home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Preuzeto sa : Blic.rs  

Evropa je 1961. zabranila automobile sa takozvanim samoubilačkim vratima koja su, kao što ime kaže, dovodila do niza nesrećnih slučajeva. Da pojasnimo, u pitanju su bila vrata sa zadnjim otvaranjem, pričvršćena pozadi, a ne za centralni B stub. Nesavršenost automobila tog vremena dovodila je do iznenadnog otvaranja vrata u toku vožnje i ispadanja putnika sa zadnjeg sedišta.

 (Dalje)



Preuzeto sa : Kurir-info.rs

Dolazeće generacije automobila, po nepisanom pravilu, za klasu su bolje od prethodnih. Ali nova „opel meriva“ krši tradiciju i za najmanje dva koplja ide napred. Na svetskoj premijeri u Hamburgu brzo smo se uverili da je reč o vozilu kojem je teško pronaći manu. „Meriva“ blešti već na parkingu.

 (Dalje)

Preuzeto sa : Blic.rs

"Mazda" je 1989. godine sprečila da otvoreni sportski dvosedi dožive sudbinu dinosaurusa. Izumiranje automobila popularnih 60-ih godina prošlog veka zaustavljeno je na Salonu u Čikagu, gde je predstavljena "mazda MX-5".

 (Dalje)

Preuzeto sa : Blic.rs

„Sitroen“ se u 91-godišnjoj istoriji nikada nije plašio eksperimentisanja, što je i dokazao legendarnim modelima „ajkula“ i „spaček“. Francuski proizvođač sa svakim automobilom želi da se razlikuje od konkurencije i, najčešće, uspeva u tome.

 (Dalje)

Preuzeto sa : Blic.rs

Krosoveri su za šest godina prešli put od automobila bezimenog segmenta do danas najtraženijeg modela na svim svetskim tržištima. Marketinški stručnjaci su na pravi način, u jednoj reči, predstavili atraktivan proizvod stvoren na šasiji klasičnog automobila, koji nije karavan, ali nudi obilje prostora u kabini i prtljažniku, sa povišenim klirensom i pozicijom sedenje i skromnim "off-road" pedigreom.

 (Dalje)

Preuzeto sa : Blic.rs

Izračunajte - 45 minuta od kuće do posla i isto toliko u povratku, puta pet dana? Sedam i po sati. Puta 52 nedelje? U svakom slučaju, previše vremena provodimo u automobilu koji, da se ne lažemo, biramo na osnovu izgleda i boje. Zato i ne čudi da 80 odsto vozača u Nemačkoj misli da njihov BMW ima pogon na prednje točkove?!

 (Dalje)

Preuzeto sa : Politika.rs

Kada danas neko kaže džip, obično misli na sve velike terence, krosovere, luksuzne ili manje luksuzne, raznih marki i mogućnosti da savlađuju prepreke po teško prohodnim terenima. Ali, nije sve što liči na džip i - jeep!

 (Dalje)

Preuzeto sa : Blic.rs

"Hjundai" je punih šest godina čekao da neupadljiv, ali prodavan kompaktni SUV "tuson" zameni novim modelom. U Frankfurtu je tako prošle godine predstavljen "hjundai ix35" za koji Korejci ipak kažu da nije tipičan "tusonov" naslednik, već da se radi o potpuno novom automobilu.

 (Dalje)

Preuzeto sa : Blic.rs

"Reno" je uzeo savremen dizajn, prostran enterijer i proverenu tehnologiju i upakovao ih u proizvod sa pristupačnom cenom i etiketom "fluens", koji jeste, ali i nije naslednik druge generacije "megana sedan". Gde je nastala zabuna?

 (Dalje)

Preuzeto sa : Politika.rs

Najmanji krosover iz Minhena predstavlja idealnu kombinaciju snage, brzine, dobrog ležanja i niske potrošnje

 (Dalje)

Preuzeto sa : Politika.rs

Mazdin SUV dobio još lepše lice, ali i dizel agregat zapremine 2.2 litra i 173KS.

 (Dalje)

Preuzeto sa : Politika.rs

U odnosu na prethodnu generaciju novi motor umesto 1.9 litara ima zapreminu 1.6 lit. ali istu snagu - 105 ks i mirniji rad

 (Dalje)

Preuzeto sa : Blic.rs

Sa sunčanim decembarskim vremenom, plažom i morem u pozadini svaki automobil može da bude lep i poželjan. Dobro, možda ne baš svaki, ali s novim „ševrolet sparkom“ nema promašaja.

 (Dalje)

Kia Ceed 1.6 CRDi

29 Nov 2009 - 12:36 Predstavljamo Link

Preuzeto sa : Blic.rs

Korejci nastavljaju da polako i mudro osvajaju zahtevno evropsko tržište. Na početku su igrali na kartu povoljne cene, dve-tri hiljada evra niže od konkurencije. Zatim su poboljšali kvalitet izrade i pouzdanost, dodali su, revolucionarno, sedmogodišnju garanciju i bogatu serijsku opremu, da bi na kraju red došao i na izgled.

 (Dalje)

Preuzeto sa : Politika.rs

Vodeći svetski proizvođači nisu ostali bez odgovora na sve oštrije normative EU u vezi emisije štetnih gasova. Pored sve intenzivnijeg razvoja hibridnih, kao i modela na alternativna goriva, u auto industriji je već duže vreme prisutna i tendencija smanjenja potrošnje odnosno emisije izduvnih gasova kod benzinskih i, naročito, dizelskih agregata.

 (Dalje)