home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Fiat 126p

Osam meseci nakon izvornog Fiat 126, u fabrici FSM u Bielsko-Biala (južna Poljska), od italijanskih delova, sastavljen prvi primerak kultnog automobilčića Polski Fiat 126p, dugačkog 305 cm, koji je koštao 69.000 zlota (prosečna plata bila je 3500 zlota)…

 (Dalje)



Storie Alfa Romeo

           Genijalnost i snaga, umeće i hrabrost u izboru materijala, stil koji spaja tehnološke inovacije i kreativnost: to su sastojci dizajna modela Tipo 33.
           Dizajn je nastao iz takmičarskog duha koji daje život u svaku kreaciju Alfa Romea. Taj isti duh dao je rezultat u mnogim trkačkim pobedama, i stvorio je dva „neidentična blizanca“: modele 33 Stradale i Carabo.

 (Dalje)

Mini Cooper

Ne znajući ispravan naziv ovog automobila, često se dešava da ga nazovemo MINI Morris ili MINI Cooper, a zapravo jedini ispravan naziv modela, koji se od 1994. nalazi u okviru BMW grupe, je samo MINI.

 (Dalje)

Wartburg 353

Mada danas često neopravdano podcenjivana, istočnonemačka autoindustrija se prvih četvrt veka komunističke vladavine zapravo inovativnošću i dizajnom mogla meriti s onom u zapadnoj polovini zemlje…

 (Dalje)

Storie Alfa Romeo

           Model Giulietta Spider prikazan je u italijanskim filmovima sa početka 60-ih godina prošlog veka, režiranih od strane Felinija i Antonionija: ovo su bile probe pre nego što je harizma „napravljenog u Italiji“ (Made in Italy) osvojila Holivud i SAD.
           Njen naslednik i potomak je osvojio Stiva Mekvina, Dastina Hofmana i Muhameda Alija: Alfa Romeo Duetto je bio neodoljiv.

 (Dalje)

Kamper Bischofberger

VW Caddy je najpoznatiji proizvod automobilske industrije Bosne i Hercegovine jer je u periodu od 1982. do 1992. godine pravljen isključivo u Sarajevu za evropska tržišta.

 (Dalje)

Hyundai Santa Fe

- Premijerno lansiran 2000. godine, Hyundai Santa Fe slavi 20-tu godišnjicu svog postojanja
- Model se pojavio u Evropi 2001. i od tada je obeležio istoriju razvoja brenda i na starom kontinentu, tokom svoje četiri generacije.
- Značajno unapređenje legendarnog modela dolazi nam uskoro, uključujući električne motore.

 (Dalje)

Alfa Romeo Storie

           Peta epizoda „Storie Alfa Romeo“ serijala je smeštena u posleratnu Italiju, od obnove do ekonomskog procvata.
           Tokom tih godina, Alfa Romeo je potvrdio svoj status legende: najbrži automobili na stazi i van nje, oni su postali statusni simboli kao i savršena vozila za državnu službu, u bojama državne policije i Karabinijera.

 (Dalje)

VW Golf GTI

Volkswagen je prvi Golf GTI predstavio 1975. godine na Sajmu automobila u Frankfurtu, a 45 godina posle legendarnu oznaku GTI nosi i Golf osme generacije

 (Dalje)

Porsche 984

Da je ikada ušao u serijsku proizvodnju, Porsche 984 bi sada bio tražena roba među ljubiteljima modernih klasika. Međutim, kako piše Jutarnji.hr Porsche je otkazao ovaj projekat u poslednji čas.

 (Dalje)

Zastava 128

Pre 40 godina je počela proizvodnja Zastave 128, podseća Auto magazin. Prvi serijski primerak sišao je sa proizvodnih traka u Kragujevcu 16. maja 1980. godine, čak 11 godina kasnije u odnosu na početak proizvodnje ovog modela u Italiji.

 (Dalje)

El-Mo-70

Pre 50 godina bugarski inženjeri su pokušali da konstruišu električni automobil na bazi automobila „Moskvič 426”. Tako je 1970. godine u fabrici „Balkankar Rekord” napravljen jedini, a samim tim i potpuno jedinstveni prototip El-Mo-70.

 (Dalje)

Seat 600D

Marka SEAT je svoje uzbudljivo putovanje započela pre sedamdeset godina. Dana 9. maja 1950. godine osnovano je poduzeće koje je Španiju postavilo na točkove i uvelo demokratičnost u područje mobilnosti. Od tog trenutka pa sve do proslave svoje 70. godišnjice marka SEAT prošla je temeljitu transformaciju i pokazala vrhunsku sposobnost prilagođavanja.

 (Dalje)

Audi Duo

Ako mislite da su plug-in hibridni automobili relativno nova pojava, razmislite ponovo jer je Audi tu tehnologiju upotrebio još 1989. godine.

 (Dalje)

Alfa Storie

Veza između brenda Alfa Romeo i Formule 1 je upisana u istoriju GP trka: Alfa Romeo je osvojio prvi Grand Prix (Velika nagrada) šampionat u prvom izdanju najvažnije kategorije moto-trka 1950. godine, kada je Nino Farina bio za volanom modela Alfa Romeo Grand Prix Tipo 158 „Alfetta“, a taj uspeh je ponovljen 1951. godine od strane Huana Manuela Fanđa (Juan Manuel Fangio) u modelu Alfetta 159

 (Dalje)


«Prethodni   1 2 3 ... 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 ... 47 48 49  Sledeći»