home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA GALERIJA

 


Kao što već smo pisali pre nekoliko dana, Volkswagenova sportska R porodica će pored modela Golf R32 i Passat R36 za neki dan dobiti novog, trećeg člana. To je VW Touareg R50, čija svetska premijera je najavljena za predstojeći salon automobila u Sidneju, koji počinje 11. oktobra. Volkswagen u toj prvoj informaciji od prošle nedelje nije objavio konkretne podatke o snazi V10 TDI dizel motora, koji pokreće ovaj Touareg, ali je to konačno učinio tokom jučerašnjeg dana. Dakle, novi VW Touareg R50 pokreće pojačani 5,0 litarski V10 agregat sa 258kW/350KS i 850Nm obrtnog momenta (standardna verzija ovog motora raspolaže sa 230kW/313KS i 750Nm). To je dovolno za maksimalnu brzinu od 235 km/h, ubrzanje od 0 do 100 km/h za 6,7 sekundi, dok je prosečna potrošnja po fabričkim podacima 12,6 litara dizela na 100 km. Sem pojačanog motora, VW Touareg R50 je dobio i agresivniji body paket, veće točkove (od 21 inča) i gume, blago proširenje blatobrana, dorađeno (vazdušno) ogibljenje, kao i sportskiji izgled unutrašnjosti (za promene na eksterijeru i interijeru bilo je zaduženo Volkswagenovo odeljenje Individual GmbH). Kao i pomenuti Golf R32 i Passat R36, i novi Touareg R50 ima naravno VW-ov 4Motion integralni pogon, a menjač je automatski sa 6 stepeni. Prodaja u Nemačkoj počinje u novembru po ceni od 88.260 evra.






Eibach Sunshine Eos

9 Okt 2007 - 00:33 Tuning Link

Nemački Eibach, inače specijalista za obradu ogibljenja, predstavio je svoju najnoviju kreaciju na bazi Volkswagenovog modela Eos sa pokretnim tvrdim krovom. Automobil je dobio novo ime Sunshine Eos i, što je naravno mnogo značajnije, kompletan tretman eksterijera i interijera (koža i Alpine multimedijalni sistem), dorađeno i spušteno ogibljenje, širi trag točkova, niže težište, poboljšane vozne osobine, nove petokrake AEZ Nemesis aluminijumske felne od 19 inča (sa gumama 235/35-R19 napred, a 265/30-R19 pozadi), kao i pojačanje 2,0 litarskog TDI dizel agregata, koji sada razvija 180kW/245KS i 520Nm obrtnog momenta.



Video : BMW M3 sedan

9 Okt 2007 - 00:28 Noviteti Link

Posle prvih slika i tehničkih informacija, BMW je juče pustio u opticaj i zvaničan video novog modela M3 sedan. Da podsetimo, ovu "Trojku" pokreće 4,0 litarski V8 motor sa 309kW/420KS i 400Nm, ubrzanje do 100 km/h postiže za 4,9 sekundi, dok je maksimalna brzina već tradicionalno ograničena na 250 km/h.




Ovo valjda može samo u Americi... Pre nekoliko dana, klinca starog samo 10 godina (!) koji je ukrao školski autobus, jurili su policajci iz tri okruga, četiri grada pa čak i državna policija američke države Arkanzas. Policajci su dobili prijavu da je školski autobus ukraden i dali se u poteru za nepoznatim počiniocem. Što je najlepše (ili najgore, kako se uzme) klinac je sve policijske prepreke i zamke na putu prema gradu Little Rock u maniru iskusnog "majstora" uspešno izbegao. Nakon potere duge 70 kilometara, policija je konačno ipak uspela da zaustavi autobus i tek tada su zapanjeno konstantovali da se za volanom nalazi desetogodišnji klinac. Prema snimku CNN-a, dečaku su odmah stavljene lisice na ruke (valjda da ne bio pao u iskušenje da "mazne" i neko od policijskih patrolnih vozila), a potom je predat roditeljima.




Honda club Serbia u subotu 13. oktobra organizuje četvrti internacionalni skup ljubitelja Honde. Ova manifestacija će se održati u Beogradu, na AdaKart kartodromu Ada huja, sa početkom od 12:00h. – 24:00h. Inače, Honda club Serbia je osnovan 3. marta 2006. godine, sa namerom da okupi sve ljubitelje Honda brenda, a pogotovo automobila. Klub radi sa podrškom firme Delta automoto, koja je zvanični uvoznik ovog japanskog proizvođača za našu zemlju. Svi članovi imaju popust od 5 do 20% u prodavnicama i servisima specijalizovanim za ovu marku, a na okupljanjima mogu da premijerno isprobaju neke od Hondinih novih modela. Da bi postali članovi Honda club Serbia ne morate posedovati Honda vozilo, a godišnja članarina iznosi 1800 dinara. Adresa kluba je Brankova 32/5, Beograd, tel. 011/26-29-446, internet adresa : http://www.hondaclub.co.yu/




FPV (Ford Performance Vehicle), odnosno sportsko odeljenje australijskog Forda, predstavio je novu i naravno limitiranu ediciju Forda Falcon i Forda Ute pod nazivom FPV GT Cobra (limuzina) i FPV Cobra Ute (pick up). Pokreće ih 5,4 litarski "Boss 302" V8 motor (broj 302 ne označava zapreminu agregata u kubnim inčima, već snagu u kilovatima) sa 302kW/404KS i 540Nm obrtnog momenta, a standardno je uparen sa manuelnim 6-stepenim menjačem ili opcionom ZF-ovom sekvencijalnom automatskom transmisijom sa takođe 6 stepeni (ovaj potonji se dobija bez doplate). Svi primerci FPV GT Cobre i FPV Cobre Ute će biti na raspolaganju samo u beloj boji sa plavim trkačim trakama ("any colour you like as long as it´s white, with blue stripes"), a tu su i kožna sedišta (svako sa Cobra logom), jedinstveni petokraki aluminijumski točkovi od 19 inča (gume Dunlop SP Sport Maxx dimenzija 245/35 ZR19), FPV izduvni sistem od nerđajućeg čelika sa dva završetka, ABS, EBD, Brembo kočnice (napred 355 x 32 mm, pozadi 328 x 26 mm), R-Spec trkačko ogibljenje (samo za FPV GT Cobru) i posebne Cobra oznake (GT Cobra ima naravno i R-Spec oznake). Kao što je napomenuto na početku, FPV GT Cobra i FPV Cobra Ute će biti proizvedeni u limitiranom broju primeraka, i to 400 komada GT Cobre i samo 100 primeraka Cobre Ute. Za GT Cobru u Australiji treba platiti 65.110 tamošnjih dolara, a za Cobru Ute 61.200 dolara.

 




Ford je ponudio novu limitiranu ediciju Fieste, nazvane Black Magic, kao još jedan pokušaj da ponovo privuče pažnju kupaca na ovaj model, koji se nalazi na zalasku svog životnog ciklusa. Poenta serije je, kao uostalom i bezbroj puta do sada, bogata standardna oprema, pa kupci Fieste Black Magic na opremi mogu da uštede do 2275 evra. Naravno ako budu dovoljno brzi, budući da je serija ograničena na samo 1500 primeraka. Pomenuta oprema obuhvata specijalnu Panter Black crnu metalik boju, sedmokrake aluminijumske točkove od 16 inča, nova svetla za maglu napred, jedinstvene prednje i zadnje branike u boji karoserije, zadnji krovni spojler, zatamnjena stakla, kožni volan i ručicu menjača, CD radio, el. podizače stakala, centralnu bravu, el. retrovizore sa grejanjem i naravno klima uređaj. U ponudi su dva benzinska motora : 1,2 litarski sa 70 konja i 1,6L sa 80KS. Cena za verziju sa 70KS i troja vrata u Nemačkoj iznosi 13.980 evra.



 

 
Na salonu automobila u Frankfurtu, koji je završen pre dve nedelje, Chevrolet je evropskoj publici predstavio model HHR, koga su nedavno vozili i specijalizovani automobilski novinari na prezentaciji u Lionu. Chevrolet HHR je zaista izuzetan auto sa privlačnim retro izgledom i praktičnom unutrašnjošću, koji ide stopama Chryslera PT Cruisera. Ipak, bez obzira na atraktivan izgled i bogatu standardnu LT opremu (kožna sedišta, tempomat, klima, el.paket, CD/Radio/MP3, 17-inčni točkovi, ABS, Traction Control, ESP – elektronska kontrola stabilnosti), smeta činjenica da HHR na Stari kontinent dolazi godinama posle pomenutog Chryslera, što bi moglo da predstavlja problem za plasman u Evropi jer je interesovanje i za PT Cruiserom opalo, pa je pitanje koliko će se naći kupaca za dizajnerski veoma sličan automobil. Uostalom, vreme i rezultati prodaje će pokazati koliko su u Chevroletu bili realni kada su planirali da u Evropi godišnje plasiraju od 3000 do 4000 komada. U Severnoj Americi je u protekle dve godine prodato oko 200.000 HHR-a, koji se inače proizvodi u Meksiku. Čisto dizajnerski posmatrano, HHR se ističe velikim i izbačenim blatobranima i tipično velikom Chevroletovom maskom. Neobičana su i prednja i zadnja svetla, kao i izgled vrata i prozora, što sve zajedno čini ovaj auto atraktivnim i pored toga što je Chrysler PT Cruiser sa sličnim dizajnom već godinama među nama pa smo se na takav izgled već odavno navikli. Sam HHR (za izgled može zahvaliti Chevroletu Suburban iz 1949) je nekakav polukaravan-polu hatchback sa visokim krovom (odatle i ime HHR – Heritage High Roof), što se pozitivno odražava na unutrašnji prostor (povišeno sedenje, dobra preglednost, olakšan ulazak/izlazak putnika). HHR je dugačak 4,47 metra, zapremina prtljažnika mu iznosi 638 litara, a sa oborenim zadnjim sedišta ta vrednost raste na svih 1634 litara. Chevrolet HHR pokreće 2,4 litarski benzinac sa 125kW/170KS i 224Nm obrtnog momenta, što je dovoljno za maksimalnu brzinu od 180 km/h i ubrzanje do 100 km/h za 9,1 sekundi. Ovaj poslednji podatak važi za verziju sa manuelnim 5-stepenim menjačem, koja u proseku troši 7,8 liatra goriva na 100 km, dok varijanta sa 4-stepenim automatikom do stotke stiže za 10 sekundi i troši 8,6 litara (naravno po fabričkim podacima). Emisija CO2 iznosi 186 g/km, a cena u Nemačkoj je 23.000 evra.





Volkswagen je na nedavno završenom salonu automobila u Frankfurtu i zvanično promovisao svoj prvi kompaktni SUV model nazvan Tiguan, a nedavno su ga u Budimpešti vozili i specijalizovani automobilski novinari. Da sprema ovakav model, nemački proizvođač je najavio još krajem prošle godine na salonu u Los Anđelesu, i to zanimljivom studijom Tiguan Concept od koje serijski model, sem imena, preuzima i najveći deo izgleda (praktično 90 %). Iako je VW ipak malo ublažio neke dizajnerske detalje u odnosu na istoimenu studiju, i serijski Tiguan ima dovoljno zanimljiv i privlačan izgled (snažna bočna silueta sa izraženim lukovima blatobrana, kratki prepusti, dominantna maska, oštar prednji "pogled") da privuče i odvuče kupce od konkurentskih modela poput Toyote RAV4, Honde CRV, Opel Antare, raznih korejskih i japanskih modela ovog segmenta, pa možda čak i neke poklonike BMW-a X3. Spoljašnjim izgledom veoma podseća na umanjeni VW Touareg, što će ceniti oni, koji ili nemaju novca za Touareg, ili im je on jednostavno prevelik. Sa svojim elegantnim i istovremeno snažnim, samouverenim izgledom, Tiguan kao da predstavlja (skoro) idealan spoj urbanog automobila sa vozilom za manje pristupačne terene (manje pristupačne, a ne potpuno nepristupačne, jer uprkos integralnom pogonu ovo je pre svega gradski terenac). Iako spoljašnjim izgledom asocira na Touareg, unutrašnjost je praktično preuzeta od VW CrossGolfa, tačnije ista je instrument tabla, centralna konzola, slična je i ponuda prostora za putnke, kao i prostora za prtljag. Sada postaje mnogo jasnije zašto pomenuti CrossGolf nema verziju sa pogonom na svim točkovima. Da je ima, ne bi ni postojala potreba za modelom kao što je Tiguan. VW Tiguan se inače bazira na ojačanoj i produženoj platformi, koju koristi veliki broj modela VW koncerna, od Golfa do Škode Octavije. Naravno, platforma je posebno prilagođena terenskoj vožnji, tačnije terenske osobine osigurava elektronski kontrolisani integralni pogon 4Motion, preko centralne Haldex spojnice, sa mogućnošću prebacivanja snage sa prednjih točkova na zadnje, i obrnuto (od 100:0 do 30:70 odsto). Na zadnjim točkovima je i novo nezavisno oslanjanje u četiri tačke dok je napred provereni McPherson. Ovde i podatak o dimenzijama : dužina 4,43 metra, širina 1,85 metra, dok visina iznosi 1,69 metra. Osnovna zapremina prtljažnika (sa duplim dnom) je 505 litara, a sa oborenim zadnjim sedištima raste na 1640 (zadnja sedišta se pri tom pomeraju napred/nazad za 160 mm). Jedan od aduta novog SUV modela (sem samog VW znaka koji uliva poverenje sam po sebi), jesu i motori. VW će u Tiguan ugrađivati tri TSI benzinca i dva TDI dizelaša. TDI motori su zapremine 2,0 litra, a razvijaju snagu od 103kW/140KS, odnosno 125kW/170KS. Već od 1750 obrt./min. razvijaju 320 (slabija verzija), odnosno 350Nm (jača varijanta) obrtnog momenta. Naravno, ovi TDI motori već sada zadovoljavaju buduće Euro5 standarde, koji će stupiti na snagu 2009. godine. I TSI benzinci su snažni, ekonomični i čisti, a razvijaju 110kW/150KS (zapremine 1,4 litra), 125kW/170KS (takođe 1,4 litra zapremine) i 147kW/200KS, koliko razvija 2,0 litarski TFSI agregat. Benzinci sa 150 i 170KS razvijaju 240Nm obrtnog momenta već od 1750 obrt./min., dok najsnažniji benzinski Tiguan sa 200KS ima na raspolaganju 280Nm momenta od 1800 obrt./min. Težina novog SUV-a se kreće od 1621 do 1675 kg, zavisno od verzije, a nude se tri verzije nazvane Trend&Fun, Trend&Style i Trend&Field, dok ponuda menjača obuhvata 5-stepeni automatik, 6-stepeni manuelni, kao i DSG menjač sa duplim kvačilom. Novi SUV je dobio i novi elektromehanički upravljački sistem, točkove veličine 16, 17 ili 18 inča, kao i sistem za automatsko parkiranje, poznat iz VW Tourana. Inače, cene za VW Tiguan u Nemačkoj počinju od 26.700 evra za baznu 1,4 TSI verziju sa 150KS i 28.800 evra za osnovni TDI dizelaš sa 140KS. U osnovnoj opremi se, između ostalog, nalaze ABS, EBD i ESP elektronski sistemi, klima uređaj, šest vazdušnih jastuka, radio CD plejer, daljinsko centralno zaključavanje i el. podizači sva četiri prozora. Za poređenje, osnovni VW CrossGolf u Nemačkoj treba platiti 22.851 evro. Nažalost, Tiguan na naše tržište stiže tek na proleće sledeće godine, a cena se još ne zna. Potvrda kvaliteta novog nemačkog kompaktnog SUV-a stigla je pre nekoliko dana i od nezavisne organizacije EuroNCAP, koja sprovodi crash testove bezbednosti. Naime, Tiguan je u oblasti zaštite sigurnosti odraslih putnika zaradio svih 5 zvezdica, za bezbednost dece osvojio je 4 zvezdice, a za sigurnost  pešaka 2 zvezdice.



Poznato je sedam finalista u izboru Evropskog automobila godine 2008., u kome učestvuje 58 automobilskih novinara iz 22 evropske zemlje. Od početna 32 kandidata u finale su se plasirali sledeći automobili : Fiat 500, Ford Mondeo, Kia Cee´d, Mazda2, Mercedes C klasa, Nissan Qashqai i Peugeot 308. Pobednik ovog izbora, koji će poneti laskavu titulu European Car of The Year 2008., biće poznat 19. novembra ove godine. Da podsetimo, nosilac ove titule za 2007. je Fordov model S-MAX.



Ljudi iz nemačke tjuning kompanije Abt Sportsline se ne bave samo doradama Golfova, Audija Q5 ili A3, već su svoju pažnju usmerili i na Volkswagenov Bus pa je tako nastao Abt-ov Vokswagen T5 Sport Plus paket kao počast ovom modelu, koji ove godine slavi tačno 60 godina postojanja. Paket sadrži pojačanje 1,9 i 2,5 TDI agregata, Abt sportske opruge, novi aero body kit, izduvni sistem sa četiri završetka i set BR točkova od 19 inča (8.5x19 sa gumama 255/40 ZR19). 1,9 TDI motor umesto 63kW/85KS sada razvija 81kW/110KS, sledi jači 1,9 TDI, koji je pojačan sa 77kW/105KS na 96kW/130KS, a tu su i dve verzije 2,5 litarskog TDI : slabija, koja umesto 96kW/130KS sada raspolaže sa 118kW/160KS i snažniji 2,5 TDI sa 144kW/190KS umesto fabričkih 128kW/174KS. Povećan je naravno i obrtni moment ovih motora, ali Abt Sportsline u svom press saopštenju ne navodi konkretne brojke. Po navodima Abt-a, njihov T5 ne samo da može da se vozi sportski (pri tome je i "iznenađujuće agilan"), već takođe ima dinamičan izgled, za šta su zaslužni modifikovani branici, novi  spojleri, drugačija prednja maska, pragovi, zadnji krovni spojler i već pomenuti 19-inčni BRu točkovi. Abt T5 Sport Plus paket je "po posebnoj ceni" na raspolaganju svim zainteresovanim sve do 31. decembra ove godine.     



Posle prvih slika koje su juče pre vremena procurele na internet, BMW je danas konačno objavio i zvanične fotografije toliko željno očekivanog modela M3 (serija E90) u sedan verziji. Ovo je prvi M3 u obliku klasične limuzine još od serije E36 i, kao što smo ranije pisali, novi M3 sedan imaće prednji kraj identičan već predstavljenom modelu M3 u Coupe verziji (svetla, branik, gril hladnjaka), a ne onakav kakav se nalazi na običnim limuzinama E90. Rezultat je zaista moćan izgled u tipičnom M look-u, čemu doprinose i upadljivo prošireni blatobrani, dodatni otvori za vazduh, četiri završetka izduvnog sistema i atraktivni točkovi od 18 inča sa gumama 245/40 napred, odnosno 265/40 nazad (kao opcija će se nuditi i veći od 19 inča). Međutim, za razliku od modela M6 i M3 Coupe, novi M3 sedan nema krov od karbon fibera. I M3 sedan će imati isti motor kao M3 Coupe, dakle 4,0 litarski V8 agregat sa 309kW/420KS pri 8300 o/min. i 400Nm obrtnog momenta pri 3900 o/min. Ono što je važno jeste da je 85% obrtnog momenta dostupno već od 2000 o/min., odnosno 340Nm je na raspolaganju već pri 2000 o/min. Maksimalna brzina je i dalje elektronski ograničena na 250 km/h, a ubrzanje do 100 km/h traje 4,9 sekundi. Dok je M3 Coupe odgovor Bavaraca na Mercedes CLK 63 AMG (i na budući Audi RS5), ovaj M3 sedan cilja na Audi RS4, Mercedes C 63 AMG i Lexus IS-F. Snaga njegovog V8 agregata se na zadnje točkove prenosi preko manuelnog menjača sa 6 stepeni ili preko BMW-ove nove sedmostepene M DCT transmisije sa duplim kvačilom. Treba pomenuti da je raspored težine idealnih 50:50, a da se u opremi (bilo standardnoj bilo opcionoj) nalaze i elektronski sistemi kao što su ASC (Automatic Stability Control), DSC (Dynamic Stability Control), CBC (Cornering Brake Control) i EDC (Electronic Damper Control) sa tri moda podešavanja : Sport, Normal i Comfort. BMW za sada još nije objavio ni cene ni termin početka prodaje novog M3 sedana ali se za SAD nezvanično pominje cena od oko 60.000 dolara.

 




Audi je svoj model Q7 opremio dorađenom verzijom 3,0 litarskog šestocilindričnog TDI dizel agregata, koji se odlikuje većom efikasnošću, kao i sa nešto povećanom snagom i obrtnim momentom u odnosu na prethodnika (zahvaljujući novom common-rail sistemu ubrizgavanja sa piezo injektorima visokog pritiska). Novi motor naime razvija 176kW/240KS i 550Nm obrtnog momenta (90 % je raspoloživo u rasponu od 1500 do 3250 o/min.), a da pri tom po fabričkim podacima prosečno troši samo 9,8 litara dizela na 100 km. Kažem samo, jer ne treba zaboraviti da je ovaj Q7 težak 2,3 tone i dugačak 509 cm. Maksimalna brzina mu iznosi 216 km/h, a ubrzanje od 0 do 100 km/h 8,5 sekundi. Za poređenje, prethodniku sa 171kW/233KS i 500Nm do stotke je trebalo 9,1 sekundi, postizao je 210 km/h, dok mu je prosečna potrošnja iznosila 0,7 litara goriva više, tačnije 10,5 litara na 100 km. Snaga se inače preko 6-stepene Tiptronic transmisije šalje na sva četiri točka, sa raspodelom 40:60. Naravno, cena Audija Q7 sa novim motorom je nešto viša nego ranije, konkretnije za 2300 evra pa u Nemačkoj iznosi 51.200 evra.




Domaći uvoznik francuskog Peugeota, beogradski Verano Motors (Vojvode Stepe 352, tel.011/3094-500, www.verano.co.yu) pokrenuo je novu prodajnu akciju za kupovinu na lizing modela Peugeot 206 1,4E sa petora vrata, motorom od 75KS i cenom od 12.770 evra sa PDV-om. Uslovi kupovine na lizing tokom trajanja ove akcije izgledaju ovako : rok otplate 84 meseca, nominalna kamata 4,99%, efektivna kamata 7,25%, mesečna rata 130 evra, učešće 15% + PDV (s tim što je ostavljena mogućnost plaćanja PDV-a na tri mesečne rate), a broj vozila je ograničen. Oprema ovog modela sadrži klima uređaj, Radio CD sa komandama na volanu, servo volan, kodirani ključ, centralnu bravu, vazdušne jastuke za vozača i suvozača, el. podizače prednjih stakala, svetla za maglu i metalik boju.

 

 

Specijalna ponuda tokom oktobra meseca važi i za model Peugeot 307 1,6E iz posebne serije D.Sign sa motorom od 110KS, za koga se odobrava popust u visini od 2000 evra. Ova 307-ica u opremi ima automatski klima uređaj, ABS, putni kompjuter, el. podizače stakala, el. retrovizore sa grejanjem, radio/CD, parking senzore pozadi, aluminijumske točkove, metalik boju, svetla za maglu i tzv. Look paket. Ova ekskluzivna ponuda važi samo za ograničeni broj automobila. 



 
Prema pisanju Autocar Magazina, britanski Aston Martin je već primio čak 1500 narudžbina za novi model DBS, predstavljen na nedavno završenom salonu automobila u Frankfurtu. Imajući u vidu da je britanska fabrika najavila da će proizvodnja ovog modela biti limitirana na samo 300 komada godišnje, ovo praktično znači da je DBS rasprodat za narednih pet godina ! Takođe, ovolika potražnja bi mogla da natera fabriku da poveća godišnju proizvodnju kako bi se udovoljilo svim zainteresovanim. Tim pre, jer svi na listi čekanja su VIP-ovci, a rukovodstvo Aston Martina ne želi da se oni zbog predugačkog roka isporuke preorijentišu na neki model konkurentske fabrike. Ako se desi da proizvodnja DBS-a bude povećana, to će imati direktne posledice i za novi model Rapide, jer će proizvodnja ovog potonjeg onda morati biti prepuštena nekome sa strane. Ranije je inače Aston Martin planirao da godišnje proizvede 1000 do 2000 primeraka Rapidea. Da podsetimo, novi Aston Martin DBS je serijska verzija izuzetnog modela DBS, koji je "igrao" i u poslednjem filmu o tajnom agentu Jamesu Bondu (Casino Royal). Od početka 2008. godine ovaj prelepi auto izuzetnih proporcija će konačno biti dostupan i ljudima, koji nisu tajni agenti Njenog Veličanstva, ali koji opet nisu običan svet, jer DBS naravno neće biti jeftin. Pod haubom se nalazi isti 6,0 litarski V12 motor kao i u modelu DB9, ali koji je pretrpeo veliki broj modifikacija (pre svega, agregat u DBS-u dobija daleko više vazduha u odnosu na onaj u DB9), a uparen je sa manuelnom 6-stepenom transmisijom, koja snagu prenosi na zadnje točkove od 20 inča. Agregat razvija 380kW/517KS i 570Nm obrtnog momenta, koji su zaslužni za sprint do 100 km/h za 4,3 sekunde, dok maksimalna brzina iznosi preko 300 km/h, tačnije 302 km/h. U poređenju sa Aston Martinom DB9 sa manuelnim menjačem, težina DBS-a (1695 kg) je manja za oko 65 kg, što je zasluga obilate upotrebe karbon fibera. Ovako snažan i brz auto zaslužuje i vrhunski kočioni sistem, pa je DBS prvi Aston Martin, koji ima karbon-keramičke kočnice.