
Holandski Spyker Cars je na ovogodišnjem salonu u Ženevi premijerno publici predstavio drugu generaciju svoje C serije sportskih modela – novi Spyker C8 Aileron. I ovaj model koristi Audijev 4,2 litarski V8 motor, koji razvija 298kW/400KS i 480 Nm obrtnog momenta, što je dovoljno za maksimalnu brzinu od tačno 300 km/h. C8 Aileron se standardno oprema šestostepenim Getrag manuelnim menjačem, dok je ZF automatik sa šest stepeni opcija. U odnosu na prethodni model, C8 Aileron ima za 10 cm produženo međuosovinsko rastojanje (i vrata su toliko duža i olakšavaju ulazak/izlazak iz vozila), za 40% veću torzionu čvrstoću (mada težina nije povećana), proširen prednji trag točkova, poboljšano upravljanje i više mesta u unutrašnjosti. Promene su doživeli i zadnji difuzor, gril hladnjaka, retrovizori, kao i prednja Xenon i zadnja LED svetla (kao opcija nude se i karbon-keramičke kočnice). Inače, svaki C8 Aileron će se opremati Kharma sound sistemom, GPS-om, Bluetooth-om i CD plejerom. Spyker za novi C8 Aileron traži 199.990 evra (verzija sa manuelnim menjačem), odnosno 207.990 evra za varijantu sa automatskom transmisijom.

Aston Martin je za salon automobila u Ženevi pripremio blago revidirani model DB9, i to u Coupe i otvorenoj Volante verziji. Sem manjih estetskih korecija na eksterijeru i interijeru (novi aluminijumski točkovi od 19 inča, retrovizori, aluminijumski gril, centralna konzola i dugme za startovanje motora), najvažnija novost se u stvari odnosi na modifikovani 6,0 litarski V12 motor, koji sada raspolaže sa 350kW/470KS pri 6000 o/min., dok maksimalni obrtni moment iznosi 600 Nm pri 5000 o/min. (za 20KS i 30 Nm više nego ranije). Inače, odnos snaga/težina sada iznosi 267KS po toni, što je za 11KS po toni bolje nego ranije. Poboljšano je i ubrzanje, pa tako DB9 sa manuelnim menjačem od 0 do 60 milja na sat (96 km/h) stiže za 0,1 sekundu brže, a sa automatikom za 0,3 sekunde pre. Tačnije, kod obe verzije ubrzanje do 60 milja sada traje 4,6 sekunde, dok je maksimalna brzina 306 km/h. Ostatak promena se odnosi na poboljšano upravljanje i veću torzionu čvrstoću kod kabriolet verzije (za 10%). Prodaja revidiranog DB9 počinje u drugom kvartalu ove godine, a cene su već objavljene : DB9 Coupe košta 113.950 funti, a DB9 Volante 122.950 funti.
Th!nk Ox

Ovo je Th!nk Ox, novi koncept automobil norveške kompanije Think Global koja se bavi proizvodnjom elektro automobila i koja nam je od ranije poznata po malom gradskom automobilu Th!nk. Ukratko, novi Ox (upravo promovisan na salonu u Ženevi) predstavlja studiju manjeg MPV automobila sa petora vrata, za čiji pogon je zadužen elektromotor sa snagom od 60kW. To je dovoljno za ubrzanje od 0 do 100 km/h za 8,5 sekundi, maksimalnu brzinu od 135 km/h, dok mu autonomija iznosi 200 km. Inače, ovaj automobil sa prednjim pogonom je dugačak 4120 mm, širok 1814 mm (bez retrovizora), visok 1650 mm, a međuosovinsko rastojanje je 2775 mm. Ox neće ostati samo koncept, jer prema navodima ljudi iz ove norveške firme, Th!nk Ox najavljuje dolazak njihovog budućeg serijskog modela koji će imati mesta za pet osoba.

Audi je proširio porodicu TT modela novom, 2,0 TFSI quattro verzijom, koja će se u prodaji naći u aprilu ove godine. Za pogon je zadužen četvorocilindrični 2,0 litarski agregat sa 147kW/200KS i 280 Nm obrtnog momenta, čija se snaga preko S tronic transmisije prenosi na sva četiri točka. TT 2,0 TFSI quattro u Coupe verziji postiže maksimalnu brzinu od 238 km/h, do 100 km/h stiže za 6,2 sekunde, dok otvorenoj Roadster varijanti ubrzanje do stotke traje 6,4 sekunde, a može da postigne 235 km/h

Nekako u senci mnogobrojnih noviteta sa salona u Ženevi, britanski Aston Martin je saopštio da će njegov novi sportski sedan (u stvari coupe-limuzina sa četiri vrata) proizvoditi austrijska kompanija Magna Steyr u svojim pogonima u Gracu (gde se već proizvode BMW X3 i Mercedes E klasa 4MATIC). Ovakva odluka je bila i očekivana, budući da matična fabrika Aston Martina u Gaydonu jednostavno ne može da zadovolji potražnju za aktuelnim modelima ove marke (DB9, V8 Vantage i DBS), pa je pomoć sa strane bila neophodna. Rapide je u formi koncept vozila inače predstavljen pre dve godine na salonu automobila u Detroitu, a budući serijski model će mu biti veoma sličan (s obzirom da je Rapide concept svojim izgledom odmah osvojio simpatije javnosti, to i ne predstavlja neko iznanađuje). Ovde i podsećanje da je bivši vlasnik Aston Martina, američki Ford, u jednom trenutku čak stopirao planove o serijskoj proizvodnji Rapidea, ali je novi vlasnik ove britanske marke (konzorcijum na čelu sa Davidom Richardsom) ipak odlučio da se krene sa proizvodnjom ovog modela. Aston Martin je Rapide postavio na platformu modela DB9, od koga je pozajmljen i V12 agregat, ali koji će umesto standardnih 450KS u Rapideu razvijati nešto veću snagu (oko 480 konja). Zvanična promocija se očekuje tokom 2009. godine, kada će se sukobiti sa sličnim modelima, kao što su Mercedes CLS i Maserati Quattroporte, a uskoro se očekuju i Fisker Karma, Porsche Panamera, Audi A7 i sličan model iz BMW-a. Inače, Aston Martin planira proizvodnju od najmanje 2000 primeraka Rapidea godišnje. Na slikama se nalazi (blago) zamaskirani prototip Rapidea, uhvaćen tokom testiranja sredinom januara ove godine.
Kia eco_ cee´d na salonu u Ženevi

Sem tri SOUL koncept automobila (o njima više OVDE), Kia na salonu automobila u Ženevi izlaže i ekološki prihvatljiviju studiju eco_ cee´d (u verzijama sa 3 i 5 vrata), koja se odlikuje redukovanom potrošnjom goriva i emisijom CO2. Da bi se ostvarilo, Kia je u eco_cee´d ugradila 1,6 litarski CRDi turbo-dizel agregat sa 85kW/115KS, koji zahvaljujući poboljšanoj aerodinamici, novom ISG sistemu (Kijin Start & Go sistem), produženim prenosnim odnosima u 6-stepenom manuelnom menjaču i gumama sa manjim otporom kotrljanja, sada u proseku troši samo 3,9 litara dizela na 100 km (fabrički podatak). Ovde još i podatak da eco_cee´d sa 3 vrata emituje 104 grama CO2 po kilometru (17% manje od standardnog modela), a kod verzije sa 5 vrata emisija CO2 iznosi 106 g/km.

Kao što je i najavio, Renault je na salonu u Ženevi i zvanično promovisao dugoočekivani sportski Twingo RS, koji će proširiti postojeću porodicu RenaultSport modela (Clio RS i Megane RS). Odmah se primećue da Twingo RS izgleda veoma slično studiji Twingo Concept, predstavljenoj 2006. godine na salonu automobila u Parizu (2006 Paris Motor Show). To u praksi znači agresivniji aerodinamički paket (sadrži novi prednji branik sa velikim otvorom za vazduh, "moćnije" pragove, proširenja blatobrana, drugačiji zadnji branik sa difuzorom, zadnji krovni spojler), hromirani završetak izduvnog sistema, veće aluminijumske točkove od 16 ili 17 inča (sa gumama dimenzija 195/45 R16 ili 195/40 R17), doterano ogibljenje (spušteno za 10 mm u poređenju sa Twingom GT), prošireni trag točkova (napred za 60, a pozadi za 59 mm u odnosu na Twingo GT) i pojačani kočioni sistem (ovde i napomena da je ESP sistem elektronske stabilnosti deo standardne opreme). To se uostalom i očekuje od ovakvih gradskih jurilica, ali više privlači pažnju ono što se krije pod poklopcem motora. Twingo RS će pokretati 1,6 litarski atmosferski agregat sa 98kW/133KS pri 6750 o/min. i 160 Nm pri 4400 o/min. (u paru sa manuelnim 5-stepenim menjačem). Da ne zaboravimo na doteranu unutrašnjost, u kojoj se, pre svega, izdvajaju sportska sedišta, kožni volan i aluminijumske pedale. Proizvodnja Twinga RS će se odvijati u fabrici u Novom Mestu u Sloveniji, dok je početak prodaje planiran za oktobar ove godine.
VIDEO : Renault Twingo RS

Nisanov luksuzni brend Infiniti je na salonu u Ženevi konačno prikazao novu, drugu generaciju svog luksuznog crossovera FX, čija najsnažnija verzija zbog novog 5,0 litarskog motora sada nosi zvaničnu oznaku FX50. Ovaj V8 agregat raspolaže sa 287kW/390KS i 500 Nm obrtnog momenta, što je za 70 konja više u odnosu na prethodni FX45 sa 4,5 litarskim motorom. I bazni V6 motor je pretrpeo doterivanja, pa u modelu FX35 (zapremine 3,5 litra, namenjen Amerikancima) raspolaže sa 303KS i 355Nm, a u modelu Infiniti FX37 (3,7 litra zapremine, namenjen Evropljanima) ima 320KS i 360Nm. Novost je i sedmostepeni automatski menjač sa opcijom manuelnog menjanja brzina, koji zamenjuje dosadašnju petostepenu transmisiju (naravno, pogon je na sva četiri točka, koji snagu raspodeljuje u odnosu 50:50 do 0:100 napred/nazad). Što se izgleda eksterijera tiče, FX na tom planu ne donosi radikalne promene, već evoluciju dosadašnjih rešenja sa dodatkom u vidu veće agresivnosti. Izdvajaju se dugačka hauba, kratki prepusti, produženo međuosovinsko rastojanje, opadajuća linija krova, hromirani završeci izduvnih cevi, veliki točkovi od 21 inča (sa gumama dimenzija 265/45 R21) i zanimljiv detalj u vidu bočnih otvora za vazduh odmah iza prednjih točkova. Mnoge veće promene je doživela unutrašnjost, koja je praktično potpuno nova i koja se odlikuje i novim sportskim sedištima i naprednim audio, navigacionim i zabavnim sistemima. U odnosu na dosadašnji FX, novi FX50 ima prednje točkove pomerene za 35 mm unapred i za 50 mm širi trag prednjih točkova. Infiniti obećava i poboljšanu upravljivost (zasluga modifikovanog ogibljenja), veći komfor i unapređenu bezbednost. Za ovo potonje se brinu sistemi kao što su Lane Departure Warning (upozorava vozača kada je prešao liniju na putu bez uključivanja žmigavaca), inteligentni Cruise Control, EBD (elektronska distribucija kočione sile), Brake Assist (pomoć pri naglom kočenju), napredni Around View Monitor (AVM) sistem za pomoć pri parkiranju, ESP sistem elektronske kontrole stabilnosti, TPMS sistem nadgledanja pritiska u gumama, kočnice sa diskovima od 355x22 mm napred, 350x20 mm nazad i Distance Control Assist System, koji sam koči kako bi održao bezbednu razdaljinu od automobila napred Prodaja novog Infinitija FX će u SAD-u početi u junu, a u Evropi u oktobru ove godine.
Hyundai HED-5 i-Mode concept

Jedna od premijera korejskog Hyundaija na ovogodišnjem salonu automobila u
Ženevi jeste i ova studija, zvanično nazvana HED-5 i-Mode concept. Radi se o MPV
vozilu sa šest sedišta, koji treba da ponudi novi nivo svestranosti u
kombinaciji sa izuzetnom ekonomičnošću i naprednim tehnologijama (zato je HED-5
i-Mode nastao u saradnji sa kompanijama kao što su Keiper, Bayer
MaterialScience i LG Electronics). Sem novog Swivel koncepta rotiranja sedišta
("modernog izgleda i inovativne funkcionalnosti"), najsavremenije komunikacione
tehnologije i laganih materijala koji zamenjuju metal i staklo gde je to moguće
(rezultat su smanjena težina, potrošnja i emisija CO2), Hyundai HED-5 i-Mode
concept donosi i premijeru u vidu potpuno novog 2,2 litarskog turbo dizel
agregata sa 158kW/215KS i 461 Nm obrtnog momenta (u kombinaciji sa
šestostepenim automatskim menjačem). Ovaj motor će se inače naći u prodaji već sledeće
godine.

Kao što je bilo i najavljeno, Toyota je na salonu automobila u Ženevi (traje do 16. marta) predstavila dva svoja nova modela : serijsku verziju prošlogodišnjeg koncepta iQ i novi mali SUV model iz B segmenta, nazvan Urban Cruiser. Nova Toyota iQ može da se shvati i kao odgovor japanskog giganta na Mercedesov Smart (dakle Toyotin "genijalac" protiv Mercedesovog "pametnjakovića"), a treba da raskrsti sa konvencionalnim shvatanjem dizajniranja i razvoja ultra-kompaktnih, gradskih automobila. Tačnije iQ ima zadatak da reflektuje životni stil svog vlasnika, koji žele da se izraze i kroz dinamičan i provokativan dizajn svog automobila. iQ je dugačak 2985 mm (420 mm kraći od Toyote Aygo i 765 mm manje od Yarisa), ali zahvaljujući fleksibilnom interijeru pruža dovoljno mesta za četiri putnika (tri odrasla i jedno dete), i to u jedinstvenoj 3+1 kombinaciji rasporeda sedenja. iQ je inače visok 1500 mm, dok mu međuosovinsko rastojanje iznosi 2000 mm. U odnosu na istoimeni koncept, serijski iQ odlikuje nešto izmenjeni prednji i zadnji deo (veća svetla, drugačiji "nos" i novi branici), kao i drugačije oblikovana bočna stakla. Bez obzira na svoju veličinu, iQ će imati aluminijumske točkove od 16 inča, retrovizore sa integrisanim žmigavcima, klima uređaj, a kao ocpiju i satelitsku navigaciju sa 5,8 inčnim ekranom u boji i osetljivim na dodir. Kupcima će na raspolaganju biti dva benzinca i jedan dizel motor, koji će zajedno sa malom težinom i aerodinamičnim oblikom biti zaslužni za malu potrošnju i emisiju CO2 manju od hibridne Toyote Prius (kretaće se oko 100 g/km). Toyota namerava da počne sa proizvodnjom ovog mališana pred sam kraj ove godine, dok će prodaja u Evropi startovati početkom naredne godine. Ipak, bez obzira na veličinu, u Toyoti naglašavaju da je iQ veoma bezbedan automobil, pa očekuju svih 5 zvezdica za bezbednost na Euro NCAP crash testu. Drugi Toyotin novitet za salon u Ženevi je model Urban Cruiser, mali SUV sa petora vrata koji će se pojaviti na tržištu u prvoj polovini naredne godine. S obzirom na njegovo ime i dimenzije (dužina/širina/visina – 3930/1725/1540 mm), jasno je da će Urban Cruiser najveći deo svog života provesti u gradskim uslovima vožnje. U Toyoti naglašavaju da bez obzira na svoju kompaktnost, Urban Cruiser ima dovoljno mesta za 5 putnika i pristojan prtljažnik, dok je izgled dovoljno mišićav (visoka bočna linija, veliki alu točkovi od 17 inča, naglašeni lukovi blatobrana), upravo onako kako se od jednog SUV-a i očekuje.

Jaguar je za salon u Ženevi pripremio novu limitiranu ediciju svog kupea XKR, koji će se na evropskom tržištu naći na leto ove godine (biće napravljena serija od samo 200 komada). Novi XKR-S predstavlja najbrži i najagilniji serijski Jaguar XK, a to je postignuto smanjenjem težine, poboljšanom aerodinamikom, unapređenim upravljenjem i ukidanjem elektronskog ograničenja maksimalne brzine. 4,2 litarski kompresorski motor (u paru sa 6-stepenom sekvencijalnom automatskom transmisijom) razvija 420KS i 560 Nm obrtnog momenta, što je u slučaju Jaguara XKR-S dovoljno za maksimalnu brzinu od 280 km/h (standardni XKR ima blokadu na 250 km/h) i ubrzanje od 0 do 100 km/h za samo 5,2 sekunde. Po fabričkim podacima, kombinovana potrošnja ovog 1665 kg teškog automobila iznosi 12,3 litra goriva na 100 km, a emisija CO2 je 294 g/km. U paketu su još i revidirano ogibljenje (spušteno za 10 mm u odnosu na običan XKR), Alcon R Performance kočnice (6-klipna kočiona klešta napred, 4-klipna pozadi, diskovi od 400 mm napred i 350 mm nazad), Vortex aluminijumski točkovi od 20 inča (sa Pirelli P Zero gumama), posebna Ultimate Black metalik boja, doterani eksterijer (novi prednji spojler, pragovi, zadnji branik sa integrisanim difuzorom, drugačiji zadnji spojler) i interijer (kožna sedišta, revidirana instrument tabla, trokraki kožni volan, alu pedale, 525W Premium Audio sistem, poseban XKR-S logo na naslonima za glavu i patosnicama...).
Kia SOUL Burner, SOUL Diva i SOUL Searcher

Korejska Kia na salonu automobila u Ženevi izlaže ukupno tri SOUL koncept automobila, koji najavljuju skori dolazak serijskog komapktnog crossovera sa ovim imenom (pojaviće se u septembru ove godine na salonu u Parizu). Na prvoj slici se nalazi SOUL Burner, koji predstavlja "lošeg momka" u celoj SOUL porodici (veliki deo odgovornosti za to leži u ratničkom izgledu sa "tetovažama" na karoseriji i zanimljivim točkovima u crno-crvenoj kombinaciji boja). SOUL Diva (druga slika) je kreiran kao modni detalj za žene kojima je izgled automobila važan kao i njihova odeća, a karakterišu ga crna kožna sedišta, interijer u kombinaciji crne, bele i zlatne boje (zlatna boja je upotrebljena i na točkovima, bočnim zaštitnim lajsnama, kvakama, krovnim nosačima i grilu hladnjaka), kao i stakleni panoramski krov. Treći koncept je nazvan SOUL Searcher (ako ništa drugo, Kiji treba odati priznanje na imenima ova tri automobila), namenjen je onima malo konzervativnijima koji ne žele da privlače pažnju, a odiše bojama i teksturom interijera u duhu istočnjačke kulture. Kia tvrdi da će sa modelom SOUL startovati sa potpuno novim segmentom i time privući (mlađe) kupce, koji obično ne bi ni razmišljali o kupovini nekog od modela ovog korejskog proizvođača. Kia će naime za SOUL kupcima ponuditi skoro neograničene opcije za modifikovanje i individualizaciju automobila, što je strategija slična onoj koju je već primenila Toyota za svoj brend Scion.
VIDEO : Kia SOUL Burner/Diva/Searcher

Nama verovatno najzanimljiviji novitet ovogodišnjeg salona automobila u Ženevi (danas otvoren za novinare, a za publiku počinje 6. marta) jeste ova nova Dacia Sandero, koja u osnovi predstavlja novu, hatchback verziju već nekoliko godina poznatog Logana (baziraju se na istoj B0 platformi i dele oko 70% komponenti). Sandero je inače promovisan još pre nekoliko meseci u Brazilu pod značkom Renaulta, tako da izgled Dacijine verzije ne predstavlja neko iznenađenje. Razlike između Dacije i Renaulta Sandero se pre svega svode na drugačiju masku hladnjaka i malo drugačiju ponudu motora, dok je sve ostalo potpuno isto. Naravno, Sandero je kraći od Logana limuzine (402 naspram Loganovih 425 cm), a i prtljažnik je u osnovnoj konfiguraciji manji za 200 litara (Sandero 320, Logan 510 litara). Zapremina prtljažnika u Sanderu može da se poveća obaranjem zadnjih sedišta, i to na 1200 litara (naslon zadnjih sedišta je deljiv u odnosu 60:40). Sandero je inače širok 175 cm, međuosovinsko rastojanje je 259 cm, dok klirens (rastojanje od tla) iznosi 155 mm. Dacia će u Sandero ugrađivati dva benzinska i dva dizel motora; tačnije radi se o 1,4 i 1,6 litarskim benzincima (sa 75, odnosno 90KS) i 1,5 litarskim dCi dizelašem u dve verzije : sa 68 i 86KS. Što se bezbednosne opreme tiče, Sandero će (u zavisnosti od modela) moći da se dobije sa ABS-om, EBD-om (elektronska distribucija kočione sile), četiri vazdušna jastuka i po prvi put i sa BAS-om (pomoć pri naglom kočenju). Inače, Renault će Sandero, osim u Brazilu i Rumuniji, proizvoditi i u Južnoj Africi, Argentini, Iranu, Indiji, Maroku, Kolumbiji i Rusiji. Prodaja je već startovala u Brazilu, dok će Evropljanima biti dostupan od juna ove godine. Ovde i napomena da će Dacia (kao i za ostale svoje modele) i za Sandero odobravati garanciju u trajanju od tri godine.
VIDEO : Dacia Sandero

Posle verzije sa troja vrata, Ford je danas promovisao i potpuno novu generaciju svoje Fieste u praktičnijoj varijanti sa petora vrata. Za nju važi praktično sve ono što je rečeno za trovratnu verziju (i dimenzije su im iste). Dakle, nova Fiesta je u stvari serijska verzija koncept automobila Verve iz septembra prošle godine, što znači da Fiesta napušta konzervativni dizajn prethodnika i dobija daleko oštriji i dinamičniji izgled, u skladu sa aktuelnim Fordovim "kinetičkim" dizajnerskim rečnikom (već primenjen na modelima kao što su S-MAX i novi Mondeo). Najupečatljiviji je prednji deo automobila, koga karakteriše veliki trapezoidni centralni otvor za vazduh u braniku, veoma uska maska i izdužena svetla. U svakom slučaju, ovakva Fiesta ima sve šanse da preuzme veliki deo tržišta već etabliranim igračima B segmenta, poput Fiata Grande Punto, Renault Clia, Peugeota 207, VW Pola, Opel Corse, Škode Fabije itd. U Fordu najavljuju i da nova Fiesta putnicima nudi prostraniju i komforniju unutrašnjost sa kvalitetnijim materijalima i višim nivoom kvaliteta obrade. Fiestu će (u početku) pokretati paleta od tri benzinska i dva dizel motora sa rasponom snage od 68 do 115KS. Najmanji benzinac ima zapreminu od 1,25 litra i dolazi u verzijama sa 60 i 80KS, sledi 1,4 litarski agregat sa 91KS, a na vrhu je 1,6 litarski Ti-VCT motor sa 115KS. Od dizelaša na raspolaganju će biti 1,4 i 1,6 litarski TDCi motori sa 68, odnosno 90KS (kasnije stiže i ECOnetic verzija Fieste sa emisijom CO2 ispod 100 g/km i potrošnjom od 3,8 litara dizela na 100 km). Što se menjača tiče, za sada se najavljuju Durashift 5-stepena manuelna i Durashift 4-stepena automatska transmisija (ovaj potonji u kombinaciji sa 1,4L benzincem od 91KS). Proizvodnja nove Fieste počinje ove jeseni u nemačkom Kelnu, a od sledeće godine proizvodiće se i u Valensiji. Slike nove Fieste sa troja vrata možete pogledati OVDE.
Renault Megane Coupe Concept

Iznenađenje iz Renaulta. Naime, sem sportskog Twinga RS, SUV modela Koleos i Lagune GT sa upravljanjem na sva četiri točka, Renault na salonu u Ženevi predstavlja i svoju novu studiju Megane Coupe Concept. Drugim rečima, ovo je najava treće generacije Renaulta Megane, koga u serijskoj verziji možemo očekivati već na jesen ove godine na salonu u Parizu (takođe ukazuje i na Renaultovu evoluciju ka fluidnijem, sportskijem stajlingu). U francuskoj fabrici ističu da je Megane Coupe Concept namenjen kupcima, koji od svog vozila ne traže samo uživanje u vožnji, već njime žele da izraze i svoju individulnost. Za tu individualnost su velikim delom odgovorna velika vrata koja se otvaraju u vis, atraktivni sedmokraki aluminijumski točkovi od 21 inča (Gume Michelin Pilot Sport, dimenzija 245/35 ZR 21), LED svetla (uključujući i ona za maglu), veliki otvori za vazduh napred, moćan zadnji deo, veliki panoramski krov i futuristička, ali u minimalističkom stilu uređena unutrašnjost (u preovlađujućoj crvenoj boji, sa centralnom konzolom koja se proteže do zadnjih sedišta i klima uređajem u četiri zone, koji dozvoljava svakom putniku da individualno podešava temperaturu). Renault je za pogon ove studije (teške 1310 kg) izabrao 2,0 litarski turbo motor sa 147kW/200KS pri 5800 o/min. i 280 Nm obrtnog momenta pri 2600 o/min., koji je odgovoran za ubrzanje od 0 do 100 km/h za 7,2 sekunde i maksimalnu brzinu od 220 km/h (motor je inače uparen sa šestostepenim manuelnim menjačem, dok je pogon na prednjim točkovima). Po fabričkim podacima Megane Coupe Concept se na svakih 100 km zadovoljava sa 6,5 litara goriva, dok mu emisija CO2 iznosi 154 grama po kilometru. Na kraju još dimenzije : dužina 4514 mm, širina 1908 mm, visok 1371 mm (sa podignutim vratima 2085 mm), dok međuosovinsko rastojanje iznosi 2749 mm (ovde i podatak je da zapremina prtljažnika skromnih 290 litara).
VIDEO : Renault Megane Coupe Concept