home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Preuzeto sa : Blic.rs

“Leksus” je zatezanje bora na IS seriji iskoristio da predstavi i novu dizel verziju sa oznakom 200d. U pitanju je naslednik modela IS 220d koji takođe koristi “Tojotin” 2,2-litarski motor ali sa 150 konjskih snaga, odnosno 27 ks manje.

 (Dalje)



Preuzeto sa : Novosti.rs  

Južnokorejski automobilski gigant “Kija”, je svoj “minivolumen” s kojim je žestoko krenula u ofanzivu, dizajnirala i napravila u Evropi. Po meri evropskih kupaca i njihovog, sve probirljivijeg ukusa “venga”, to je sasvim sigurno, lako će naći put do kupaca kojima je ovakva vrsta automobila potrebna.

 (Dalje)

Vozila južnokorejskih proizvođača "Hjundaji" i partnerske kompanije "Kija" podelila su prvo mesto u testovima bezbednosti automobila koji su obavljeni u SAD na većem broju modela za 2011. godinu.

 (Dalje)

Preuzeto sa : Blic.rs

Sudbina hibrida na srpskom tržištu određena je i pre nego što se pojave u prodaji. Uglavnom se nalaze u zapećku zbog previsoke cene koja je u proseku za 5.000 evra viša od identičnog modela ali sa dizel motorom. Drugo što plaši kupce jeste to da hibridi nisu tražena roba u svetu polovnjaka. Čak i ako vlasnik želi da zadrži automobil, uvek se postavlja pitanje: „A koliko će me koštati zamena baterija kada za to dođe vreme?“

 (Dalje)

Preuzeto sa : Novosti.rs  

Nova, još atraktivnija, ”Honda CR-V 2.0 I-VTEK 5D elegans” sačuvala sve kvalitete prethodnika

 (Dalje)

Preuzeto sa : Blic.rs  

“Alfa Romeo” bih najlakše uporedio s filmom “Kum”. Na pitanje kako vam se sviđa, svi će odgovoriti: “Strava je”. Retki će rizikovati da kažu da je Frensis Ford Kopola možda preterao sa 2 sata i 55 minuta i da je u pojedinim delovima film prespor, jer bi tako na sebe navukli gnev okoline. Što je sigurno, sigurno je.

 (Dalje)

Preuzeto sa : Blic.rs

„Kakvi veeeliki, ogroman automobil” bila je prva reakcija moje trogodišnje ćerke kada je videla “škodu superb kombi“ koja je nedavno ponuđena našim kupcima. Sina su, po običaju, zanimali samo ključevi, ali ni on nije ostao ravnodušan kada je uleteo i video da između prednjih i zadnjih sedišta ima dovoljno prostora da se otvori igraonica.

 (Dalje)

Preuzeto sa : NSautomobili.com  

Zahvaljujući Auto Centru Papić, ovlašćenom prodavcu i serviseru Kia automobila, bili smo u mogućnosti da testiramo novu Kiu Sportage

 (Dalje)

Preuzeto sa : Blic.rs  

“Škoda” je pre godinu dana u Srbiji počela s prodajom svog prvog trendovskog vozila “jetija”, koji je u međuvremenu dobio opasnu konkurenciju u novoj “kiji sportidž” i “hjundaiju ix35”, nasledniku “tusona”.

 (Dalje)

Preuzeto sa : Kurir-info.rs  

„Kinez“ je bačen u vatru! Japanci, a potom Korejci, prve automobilske korake napravili su kopirajući dizajn i tehniku iz Evrope i SAD, a danas su u samom vrhu industrije. Istim putem sada kreću Kinezi. „Čeri tengo“, koji je bio na testu Kurira, bačen je u vatru - u džunglu zvanu C segment, gde opstaju samo najjači!

 (Dalje)

Preuzeto sa : Blic.rs  

Kineski „Čeri“ je u Srbiji prisutan od marta, a prodajno-servisna mreža je u rekordno kratkom periodu sa u početku usamljenog Beograda proširena na još šest gradova. Jasno je da „Čeri“ nije došao da napravi bum preko noći, već da polako pronalazi put do srpskih vozača, kojima je ponudio tri modela u tri različite kategorije. Prvo smo bili u prilici da testiramo najmanji, gradski „ego“, a sada je došao red na takmičara u „golf“ segmentu – „tengo“.

 (Dalje)

Udobnija, opremljenija, štedljivija i još više okrenuta očuvanju životne sredine, doterana Mazda2 sprovodi Mazdinu strategiju i u nižoj klasi, uz cilj da postane najbolji među modelima koji ne spadaju u premijum segment.

 (Dalje)

Preuzeto sa : Blic.rs  

“Saab” je od svog prvog modela 92001 iz 1947. godine insistirao na originalnom identitetu koji je zadržao do danas, i pored dve decenije u rukama “Dženeral motorsa”. Tradicija, kvalitet i bezbednost, a ne masovno “štancovanje” su vodilje koje će pratiti i novi vlasnik “Saaba”, holandski “Spajker”, čiji je plan da godišnje proda oko 80.000 automobila.

 (Dalje)


Udruženje „Audi klub Srbijа“ je osnovаno u аvgustu 2010. godine sа stаlnim sedištem u Novom Sаdu. Idejа o formirаnju udruženjа pokrenutа je dve godine rаnije kаdа je nekoliko ljubiteljа Audijevih аutomobilа orgаnizovаlа prvo neformаlno druženje u Novom Sаdu.

 (Dalje)

Preuzeto sa : Novosti.rs

Davne 1939. godine, osnivač “Tojota motor korporacije” Kičiro Tojoda je okupljenim saradnicima rekao: - Od ovog trenutka želim da se ujedinimo i zajedničkim snagama pronađemo način da stvorimo superiorna vozila!

“Tojota” je od tog momenta krenula sopstvenim putem - do broja 1. Najvećeg proizvođača motornih vozila na svetu.

 (Dalje)