home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Peugeot E-208

Stellantis će dati kupcima sve što požele, benzinski Peugeot 208, ali i električni, ako im je do struje. Predstavljajući svoju prodaju i prihode u prvom tromesečju, finansijska direktorka grupe Natalie Knight kaže da, mada se neki modeli nude u početku kao električna vozila, ako postoji interes tržišta lako će ih prodavati kao benzince ili hibride.

 (Dalje)



Dacia Duster

Ovo su troškovi po modelima

SUV-ovi i crossoveri danas drže monopol, baš kao što su to nekad bili kompakti i delom monovolumeni. Ipak, ovakav izbor neretko je i osetno skuplji.

 (Dalje)

Opel Corsa-e

Pre deset godina kvarovi baterija kod električnih automobila i plug-in hibrida bili su posebno alarmantni. Ali vremena se menjaju… Sada studija koju je sproveo Recurrent pokazuje da se litijum-jonska baterija u električnom automobilu vrlo retko kvari i da, kada se dogodi, popravke uglavnom pokrivaju garancije.

 (Dalje)

Stellantis

Automobilski inženjeri u Evropi i SAD-u mogu da zarade godišnju platu u rasponu od 140.000 do 185.000 evra, uključujući beneficije. S obzirom na to da se evropski proizvođači bore za smanjenje troškova, scena trenutno zapošljava inženjere u Južnoj Americi, Africi i Aziji.

 (Dalje)

Kia Sorento

Evropska unija smatra direktno odgovornim vlasnike plug-in hibrida za njihovu neefikasnost. Njihovi vlasnici su, prema Briselu, odgovorni za emisije koje prelaze realne granice, jer minimalno ili nikako ne koriste električni pogon. Ali, postoji i druga strana medalje.

 (Dalje)

Land Cruiser Se

Toyota je u fazi lansiranja ne jednog, već dva električna SUV-a s tri reda sedišta, a oba će se proizvoditi u SAD.

 (Dalje)

BYD Seal U

Pretnja evropskoj automobilskoj industriji je stvarna, a da bi zaštitila evropske proizvođače od agresivnih (niskih) cena kineskih marki, Evropa bi morala da podigne zid carina oporezujući svaki automobil s 50%, prema studiji Rodhium grupe koju je preneo Financial Times.

 (Dalje)

Škoda fabrika

Prodajni rezultati Škode za prvo tromesečje opet pokazuju rast prodaje. Octavia je i dalje najpopularniji model, ali i Fabia dobro prolazi u SUV eri, što dokazuje da mali automobili još nisu otpisani.

 (Dalje)

Tesla Model Y

Nedavno je više od 10 posto Tesline globalne radne snage dobilo otkaze, ali nije jasno koliko ljudi bi moglo da bude otpušteno u novom krugu.

 (Dalje)

Baterija

Istraživači s Korejskog naprednog instituta za nauku i tehnologiju (KAIST), razvili su hibridnu natrijum-jonsku bateriju velike snage, koja se može napuniti za nekoliko sekundi.

 (Dalje)

VW ID. Unyx

Nemački koncern Volkswagen, inače i dalje najveći strani proizvođač automobila u Kini, polako gubi bitku za ogromno kinesko tržište s tamošnjim domaćim proizvođačima. Valjda i zato što su mu Kinezi ukrali deo tehnologije.

 (Dalje)

Peugeot 406

Automobili ne traju večno. Iako mogu da izdrže i nekoliko decenija, njihovi delovi propadaju, potrebne su sve češće popravke i na kraju je isplativije odvesti auto na otpad nego ga dalje popravljati.

 (Dalje)

Ford Explorer EV

Ford je nagovestio da će od 2026. godine ponuditi i manje električne automobile, nakon što lansira porodicu od četiri električna SUV-a u Evropi.

 (Dalje)

Audi fabrika

Audi je zabeležio veliki pad dobiti i prihoda u prvom tromesečju ove godine.

 (Dalje)

Mercedes G

Iz Mercedesa je stigla informacija da je velika većina svih G klasa (premijerno predstavljena daleke 1979. godine) i danas na putevim širom sveta.

 (Dalje)