home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA GALERIJA

U sedam serija do sada proizvedeno više od 18 miliona primeraka popularnije limuzine

Pre tačno četiri decenije Volkswagen je predstavio prvi model Passata, limuzine srednje klase, koja je ubrzo izgradila kultni status na gotovo svim evropskim, a i svetskim tržištima.

 (Dalje)



Istorija: Lancia Aurelia

15 Jul 2013 - 07:30 Istorija Link

Preuzeto sa: BrzaBrzina.com

Početkom pedesetih godina prošlog veka, Italija se i dalje borila sa odjecima rata i ogromnim političkim i socijalnim problemima, nastalim kao posledice godina razaranja i diktature.

 (Dalje)

Istorija: Peugeot 404

10 Jul 2013 - 09:00 Istorija Link

Preuzeto sa: BrzaBrzina.com

Elegantna mešavina italijanskog stila, proverene mehanike, tradicionalne francuske udobnosti i komfora kao i zapanjujuće pouzdanosti i kvaliteta, promovisala je Peugeot 404 kao vodeći sedan ove fabrike i najbolje prodavani model ovog proizvođača tokom više od dvadeset godina.

 (Dalje)

Preuzeto sa: BrzaBrzina.com

Kada je Nissanov predsednik Carlos Ghosn predstavio novi 350Z na Salonu automobila u Tokiju 2001. godine, prisetio se kako je istorija ovog čuvenog japanskog sportskog automobila počela.

 (Dalje)

Četvrtog jula se obeležava šezdesetogodišnjica Volvo modela Duett, prvog serijski proizvedenog Volvo karavana koji je označio početak uspešne tradicije Volvo karavana.

 (Dalje)

Ford Mustang 1 concept

27 Jun 2013 - 09:31 Istorija Link

Ford Mustang je jedan od najlepših i najpopularnijih automobila na svetu, a sasvim sigurno je i jedan od najvažnijih 'muscle' automobila ikad proizvedenih. Ipak, malo je poznato da ga je najavljivao koncept koji se pojavio dve godine ranije, tačnije 1962.

 (Dalje)

Istorija: BMW 507

24 Jun 2013 - 09:05 Istorija Link

Preuzeto sa: BrzaBrzina.com

Ima dobrih stvari koje pored kvaliteta i lepote, nikada nisu postale popularne...

U bogatom svetu klasičnih automobila, neki modeli su se istakli i postali slavni zahvaljujući velikom komercijalnom uspehu. Ford Model T ili Volkswagen Buba su najočigledniji primeri. Sa druge strane, postoje automobili sa, praktično nikakvim uticajem na tržište, ali sa tolikom posebnošću, stilom i nebrojenim kvalitetima, koji su u startu postali klasici i dobili visoko mesto u automobilskoj hijerarhiji. Nažalost, u ovu drugu grupu spada i BMW 507 jedan od najboljih modela čuvene fabrike iz Minhena i jedno od njenih najvećih tržišnih razočarenja, što je velika šteta znajući mnoge vrline ovog automobila.

 (Dalje)

Preuzeto sa: BrzaBrzina.com

Još od samog osnivanja ove legendarne i pomalo kontraverzne engleske fabrike, epitet “najbolji automobil na svetu“, pratio je sve modele.

 (Dalje)

Poslednjih godina svedoci smo trke za unapređenjem bezbednosti vozila, a posebno efikasnosti, koja postaje dominantan faktor na tržištu.

 (Dalje)

Preuzeto sa: BrzaBrzina.com

Jedna od najprepoznatljivijih oznaka u šarenom automobilskom svetu je sigurno SL.

Gotovo sinonim za Mercedes, tokom godina su je nosile uvek izuzetne mašine vrhunske tehnike i dizajna, ali različitog karaktera. Dok su neki bili beskompromisni trkači, drugi su bili granturizmo kupei ili snažni roadsteri, ali zajedničko im je slavno ime, kao i nadaleko čuveni kvalitet, brzina i snažan šarm trokrake zvezde u nosu.

 (Dalje)

Moćnu automobilsku industriju je teško izgraditi. Potrebna je snažna ekonomija u zemlji da bi se nešto takvo postiglo pa su slučajevi pokretanja proizvodnje automobila u slabije razvijenim državama prilično nepoznati van njihovih granica. Donosimo vam pet neobičnih automobila za koje su i najzagriženiji ljubitelji automobila retko kada čuli.

 (Dalje)

Sve poznate vrednosti političkog proleća 1968. godine, kao što su pobuna, slobodarski duh, mašta i bezbrižnost, objedinio je model Citroën Méhari. Predstavljen je javnosti 16. maja 1968. godine na terenima za golf u mestu Deauville, Francuska, pod imenom Citroën Diane 6 Méhari, iznenadivši sve okupljene.

 (Dalje)

Navršava se 30 godina od početka proizvodnje jednog od najuspešnijih italijanskih automobila svih vremena – Fiata Uno. Zamenio je takođe uspešni model 127, osvajača titule Evropski automobil 1972. godine, na čijoj je osnovi 1980. napravljen Yugo 45.

 (Dalje)

Nije neka posebna tajna da su u Jaguaru godinama, da ne kažemo decenijama, razmišljali o nasledniku legendarnog sportskog modela E-Type. Uostalom, ako neko odluči da ponudi sjajan i atraktivan sportski auto u cenom razumnoj kategoriji, nije mu za zameriti.

 (Dalje)

Češku marku Škoda Auto danas poznajemo kao proizvođača veoma solidnih automobila, baziranih na Volkswagenovoj tehnologiji i motorima, sa cenama nešto nižim od nemačkih pandana. Od ostatka ponude matične marke i njenihh podmarki Škodini modeli se izdvajaju i dizajnom, koji je, po mišljenju mnogih, neretko čak i superioran dizajnu pojedinih Volkswagenovih modela.

 (Dalje)


«Prethodni   1 2 3 ... 19 20 21 22 23 24 25 26  Sledeći»