
PwC, savetodavna i revizorska kompanija, intervjuisala je 17.000 ljudi iz 27 zemalja da bi istražila koliko građana je u pojedinim zemaljama spremno na tranziciju na električna vozila.

Ovo su najnepouzdanije marke i modeli po mišljenju 30.000 vozača
Britanski WhatCar? je objavio rezultate svojeg godišnjeg istraživanja pouzdanosti koje se bazira na anketi među vlasnicima vozila. U anketi se od vozača traži povratna informacija o pouzdanosti njihovog automobila tokom perioda od dve godine, a automobili mogu da budu stari do pet godina. Prikupljena su mišljenja 29.967 vlasnika automobila.

Dok motor ne dostigne radnu temperaturu, broj obrtaja treba da ostane u donjoj trećini opsega obrtaja.

Čini se da nova Giulia i Stelvio ipak neće u potpunosti biti čisto električna afera, nakon svega.
U avgustu 2021., Stellantis je saopštio da će Alfa Romeo u regionima proširene Evrope, Severne Amerike i Kine do 2027. u ponudi imati isključivo električna vozila.

Kineski Leapmotor i Stellantis (vlasnik 21 posto Leapmotora) sarađuju u Kini, a odnedavno i u Evropi. Stellantis čak sastavlja mikro automobil na električni pogon TO3 u Poljskoj. U Evropi će Leapmotor prodavati i SUV srednje veličine C10 te novi SUV B10, koji je predstavljen na sajmu automobila u Parizu.

U 2021. godini, ubrzo nakon što je finalizovano spajanje Fiat Chrysler Automobiles (FCA) i PSA grupe, izvršni direktor Stellantisa Karlos Tavares dao je obećanje. Kako podseća Motor1, direktor je tada rekao da će automobilski konglomerat ulagati u sve brendove 10 godina. Ipak, sada kaže da će menadžment mnogo ranije odlučiti o sudbini svih 14 kompanija.

Ubrzo nakon što je Porsche bio primoran da opozove skoro 28.000 Taycana u Sjedinjenim Američkim Državama zbog potencijalnog kratkog spoja baterije, Audi je učinio isto sa mehanički srodnim modelima e-tron GT i RS e-tron GT, i to iz istog razloga.

Fudbaleri minhenskog Bayerna (Bajern) su na sponzorskom događaju koji je organizovao Audi, dobili nove električne automobile.

Svetska prodaja potpuno električnih i plug-in hibridnih vozila je snažno porasla u septembru, uz dvocifreni skok u Kini i skroman rast u Evropi i Severnoj Americi, objavila je firma za istraživanje tržišta Rho Motion.

Isporuke Stellantisa u trećem kvartalu ove godine su u Evropi pale za 17%. Kao da to nije dovoljno loše, proizvodnja još jednog automobila biće pauzirana zbog slabe potražnje, navodi Motor1.

Beogradski sajam objavio je u svom kalendaru manifestacija za 2025. godinu da će se 56. Međunarodni salon automobila održati narednog proleća u Beogradu, u tradicionalnom terminu, od 20. do 26. marta 2025. godine.

EU će se i dalje držati odluke o zabrani prodaje novih automobila na fosilna goriva od 2035. Upravo to otkrivaju interni dokumenti s odgovorima pripremljenim za poverenika EU-a za klimu Wopkea Hoekstre, za raspravu u Evropskom parlamentu sledećeg meseca.

Sledeća generacija Dacije Sandero, koja bi trebalo da bude na putevima 2027. godine, verovatno će preći na električni pogon. Zašto verovatno? Zato što će Dacia čekati kraj sledeće godine za odluku, koja će najviše biti uslovljena stanjem evropskog tržišta električnih automobila, objavio je izvršni direktor marke Denis Le Vot.

Izvršni direktor Renault grupe Luka de Meo kaže da je sada vreme da evropska automobilska industrija "nađe dogovor" sa Kinom, nakon što je Evropska komisija odobrila značajne uvozne carine na električna vozila kineske proizvodnje.

Stellantis je preliminarno u sredu procenio da je u trećem tromesečju isporučio 20 posto manje automobila, istakavši da pokušava da reši problem nagomilanih zaliha u SAD-u.