
Volkswagen je potvrdio da će fabrika koja proizvodi električni SUV ID.4 u SAD-u morati da pauzira proizvodnju. Ova fabrika se nalazi u Čatanugi, u američkoj saveznoj državi Tenesi.

Ko se nije požalio na vozače koje voze u levoj saobraćajnoj traci na autoputevima i ne žele da se vrate u desnu mada to mogu da učine bez ikakve opasnosti?! Nissan ima plan za promenu ove prakse kod nekih vozača.

Vozač će verovatnije obratiti pažnju na druge stvari, osim vožnje, ako automobil ima sistem pomoći koji može automatski da ubrzava, koči i upravlja. To pokazuju dve nove studije sprovedene u Sjedinjenim Američkim Državama.

Kompanija iz Geteborga već zna da će do 2030. godine biti nemoguće transformisati brend u brend električnih automobila, pa je promenila strategiju. Švedski proizvođač je najavio lansiranje više od 10 novih modela u narednih osam godina i oslanjanje na hibridnu tehnologiju.

Svima nama je najvažnije da pri izboru polovnjaka nađemo
vozilo koje je u dobrom stanju, s malo pređenih kilometara i s relativno ‘svežom‘
godinom proizvodnje. Cilj nam je da nas novi limeni ljubimac još dugo godina verno
služi i da njime možemo preći što više kilometara. Danas kada cene polovnih
vozila rastu kao pečurke posle kiše, još više moramo paziti kakvo polovno
vozilo kupujemo. (Dalje)

Strah od kineskih proizvođača električnih automobila je stvaran, barem u slučaju evropskih proizvođača automobila. Međutim, samo jedan od 10 električnih automobila u Evropi je kineski. Daleko smo od invazije koje se toliko boje evropski brendovi, a razlog bi jednostavno mogao da bude taj što su to – kineski automobili, barem tako to objašnjavaju u studiji Nielsen IQ za Bloomberg.

Toyota Prius je sinonim hibridnog automobila i štedljive vožnje. Sada je konačno stigla i odgovarajuća nagrada.

U Kragujevcu je danas održan međunarodni skup Zastavinih automobila, koji su organizovali Zastava fan klub i Gradska turistička organizacija.

BMW je uveren da može postići strože evropske standarde emisije CO2 2025. godine, jer je uvek premašivao takve zahteve poslednjih godina, objavila je kompanija.

Iako u menadžmentu Fijat Krajsler automobili Srbija tvrde da se sve „odvija po planu“ i da nema razloga za zabrinutost, fabrika će, po svemu sudeći, početi da radi punom parom tek krajem ove ili u martu naredne godine.

Sve je spremno da novi Cupra Terramar počne svoj napad na evropsko tržište. Španci smatraju da je dugoočekivani SUV predodređen da igra vodeću ulogu u ambicioznom strateškom planu koji je španska kompanija pokrenula pre nekog vremena.

Jaguar kakav poznajemo prestaje da postoji. Ova britanska marka u vlasništvu indijskog koncerna ostaje dosledna ideji elektrifikacije te potpunog prelaska game na struju. I ne samo to, Jaguar ujedno želi da se repozicionira na tržištu i postane ekskluzivna marka.

Ponekad štedimo na kočnicama, a trošimo na šminkanje automobila. Slično kao sa gumama, tražimo jeftinije diskove i pločice...

Baterije s vremenom gube kapacitet. To se odnosi i na one koji se nalaze u mobilnim telefonima te na one koji se nalaze u električnim automobilima. Fenomen nikada pre nije bio u potpunosti objašnjen, ali sada je međunarodni istraživački tim sa Univerziteta CBU (Kolorado, SAD) uspeo da reši zagonetku.

Nissan će proizvoditi svoj model GT-R u Japanu do 2025. godine nakon obustave prodaje u Evropi, ali on bi "živeo" mnogo duže da se pitaju šefovi kompanije.