Kao što smo već pisali, nova generacija Fiatovog "globalnog" modela Palio, biće predstavljena za nekoliko nedelja a dotle evo i prvih zvaničnih fotografija tog noviteta. Kao i do sada, proizvodiće se u brazilskom gradu Betim a nudiće se u hatchback veriji sa 3 i 5 vrata, zatim kao karavan ( Weekend ), mala limuzina sa imenom Siena i kao mali pick-up Strada. Kao dizajnerski uzor poslužio je model Perla, Fiatov model koji se proizvodi u Kini od prošle godine i koji je takođe nastao na osnovi modela Palio. Osim toga neki detalji vuku na Grande Punto što naravno nije nikakvo iznenađenje. Dakle, napred je nova maska kao na pomenutoj Perli, zatim nova svetla, hauba, promenjeni branici sa povećanim otvorima za vazduh dok se pozadi najveće promene ustvari odnose na promenjena kompletna zadnja vrata sa novim i većim svetlima i branikom gde se sada nalazi i mesto za tablicu. Izmena naravno ima i u kabini. Nova je instrumet tabla i centralna kozola a tu su i novi oblik volana i još nekoliko promenjenih sitnica. Novi Palio imaće 1,0 i 1,4 litarske FLEX motore ( koji mogu da koriste i alkohol kao gorivo ) kao i novi 1,8 L 16v motor koji će se proizvoditi u Fiatovoj fabrici u Argentini.
Stiže i to u julu ove godine ali samo u Veliku Britaniju. Naime kako je saopšteno iz japanske fabrike, novi mali gradski model I ( izgovara se "aj" a znači ja ) će se za sada prodavati samo u Velikoj Britaniji jer da bi se japanska verzija ( dakle sa volanom na desnoj strani ) izvozila u Britaniju nisu potrebna neka veća prilagođavanja automobila. Auto sa 4 sedišta pokreće mali motor od samo 660 ccm sa turbo punjačem i 64KS. Za lakše kretanje po gradu ( za šta pre svega i služi ) brine se 4-stepeni automatski menjač. Iz Mitsubishija nema informacija da li će se pojaviti i verzija namenjena ostalom delu Evrope. Cena u V.Britaniji iznosi 9000 funti ili 13500 evra.
Suzukijev SX4 u limuzinskoj verziji predstavljen je prošle godine na salonu automobila u Pekingu a sada stiže i vest da će se auto moći kupiti i u Evropi krajem ove godine gde bi trebao da zameni limuzinsku verziju nikad dobro prodavane Liane. Premijeru Suzuki najavljuje već za salon u Ženevi početkom marta. Ovaj Suzuki SX4 sa gepekom duži je od standardne varijante za 390 mm pa sada dostiže svih 4499 mm uz međuosovinsko rastojanje od tačno 2500mm. Osnovni motor je 1,6 litarski sa 107KS dok će se kasnije ovaj Suzuki opremati i sa 2,0 litarskim agregatom i 143KS. Dodavanje gepeka je dizajnerski prilično uspelo; ova konstatacija zato jer mnogi proizvođači neuspešnim dodavanjem prtljažnika na već postojeće kombilimuzine jednostavno naruže izgled zadnjeg kraja što sa ovim Suzukijem nije slučaj. Evropska verzija se dizajnerski razlikuje od pomenute kineske samo napred po drugačijoj saćastoj maski i agresivnijem braniku.
Po ko zna koji put, legendarni Mercedesov G model, ponovo je restilizovan za novu prodajnu sezonu. Premijera naravno u Ženevi početkom marta. Prvo da vidimo šta je novo u kabini. Najkraće, nova je centralna konzola sa modifikovanim prekidačima, nov je volan i još neke sitnice tako da sada još više unutrašnjost G klase zaista sve više liči na običan putnički auto a ne na neki nezgrapni terenac. I spolja ima manjih izmena ali se ne vide na prvi pogled odnosno primetiće ih samo poznavaoci ovog modela. Najviše se primećuju nova svetla tj njihov LED look a tu su i manje izmene na branicima (i napred i nazad ), pragovima, blatobranima, masci motora i sl. G klasa se i dalje nudi u 3 karoserijske verzije sa motorima u rasponu od 165Kw/224KS u modelu G 320 CDI pa do 368Kw/500KS u modelu G 55 AMG. Prodaja počinje odmah a prve isporuke startuju sredinom aprila. Sa ovim promenama, u Mercedesu nastavljaju da neguju ovaj model, predstavljen još 1979. (!) godine nudeći izuzetan "terenac" sa osobinama luksuznijih modela Mercedesa.
Kia nastavlja da izbacuje nove modele a najnoviji, koji svoju svetsku premijeru očekuje na salonu u Ženevi, jeste Ceed u karavan verziji, u Kiji nazavan Sporty Wagon. Kia je studiju modela Ceed u ovakvoj karavan varijanti već predstavila na salonu u Parizu prošle godine pa pojavljivanje serijske verzije ne predstavlja nikakvo iznenađenje. I dizajn u odnosu na prošlogodišnji prototip nije bitnije menjan tek nekoliko sitnica koje se odmah i ne vide. Kako kažu u Kia-i, novi Sporty Wagon "zadržava sve prednosti hatchback verzije a dodaje ekstra funkcionalnost i olakšano ubacivanje prtljaga u povećani prtljažnik". Ceed Sporty Wagon, sa dužinom od 4,5 metra premašuje hatchback za 235 mm a i visina je veća za dodatnih 10 mm. Prtljažnik sada ima zapreminu od 534 litra ( mereno do nivoa prozora ) što je za skoro 200 litara više od aktuelne kombi-limuzone. Ovaj model će od avgusta Kia nuditi sa 5 motora, 3 varijante opreme, manuelnim i automatskim menjačima i širokim izborom dodatne opreme. Osnovni motor je benzinac od 1,4 litra sa 90 konja, slede benzinci od 1,6L sa 112KS i 2,0 litarski sa 143 konja. U ponudi su i dva dizelaša : novi 1,6 litarski sa 115 KS i 2,0L sa 140KS. Kao i kombi-limuzina i ovaj model će se proizvoditi u novoj fabrici u Slovačkoj i ima garanciju od 7 godina ili 150.000 km. Kia će ponudu modela Ceed proširiti i sportskijom hatchback verzijom sa 3 vrata koji bi trebala da se pojavi u prodaji u decembru ove godine.
Sledećeg meseca, Chevrolet će u Ženevi predstaviti limitiranu verziju Corvette označenom kao Victory Edition. Sa ovom specijalnom edicijom od samo 250 primeraka, Chevrolet obeležava svoje uspehe na međunarodnoj sportskoj sceni a posebno na Le Mansu ( pet puta pobednik u svojoj klasi ). Nudiće se samo Evropljanima i to u dve boje; crnoj ili žutoj ali uvek sa sivim točkovima. Motor je poznati LS2 sa 400 konja. Sedišta su u dve boje, prošivena koncem, a tu je i plastika u kabini koja "simulira" izgled karbon fibera i naravno pločica sa serijskim brojem. Budućim vlasnicima se nudi i jednodnevni kurs brze vožnje.
Na salonu u Ženevi ( 6.-18. mart ) Chevrolet će evropskpj publici predstaviti model HHR i istovremeno razmotriti mogućnost prodaje istog u Evropi. HHR je zaista izuzetan auto sa privlačnim retro dizajnom i prektičnom unutrašnjošću koji ide stopama Chryslera PT Cruisera. Činjenica da dolazi godinama posle tog Chryslera mogla bi da predstavlja problem za plasman u Evropi jer je interesovanje i za PT Cruiserom opalo pa je pitanje koliko bi se našlo interesenata za praktično isti auto bez obzira što dolaze iz različitih fabrika. Sam HHR, koji se za izgled može zahvaliti Chevroletu Suburban iz 1949; je nekakav polukaravan-polu hatchback sa visokim krovom što se pozitivno odražava na unutrašnji prostor. HHR se ističe velikim i izbačenim blatobranima i tipično velikom Chevrolet maskom. Neobičana su i prednja i zadnja svetla kao i izgled vrata i prozora što sve zajedno čini ovaj auto atraktivnim i pored toga da što je Chrysler PT Cruiser sa sličnim dizajnom već godinama među nama pa smo se na takav izgled i navikli. U ponudi su dva motora ; 2,2-litarski sa 151KS i 210 Nm kao i 2,4 litarski sa 177 konja i 228 Nm obrtnog momenta. Ako se pojavi u prodaji na našem kontinentu, HHR bi trebao, bar privremeno, da zameni MPV model Tacuma dok mu ne stigne adekvatna zamena.
Iako smo pre nekoliko dana prvi u Srbiji i među prvima u svetu već objavili prve zvanične slike novog Mondea u sedan verziji, evo još nekoliko novih slika ovog noviteta, ovog puta u karavan i hatchback verziji sa 5 vrata. U fabrickom saopštenju Forda, Mondeo se opisuje kao "dramatično nov auto dizajniran da podigne očekivanja kupaca u ovoj klasi sa svojom kombinacijom stila, dinamike i tehnologije". Kako će ga kupci prihvatiti videćemo već za neki mesec kada pocne prodaja ali nesumljivo Mondeo ima cime da ih privuče. Prvi Mondeo je inače predstavljen jos 1993. godine i od tada je iamo svojih uspona i padova. Sa novim modelom u Fordu veruju da ponovo imaju veliki i jak adut u rukama jer je aktuelni Mondeo, bez obzira na svoje mnogobrojne vrline, ipak u poslednje vreme ostajao po strani prilikom izbora kupaca. U Fordu čak naglasavaju da je novi Mondeo "najelegantniji auto koji su ikad proizveli i sigurno tehnološki najnapredniji". Dizajnerski, novi Mondeo pripada novom Fordovom "kinetičkom" pravcu dizajniranja vozila i odmah svojim izgledom stavlja do znanja da se radi o Fordu. Koliko je Mondeo privlačan i atraktivan možete i sami da zaključite po ovim slikama a naročito u oči upadaju široka "ramena" i prokupeovski krov. U prostranijoj kabini u Fordu obećavaju više komfora i viši kvalitet ugrađenih materijala i naravno bolji kvalitet izrade. U serijskoj opremi Mondea sada se nalaze sistemi kao sto su : ABS, EBD, BAS, ESP ( elektronska kontrola stabilnosti ), alarmni uredjaj, klima, svetla "follow-me-home", putni kompjuter i sl. Kao i dosad u ponudi su 3 karoserijske verzije : klasična limuzina, hatchback sa 5 vrata i Estate odnosno karavan. Kao i do sada vrhunac opreme predstavljaju verzije Ghia i Titanium X. Mondeo dobija keyless karticu za ulazak u auto bez upotrebe ključa za otvaranje vrata kao i keyless start odnosno "Ford Power" dugme za startovanje motora, tu je i informativni displej HMI ( Human Machine Interface ), adaptivni cruise control, pa elektronska kontrola pritiska u pneumaticima i sl. Od kada se pojavio, Mondeo važi za auto sa izuzetnim voznim osobinama i vrhunskim upravljanjem, pa je to bio dodatni motiv da u Fordu ulože jos više truda na poboljšanju voznih osobina novog Mondea. Osim toga poboljašana je zvučna izolacija odnosno smanjena je buka u kabini. Cena npr. u Belgiji za Mondeo 1,8TDCi sa 125KS i u hatchback verziji sa 5 vrata iznosi 24600 a u karavan verziji 25550 evra. Od motora na raspolaganju su sledeći agregati; prvo dizelaši :
-1.8 litaraski Duratorq TDCi dizel u 2 verzije : sa 100KS ili 125KS u kombinaciji sa ručnim 5-stepenim menjacem s tim što se šnaznija verzija sa 125 konja moze dobiti i sa 6-stepenim manuelnim menjačem.
-2.0 litarski Duratorq TDCi dizel sa 140KS i 6-stepenim manuelnim menjačem
-2.0 litarski Duratorq TDCi dizel sa 130KS sa novim Durashift 6-stepenom automatskom transmisijom. Tu su i benzinci :
-1.6 litarski Duratec Ti-VCT sa 110KS ili 125KS, u oba slučaja sa 5-stepenim manuelnim menjačem
-2.0 litarski Duratec HE sa 145KS sa Durashift 5-stepenim rucnim menjačem.
- Novi 2.3 litarski Duratec HE sa 161KS i Durashift 6-stepenim automatikom.
-2.5 litarski Duratec 5-cilindricni sa 220KS i Durashift 6-stepenim manuelnim menjačem.
Za Salon automobila u Ženevi, koji počinje početkom marta, Ford najavljuje novi model C-MAX sa velikim izmenama na dizajnu kako spolja tako i iznutra. Kako je aktuelna verzija kritikovana zbog nedovoljno zanimljivog izgleda i prevelike sličnosti sa običnim Focusom, u Fordu su na novoj verziji primenili svoj tzv. kinetički dizajn tako da obnovljeni C-MAX izgleda daleko atraktivnije i više nalik na veći model S-MAX (aktuelni evropski automobil godine). Usput je auto izgubio ime Focus u imenu tako da se sada umesto punog naziva Focus C-MAX zove jednostavno C-MAX. Spolja novi model odlikuju nova maska, svetla, nova hauba, agresivniji branici sa većim otvorima za vazduh i nova svetla za maglu. Pozadi, osim neizbežno doteranog branika, najzanimljiva su zadnja svetla i to ne zbog neke promene u izgledu već po upotrebljenoj LED tehnologiji. Uglavnom ceo auto je mnogo atraktivniji i privlačniji. Da ne bi ostalo samo na spoljašnjim korekcijama izgleda i unutrašnjost je kompletno prerađena uz primetan porast kvaliteta upotrebljenih materijala. Nova je centralna konzola i instrument tabla, oplate vrata i dizajn sedišta. Uz sve to ima više mesta za sitnice. Posebno zanimljiva će biti i opcija staklenog panoramskog krova i mogućnost uklanjanja srednjeg sedišta u drugom redu. Odlične vozne osobine (dobro ležanje, precizno i lako upravljanje) se kod Forda ionako podrazumevaju pa ni novi C-MAX nije izuzetak. Dužina ovog Forda iznosi 4372, širina 1825, visina 1588, međuosovinsko rastojanje 2640 mm dok je zapremina prtljažnika 473 litra (sa oborenim zadnjim sedištima 1633 litra). Da kažemo dau rezervoar može stati 63 litra goriva a da su točkovi veličine 16 ili 17 inča, zavisno od verzije. Od motora su na raspolaganju benzinci od 1,6 litara (74kW/100KS i 150Nm), 1,8 (92kW/125KS i 165Nm) i 2,0 litra (107kW/145KS i 185Nm). U ponudi je i Flexifuel 1,8 L agregat koji kao gorivo koristi E85 bioetanol. Od dizelaša u ponudi su četiri TDCi motora, zapremine 1,6 litra (u dve verzije sa 66kW/90KS i 215Nm kao i 80kW/109KS i 240Nm), 1,8 litarski (85kW/115KS i 280Nm) i 2,0 litra sa snagom od 100kW/136KS i 320Nm. Potrošnja kod dizelaša izgleda ovako : najmanji agregat sa 90KS troši 4,8 litra na 100 km, verzija sa 109KS se zadovoljava sa 4,9 litra a snažniji agregati sa 115 i 136KS, sa 5,4 odnosno 5,8 litra dizela na 100 km. Maksimalne brzine se kreću od 174 km/h (koliko ide najmanji dizel sa 90KS, pa do 203 km/h, koliko postiže najjači benzinac sa 145KS. Menjači su manuelni sa 5 i 6 stepeni a uz 2,0 litarski benzinac opciju predstavlja 4-stepeni automatik.
Mazda će na salonu u Ženevi ( 6.-18. mart ), prikazati potpuno novu Mazdu2, naslednika istoimenog modela koji se u Japanu zove Demio. Nova Mazda2 najavljuje i novu Fordovu Fiestu jer će potonja biti napravljena na istoj osnovi. Ovo su prve zvanične slike nove Mazde2 koja za japanskog proizvođaca ne predstavlja samo puku zamenu starog modela. Naime, prema rečima ljudi iz Mazde, poznati Zoom-Zoom stil, ovim modelom evoluira na viši nivo. Ono što predstavlja nemalo iznenađenje jeste da je nova Mazda2 ustvari kraća od prethodnice. Naime sa 3,88 metra dužine, koliko ima nova verzija, Mazda2 je 4 cm kraća, a sa 1475 mm visine je 55 mm niža. S druge strane, širina je povećana za 15 mm na ukupno 1695 mm. Međuosovinsko rastojanje je ostalo isto-2490 mm. U kabini, auto je dobio povećan prostor za odlaganje sitnica između sedišta a i prtljažni prostor je povećan pa tako sa oborenim sedištima zapremina istog iznosi 469 litara. Što se bezbednosti tiče, Mazda2 u serijskoj opremi sadrži prednje frontalne i bočne vazdušne jastuke kao i sisteme ABS i ESP. Od motora na raspolaganju su novi 1,3 litarski sa 75KS i dva 1,5 litarska motora sa 84 odnosno 103 konja. Kasnije ( do kraja godine ) se očekuje i 1,4L turbodizel. I na kraju, nova Mazda2 se više neće proizvoditi u Španiji kao dosad, već će na Stari kontinent stizati iz fabrike u Japanu.
Aston Martin vec nudi limitiranu seriju svog sportiste Vanquish sa imenom Vanquish S Ultimate Edition. Buduci da se radi o ogranicenoj seriji od samo 40 komada, u Aston Martinu su se potrudili da ovaj model predstavlja njihov vrhunac u pogledu opreme i dorade u odnosu na obicni Vanquish S. U pitanju su, pre svega, luksuzni detalji u kabini i "sitnice" kao sto su jedinstvena boja karoserije ove posebne serije Vanquisha i luksuzna oprema. Nazalost sto se tice snage motora i performansi, ovaj Vanquish S Ultimate Edition se ne razlikuje od "obicnog" Vanquisha S pa i dalje razvija "samo" 321 km/h masimalne brzine. Cena ove limitirane edicije u Velikoj Britaniji iznosi 182095 funti a u Aston Martinu ocekuju da se cela serija proda za nekoliko nedelja.
Pocetkom marta, na salonu u Zenevi, VW ce promovisati 2 nove, zanimljive verzije svojih modela Passat i Touran. Prvo o Passatu. VW je najavio prezentaciju Passata BlueMotion sa visokom energetskom efikasnoscu ( u prevodu manja potrosnja uz iste performanse ). To je postignuto finim tjuniranjem (podesavanjem) vec ionako efikasnog TDI dizel motora. Prema tvrdnjama VW-a, Passat BlueMotion trosi 5,1 litara dizela na 100 km ( Variant 5,2 litra ) a emisija CO2 iznosi 136 grama po kilometru. Radi se o Passatu sa 1,9 litarskim TDI motorom sa 77Kw/105KS sa kojim postize 193 km/h ( Variant verzija 190 km/h). Sa ovakvom potrosnjom, Passat BlueMotion moze preci 1350 km bez punjenja rezervoara ! Jedina spoljasnja vizuelna razlika u odnosu na "obican" Passat je znacka BlueMotion koja se nalazi na maski hladnjaka. Kao sto smo rekli promocija na salonu u Zenevi, tacnije 6. marta. Inace VW je prosle godine vec predstavio i Polo BlueMotion koji je zabelezio bolje prodajne rezultate od ocekivanih a uskoro treba ocekivati i Jettu BlueMotion koja je vec najavljena. Drugi novitet za Zenevski salon je Touran TSI sa 1,4 litarskim motorom koji vec koristi Golf GT, predstavljen jos prosle godine. Radi se o motoru sa kombinacijom mehanickog kompresora i turbopunjaca, koji uprkos maloj zapremini, ima izuzetne performanse. Naime 240 Nm obrtnog momenta raspolozivo je u rasponu od 1500 do 4750 obrt/min, a snagu od 170 KS postize pri 6000 obrt./min. VW navodi, sa neskrivenim zadovoljstvom, da je ovaj motor od 1,4 litra, jednako snazan kao i neki obican atmosferski ( bez turba dakle ) od 2,5 litra zapremine. Prosecna potrosnja, uprkos velikoj snazi, iznosi 7,6 litara benzina sto za MPV vozilo predstavlja veliki uspeh. Pri tom Touran TSI stize do 100 km/h za 8,5 sekundi i postize maksimalnih 212 km/h. Uz ovaj motor u paketu ide i poznati DSG menjac.
Alfa je ponudila novu specijalnu i limitiranu ediciju svog modela 147 pod nazivom Collezione. Poenta cele ogranicene serije jeste bogata oprema ugradjena u ovu verziju u kojoj se nalaze, izmedju ostalog, kozna unutrasnjost, multifunkcionalni volan, automatska klima, alarm, 6 vazdusnih jastuka, ABS+EBD, Traction control, 17-incni alu naplaci... Pomenuta koza u kabini se nudi u 3 boje a tu su i 3 posebne boje za karoseriju. Kupcima je ponudjeno da biraju izmedju verzije sa 3 ili sa 5 vrata a motori su u oba slucaja sa 120 konja bilo da se radi o benzincu ili dizelasu.
Posle prezentacije studije Mondea karavan na proslogodisnjem salonu automobila u Parizu ( tek toliko da zagolica javnost i upozori konkurenciju sta se sprema ) evo sada konacno i prvih zvanicnih slika i informacija o novom Mondeu koji svoju svetsku premijeru ima naravno na salonu u Zenevi pocetkom marta. Konacno, jer bilo je vec krajnje vreme da Ford ponudi novi model u srednjoj klasi gde konkurencija odavno ima novije predstavnike kao sto su VW Passat, Peugeot 407, Alfa 159, pa i BMW "Trojka" i novi Mercedes C kao i najavljeni novi Audi A4, Renault Laguna i Citroen C5. Sada konacno ( opet ova rec ) i Ford konja za trku ima i to veoma spremnog. Naravno ove slike i informacije objavljujemo ekskluzivno prvi u Srbiji i medju prvima u svetu. U fabrickom saopstenju Forda, Mondeo se opisuje kao "dramaticno nov auto dizajniran da podigne ocekivanja kupaca u ovoj klasi sa svojom kombinacijom stila, dinamike i tehnologije". Kako ce ga kupci prihvatiti videcemo vec za neki mesec kada pocne prodaja ali nesumljivo Mondeo ima cime da ih privuce. Prvi Mondeo je inace predstavljen jos 1993. godine i od tada je iamo svojih uspona i padova. Sa novim modelom u Fordu veruju da ponovo imaju veliki i jak adut u rukama jer je aktuelni Mondeo, bez obzira na svoje mnogobrojne vrline, ipak u poslednje vreme ostajao po strani prilikom izbora kupaca. U Fordu cak naglasavaju da je novi Mondeo "najelegantniji auto koji su ikad proizveli i sigurno tehnoloski najnapredniji". Dizajnerski, novi Mondeo pripada novom Fordovom "kinetickom" pravcu dizajniranja vozila i odmah svojim izgledom stavlja do znanja da se radi o Fordu. Koliko je Mondeo privlacan i atraktivan mozete i sami da zakljucite po ovim slikama a narocito u oci upadaju siroka "ramena" i prokupeovski krov. U prostranijoj kabini u Fordu obecavaju vise komfora i visi kvalitet ugradjenih materijala i naravno bolji kvalitet izrade. U serijskoj opremi Mondea sada se nalaze sistemi kao sto su : ABS, EBD, BAS, ESP ( elektronska kontrola stabilnosti), alarmni uredjaj, klima, svetla "follow-me-home", putni kompjuter i sl. Kao i dosad u ponudi su 3 karoserijske verzije : klasicna limuzina, hatchback sa 5 vrata i Estate odnosno karavan. Kao i do sada vrhunac opreme predstavljaju verzije Ghia i Titanium X. Mondeo dobija keyless karticu za ulazak u auto bez upotrebe kljuca za otvaranje vrata kao i keyless start odnosno "Ford Power" dugme za startovanje motora; tu je i informativni displej HMI ( Human Machine Interface ), adaptivni cruise control, pa elektronska kontrola pritiska u pneumaticima i sl. Od kada se pojavio, Mondeo vazi za auto sa izuzetnim voznim osobinama i vrhunskim upravljanjem, pa je to bio dodatni motiv da u Fordu uloze jos vise truda na poboljsanju voznih osobina novog Mondea. Osim toga poboljasana je zvucna izolacija odnosno smanjena je buka u kabini. Od motora na raspolaganju su sledeci agregati; prvo dizelasi :
-1.8 litaraski Duratorq TDCi dizel u 2 verzije : sa 100KS ili 125KS u kombinaciji sa rucnim 5-stepenim menjacem s tim sto se snaznija verzija sa 125 konja moze dobiti i sa 6-stepenim manuelnim menjacem.
-2.0 litarski Duratorq TDCi dizel sa 140KS i 6-stepenim manuelni mmenjacem
-2.0 litarski Duratorq TDCi dizel sa 130KS sa novim Durashift 6-stepenom automatskom transmisijom. Tu su i benzinci :
-1.6 litarski Duratec Ti-VCT sa 110KS ili 125KS, u oba slucaja sa 5-stepenim manuelnim menjacem
-2.0 litarski Duratec HE sa 145KS sa Durashift 5-stepenim rucnim menjacem.
- Novi 2.3 litarski Duratec HE sa 161KS i Durashift 6-stepenim automatikom.
-2.5 litarski Duratec 5-cilindricni sa 220KS i Durashift 6-stepenim manuelnim menjacem.
Cene ce se npr. u Belgiji kratati ovako : za Mondeo hatchback sa 5 vrata i 1,8 TDCi motorom od 125KS ona iznosi 24600 evra a za karavan sa istim motorom cena je 25550 evra.
Kako smo ranije i najavili, Peugeot je spremio i sportsku verziju svog modela 207. Nosi oznaku RC i pravi je naslednik vec legendarnog 205 GTI i 206 RC. Pokrece ga 1,6 litarski turbo motor sa 175KS i 240Nm obrtnog momenta ( sa overboostom 260Nm ) isti kakav koristi i Mini Cooper S. Sa ovim motorom ova najsportskija varijanta 207-ice postize 220 km/h i ubrzava do 100 km/h za 7,1 sekundu. Spolja se primecuju novi 17-incni tockovi ( gume su Bridgestone Potenza ), dupli zavrsetak izduvne cevi, zadnji krovni spojler i hromirani retrovizori. Cena i pocetak prodaje nisu saopsteni a premijera naravno vec u Zenevi pocetkom marta.