home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Hummer H3 Sensation

3 Jul 2008 - 00:20 Noviteti Link

Hummer je kupcima u Evropi ponudio novu i naravno limitiranu seriju modela H3 sa dodatnom opremom vrednom 4000 evra, koju pomenuti kupci dobijaju bez doplate. H3 Sensation se bazira na standardnom Hummeru H3 3.7 automatic, dostupan je samo u beloj ili crnoj boji, a u njegovoj opremi se, između ostalog, nalaze i audio sistem sa sedam zvučnika, stakleni panoramski krov, cruise control, crni pragovi i krovni nosači, zaštita donjeg postroja, svetla za maglu, prednji gril u boji karoserije i StabiliTrak sistem.





Kao što je bilo i najavljeno 25. juna sa jednom zvaničnom slikom, Volkswagen je sada i zvanično promovisao potpuno novu generaciju svog malog modela Gol.

Nama je možda nepoznat ali u Brazilu je Volkswagen Gol bestseler već više od 20 godina, a izvozi i proizvodi se i na ostalim tržištima, kao što su Rusija, Kina i Meksiko (ovde i napomena da je u nekim zemljama poznat i kao VW Pointer). Gol je inače od 1980., kada se pojavila njegova prva generacija, do danas u Brazilu prodat u više od 5 miliona primeraka, a još skoro milion ih je našlo kupce širom sveta. Zato ne treba da čudi da se pojavljivanje treće generacije ovog modela u Južnoj Americi smatra za jednu od najznačajnijih ovogodišnjih premijera.

Sem novog izgleda i unapređenog kvaliteta, možda i najvažnija promena se u stvari odnosi na to da su motori sada postavljeni poprečno, a ne više uzdužno kao kod dosadašnjih modela (što je bilo veoma neobično rešenje za jedan mali automobil). Novi Gol inače ima Volkswagenovu PQ24 platformu, koju koriste i VW Fox i aktuelni VW Polo, a pokretaće ga 1.0 i 1.6 litarski motori, koji sem benzina mogu da koriste i etanol. Najveći 1.8 litarski agregat je izbačen iz palete, a postoji mogućnost da Gol dobije i 1.4L motor iz evropske verzije VW Foxa, ali to za sada nije zvanično potvrđeno.

Osnovni 1.0L motor razvija 72KS pri 5250 o/min. i 95Nm obrtnog momenta pri 3850 o/min.(benzinska verzija), odnosno 76KS i 104Nm (kada koristi etanol), dok veći 1.6L agregat raspolaže sa 101KS pri 5250 o/min. i 154Nm pri 2500 o/min. (na benzin) i 104KS i 156Nm sa pogonom na etanol. Sa prvim motorom Gol postiže maksimalnih 167 km/h, sa jačim 192 km/h, dok su oba standardno uparena sa petostepenim MQ200 manuelnim menjačem, koji se proizvodi u Argentini.

Novi Gol je inače dugačak 390 cm, širok 166 cm, visok 145 cm, međuosovinsko rastojanje mu iznosi 247 cm, dok je zapremina prtljažnika 285 litara.

Paletu karoserijskih varijanti će kasnije dopuniti i sedan verzija, koja će na brazilskom tržištu napasti nedavno predstavljeni Peugeot 207 Brasil Passion (o njemu više OVDE). VW Gol je inače ranije već prodavan u limuzinskoj verziji (pod imenom VW Voyage), a zanimljivo je da je taj sedan izvožen i u SAD (od 1987. do 1993. godine), gde je komercijalizovan kao VW Fox.

Očekuje se da će se novi Gol prodavati ne samo u Brazilu i ostalim zemljama Južne Amerike, već i u Indiji, Kini, Rusiji, Meksiku, Iranu, Africi, a u Istočnoj Evropi možda i pod značkom češke Škode.

VIDEO : Volkswagen Gol 



Nakon nekoliko zatamnjenih teaser slika, Kia je danas (nešto ranije nego što se očekivalo) objavila i prve zvanične fotografije svog novog modela Forte, koji zamenjuje dosadašnju, već prilično ostarelu Spectru (u Evropi Cerato).

Forte je jedan od prvih modela korejske kompanije koji se odlikuje novim oštrijim korporativnim izgledom, viđenom na studiji KOUP Concept (promovisan na ovogodišnjem salonu automobila u Njujorku). Dizajn inače potpisuje Peter Schreyer, odgovoran za izgled prve generacije Audija TT i Volkswagena New Beetle.

Prema prvim informacijama, Forte će pokretati potpuno novi 1.6 litarski četvorocilindrični motor, kasnije će mu se pridružiti i jači 2.0L agregat, dok će za prodaju na Starom kontinentu pod haubom naći i dizelaš.

Forte će se u salonima dilera na domaćem, korejskom tržištu naći već od 22. avgusta, dok prodaja u SAD-u startuje sredinom 2009. (nekoliko meseci kasnije Kia će na tržište izbaciti i njegovu kupe verziju).



Citroenov SUV model C-Crosser (brat blizanac Peugeota 4007), osim sa 2.2 HDi dizelašem od 156KS, od sada je kupcima u Velikoj Britaniji dostupan i sa 2.4 litarskim benzincem sa 125kW/170KS pri 6000 o/min. i 232Nm obrtnog momenta pri 4100 o/min. Sa ovim agregatom, C-Crosser 2.4i sa petostepenim menjačem od 0 do 100 km/h ubrzava za 9,2 sekunde (sa novom CVT transmisijom mu trebaju 10,4 sekunde), a postiže najveću brzinu od 200 km/h. U Velikoj Britaniji cene za C-Crosser sa ovim motorom počinju od samo 19.995 funti (25.240 evra) za verziju 2.4i VTR i idu do 25.195 funti (31.805 evra) za model 2.4i Exclucive CVT. 



Iz Land Rovera su najavili da će na salonu automobila u Londonu 22. jula svoj globalni debi doživeti novi Range Rover Autobiography.

Prema fabričkom saopštenju, radi se o najluksuznijem serijskom Range Roveru ikada, odnosno sve se u osnovi svodi na bogatu opremu sa posebnim naglaskom na koži. Tačnije, Autobiography ima više kože u interijeru (sedišta, volan, centralna konzola, prednji panel, vrata, pa čak i patosnice su oivičene kožom) nego bilo koji Range Rover pre njega.

Sem kožnim interijerom, Range Rover Autobiography se ističe i novim aluminijumskim točkovima od 20 inča, posebnim bojama za karoseriju i opcionim drvenim volanom i istim takvim vrhom ručice menjača.

Za kupce koji žele još više, Range Rover će ponuditi i novi dizajn paket sa Supercharged grilom, bočnim otvorima za vazduh, svetlima, kao i pedalama od nerđajućeg čelika za Range Rover Autobiography TDV8.

Cena za ovakav luksuzni 4x4 model naravno nije mala i u Velikoj Britaniji se kreće od 72.995 funti (oko 92.150 evra).

I standardni modeli Range Rovera su malo doterani za prodajnu sezonu 2009. Tačnije, dobili su novi izgled točkova, par novih boja karoserije, bogatiju serijsku opremu (satelitska navigacija i TV su deo opreme od HSE modela naviše) i opcioni drveni i kožni volan sa grejanjem.



Posle nekoliko dobrih špijunskih slika, koje su se proteklih dana i nedelja vrtele po internetu, rumunska Dacia je danas konačno objavila i prve zvanične fotografije redizajnirane verzije aktuelnog Logana limuzine (pojavio se inače pre tačno četiri godine). Naravno, kasnije na red dolaze i restilizovane verzije ostalih Loganovih karoserijskih verijanti (MCV, Pick-up, Van) 

Kao što se i očekivalo, inspiracija za Loganov svežiji izgled je pronađena u novom modelu Sandero, čija svetska premijera je održana početkom marta na salonu automobila u Ženevi (o tome više OVDE). To u praksi znači da je najveće promene Logan doživeo na prednjem delu, gde se najviše ističe nova rebrasta maska hladnjaka sa novim logom marke, doterana svetla, modifikovani branik sa drugačije oblikovanim otvorom za vazduh i mestom oko svetala za maglu. Promene ima i na zadnjem kraju i one obuhvataju nova svetla, redizajnirani branik i novu hromiranu lajsnu na donjem delu poklopca prtljažnika, koji je uz to dobio i nešto izraženiji spojler. Uz unapređeni interijer u stilu pomenutog Sandera (prednji panel, novi volan, kvalitetniji materijali, oplate vrata), za 14 mm širi trag točkova, nove poklopce točkova, novi dizajn aluminijumskih točkova, kao i par novih boja, to je u principu to. Zbog drugačijih branika, obnovljeni Logan je za 4 cm duži nego ranije (sada 4,29 metra), dok je prtljažnik ostao na zapremini od 510 litara. Kao opcija u ponudi će biti i sistemi EBD (elektronska raspodela kočione sile) i EBA (pomoć pri naglom kočenju), dok u ponudi motora nema promena. Tačnije, paleta i dalje obuhvata pet agregata: tri benzinca (1,4L sa 75KS, 1,6L sa 90KS, 1,6 16V sa 105KS) i dva dCi dizelaša zapremine 1,5 litara sa 70, odnosno 85KS.

VIDEO I : Dacia Logan

VIDEO II : Dacia Logan



Seat je objavio nove zvanične fotografije i detalje o trovratnoj varijanti svoje nove Ibize, koja je dobila i dodatak SportCoupe u svom imenu. Kao što se i očekivalo, u Seatu su odlučili da se Ibiza SportCoupe estetski velikim delom oslanja na izgled atraktivnog Seatovog koncepta Bocanegra sa ovogodišnjeg salona automobila u Ženevi.

Novu Ibizu (ne bez razloga) španski proizvođač opisuje kao najvažniji model u svojoj novijoj istoriji, čiji je primarni zadatak da se uhvati u koštac sa rivalima, kao što su nova Ford Fiesta, Opel Corsa, VW Polo, Škoda Fabia, Fiat Grande Punto, Renault Clio i Peugeot 207. Jedan od aduta je svakako svež i dopadljiv izgled, za koji je zaslužan bivši Lamborghinijev dizajner Luc Donckerwolke. U svakom slučaju, ovakva Ibiza (snažni bokovi, "namršten" pogled, veliki prednji otvor za vazduh, moderniji i kvalitetniji interijer sa jednostavnim i čistim linijama) biće izuzetno opasan konkurent pomenutim automobilima B segmenta.

Ibiza SportCoupe je inače dugačka 4034 mm i visoka 1428 mm, odnosno nešto je kraća i niža u odnosu na ranije predstavljenu novu Ibizu hatchback sa petora vrata (dugačka 4052 mm, visoka 1445 mm). Međuosovinsko rastojanje iznosi 2469 mm, zapremina prtljažnika je narasla na 284 litra (stara trovratna Ibiza ima 267 litara), u odnosu na stari model širi je i trag točkova, dok će putnici na zadnjim sedištima imati više mesta za noge.

U početku će Ibizu SportCoupe pokretati dva dizelaša; tačnije trocilindrični 1.4 TDI sa 59kW/80KS i 195Nm obrtnog momenta (po fabričkim podacima troši 4,3 litre na 100 km, a emituje 114 grama CO2 po kilometru) i četvorocilindrični 1.9 TDI sa 66kW/90KS i 210Nm (potrošnja je 4,5 litara, a emisija CO2 119 g/km), kao i jedan benzinac (1.6L sa 77kW/105KS i 153Nm, potrošnja 6,7 litara, emisija CO2 je 159 g/km). Kasnije će paleta biti obogaćena sa još nekoliko agregata, odnosno radi se o 1.9 litarskom TDI dizelašu sa 77kW/105KS i 240Nm (takođe troši 4,5 litara dizela na 100 km), kao i o trocilindričnom 1.2 L benzincu (51kW/70KS, 112Nm, potrošnja 5,9 litara, emisija CO2 139 g/km) i četvorocilindričnom 1.4 L benzinskom motoru od 63kW/85KS i 132Nm (troši 6,2 litra goriva i emituje 149 grama CO2 po km). S druge strane, još nije sigurno koji će motori pokretati sportske verzije Ibiza FR i Ibiza Cupra. Jedni izvori govore da će Ibiza FR imati 1.8 TFSI agregat sa 160KS, a Ibiza Cupra 2.0 TFSI sa 200 konja, dok drugi izvori prednost daju manjem 1,4 litarskom turbo motoru.

Kao i kod verzije sa 5 vrata, Seat će kupcima Ibize SportCoupe ponuditi i sedmostepeni DSG menjač sa duplim kvačilom (u modelu sa 1,6 litarskim benzincem od 105 konja), Hill Hold Control, Bi-xenon prednja svetla sa AFS (Adaptive Frontlighting System) sitemom, parking senzorima, ESP sistemom elektronske kontrole stabilnosti, najmanje četiri vazdušnja jastuka u standardnoj opremi itd. Ovde i podsećanje da je nova Ibiza već dobila maksimalnu ocenu od 5 zvezdica za bezbednost odraslih putnika na EuroNCAP testu (za zaštitu dece dodeljene su 4, a za sigurnost pešaka tri zvezdice).

Ibiza SportCoupe će se proizvoditi u Seatovoj Martorell fabrici u blizini Barselone, nudiće se u verzijama Reference, Stylance i Sport, dok prodaja počinje u drugoj polovini ove godine.



Novi Chevrolet Traverse, koji je imao svetsku premijeru na salonu automobila u Čikagu i koji predstavlja četvrtog člana GM-ove Lambda porodice srednje velikih crossover modela (u njoj se nalaze Buick Enclave, GMC Acadia i Saturn Outlook), od ove jeseni kreće u prodaju na tržištu SAD-a po od 28.990 dolara za osnovnu verziju (oko 18.430 evra). Što se izgleda tiče, odmah se primećuje da novi Traverse karakteriše oštar prednji kraj, koji velikim delom podseća na rešenje primenjeno na aktuelnom Chevroletu Malibu. Takođe, velika pažnja je posvećena aerodinamici vozila kako bi se smanjila potrošnja i šum vetra u kabini, u kojoj u tri reda sedišta ima mesta za 7 ili 8 osoba (i drugi i treći red sedišta imaju mogućnost sklapanja u odnosu 60:40). Za pogon je zadužen samo jedan V6 benzinski agregat sa direktnim ubrizgavanjem, zapremine 3,6 litra, koji razvija 288KS i 365Nm obrtnog momenta (uparen je sa 6-stepenom Hydra-Matic 6T75 automatskom transmisijom). U ponudi će biti verzije sa pogonom samo na prednjim i pogonom na sva četiri točka (vešanje je inače nezavisno napred i nazad), dok se u opremi (bilo standardnoj ili kao opcija) nalazi šest vazdušnih jastuka (uključujući i bočne vazdušne zavese koje pokrivaju sva tri reda sedišta), elektronska kontrola stabilnosti, ABS, PBA pomoć pri naglom kočenju, traction control, disk kočnice na sva četiri točka, točkovi od 17 inča (nude se i oni od 18 i 20 inča), DVD navigacioni sistem i DVD zabavni sistem, Bluetooth konekcija, grejanje i hlađenje prednjih sedišta, parking senzori, kamera za vožnju unazad, krovni nosači, žmigavci u retrovizorima (koji imaju grejanje), zadnji krovni spojler, el. panoramski krov, dva završetka izduvnog sistema, TPM sistem za nadgledanje pritiska u gumama...



IFR Automotive Aspid

28 Jun 2008 - 00:48 Noviteti Link

Iz Velike Britanije stiže najava o još jednom novom sportskom automobilu, koji je po rečima proizvođača napravljen sa ciljem da pruži čisto uživanje u vožnji. Novi dvosed je nazvan Aspid, a rad je kompanije IFR Automotive (osnivač je inženjer Fernandez Rodriquez koji je u prošlosti radio za Prodrive i Mitsubishi WRC tim).

Ukratko, Aspid pokreće 2.0 litarski motor (u atmosferskoj verziji raspolaže sa 270, a u kompresorskoj sa 400KS), čija se snaga preko šestostepenog manuelnog menjača prenosi na zadnje točkove. Kako bi težina bila što manja, u konstrukciji su korišćeni aluminijum i karbon, što je na kraju dovelo do mase automobila od samo 700 kg. Drugim rečima, odnos snaga/težina iznosi 570KS po toni (ili 1,75 kg po KS), pa ne iznenađuje tvrdnja proizvođača da ubrzanje od 0 do 100 km/h traje samo 2,8 sekunde. Do 100 milja na sat (160 km/h) mu treba 5,9 sekundi, dok maksimalna brzina iznosi (elektronski limitiranih) 250 km/h. 

Zvanična svetska premijera je zakazana za salon automobila u Londonu (2008 British International Motor Show, od 23. jula do 3. avgusta), dok se prve isporuke kupcima najavljuju za leto 2009. godine. Cena osnovnog modela iznosi 95.000 evra, a verzija sa full opremom će stajati duplo više.



Dacia je zapadnoevropskim kupcima svog najnovijeg modela Sandero ponudila i zanimljiv SUV look bodykit, koji ovom automobilu daje nešto robusniji, pseudo SUV izgled (nešto u stilu starog Rovera 25 Streetwise). Naravno, sve se svodi samo na privlačniju estetiku, što u praksi znači da paket podrazumeva novi prednji i zadnji branik, pragove i zadnji krovni spojler. Cena za ovaj SUV look bodykit recimo u Holandiji iznosi 495 evra (sa troškovima montaže).  

Podsećanja radi, Dacia u Sandero ugrađuje dva benzinska i dva dizel motora. Radi se o 1,4 i 1,6 litarskim benzincima (sa 75, odnosno 87KS) i 1,5 litarskim dCi dizelašima sa 68 i 86KS. Prodaja standardnog Sandera upravo startuje u Nemačkoj po osnovnoj ceni od 7500 evra (za verziju sa 1.4 litarskim benzincem), dok kod nas stiže krajem septembra ili početkom oktobra ove godine.

Inače, Dacia već priprema i svoj pravi SUV model, a o njemu više OVDE.



Aktuelni Suzuki Grand Vitara (u nekim zemljama Escudo) se na tržištu nalazi od 2005. godine pa je, imajući u vidu sve jaču i brojniju konkurenciju, ovo blago osvežavanje na polovini njegovog života došlo u pravo vreme.

Što se vizuelnih promena tiče, one nisu velike ni epohalne i obuhvataju pre svega doterane branike i prednji gril, žmigavce u retrovizorima, novi dizajn točkova, dopunjenu paletu boja i par sitnica u interijeru. Kao i ranije, kupcima će biti na raspolaganju kraća verzija sa troja i duža varijanta sa pet vrata.

Veće promene se tiču palete pogonskih agregata. Tako su i kraća i duža varijanta dobile novi četvorocilindrični 2.4 litarski benzinski motor sa 124kW/169KS i 227Nm obrtnog momenta, dok je paleta modela sa pet vrata bogatija i za 3.2 litarski V6 agregat sa 171kW/233KS i 291Nm. Nova Grand Vitara 2.4 od 0 100 km/h ubrzava za 11,2 sekunde, postiže najveću brzinu od 180 km/h, a po fabričkim podacima troši 11,4 litra goriva na 100 km. Verzija sa 3.2 V6 agregatom do stotke stiže za 9,3 sekunde, a može do 200 km/h.

Sem ovih novih motora, u ponudi su i dalje 1.6 i 2.0 litarski benzinci, kao i 1.9L turbo-dizelaš. 



Audi A5 2.0 TFSI

26 Jun 2008 - 00:46 Noviteti Link

Paleta motora Audijevog kupea A5 će od avgusta biti proširena i novim 2.0 litarskim Turbo FSI benzincem, koji razvija 211KS pri 4300 o/min. i 350Nm obrtnog momenta pri samo 1500 o/min. U kombinaciji sa šestostepenim manuelnim menjačem, A5 2.0 TFSI od 0 do 100 km/h ubrzava za 6,9 sekundi, postiže maksimalnih 250 km/h, dok mu kombinovana potrošnja po fabričkim podacima iznosi samo 5,8 litara na 100 km. U opremi ovog Audija se, između ostalog, nalaze xenon prednja svetla, LED dnevna svetla, sedmokraki aluminijumski točkovi od 17 inča, automatski klima uređaj i Concert CD audio sistem sa 10 zvučnika. Cena za Audi A5 2.0 TFSI u Velikoj Britaniji iznosi 28.760 funti ili 36.370 evra (model sa prednjim pogonom), odnosno 30.285 funti ili 38.300 evra za model sa Quattro pogonom.  



Ford Fiesta Zetec S Red

26 Jun 2008 - 00:29 Noviteti Link

Iako je izgledalo da je nedavno promovisana Fiesta ST500 (o tome više OVDE) bila poslednje specijalno Fiestino izdanje u dosadašnjem obliku, iz Forda ipak stiže još jedna limitirana edicija ovog modela. Radi se o Fiesti Zetec S Red koja je namenjena samo britanskim kupcima, i to onim dovoljno brzim, budući da će biti napravljena serija od samo 400 komada. Tih 400 kupaca će za sumu od 13.000 funti (oko 16.440 evra) u ovoj Fiesti dobiti 1.6 litarski benzinac sa okruglo 100 konja, Colorado crvenu boju karoserije (sa kontrastom u crnim retrovizorima, kvakama, zadnjem krovnom spojleru i bočnim zaštitnim lajsnama), crno beli "šahovski" krov, aluminijumske felne od 16 inča, kožna sedišta, zatamnjena stakla, grejanje prednjeg vetrobrana, klima uređaj i grejanje el. retrovizora.  



Novi Volkswagen Gol

25 Jun 2008 - 13:58 Noviteti Link

Nama praktično nepoznat ali u Brazilu je Volkswagen Gol bestseler već više od 20 godina, a izvozi i proizvodi se i na ostalim tržištima, kao što su Rusija, Kina i Meksiko (ovde i napomena da je u nekim zemljama poznat i kao VW Pointer). Gol je inače od 1980., kada se pojavila njegova prva generacija, do danas u Brazilu prodat u više od 5 miliona primeraka, a još skoro milion ih je našlo kupce širom sveta. Zato ne treba da čudi da se pojavljivanje treće generacije ovog modela u Južnoj Americi smatra za jedno od najznačajnijih ovogodišnjih premijera (zvanična promocija če inače biti održana već za nekoliko dana, tačnije 29. juna).

Mada je Volkswagen danas zvanično objavio samo jednu fotografiju (prva slika) ovog malog automobila, na internetu se ipak mogu pronaći i druge slike, koji u potpunosti otkrivaju njegov izgled (uključujući i unutrašnjost).

Sem novog izgleda i unapređenog kvaliteta, možda i najvažnija promena se uz stvari odnosi na to da su motori sada postavljeni poprečno, a ne više uzdužno kao kod dosadašnjih verzija (što je bilo veoma neobično rešenje za jedan mali automobil). Novi Gol inače ima Volkswagenovu PQ24 platformu, koju koriste i VW Fox i aktuelni VW Polo, a pokretaće ga 1.0 i 1.6 litarski motori, koji sem benzina mogu da koriste i etanol. Najveći 1.8 litarski agregat je izbačen iz palete, a postoji mogućnost da Gol dobije i 1.4L motor iz evropske verzije VW Foxa, ali to za sada nije zvanično potvrđeno.

Paletu karoserijskih varijanti će kasnije dopuniti i sedan verzija, koja će na brazilskom tržištu napasti nedavno predstavljeni Peugeot 207 Brasil Passion (o njemu više OVDE). VW Gol je inače ranije već prodavan u limuzinskoj verziji (pod imenom VW Voyage), a zanimljivo je da je taj sedan izvožen i u SAD (od 1987. do 1993. godine), gde je komercijalizovan kao VW Fox.

Očekuje se da će se novi Gol prodavati ne samo u Brazilu i ostalim zemljama Južne Amerike, već i u Indiji, Kini, Rusiji, Meksiku, Iranu, Africi, a pominje se da bi se u Istočnoj Evropi mogao prodavati pod značkom češke Škode.

VIDEO : Volkswagen Gol



Pošto su pre dvadesetak dana objavili prve zvanične slike i detalje o obnovljenom Porscheu 911 u verziji sa zadnjim pogonom, iz Porschea su danas stigle i prve informacije o njegovim varijantama sa novim, elektronski kontrolisanim 4x4 pogonom – modelima Carrera 4 i Carrera 4S (takođe dostupni u Coupe i Cabriolet izdanju).

Što se izgleda tiče, i za ove 911-ice važi ono što je već rečeno za standardne varijante sa zadnjim pogonom. To znači da dizajnerske promene u odnosu na stare modele i nisu revolucionarne. Suptilne modifikacije su tako zadesile prednji i zadnji kraj automobila i uključuju drugačiji prednji branik, modifikovane pokazivače smera i LED dnevna svetla, dok je rep dobio redizajnirana LED svetla. Ovde treba napomenuti i da je zadnji kraj Carrere 4 i Carrere 4S za 44 mm širi od varijanti sa zadnjim pogonom.

Daleko veće novosti se kriju pod poklopcem motora. Tako su 3,6 i 3,8 litarski šestocilindrični agregati u revidiranom Porscheu 911 dobili sistem direktnog ubrizgavanja, kakav je prošle godine dobio i SUV model Cayenne. Manji 3,6 litarski agregat u Carreri je dobio dodatnih 20KS i 20Nm obrtnog momenta (sada 254kW/345KS i 390Nm), dok je 3,8 litarski u Carreri S ojačan na 283kW/385KS i 420Nm (+30KS i 20Nm).

Obnovljeni 911 je dobio i novi sedmostepeni menjač sa duplim kvačilom (opcija), nazvan Porsche Doppelkupplungsgetriebe ili kraće PDK (standard je inače manuelni šestostepeni menjač).

U zavisnosti od verzije, 911-ica sa 4x4 pogonom sada ima do 12,9 odsto manju potrošnju goriva, kao i 15,4% manju emisiju CO2. Npr. 911 Carrera 4 Coupe sa PDK menjačem po fabričkim podacima troši 10,1 litar goriva na 100 km, dok se Carrera 4S Cabriolet PDK zadovoljava sa 10,7 litara.

Inače, 911-ice sa 4x4 pogonom će kupcima u Zapadnoj Evropi biti dostupne od 25. oktobra ove godine.