Novi paket za ulepšavanje i pojačanje Audijevog A5 stiže iz tjuning firme Hofele Design (specijalista za preradu svih Audijevih modela, naročito onih više klase poput A8, R8 i Q7). Odmah se primećuje namera dizajnera ove kompanije da izgled Audija A5 približe modelu R8, a to je postignuto novim branicima (od visoko kvalitenog PKG materijala) sa velikim otvorima za vazduh (napred) i horizontalnim lamelama (i napred i pozadi), čime je dobijeno ne samo na vizuelnoj sličnosti sa R8, već i na agresivnosti samog A5 Coupea. Hofele je dodao još i spojler na poklopcu prtljažnika, velike ovalne završetke izduvnog sistema (integrisane u zadnji branik), bočne "suknjice" sa dodatnim otvorima za vazduh i Largo –RS 20 točkove (veličine 9Jx20 inča sa gumama 255/30 R 20). Uz sve ovo, auto je spušten za 40 mm, a proširen je i trag točkova. Toliko o novom izgledu. Što se motora tiče, serijski 3,0 litarski TDI dizelaš je pojačan sa 177kW/240KS i 500Nm obrtnog momenta na 206kW/280KS i 580Nm. Hofele Design sprema i preradu interijera (uključuje upotrebu karbona, egzotičnog drveta i kože), koji će uskoro biti ponuđen kupcima.
Evo konačno i zvaničnih slika novog kompaktnog EX35 crossover modela japanskog Infinitija (u vlasništvu Nissana), čiju najavu su kroz EX Concept mogli da vide posetioci salona u Njujorku (aprila ove godine). Serijska verzija verno prati linije EX Concepta (dugačka hauba, kratki prepusti karoserije, linije krova), što znači da EX35 (sa 5 sedišta) predstavlja fuziju luksuznog coupea sa četiri vrata i nekog sportskog SUV automobila (zato i pripada crossover kategoriji). Za izgled je inače bio zadužen Infinitijev dizajn centar u Japanu. Novi EX35 koristi već postojeću FR-L platformu kao i Infiniti M, FX i G modeli, dok je za pogon zadužen 3,5 litarski V6 benzinac sa 290KS, uparen sa 5-stepenim automatskim menjačem, koji ima i mogućnost ručnog šaltovanja (pogon je naravno na sva četiri točka). Zahvaljujući dužini od 4631 mm (međuosovinsko rastojanje 2800 mm) i širini od 1803 mm, prema fabričkom saopštenju novim Infinitijem se i dalje lako upravlja u gradskim sredinama, dok je visina od 1589 mm (bez krovnih nosača) zaslužna za niže težište i dinamičnije vozne osobine ovog modela u odnosu na ostale 4x4 automobile. Od opreme (bilo standardne bilo opcione) izdvajaju se napredni Around View Monitor (AVM) sistem za pomoć pri parkiranju (kome pomažu četiri male kamere), zatim Lane Departure Prevention sistem (vozača upozorava kada prelazi liniju na putu bez uključenih žmigavaca), Schratch Shield boja, koja sama sebe može da "isceli" od manjih ogrebotina (tu sposobnost zadržava tri godine od dana proizvodnje automobila), Bi-Xenon prednja svetla, LED zadnja svetla, dupli (hromirani) završetak izduvnog sistema, 17 ili 18-inčni alu točkovi (sa gumama 225/60R17, odnosno 225/55R18) zadnji krovni spojler, VDC elektronska kontrola stabilnosti sa TDC sistemom (Traction Control), inteligentni Cruise Control, Bluetooth Hands-Free sistem, prednji i zadnji parking senzori, Bose Premium Audio sistem sa 11 zvučnika, iPod konekcija, satelitska navigacija, vozačevo sedište koje se pomera u 8 smerova (sa opcijom grejanja istih), dok se elektronski sistemi kao što su ABS, EBD i BAS jednostavno podrazumevaju. Inače, prodaja ovog crossovera "zavodljivog dizajna, elegantnog interijera i inovativnih tehnologija" u SAD-u počinje krajem ove godine. EX35 je takođe vitalan model za Infinitijev "napad" na Evropu, jer od jeseni sledeće godine japanski luksuzni brend konačno stiže i na tržište Starog kontinenta, a EX35 će biti jedan od aduta (evropska premijera Infinitija EX35 održaće se na salonu u Ženevi narednog proleća). Pored EX35, Evropljani će biti u mogućnosti da kupe i modele G sedan, G Coupe i naslednika aktuelnog FX-a, koga viđamo i na našim putevima.
BYD Auto F-1
Kineski automobili su poznati po niskim cenama, lošim rezultatima na testovima bezbednosti, a posebna priča je njihovo kopiranje dizajna već postojećih evropskih i japanskih automobila. Firma BYD Auto naravno nije nikakav izuzetak, pa tako ne iznenađuje činjenica da će njihov novi, i ujedno najmanji model u paleti, planiran za kraj 2008. ili 2009. godine, biti samo dobra kopija aktuelne Toyote Aygo. Prema prototipovima, koji su pre nekoliko meseci uhvaćeni tokom fabričkih testiranja i prema ovim kompjuterskim crtežima, ovaj BYD F-1 se od originala razlikuje samo po modifikovanim prednjim i zadnjim svetlosnim grupama i znaku proizvođača na maski hladnjaka i zadnjim (staklenim) vratima. Ako je i od Kineza, mnogo je. Zanimljivo je takođe da kineski sajtovi zaključuju da je F-1 prilično cool auto (upotrebili su baš tu reč) te da liči na Citroen C2 (modifikovani Peugeot 206 za Kinu), a Toyotu Aygo uopšte ne pominju, kao da ne postoji. BYD auto je i inače poznat po klonovima različitih modela. Tako BYD F3 predstavlja plagijat Toyote Corolle sedan (sada već stare generacije), model F6 je kombinacija stilova Honde Accord (američke verzije) i Mercedesa S klase, a kabriolet F8 je čista kopija Mercedesa CLK (prednji deo) i Renaulta Megane CC (bok i zadnji kraj automobila).
Peugeot je nedavno proširio ponudu agregata za svoj elegantni 407 Coupe, i to novim 2,0 litarskim HDi dizelašem (naravno ima i nezaobilazni filter čestica čađi). Motor razvija 100kW/136KS i 320Nm obrtnog momenta (sa overboost funkcijom ta vrednost kratkotrajno raste na 340Nm), a uparen je sa manuelnim menjačem sa šest stepeni. 1600 kg težak 407 Coupe do 100 km/h ubrzava za 10,1 sekundu, postiže maksimalnih 208 km/h, prosečno troši 5,9 litara dizela na 100 km, dok emisija CO2 iznosi 156 g/km. Cene u Francuskoj se kreću od 32.400 evra za verziju Sport, pa do 39.850 evra za 407 Coupe sa Feline opremom. Već i Sport donosi 16-inčne alu felne, xenon prednja svetla, cruise control sa limitatorom brzine, pomoć pri parkiranju, dvozonsku klimu, ESP sistem za elektronsku kontrolu stabilnosti, senzore za nadgledanje pritiska u gumama, automatsko uključivanje svetala i brisača itd.
Britanski Aston Martin je konačno objavio oficijelne fotografije serijske verzije svog izuzetnog modela DBS, koji je "igrao" i u poslednjem filmu o tajnom agentu Jamesu Bondu (Casino Royal). Od početka 2008. godine ovaj prelepi auto izuzetnih proporcija će konačno biti dostupan i ljudima, koji nisu tajni agenti Njenog Veličanstva, ali koji opet nisu običan svet, jer DBS naravno neće biti jeftin. Pod haubom se nalazi isti 6,0 litarski V12 motor kao i u modelu DB9, ali koji je pretrpeo veliki broj modifikacija (pre svega, agregat u DBS-u dobija daleko više vazduha u odnosu na onaj u DB9), a uparen je sa manuelnom 6-stepenom transmisijom, koja snagu prenosi na zadnje točkove od 20 inča. Agregat razvija 380kW/517KS i 570Nm obrtnog momenta, koji su zaslužni za sprint do 100 km/h za 4,3 sekunde, dok maksimalna brzina iznosi preko 300 km/h, tačnije 302 km/h. U poređenju sa Aston Martinom DB9 sa manuelnim menjačem, težina DBS-a (1695 kg) je manja za oko 65 kg, što je zasluga obilate upotrebe karbon fibera. DBS je dugačak 4721 mm (međuosovinsko rastojanje 2740 mm), visok 1280 mm, a širok 1905 mm (bez retrovizora), odnosno 2060 mm sa retrovizorima. Ovako snažan i brz auto zaslužuje i vrhunski kočioni sistem, pa je DBS prvi Aston Martin, koji ima karbon-keramičke kočnice.
Američki Chevrolet će 18. avgusta u Detroitu i zvanično promovisati najnovijeg člana svoje sportske SS porodice, model HHR SS. Ovaj hot rod auto je razvio GM-ov Performance Division, čiji tim inžinjera i dizajnera radi isključivo na razvoju vozila visokih performansi. Prednje točkove Chevroleta HHR SS pokreće novi četvorocilindrični 2,0 litarski ECOTEC turbo motor (sa intercooler-om), koji razvija 194kW/260KS i 353Nm obrtnog momenta, što je dovoljno za ubrzanje do 60 milja na sat (96 km/h) za 6,3 sekunde, maksimalna brzina je veća od 150 milja na sat (240 km/h), dok četvrt milje (402 metra) prelazi za 14,8 sekundi (podaci važe za verziju sa manuelnim 5-stepenim menjačem, dok je varijanti sa automatskim 4-stepenim menjačem snaga smanjena na 175kW/235KS). Osim jedinstvenog SS stajlinga eksterijera i interijera (novi 18-inčni polirani alu točkovi sa Michelin Pilot Sport MXM4 P225/45R18 gumama, aero paket, saćasta maska, sportska SS sedišta, sportski upravljač i SS značke), HHR SS se hvali i FE5 sportskim ogibljenjem, koje je podešeno na stazi Nirburgring, kao i pojačanim kočnicama. U standardnoj opremi ovog modela se nalaze i StabiliTrak elektronska kontrola staboilnosti i disk kočnice na sva četiri točka sa ABS-om. Kuci će moći birati između pet boja : Victory Red, Black, Light Tarnished Silver Metallic, Mystique Blue Flash Metallic i Sunburst Orange II Metallic, a prodaja počinje u četvrtom kvartalu ove godine.
Mercedes 300 SLC
Kao što je poznato, Mercedes-Benz radi na razvoju supersportskog modela 300 SLC (nosi kodnu oznaku W198), i to bez pomoći McLarena, sa kojim je zajedno pre nekoliko godina napravio aktuelni Mercedes SLR McLaren. Najnovije viđenje njegovog mogućeg izgleda vidite na slikama iz nemačkog magazina Auto Motor und Sport, prema čijim informacijama Mercedes razmatra dva različita pravca u dizajniranju novog sportiste : prvi je retro stajling, koji se bazira na originalnom modelu 300 SL iz pedesetih godina prošlog veka, a drugi je futuristički, odnosno avangardni pravac. Ovi crteži se baziraju na prepostavci da će Mercedes za novi 300 SLC izabrati retro dizajn. Novi SLC biće izrađen u partnerstvu sa kompanijom HWA AG, Mercedesovim zvaničnim partnerom u DTM šampionatu (tačnije HWA AG će biti zadužen i za razvoj i za proizvodnju SLC-a). Prema sadašnjim informacijama, SLC će pokretati AMG-ov 6,2 litarski V8 motor sa oko 620KS. SLC bi trebao da bude lakši i kompaktnijih dimenzija u odnosu na sadašnji Mercedes SLR McLaren, a baziraće se na sledećoj generaciji modela SL (serija R231), koji će se pojaviti 2010. ili 2011. godine. I SLC će imati vrata, koja će se otvarati u vis; detalj koji će ga povezivati na aktuelnim SLR-om. Očekuje se da cena za SLC, kada se 2010. godine bude pojavio u prodaji, bude između 140.000 i 200.000 evra.
O novoj limuzini malezijskog Protona se priča i nagađa već mesecima, a sada je konačno i sama fabrika objavila prve zvanične slike svog noviteta, koji je poneo ime Persona. Ovo ime nije novo u programu Protona, jer se tako zvala verzija modela Wira, namenjana prodaji u Velikoj Britaniji. U osnovi, Persona predstavlja sedan verziju već postojećeg Protona Gen-2, od koga se osim po obliku karoserije, razlikuje i po dimenzijama i unapređenom interijeru. Persona je od Gen-2 naime duža za 167 mm (448 umesto 431 cm), a ima i više mesta za glave putnika na zadnjim sedištima (za dodatnih 43 mm), i to zahvaljujuću redizajniranom krovu. Prtljažnik je zapremine 430 litara, čijoj funkcionalnosti pridonosi i deljiva zadnja klupa u odnosu 60/40 (doduše samo u skupljim verzijama). Unutrašnjost je u odnosu na Gen-2 temeljno prerađena (novi dizajn sedišta, drugačije oplate vrata), i iako plastika nije na nivou nekih evropskih automobila, mnogo je bolja nego ranije. Za Personu je za sada predviđen 1,6 litarski benzinac sa 82kW/111KS pri 6000 obrt./min. i 148Nm obrtnog momenta pri 4000 obrt./min. Na raspolaganju su manuelni 5-stepeni menjač i automatik sa četiri stepeni prenosa. Bazni model ima u serijskoj opremi centralno zaključavanje vrata, el. podizače za sva 4 stakla, alarm sa imobilizatorom, 15-inčne čelične felne, CD plejer sa dva zvučnika, ali nema ni jedan vazdušni jastuk ! Tek srednji paket dobija i airbag za vozača, alu točkove, deljivu zadnju klupu, 4 zvučnika, el. retrovizore i svetla za maglu. Najviši paket je bogatiji još za ABS+EBD kočnice, disk kočnice na sva četiri točka i vazdušni jastuk i za suvozača. Ovo je specifikacija opreme za Maleziju, a ako se pojavi u Evropi, oprema će morati da bude daleko bogatija, naročito što se tiče bezbednosti.
Chrysler će od septembra ove godine kupcima ponuditi novo specijalno i limitirano izdanje svog PT Cruisera pod punim nazivom PT Street Cruiser Sunset Boulevard Edition, posvećen "velikom američkom putu, koji je deo Holivudske legende i inspiracija za bezbrojne pesme, filmove i TV emisije." Ovaj "specijalac" će biti proizveden u samo 500 primeraka, a koštaće 16.650 dolara (model sa manuelnim 5-stepenim menjačem) i 17.475 dolara, koliko će biti potrebno platiti verziju sa automatskom transmisijom sa 4 brzine. PT Cruiser Sunset Boulevard se bazira na standardnom PT Cruiseru LX i pokreće ga 2,4 litarski benzinac sa 112kW/150KS i 220Nm obrtnog momenta. Poenta cele serije je naravno u ekskluzivnoj dodatnoj opremi, koja između ostalog sadrži i posebnu Sunset Crystal boju, prednji i zadnji deo automobila u potpunosti u boji karoserije, zadnji krovni spojler (takođe u boji karoserije), devetokrake 16-inčne točkove, električni otvor na krovu, zatamnjena stakla, CD plejer, MP3, kao i poseban displej sa satom, kompasom (!) i meračem temperature. Inače, od 2000.-te do danas, Chrysler je prodao preko 1,2 miliona PT Cruisera, a ovo je već 11. po redu specijalna verzija ovog modela, koji se polako bliži kraju svog životnog ciklusa.
Nova generacija Toyotinog Land Cruisera za 2008. godinu tek treba da bude zvanično predstavljena, ali oficijelne slike gotovog modela su se ipak našle na internetu, naravno bez znanja i odobrenja japanske kompanije. Krivac za to je Corporacion Flores, uvoznik Toyote za Honduras (!), koji je nekoliko fotografija novog Land Cruisera objavio na svom zvaničnom sajtu (što će naravno "oduševiti" čelnike Toyote u Japanu). Kao što se i pretpostavljalo prilikom prezentacije novog Lexusa LX570 pre nekoliko meseci na salonu u Njujorku, nova Toyotina "krstarica" će izgledom biti veoma slična pomenutom Lexusu, naročito sa strane dok će se prednji kraj naravno najviše razlikovati i to zahvaljujući, pre svega, velikoj rešetki hladnjaka. Kao i Lexus LX570, i Land Cruiser će zahvaljujući većim dimenzijama, nuditi više mesta u luksuznijoj i udobnijoj unutrašnjosti i bolje vozne osobine. Nekih preciznijih podataka o motorima još nema, ali se pominju (bar za američko tržište) 5,7 litarski benzinac sa 280kW/381KS iz Lexusa LX570 (u paru sa 6-stepenim automatskim menjačem) i 4,7 litarski V8 motor sa 210kW/286KS. Naravno, u evropskoj verziji novog Land Cruisera možemo očekivati i dizel motor, a da li će to biti već postojeći 4,2 litarski turbo-dizel od 150kW/204KS iz Land Cruisera 100, ili neki jači, tek ćemo videti. Novi Toyotin full-size SUV imaće svetsku premijeru krajem godine na salonu u Tokiju ali se prodaja očekuje tek sredinom naredne.
Audi S3 sa 265KS i u serijskoj varijanti predstavlja i te kako dinamičan i snažan automobil C segmenta, ali tjuneri misle da uvek ima mesta za raznorazna poboljšanja. Tako je posle tjuniranja Audija S3 od strane tjuning firmi Wimmer (njihov S3 razvija 408KS), B&B (362KS), MTM (330KS), Heron (300KS) i Sportec (takođe 300KS), sada i nemački Abt Sportsline predstavio svoju preradu Audija S3. Rezultat je sportista koji perfektno služi za svakodnevnu upotrebu, ali koji se ne libi da uvek i na svakom mestu bez okolišanja pokaže svoje trkačke gene (naime, za perfektno upravljanje je zaslužno novo ogibljenje, koje je podesio vozač DTM šampionata Christian Abt). Serijski 2,0 litarski TFSI motor je pojačan za 33kW/45KS i 70Nm, odnosno na 228kW/310KS i 420Nm obrtnog momenta, što je dovoljno za ubrzanje do 100 km/h za 5,4 sekunde i maksimalnih 258 km/h. Abt se, osim za motor, pobrinuo i za atraktivniji izgled i odgovarajući zvuk ovog Audija. Tako je auto dobio Abt-ove AR točkove od 19 inča i novi Abt-ov izduvni sistem, koji se ne brine samo za snažniji i impresivniji izgled zadnjeg dela automobila, već je odgovoran i za tipičan zvuk, koji se očekuje od jednog Abt-a.
Kako to već biva u poslednje vreme, još jedna fabrička brošura je našla put na internet pre vremena i bez volje proizvođača. Najnoviji slučaj prevremenog objavljivanja slika i karakteristika zadesio je japanski Subaru, odnosno njihovu novu generaciju modela Justy. Ipak, novi Justy nije baš ni toliko nov. Naime, ovaj Justy je samo klon već nekoliko godina dobro poznatog Daihatsua Sirion (negde poznat i kao Daihatsu Boon, Toyota Passo i Perodua Myvi). Razlike između dva Japanca se svode samo na drugačiju prednju masku i znak proizvođača, dok je sve ostalo praktično isto. Za Subaru saradnja sa drugim brendovima u proizvodnji malih automobila nije nikakva novost. Tako je Justy predstavljen 1995. bio samo brat blizanac tadašnjeg Suzukija Swift, a aktuelni Justy GX3 iz 2003. je klon aktuelnog Suzukija Ignis (uz sve to, oba Subarua je i proizvodio Suzuki u svojoj mađarskoj fabrici). Sada je mesto Suzukija zauzeo Daihatsu, odnosno Toyota, budući da je ova poslednja 100-postotni vlasnik Daihatsua. Novi Subaru Justy će tako biti kraći, širi i niži od svog prethodnika, budući da su mu dimenzije ovakve : dužina 3600 mm, širina 1655 mm i visina 1550 mm. Za poređenje, sadašnji Justy je dugačak 3770 mm, širok 1605 mm a visok 1565 mm. Novi Justy će, bar u početku, pokretati samo jedan trocilindrični benzinski 1,0 litarski motor (nije bokser) sa 51kW/70KS i 94Nm obrtnog momenta (u kombinaciji sa manuelnim 5-stepenim menjačem ili 4-stepenom automatikom), a nudiće se u dva paketa opreme : Active i Trend. Već i osnovni paket podrazumeva šest vazdušnih jastuka, el.podizače prednjih stakala, centralno zaključavanje, ABS, radio-CD plejer itd. U Subaruu napominju da Justy nudi prostranu kabinu, izuzetne manevarske sposobnosti, ekonomične motore i malu emisiju CO2. Premijera novog Justy-a biće na septembarskom salonu automobila u Frankfurtu.
Nemački tjuner Delta4x4, inače specijalista za SUV modele sa 26 godina iskustva, već je obradio novi Citroen C-Crosser, jednog od tri brata blizanca nastala iz saradnje francuske PSA grupacije i japanskog Mitsubishija (ostali su Peugeot 4007 i Mitsubishi Outlander). Bavarska tjuning kuća je za C-Crosser pripremila novi program za individualizaciju, koji će još više istaknuti atraktivni izgled ovog SUV automobila. Ukratko, program obuhvata komplet različitih alu točkova od 17 inča (model S1) pa do modela Lander od čak 22 inča (cene sa gumama se kreću od 1486 evra za S1 do 3414 evra za najveće Lander felne). Naravno, felne nisu jedino što je Deta4x4 pripremio za C-Crosser, pa je francuski terenac dobio i elemente napravljene od ručno poliranog nerđajućeg čelika, poput bočnih pragova (cena 995 evra) ili sportskog izduvnog sistema (885 evra). Sve navedene cene važe u Nemačkoj i uključuju tamošnji porez.
Chery Auto, najveći kineski proizvođač automobila, objavio je planove po kojima će investirati 370 miliona dolara u izgradnju nove fabrike automobila na severu Irana (u gradu Babol). Kineski partneri u ovom poslu su najveći iranski auto proizvođač Khodro i kanadska investiciona firma Solitac (49 % ulaže Khodro, Chery 30 odsto, a Solitac preostalih 21 %), a otvaranje fabrike je planirano za maj 2008. godine. Za početak je predviđena montaža kompaktnog modela S21 (na slici), a delovi će stizati iz Kine. Chery S21 (negde se prodaje i kao QQ6) pokreću dva benzinska motor, manji od 1,1 litra sa 50kW/68KS i 90Nm obrtnog momenta i nešto veći 1,3 litarski sa 61kW/83KS i 114Nm. Manji postiže jedva 130 km/h, ali troši samo 4,3 litra goriva na 100 km, a veći dostiže maksimalno 160 km/h uz potrošnju od 4,6 litra. S21 je dugačak 3998 mm, širok 1640 mm, visok 1535 mm, dok mu međuosovinsko rastojanje iznosi 2340 mm. Auto će se prodavati u Iranu i okolnim zemljama, a moguće je da mu se u bliskoj budućnosti pridruži još nekoliko modela. Ovo je samo nastavak ambicioznih planova ove kineske kompanije, koja je početkom ovog meseca potpisala ugovor sa italijanskim Fiatom o zajedničkoj proizvodnji Alfa Romea i Fiata u Kini, a ne treba zaboraviti ni dogovor Chery-a sa Chryslerom o zajedničkom razvoju, proizvodnji i distribucaiji novog malog automobila, koji bi jednog dana mogao da se prodaje i u Americi.
Brazilska kompanija Lobini u svom programu ima zanimljiv novi sportski model H1. Reč Lobini bi mogla da se prevede kao "mali vuk", a sudeći prema izgledu ovog malog sportskog automobila (dužina samo 3720 mm), ime je sasvim adekvatno, odnosno skoro savršeno opisuje Lobini H1. Za njegovo stvaranje zaslužni su Jose Orlando Lobo (inače advokat i amaterski trkač) i Fabio Birolini (dizajner i inženjer), a pomagali su im i Graham Holmes i Dave Minter, bivši glavni inžinjer u Lotusu i Ascariju. Lobini H1 pokreće 1,8 litarski četvorocilindraš sa turbo punjačem i intercooler-om, a razvija 132kW/180KS. Za prenos snage preko 17-inčnih točkova (gume 205/45 R17 napred, 225/45 R17 nazad) brine se manuelni menjač sa 5 stepeni. Sa ovim motorom Lobini H1 postiže 100 km/h za manje od šest sekundi. Auto je težak 1030 kg, visina mu iznosi samo 1180 mm, širina 1800 mm, međuosovinsko rastojanje 2400 mm, klirens (rastojanje od tla) 150 mm, a raspored težine je 41/59. Zanimljiv detalj je i krov, koji se može da se skida, dok ostala standardna oprema obuhvata i kožna sedišta, električne podizače prozora, klima uređaj i podešavanje sedišta i volana. Kao opcija se nude i satelitska navigacija, DVD, Xenon svetla, parking senzori i personalizovane boje. Cena ovog brazilskog sportiste iznosi 90.000 dolara ili oko 65.700 evra.