5 Turbo modelu ili Turbo 2 varijanti, vožnja bilo kog od ovih automobila predstavlja pravo zadovoljstvo za svakog kome je benzin u krvi.

Pre tačno dve decenije, na test ruti kroz centar, periferiju i okolinu Ženeve vozili smo novi Mercedes-Benz S klase, serije W220. To je zvanično bila (nomenklaturno) četvrta, a stvarno sedma generacija najveće limuzine iz Štutgarta.

Na Opelovom štandu na Međunarodnom salonu automobila IAA u Frankfurtu, u jesen 1977. godine, gužva je bila veća nego ikad.

Informacija dolazi direktno od tvorca ovog automobila.

Ovaj roadster model po imenu uopšte ne liči na automobile kompanije Maserati kakve ih danas poznajemo, zar ne? Jedan od razloga bi mogao biti taj što zapravo konstruktor ovog automobila i nije Maserati kakvog danas poznajemo.

Tajni projekat o kojem je reč, vezan je za Audijev model Quattro, sa središnje pozicioniranim motorom.

Početkom trećeg milenijuma BMW je na tržište izbacio model Z8. U pitanju je bio kabriolet retro stila zamišljen kao omaž legendardnoj 507-ici.

Većinu nas prva pomisao na Vespu asociocira na legendarni italijanski skuter, ali malo ljudi zna da se ova kompanija na kratko oprobala i sa automobilima. On nije bio Italijan u istoj meri kao i rođak na dva točka, ali je barem na kratko popravio finansijsku situaciju u firmi.

Od svih interkontinentalnih automobilskih saradnji, koje smo mogli da vidimo prethodnih godina, samo nekoliko budi našu pažnju i maštu kao američka mašina italijanske karoserije.

Sa izuzetkom Zastava TERVO (Zastava Terenska Vozila) i FAP-a, Srbija više nema domaću industriju.

Jedan od pionira američke autoindustrije je za 1.000 dolara oglasio prodaju motorizovane kočije snage 10KS koja je postizala 54 km/h
Automobil su smislili i njegove tehničke osnove postavili Nemci. Francuzi su ga razvili, pretvorili u popularno prevozno sredstvo i smislili auto trke. A onda su došli Amerikanci i počeli da ga prodaju i oglašavaju.

U vreme kada je slobodna ljubav postojala i u autoindustriji, a milioneri znali šta je stil, nisu bile ni retke želje za stvaranjem posebnih automobila, unikata dostojnih divljenja.

Lamborghini Polo Storico će obeležiti 50 godina modela Espada i Islero restauracijom vozila koji će svoje mesto pronaći u muzeju

Ukoliko ste odrastali osamdesetih i volite zlatnu reli eru, verovatno su vaši favoriti Ford, Lancia i Peugeot, kada je reč o proizvođačima.