home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA GALERIJA

Dužina od 423,5 cm sredinom 60-ih je bila srednja klasa, a danas je kompaktna. Toliko dugačak Renault 16, koji je na tržište stigao početkom februara 1965., odmah je oduševio koncepcijom, pomalo 'baroknim' stilom, udobnošću i funkcionalnošću. A i performanse su, za to vreme, bile veoma dobre, a trošio je manje od konkurencije.

 (Dalje)



Preuzeto sa: BrzaBrzina.com

Iako je japanska autoindustrija svoje temlje, sadašnjost i budućnost zasniva na kopiranju dizajna i mehaničkih rešenja euro-američkih konkurenata, par puta u svojoj istoriji Japanci su predstavili čisto “svoje” automobile, autentične pojave, mehanike i utiska.

 (Dalje)

Istorija: Alfa Romeo 164

28 Jan 2015 - 08:30 Istorija Link

Preuzeto sa: BrzaBrzina.com

Brza, luksuzna i lepa, iako je delila platformu za značajno jeftinijim Fiat, Lancia i Saab modelima, Alfa Romeo 164 je imala sve karakteristike da bude veliki prodajni hit za italijanskog proizvođača vozila.

 (Dalje)

DKW je jedan od 4 originalna brenda koji su formirali Audi.

Još 1956. godine su napravili vozilo sa imenom Schnellaster Kastenwagen, što u slobodnom prevodu na engleski znači Rapid Transit Panel Van, vozilo koje pokreće 42KS motor sa 896 kubika.

 (Dalje)

Preuzeto sa: BrzaBrzina.com

Nema sumnje da je, kada je Chrysler grupa predstavila prve minivanove 1984. godine, u potpunosti promenila način na koji je Amerika i ostatak sveta gledao na porodična vozila.

 (Dalje)

Šezdesetih godina su Citroenovi čelnici shvatili da prodaja modela 2CV, popularnog Spačeka, počinje nezaustavljivo da opada.

 (Dalje)

Istorija: Citroen 2CV

26 Dec 2014 - 22:16 Istorija Link

"Spaček": simbol Francuske

Jedan od najpopularnijih i najpoznatijih automobila svih vremena – "sitroen 2 CV" ili u narodu poznat kao "spaček", uskoro puni 67 godina. Prototip je napravljen pre skoro 80 godina, a prodat je u 3.868.633 primeraka

 (Dalje)

Istorija: Acura Legend

22 Dec 2014 - 08:30 Istorija Link

Preuzeto sa: BrzaBrzina.com

Kada je Acura otvorila svoj prvi od 60 salona u Severnoj Americi u martu 1986. godine, japanska auto industrija je konačno dobila svoj prvi premijum automobil.

 (Dalje)

Istorija: Audi Quattro

10 Dec 2014 - 10:30 Istorija Link

Preuzeto sa: BrzaBrzina.com

Reli Monte Karlo 1981. godine je, na prvi pogled, delovao kao i svaki drugi

Tradicionalno otvaranje sezone je, po očekivanju, donelo mnogo proslavljenih automobila, kao što su Renault 5 Turbo, Talbor Sunbeam Lotus, Opel Ascona 400, Lancia Stratos HF, Fiat 131 Abarth, Ford Escort RS 1800, Porsche 911 SC i mnoge druge.

 (Dalje)

Da je razvoj automobilske industrije u bivšoj Jugoslaviji mogao da krene potpuno drugim tokom od onog koji nam je dobro poznat, najbolje svedoči ovaj neobični prototip.

 (Dalje)

Preuzeto sa: BrzaBrzina.com

Početkom 1950tih godina General Motors je bio na krovu sveta.

 (Dalje)

Istorija: Cord 810/812

22 Nov 2014 - 09:30 Istorija Link

Preuzeto sa: BrzaBrzina.com

Ako tražimo zlatno vreme automobilizma, period tridesetih godina prošlog veka bi jedini mogao da ponese taj epitet.

 (Dalje)

Hitler je dao novac, dr. Porsche ga je proizveo, ali Bube ne bi bilo bez inženjera Josefa Ganza

Mora da ima četiri sedišta, motor sa vazdušnim hlađenjem, a cena ne sme da bude veća od 1.000 maraka... Svojim visokim, pomalo kreštavim glasom nabrajao je pun entuzijazma Adolf Hitler svoju viziju narodnog automobila, uzimajući pauzu samo da srkne gutljaj čaja. Nasuprot njemu, u berlinskom hotelu, sedeo je Ferdinand Porsche. Ne bez razloga. Upravo njega je Firer te 1934. izabrao da bude prvi čovek projekta koji će omogućiti svakom nemačkom domaćinstvu motorizovani prevoz. Tom prilikom, Firer je već tada uspešnom, a danas legendarnom nemačkom inženjeru pokazao i skicu kako bi takav "volkswagen" trebao da izgleda. U jednom trenutku na drugu stranu stola je gurnuo salvetu, na kojoj je u trenutku nadahnuća svojeručno nacrtao buduću Bubu...

 (Dalje)

Istorija: Peugeot 205

11 Nov 2014 - 22:00 Istorija Link

Preuzeto sa: BrzaBrzina.com

Kada je reč o hot hetč automobilima, mnogi će se složiti oni danas nisu ni približni onima iz zlatnih 1970tih i 1980tih godina.

 (Dalje)

Kada pomislite na automobil koji je prema vrsti karoserije okarakterisan kao limuzina, a pogotovo ako se radi o luksuznoj limuzini, onda očekujete da svakako ima četvoro vrata. Međutim, evo retkog primerka koji odstupa od tog pravila.

 (Dalje)


«Prethodni   1 2 3 ... 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 ... 30 31 32  Sledeći»