Motor : četvorocilindrični, Euro 4, sa 158 kW (220KS) pri 2300 o/min.
Menjač : automatski sa pet stepeni
Maksimalna brzina : 110 km/h
Autonomija : 800 km (pri brzini od 70 km/h)
Gume : 365/80 R20

Audi je posle manje od godinu dana odlučio da u modelu A5 zameni bazni 1.8 TFSI benzinski motor (sa 170KS i 250Nm), novim 2.0 TFSI agregatom, koji raspolaže sa 180KS i 320Nm obrtnog momenta (u rasponu od 1500 do 3900 o/min.). Ovaj novi četvorocilindraš je inače nastao od 2,0 litarskog turbo FSI motora od 211 konja, a sa njim A5 od 0 do 100 km/h stiže za 7,8 sekundi i postiže 238 km/h (prethodni A5 1.8 TFSI je mogao do 230 km/h, a za ubrzanje do stotke je potrošio 8,4 sekunde). Ipak, bez obzira na veću snagu i bolje performanse, A5 2.0 TFSI sa 180KS ima manju potrošnju goriva i emisiju CO2 od modela koga zamenjuje. To konkretno znači da je kombinovana potrošnja smanjena za 0,8 litra na 100 km (na 6,6 litra), a emisija CO2 sa 169 na 154 grama po kilometru.
Posle potpuno nove, pete generacije serije 7, obnovljene serije 3 (u limuzinskoj i Touring verziji), doteranog SAV modela X3 i proširene palete motora za seriju 1 Cabriolet, bavarski BMW je za novu prodajnu sezonu osvežio i svoje sportske M modele: M3 sedan, M5 i M6.
Kao i standardni primerci restilizovane serije 3, i obnovljeni M3 sedan donosi nešto svežiji izgled, koji se pre svega ogleda u redizajniranim zadnjim svetlima, blago doteranom poklopcu prtljažnika, kao i manjim modifikacijama u unutrašnjsti, koja se nalazi na prvoj slici (novi naslon za ruke, nova generacija iDrive sistema sa redizajniranim kontrolerom i 8.8 inčnim displejem, novo start/stop dugme, kao i unapređeni navigacioni sistem i klima uređaj).
Drugih vizuelnih promena nema (doduše, proširena je i paleta boja za karoseriju), ali M3 je ionako i do sada imao zaista moćan i markantan izgled u tipičnom M look-u, čemu doprinose upadljivo prošireni blatobrani, dodatni otvori za vazduh, četiri završetka izduvnog sistema i atraktivni točkovi od 18 inča sa gumama 245/40 napred, odnosno 265/40 nazad (kao opcija će se nuditi i veći od 19 inča).
Pod haubom nema promema, pa M3 sedan i dalje pokreće isti 4,0 litarski V8 agregat sa 309kW/420KS pri 8300 o/min. i 400Nm obrtnog momenta pri 3900 o/min. Ono što je važno jeste da je 85% obrtnog momenta dostupno već od 2000 o/min., odnosno 340Nm je na raspolaganju već pri 2000 o/min. Maksimalna brzina je i dalje elektronski ograničena na 250 km/h, a ubrzanje do 100 km/h traje 4,9 sekundi. Treba pomenuti da je raspored težine idealnih 50:50, a da se u opremi (bilo standardnoj bilo opcionoj) nalaze i elektronski sistemi kao što su ASC (Automatic Stability Control), DSC (Dynamic Stability Control), CBC (Cornering Brake Control) i EDC (Electronic Damper Control) sa tri moda podešavanja : Sport, Normal i Comfort.
Što se M5 (limuzina i Touring) i M6 (Coupe i Cabriolet) modela tiče, i oni su dobili novu generaciju iDrive sistema sa redizajniranim kontrolerom i 8.8 inčnim displejem, novi navigacioni sistem (uključuje i BMW–ov ConnectedDrive internet sistem i 80Gb hard-disk), kao i drugačije oblikovane spoljne retrovizore i novu opcionu Carbon Black metalik boju.
Samo za M6 Coupe BMW je ponudio novi Competition Package, koji podrazumeva, između ostalog, spušteno ogibljenje (12 mm napred, a 10 mm pozadi), nove aluminijumske točkove od 19 inča, zatamnjene hromirane izduvne cevi i drugačiju haubu u odnosu na standarni M6.
Na kraju još i informacija da su iz BMW-a konačno potvrdili da ipak rade na M verzijama modela X5 i X6 (iako su to ranije više puta demantovali), čiji prototipovi se ispituju na stazi Nirburgring. U BMW-u planiraju da razvoj M verzija X5 i X6 završe do kraja 2009. godine, a nedugo posle toga uslediće i prodaja.
Na internet je pre vremena procurela ova prva zvnična fotografija potpuno nove, druge generacije Fordovog gradskog modela Ka, koji će svoju oficijelnu svetsku premijeru imati na salonu u Parizu, na jesen ove godine. Zvaničnih detalja iz Forda još nema pa preostaje da ponovim ono što je do sada poznato.
Novi Ford Ka će deliti platformu i motore sa novim Fiatom 500 (što znači benzince od 1,2 i 1,4 litra sa 69 i 100KS, kao i 1,3L dizel od 75 konja i 145Nm), a i proizvodiće se u istoj Fiatovoj fabrici u Poljskoj. Kasnije će paleta biti proširena i sportskom ST verzijom sa 1,4 litarskim turbo motorom i sa oko 150 konja (postizaće maksimalnih 200 km/h, a do 100 km/h će mu trebati manje od 8 sekundi). Ova varijanta će zameniti Ford Sportka, a uz atraktivniji body paket, imaće i proširene blatobrane i 17-inčne alu felne. Najavljuje se i 2+2 kabriolet, manja karavan varijanta, kao i hibridni model, mada za sada o njima nema konkretnijih informacija.
I drugu generaciju Forda Ka (kao uostalom i novu Fiestu) odlikuje poznati Fordov kinetički dizajn, a naročito se ističe nos automobila, što je pre svega zasluga prepoznatljivog Fordovog dizajna branika sa velikim trapezoidnim grilom, kao i velikih prednjih svetala. Zanimljivom izgledu doprinose i točkovi smešeteni u same uglove automobila i kratki prepusti karoserije. Što se unutrašnjosti tiče (ima mesta za četiri putnika), ona će dobiti bolje, kvalitetnije materijale i unapređenu ergonomiju.
Novi Ka će se u prodaji naći pred kraj ove godine, dok bi cene trebalo da budu slične onima koje važe za aktuelni model. U Velikoj Britaniji se očekuje da osnovna verzija novog Forda Ka košta oko 7500 funti (oko 9500 evra), a sportski ST oko 12.000 funti ili 15.195 evra.
Peugeotov model srednje klase 407 (na tržištu se nalazi od 2004. godine) nedavno je prošao kroz manji kozmetički tretman a osvežena je i njegova paleta pogonskih agregata.
Što se izgleda tiče, velikih promena i nema; tačnije, tu su doterani prednji i zadnji branik, revidirani prednji gril sa više hroma, drugačija grafika zadnjih svetala, novi dizajn aluminijumskih točkova i par manjih izmena u enterijeru (komande za klima uređaj, unapređeni putni kompjuter, kvalitetniji materijali). Za i danas elegantan automobil više i nije bilo potrebno (i dalje će naravno u ponudi biti limuzinska i karavanska SW verzija). Nešto veće novosti se kriju pod poklopcem motora. Tako je 2.0 HDiF dizelaš (sa filterom čestica čađi) pojačan sa 100kW/136 na 103kW/140KS, dok je njegova prosečna potrošnja po fabričkim podacima smanjena sa 5,9 na 5,6 litra, a emisija CO2 sa 155 na 150 grama po kilometru. I manji dizelaš 1.6 HDiF od 81kW/110KS (takođe sa filterom čestica čađi) ima manju potrošnju goriva (5,2 umesto 5,5 litara) i redukovanu emisiju CO2, koja sada iznosi 140 umesto 145 g/km. U pojedinim zemljama Peugeot će restilizovani 407 nuditi i u novoj verziji 2.0 Bioflex sa pogonom na E85 gorivo (mešavina 85% bioetanola i 15% benzina) ili benzin.
Honda je danas najavila da će na salonu automobila u Parizu ove jeseni održati evropsku promociju nove generacije modela Jazz, koji je inače u Japanu predstavljen još krajem prošle godine (tamo se prodaje kao Honda Fit).
Dosadašnji model se pokazao kao veoma uspešan gradski automobil, ekonomičan, prostran (za svoju veličinu), sa odličnim manevarskim sposobnostima i naprednim stajlingom. Ipak, što se stajlinga novog Jazza tiče, ovde se u osnovi radi o dizajnerskoj evoluciji sadašnjeg modela Jazz/Fit, jer se očigledno Honda drži izreke da se pobednički tim ne menja (dosadašnji model je prodat u više od dva miliona primeraka).
Najuočljivije izmene se zapažaju na prednjem delu (veoma podseća na prethodni evropski Civic sa petora vrata), gde je novi Jazz dobio drugačije oblikovana svetla, novu haubu, modifikovani branik i atraktivniju masku. Sa strane nema epohalnih promena, dok su pozadi zapažaju izmenjena svetla, novi branik i malo drugačiji zadnji stub.
Naravno, novi Fit je nešto veći u odnosu na dosadašnji istoimeni model, samim tim i prostraniji (ima više mesta za kolena i glave putnika na zadnjoj klupi). Naime, dužina je porasla za 55 mm, pa umesto dosadašnjih 3845 iznosi 3900 mm, širina je 1695 mm (+ 20 mm), visina 1525 mm (kao i kod starog modela), dok je međuosovinsko rastojanje veće za 50 mm i iznosi 2500 mm (osnovna zapremina prtljažnika je inače 399 litara).
I unutrašnjost je modernizovana, tačnije instrument tabla je osavremenjena, više je mesta za sitnice, a bolji je i kvalitet upotrebljenih materijala. I novi Jazz će naravno zadržati Hondin sistem veoma jednostavnog i praktičnog preklapanja zadnjih sedišta.
Novi Jazz pokreću i-VTEC benzinski motori od 1,2 litra (sa 66kW/90KS, 114Nm) i 1,4 litra sa 74kW/100KS i 127Nm, dok dizelaš (bar za sada ) nije u planu. Slabiji benzinac se po fabričkim podacima zadovoljava sa 5,1 litrom goriva (emituje 120 grama CO2 po kilometru), a snažniji troši 5,3 litra na 100 km (emituje 124 grama CO2 po km). U ponudi su 5-stepeni manuelni i šestostepena i-SHIFT transmisija sa komandama za menjanje brzina na volanu (samo uz 1.4 motor),
Inače, prodaja novog Jazza u Evropi startuje u novembru ove godine po, za sada, nepoznatoj ceni.
Kao što je bilo i najavljeno, Porsche je danas objavio prve zvanične slike i detalje o obnovljenom Porscheu 911 u Targa izdanju.
Budući da su se odlične špijunske fotografije potpuno nemaskirane 911-ice Targa pojavile početkom ovog meseca, iznenađenja nema. Ovaj novi model i dalje raspolaže sa pokretnim staklenim krovom, koji je inače površine 1,54 kvadratna metra i podeljen je u dva dela, pri čemu se manji, pokretni deo nalazi iznad glava putnika. Kada se taj deo pomeri (za to mu treba sedam sekundi), iznad glava putnika ostaje otvoreni prostor od 0,45 kvadratna metra.
Što se izgleda tiče, i za ovu 911-ice važi ono što je već rečeno i za ostale nedavno restilizovane varijante ovog Porschea (Carrera, Carrera S, Carrera 4 i Carrera 4S). To znači da dizajnerske promene u odnosu na stare modele i nisu revolucionarne. Suptilne modifikacije su zadesile prednji i zadnji kraj automobila i uključuju drugačiji prednji branik, modifikovane pokazivače smera i LED dnevna svetla, dok je rep dobio redizajnirana LED svetla.
I 911 Targu pokreću 3,6 i 3,8 litarski šestocilindrični agregati sa sistemom direktnog ubrizgavanja, koji u odnosu na ptrethodne verzije imaju veću snagu (do 8,5%) ali i manju potrošnju goriva (do 11,2%) i redukovanu emisiju CO2 (do 13,6%). Manji 3,6 litarski agregat razvija 254kW/345KS i 390Nm (model Targa 4), dok 3,8 litarski ima 283kW/385KS i 420Nm (verzija Targa 4S). Slabiji postiže maksimalnih 284 km/h, a snažniji 297 km/h.
U ponudi će biti i novi sedmostepeni menjač sa duplim kvačilom, nazvan Porsche Doppelkupplungsgetriebe ili kraće PDK (standard je inače manuelni šestostepeni menjač), koji zamenjuje dosadašnju opcionu Tiptronic S transmisiju. Sa manuelnim menjačem 911 Targa 4 od 0 do 100 km/h ubrzava za 5,2 sekunde (sa PDK menjačem 5 sekundi), dok 911 Targa 4S do stotke stiže za 4,9 (manuelni menjač), odnosno za samo 4,7 sekundi u verziji sa PDK menjačem.
Pogon je na sva četiri točka (sada elektronski kontrolisani PTM Porsche Traction Management sistem), dok prodaja u Nemačkoj počinje 25. oktobra i to po ceni od 97.907 evra (Targa 4), odnosno 108.855 evra za Targu 4S.
Više o obnovljenom Porscheu 911 možete pročitati OVDE.
Ford je iskoristio salon automobila u Londonu za prvo javno prikazivanje predprodukcijske verzije novog sportskog Focusa RS (prodaja serijske verzije startuje na proleće 2009. godine).
Za njegov pogon je zadužen petocilindrični 2,5 litarski turbo motor (u paru sa šestostepenom manuelnom transmisijom), koji razvija okruglo 300KS i 410Nm obrtnog momenta (sadašnji najjači Focus ST inače raspolaže sa 225 konja). To je dovoljno za maksimalnu brzinu od 250 km/h i ubrzanje od 0 do 100 km/h za manje od 6 sekundi.
Zanimljivo je da su se u Fordu odlučili da Focus RS neće imati 4x4, već pogon samo na prednjim točkovima (sa LSD zatvaračem diferencijala).
Uz snažniji motor, Focus RS će raspolagati i detaljno prerađenim ogibljenjem, za 40 mm širim tragom točkova, modifikovanim izduvnim i kočionim sistemom, doteranim enterijerom, dok će se za agresivniji izgled spoljašnjosti brinuti kompletan aerodinamički kit, koji podrazumeva novi prednji branik sa velikim otvorima za vazduh, integrisanim spojlerom i farovima za maglu, zadnji branik sa difuzorom, zatim otvore za vazduh na haubi motora, proširenja blatobrana, ispupčenije pragove i veliki zadnji krovni spojler (u paketu će naravno biti i novi aluminijumski točkovi od 19 inča sa gumama 235/35 i posebne RS oznake).
U Velikoj Britaniji se očekuje da će Focus RS koštati oko 25.000 funti (31.810 evra).

Seat Ibiza SportCoupe (u stvari trovratna varijanta nove Ibize) je još jedna u nizu svetskih premijera na salonu u Londonu, koji je počeo juče i traje do 3. avgusta.
Kao što se i očekivalo, u Seatu su odlučili da se Ibiza SportCoupe estetski velikim delom oslanja na izgled atraktivnog Seatovog koncepta Bocanegra sa ovogodišnjeg salona automobila u Ženevi.
Novu Ibizu (ne bez razloga) španski proizvođač opisuje kao najvažniji model u svojoj novijoj istoriji, čiji je primarni zadatak da se uhvati u koštac sa rivalima, kao što su nova Ford Fiesta, Opel Corsa, VW Polo, Škoda Fabia, Fiat Grande Punto, Renault Clio i Peugeot 207. Jedan od aduta je svakako svež i dopadljiv izgled, za koji je zaslužan bivši Lamborghinijev dizajner Luc Donckerwolke. U svakom slučaju, ovakva Ibiza (snažni bokovi, "namršten" pogled, veliki prednji otvor za vazduh, moderniji i kvalitetniji enterijer sa jednostavnim i čistim linijama) biće izuzetno opasan konkurent pomenutim automobilima B segmenta.
Ibiza SportCoupe je inače dugačka 4034 mm i visoka 1428 mm, odnosno nešto je kraća i niža u odnosu na ranije predstavljenu novu Ibizu hatchback sa petora vrata (dugačka 4052 mm, visoka 1445 mm). Međuosovinsko rastojanje iznosi 2469 mm, zapremina prtljažnika je narasla na 284 litra (stara trovratna Ibiza ima 267 litara), u odnosu na stari model širi je i trag točkova, dok će putnici na zadnjim sedištima imati više mesta za noge.
U početku će Ibizu SportCoupe pokretati dva dizelaša; tačnije trocilindrični 1.4 TDI sa 59kW/80KS i 195Nm obrtnog momenta (po fabričkim podacima troši 4,3 litre na 100 km, a emituje 114 grama CO2 po kilometru) i četvorocilindrični 1.9 TDI sa 66kW/90KS i 210Nm (potrošnja je 4,5 litara, a emisija CO2 119 g/km), kao i jedan benzinac (1.6L sa 77kW/105KS i 153Nm, potrošnja 6,7 litara, emisija CO2 je 159 g/km). Kasnije će paleta biti obogaćena sa još nekoliko agregata, odnosno radi se o 1.9 litarskom TDI dizelašu sa 77kW/105KS i 240Nm (takođe troši 4,5 litara dizela na 100 km), kao i o trocilindričnom 1.2 L benzincu (51kW/70KS, 112Nm, potrošnja 5,9 litara, emisija CO2 139 g/km) i četvorocilindričnom 1.4 L benzinskom motoru od 63kW/85KS i 132Nm (troši 6,2 litra goriva i emituje 149 grama CO2 po km). S druge strane, još nije sigurno koji će motori pokretati sportske verzije Ibiza FR i Ibiza Cupra. Jedni izvori govore da će Ibiza FR imati 1.8 TFSI agregat sa 160KS, a Ibiza Cupra 2.0 TFSI sa 200 konja, dok drugi izvori prednost daju manjem 1,4 litarskom turbo motoru.
Kao i kod verzije sa 5 vrata, Seat će kupcima Ibize SportCoupe ponuditi i sedmostepeni DSG menjač sa duplim kvačilom (u modelu sa 1,6 litarskim benzincem od 105 konja), Hill Hold Control, Bi-xenon prednja svetla sa AFS (Adaptive Frontlighting System) sitemom, parking senzorima, ESP sistemom elektronske kontrole stabilnosti, najmanje četiri vazdušnja jastuka u standardnoj opremi itd. Ovde i podsećanje da je nova Ibiza već dobila maksimalnu ocenu od 5 zvezdica za bezbednost odraslih putnika na EuroNCAP testu (za zaštitu dece dodeljene su 4, a za sigurnost pešaka tri zvezdice).
Ibiza SportCoupe će se proizvoditi u Seatovoj Martorell fabrici u blizini Barselone, nudiće se u verzijama Reference, Stylance i Sport, dok prodaja počinje u drugoj polovini ove godine. Osnovni model će u Velikoj Britaniji imati cenu od oko 9000 funti (11.450 evra).

Pre nego što na tržište stigne njegova restilizovana verzija (o tome više OVDE), paleta aktuelnog Porschea Cayman S će biti proširena novom specijalnom serijom, prosto nazvanom Cayman S Sport. Iako u ovom trenutku još nisu obelodanjeni zvanični podaci, zna se da će Cayman S Sport, pored pojačanog motora (na 303KS), dobiti i Porscheov Active Stability Management system, za 10 mm spušteno ogibljenje, jače kočnice, kao i karoseriju u kombinaciji narandžaste i crne boje (inspiracija za to je Porsche 911 GT3 RS), u paketu sa crnim točkovima i retrovizorima. Cena za Cayman S Sport će u Velikoj Britaniji iznositi 49.890 funti (62.970 evra).
Holdenov fabrički tjuner HSV (Holden Special Vehicles) je publici na ovogodišnjem salonu u Melburnu prikazao studiju HSV W427 Concept, koji će u serijskoj verziji kupcima biti dostupan od avgusta. Proizvodnja ovog australijskog konkurenta BMW-u M5, Mercedesu E63 AMG i Audiju RS6 će biti limitirana na samo 427 komada (broj 427 u imenu automobila označava zapreminu motora od 427 kubna inča), a kupci će za njega morati da izdvoje 150.000 australijskih dolara (skoro 92.000 evra).
Najvažnija karakteristika HSV W427 je da ga pokreće 7,0 litarski LS7 V8 agregat iz Corvette Z06, koji ovde raspolaže sa 375kW/505KS pri 6500 o/min. i 640 Nm obrtnog momenta pri 5000 o/min. Sasvim dovoljno da ubrzanje od 0 do 100 km/h traje samo 4,7 sekundi.
U paketu su još pojačne kočnice, zadnji spojler od karbon fibera, veliki aluminijumski točkovi od 20 inča i Tremec TR6060 šestostepeni manuelni menjač.

Još jedna svetska premijera zakazana za salon automobila u Londonu (2008 British International Motor Show, od 23. jula do 3. avgusta) je i novi sportski automobil, nazvan IFR Automotive Aspid, koji je po rečima proizvođača napravljen sa ciljem da pruži čisto uživanje u vožnji. Aspid je rad kompanije IFR Automotive (osnivač je inženjer Ignacio Fernandez Rodriquez koji je u prošlosti radio za Prodrive i Mitsubishi WRC tim), a kupcima će osnovna verzija biti dostupna po ceni od 75.000 funti ili 94.660 evra (model sa full opremom će stajati duplo više).
Ukratko, Aspid pokreće 2.0 litarski motor (u atmosferskoj verziji raspolaže sa 201kW/270, a u kompresorskoj sa 298kW/400KS), čija se snaga preko šestostepenog manuelnog menjača prenosi na zadnje točkove. Kako bi težina bila što manja, u konstrukciji su korišćeni aluminijum i karbon, što je na kraju dovelo do mase automobila od samo 700 kg. Drugim rečima, odnos snaga/težina kod kompresorske verzije iznosi 570KS po toni (ili 1,75 kg po KS), pa ne iznenađuje tvrdnja proizvođača da ubrzanje od 0 do 100 km/h traje samo 2,8 sekunde. Do 100 milja na sat (160 km/h) mu treba 5,9 sekundi, dok maksimalna brzina iznosi (elektronski limitiranih) 250 km/h.
Sem novog sportskog Focusa RS sa 300 konja (o njemu više OVDE), Ford je odlučio da na salonu automobila u Londonu održi i premijeru nove Fieste ECOnetic.
Oznaka ECOnetic kod Forda označava modele, koji se odlikuju redukovanom emisijom CO2 i smanjenom potrošnjom goriva, a to u slučaju ovakve Fieste znači da je emisija CO2 manja od 100 grama po kilometru (tačnije, iznosi 98 g/km), dok je kombinovana potrošnja 3,7 litara dizela na 100 km. Ovaj rezultat je postignut po već oprobanom receptu, tačnije poboljšanom aerodinamikom automobila (uključujući i spušteno ogibljenje), reprogramiranom elektronskom kontrolnom jedinicom motora, gumama sa manjim otporom kotrljanja (dimenzija 175/65R14) i revidiranim petostepenim manuelnim menjačem.
Fiestu ECOnetic pokreće1,6 litarski TDCi turbo-dizelaš od 90KS (sa DPF filterom čestica čađi), što je dovoljno za ubrzanje do 100 km/h od 12,3 sekunde i najveću brzinu od 178 km/h.
Prodaja Fieste ECOnetic počinje krajem ove godine i to po ceni, koja u Velikoj Beritaniji iznosi 11.845 funti (14.885 evra) za trovratnu verziju, odnosno 12.445 funti (15.640 evra) za model sa 5 vrata.
Salon automobila u Londonu (danas se otvara za posetioce) je i mesto promocije nove specijalne serije Jaguara XK, nazvanog XK60 (u čast 60 godina Jaguara XK120).
Poenta svega je naravno u bogatijoj standardnoj opremi, koja, između ostalog, obuhvata i Senta aluminijumske točkove od 20 inča, sportski vrh ručice menjača od aluminijuma, novi prednji spojler, hromirane bočne otvore za vazduh, modifikovani gornji i donji saćasti prednji gril, nove izduvne cevi i naravno posebne oznake.
XK60 pokreće 4,2 litarski atmosferski AJ-V8 motor sa 298KS pri 6000 0/min. i 411Nm obrtnog momenta pri 4100 o/min. (u paru sa Jaguarovom Sequential Shift šestostepenom automatskom transmisijom). Sa njim postiže (limitiranu) najveću brzinu od 250 km/h, dok mu za ubrzanje do 100 km/h treba 5,9 (Coupe), odnosno 6 sekundi (Cabriolet verzija).
Proizvodnja ovog modela inače počinje još ovog meseca i to po ceni koja u Velikoj Britaniji iznosi 60.995 funti ili 76.650 evra (Coupe verzija), odnosno 66.995 funti ili 84.185 evra za Cabriolet.