home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Preuzeto sa : Blic.rs  

U Srbiji se mesečno proda između 250 i 300 automobila srednje D klase što je za evropska merila prilično skroman broj. Na drugoj strani, konkurencija je nikada snažnija sa igračima poput „honde akord“, „folksvagen pasata“, „reno lagune“, „tojote avensis“, „škode oktavije“ i vremešnog „ford mondea“ koji će uskoro dobiti savremenog naslednika.

 (Dalje)



Preuzeto sa : Novosti.rs

Test Novosti: "Čeri ego 1.3 mt lakšri", najmanje vozilo kineske kompanije na tržištu Srbije 

 (Dalje)

Preuzeto sa : Netauto.rs  

Na obroncima Tare, na domak Mećavnika, Renault Nissan Srbija predstavio je svoj šesti model Dacie - Duster, terenski automobil koji je jak, prostran, lak za korišćenje i nije skup.

 (Dalje)

Preuzeto sa : Blic.rs

Jedna od zvezda Salona u Ženevi bila je i hibridna „honda CR-Z“, duhovni naslednik popularnog modela CRX, ugašenog davne 1991. godine. Atraktivni CR-Z, iza čija se tri slova krije puno ime „compact renaissance zero“, odnosno „kompaktni preporod nula“, predstavljen je u subotu i fanovima „Hondinih“ automobila u Srbiji.

 (Dalje)

Preuzeto sa : Novosti.rs

Zahvaljujući kompaniji „Delta auto“, uvozniku „honde“ za Srbiju, imali smo pravo zadovoljstvo da na višednevni test dobijemo hibridno vozilo „insajt“.

 (Dalje)

Preuzeto sa : Kurir-info.rs

„Opel insignija“ je dobila adaptivni pogon na svim točkovima, koji predstavlja poslednju reč tehnike u automobilskoj industriji. Kupci već presudili - sa 230.000 vlasnika "insignija" najprodavanija u segmentu

 (Dalje)

Kada je Insignija stigla na ulice pre godinu dana, glave su se okretale za njom. Analiza tržišta i ankete sprovedene među mušterijama su pokazale zašto je to tako. Insignia je automobil sa sofisticiranim, sportskim dizajnom i izuzetnim tehnologijama koje mušterije cene i koriste – a sve to po pristupačnoj ceni.

 (Dalje)

Preuzeto sa : Blic.rs

"Opel" je pre 20 godina predstavio vuka u ovčjoj koži - "lotus omegu" u želji da ima veliki, porodični automobil sportskih performansi. Na oko ne prirodna saradnja "Opela" i "Lotusa" nije bila čudna za devedesete, jer su oba brenda tada bila u rukama "Dženeral motorsa".

 (Dalje)

Preuzeto sa : Blic.rs  

Okrenite se oko sebe i pogledajte šta u vašem stanu, kancelariji, podrumu ili garaži nije proizvedeno u Kini. Nalepnice "Made in China" postale su sastavni deo naših života, bez obzira na to koliko se trudili da ostanemo okrenuti zapadu.

 (Dalje)

Preuzeto sa : Blic.rs  

Evropa je 1961. zabranila automobile sa takozvanim samoubilačkim vratima koja su, kao što ime kaže, dovodila do niza nesrećnih slučajeva. Da pojasnimo, u pitanju su bila vrata sa zadnjim otvaranjem, pričvršćena pozadi, a ne za centralni B stub. Nesavršenost automobila tog vremena dovodila je do iznenadnog otvaranja vrata u toku vožnje i ispadanja putnika sa zadnjeg sedišta.

 (Dalje)

Preuzeto sa : Kurir-info.rs

Dolazeće generacije automobila, po nepisanom pravilu, za klasu su bolje od prethodnih. Ali nova „opel meriva“ krši tradiciju i za najmanje dva koplja ide napred. Na svetskoj premijeri u Hamburgu brzo smo se uverili da je reč o vozilu kojem je teško pronaći manu. „Meriva“ blešti već na parkingu.

 (Dalje)

Preuzeto sa : Blic.rs

"Mazda" je 1989. godine sprečila da otvoreni sportski dvosedi dožive sudbinu dinosaurusa. Izumiranje automobila popularnih 60-ih godina prošlog veka zaustavljeno je na Salonu u Čikagu, gde je predstavljena "mazda MX-5".

 (Dalje)

Preuzeto sa : Blic.rs

„Sitroen“ se u 91-godišnjoj istoriji nikada nije plašio eksperimentisanja, što je i dokazao legendarnim modelima „ajkula“ i „spaček“. Francuski proizvođač sa svakim automobilom želi da se razlikuje od konkurencije i, najčešće, uspeva u tome.

 (Dalje)

Preuzeto sa : Blic.rs

Krosoveri su za šest godina prešli put od automobila bezimenog segmenta do danas najtraženijeg modela na svim svetskim tržištima. Marketinški stručnjaci su na pravi način, u jednoj reči, predstavili atraktivan proizvod stvoren na šasiji klasičnog automobila, koji nije karavan, ali nudi obilje prostora u kabini i prtljažniku, sa povišenim klirensom i pozicijom sedenje i skromnim "off-road" pedigreom.

 (Dalje)

Preuzeto sa : Blic.rs

Izračunajte - 45 minuta od kuće do posla i isto toliko u povratku, puta pet dana? Sedam i po sati. Puta 52 nedelje? U svakom slučaju, previše vremena provodimo u automobilu koji, da se ne lažemo, biramo na osnovu izgleda i boje. Zato i ne čudi da 80 odsto vozača u Nemačkoj misli da njihov BMW ima pogon na prednje točkove?!

 (Dalje)