home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA GALERIJA

45 godina Zastave 101

17 Apr 2016 - 23:21 Istorija Link

Ove godine ZASTAVA 101 puni 45 godina. Iako se u ‘’Auto-magazinu’’ našla još 1970, Zastava 101 je prvi put javnosti uživo predstavljena 19. aprila 1971, na sajmu automobila u Beogradu.

 (Dalje)



Da citiramo našeg glumačkog velikana: „Koji je to automobil bolji od Moskviča!?“ :)

Iako se već krajem ’80-ih itekako osećalo da je, nekada moćni, Sovjetski Savez gotovo na kolenima i da je tadašnji politički i ekonomski sistem postao neodrživ, bivši SSSR nije prestajao tehnološki da se razvija, doduše, najviše u oblasti vojne industrije, ali je „Perestrojka“ donekle razmrdala i civilni sektor.

 (Dalje)

20 godina Mercedesa SLK

15 Apr 2016 - 19:33 Istorija Link

Taman kada je vreme da se 2016 Mercedes SLC pojavi u salonima širom sveta, nemačka kompanija je odvojila vreme da se podseti kako je sve počelo pre 20 godina.

 (Dalje)

Kako piše Mojauto, „Škoda“ je pre tačno pet decenija na Salonu u Ženevi predstavila model „1000 MBX“, kupe izveden iz sedana sa četvora vrata „1000 MB“, jednog od najpopularnijih automobila u SFRJ. Slova MB u imenu su predstavljala skraćenicu za grad Mlada Boleslava ali su vlasnici u tadašnjoj Jugoslaviji simpatičnom Škodinom porodičnom automobili dali nadimak „1000 malih briga.

 (Dalje)

Preuzeto sa: BrzaBrzina.com

Ako je ideja o japanskom sportskom automobilu zvučala smešno 1967. godine kada je debitovala Toyota 2000GT, ideja da Japanci mogu da napadnu najbolje nemačke premijum brendove je zvučala nemoguće.

 (Dalje)

30 godina Volvoa 480

28 Feb 2016 - 09:30 Istorija Link

Kako piše B92, ovih dana navršava se 30 godina otkako je švedski proizvođač uz ono čuveno "a sada nešto sasvim drugačije" prikazao svetu svoj prvi model sa prednjim pogonom i poprečno postavljenim motorom.

 (Dalje)

Kako piše Mojauto, u susret sajmu u Ženevi (od 3. do 13. marta) red je da se setimo modela koji su obeležili jedan period velikog salona automobila. Tačnije, želimo da se vratimo pet decenija unazad, u 1966. godinu, kad je svet prvi put video „lamborgini mijuru“.

 (Dalje)

Kako piše B92, tokom tri i po decenije, koliko su se proizvodili u fabrici ZAZ u današnjoj Ukrajini, specifični automobili poznati pod zajedničkim imenom Zaporožac važili su za pristupačna vozila u Sovjetskom Savezu. Pored zemlja Istočnog bloka, prodavali su se i na pojedinim zapadnoevropskim tržištima a stariji čitaoci sigurno se sećaju modela 968 iz sedamdesetih godina 20. veka koji se viđao i na putevima bivše Jugoslavije.

 (Dalje)

U Mercedesu su proslavili 40 godina od početka proizvodnje prvog modela iz legendarne serije W123 koja je kasnije postala osnova za Mercedesove modele E Klase.

 (Dalje)

Preuzeto sa: BrzaBrzina.com

Kada je prvi BMW 6-Series E24 debitovao 1976. godine, mnogi su ga osudili kao preskup i preteški gran turismo automobil koji ne zaslužuje da nosi istu oznaku kao ostali sportski modeli kompanije.

 (Dalje)

Kada su sredinom osamdesetih godina prošlog veka najbolji i najglasniji inžinjeri u BMW-u shvatili da najsnažniji i najbrži BMW tadašnje Serije 5 (E28) nudi nemačka tjuning kompanija Alpina, odlučeno je da se ponuda "petice“ proširi modelom M5.

 (Dalje)

Italijanski kaligraf Romano Kataneo nacrtao je znak Alfa Romea 1910. godine. U kružnu osnovu podeljenu po vertikali on je na desnu tranu ugradio “bisione”, zmiju koja u ustima drži dečaka. Ovaj element se nalazio na grbu Viskontija, vladara Milana u 14. veku. Sa leve strane se nalazi crveni krst na beloj podlozi, zaštitni znak dvorca Sforca.

 (Dalje)

Početak proizvodnje jednog od najpoznatijih i najproizvođenijih automobila svih vremena započeo je pre 70 godine.

 (Dalje)

Preuzeto sa: BrzaBrzina.com

Kada je Ford predstavio Mustang u aprilu 1964. godine, niko, a po najmanje Ford, nije očekivao da Chevrolet neće reagovati.

 (Dalje)

Preuzeto sa: BrzaBrzina.com

Epiteti koji se najčešće vezuju za ime Citroen stečeni su veoma davno, a da bi se ti isti termini i osobine sačuvele i prenele dalje, bilo je potrebno mnogo više od ekstravagantnih oblika karoserije.

 (Dalje)


«Prethodni   1 2 3 ... 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 ... 27 28 29  Sledeći»