home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Alpina logo
 
BMW je potpisao ugovor o preuzimanju Alpine 2022. godine, dok je nedavno registrovan i novi, ravniji i manje uzbudljiv logo ovog brenda.

 (Dalje)



BYD Sealion 05 EV

Koji je recept njihovog uspeha? Jeftiniji su od benzinaca!

Novi izveštaj analitičara iz JATO Dynamicsa otkriva da je Kina duboko u električnoj tranziciji. Ukupno je čak 57 posto svih novoregistrovanih u prvom tromesečju 2025. bilo – električno. U Evropi je to 22 posto, a u SAD-u samo 12 posto. Sve ostale zemlje su ispod granice od dva posto.

 (Dalje)

Lamborghini Lanzador
 
Lanzador se kao koncept pojavio pre dve godine i po ranijim planovim to je trebalo da bude prvi serijski električni automobil iz Lamborghinija.

 (Dalje)

Chevrolet Traverse
 
Kako moderna vozila postaju sve napredniji kompjuteri na točkovima, tako i briga za privatnost vozača dolazi u prvi plan. Proizvođači automobila su se našli pod lupom zbog sumnji o prikupljanju i prodaji osetljivih podataka o vožnji trećim stranama, uključujući osiguravajuće kuće.

 (Dalje)

McLaren F1
 
Sledećeg meseca će se na RM Sotheby's aukciji naći i jedan McLaren F1 koji bi mogao da dostigne cenu od 23 miliona dolara, a možda i više.

 (Dalje)

Zaštita

Foto: Arhiva / Lanmodo

Toplota negativno utiče na automobile podjednako kao i na ljude, a posledice su opasnije nego što mislite.

 (Dalje)

VW ID.5
 
Volkswagen je snizio svoju finansijsku prognozu za ovu godinu, jer rastući troškovi uvoznih tarifa koje je uveo američki predsednik Donald Tramp (Donald Trump) opterećuju zaradu brendova Audi i Porsche.

 (Dalje)

Škoda podržava Tour de France Femmes avec Zwift
 
* Škoda Auto je organizatorima obezbedila 32 potpuno električna i plug-in hibridna vozila, a direktorka trke Marion Rousse predvodiće trku u novom Enyaq „Red Car“.
* 154 takmičarke iz 22 tima učestvovaće u najdužem izdanju Tour de France Femmes avec Zwift, koje će se voziti kroz Francusku od Vana u Bretanji do planinskog odmarališta Šatel.
* Škoda Auto sponzoriše Zeleni dres za vodeću takmičarku u bodovnoj klasifikaciji i obeležava svoju 130. godišnjicu posebnim trofejem za pobednicu u bodovnoj klasifikaciji, koji je kreirao Škoda Design tim.
* Škoda Auto podržava žensku trku kao glavni partner i snabdevač vozila od osnivanja 2022. godine.

 (Dalje)

Tesla Model Y
 
Prodaja Tesle u Evropi pala je za 43,7 posto u prvoj polovini godine na godišnjem nivou, pokazali su podaci koje je objavilo Evropsko udruženje proizvođača automobila (ACEA), javlja Anadolu.

 (Dalje)

Fiat Grande Panda
 
Gubitak od 2,3 milijarde evra, koji je automobilski gigant Stellantis zabeležio u prvoj polovini 2025. godine mogao bi, ukoliko se pad nastavi, da utiče i na proizvodnju modela Fiat Grande Panda u Kragujevcu, smatraju sagovornici Danasa.

 (Dalje)

Žil Vidal
 
Stellantis je danas objavio imenovanje Žila Vidala za novog šefa dizajna za svoje evropske brendove, počev od 1. oktobra, zamenjujući Žan-Pjera Pluea koji će napustiti kompaniju.

 (Dalje)

Kia EV3
 
Top Gear je odlučio da testira Kiju EV3 na jednom od najzahtevnijih izazova za EV vozila koji se mogu zamisliti: 3.089,92 km kroz udaljeni australijski Outback, od Adelejda do Darvina, preko autoputa Stjuart¹ – rute poznate po ekstremnim temperaturama, surovim uslovima izolacije i nepouzdanoj infrastrukturi za punjenje.

 (Dalje)

Cupra
 
Cupra, relativno novi brend koji je za kratko vreme postigao mnogo, priključuje se strategiji poistovećivanja sa mladim generacijama. Iz te mantre, proizašao je novi slogan – nova definicija “za novu generaciju“. E, sada, to može da se protumači na nekoliko načina, ali očigledna ciljna grupa su ljudi koji intenzivno koriste društvene mreže.

 (Dalje)

GMC Yukon
 
Američki automobilski div General Motors izveštava o blagom padu prihoda u drugom tromesečju, istakavši da su ih carine tokom proleća koštale nešto više od milijardu dolara.

 (Dalje)

Xiaomi YU7
 
Iako preprodaja traženih automobila odmah nakon isporuke nije novost, obično se radi o limitiranim serijama ili sportskim modelima. Međutim, najnoviji primer krši to pravilo - reč je o Xiaomijevom SUV-u YU7, električnom automobilu namenjenom masovnom tržištu koji je, uprkos tome, postao predmet brze zarade zbog neverovatne potražnje.

 (Dalje)