home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Audi Q5 2.0 TDI

2 Dec 2008 - 09:34 Predstavljamo Link

Preuzeto sa : Blic.rs

U trenutku kada svi moraju da imaju sve, „Audi“ je svoj petometarski ponos, model Q7 smanjio za 10 odsto i svetu je predstavio kompaktni SUV nazvan Q5, kao direktan odgovor „mercedesu GLK“ i „volvou XC 60“. Reakcija je dobrim delom bila usporena, jer se konkurentski BMW X3 „kotrlja“ još od 2003. godine. 

 (Dalje)



Lexus IS 250

25 Nov 2008 - 09:20 Predstavljamo Link

Preuzeto sa : Blic.co.yu

Sportski sedani su želja dve trećine vozača koji se u poslednjem trenutku pred kupovinu, što zbog novca ili stvarnih potreba, odlučuju za neki drugi automobil. Na sedmodnevnom „Blicovom“ testu imali smo jedan od klasičnih predstavnika željene klase - „leksus IS 250“, s šestocilindričnim benzinskim motorom zapremine 2,5 litara i 208 KS.

 (Dalje)

Preuzeto sa : Blic.co.yu

„Mazda“ je pre mesec dana na Salonu u Parizu promovisala novi dizelski motor oznake 2.2 MZR-CD, koji će se ugrađivati u sva tri tipa karoserije "mazde 6". U Francuskoj smo tada od tehničara japanskog proizvođača dobili šture informacije da se radi o "najmodernijem dizel agregatu na tržištu", čije bi glavne karakteristike trebalo da budu "vrhunske performanse uz maksimalno smanjenu potrošnju goriva".

 (Dalje)

Preuzeto sa : Politika.rs

Novi Hjundaji „i 10” novo čedo korejske kompanije „i” generacije sasvim je pristojan gradski automobil, lak za vožnju, sa dosta mesta štedljiv i ekonomičan.

 (Dalje)

Preuzeto sa :Blic.co.yu 

Dok se Danijel Krejg i u nastavku franšize o Džejmsu Bondu šepuri u „aston martinu DBS“, njegova devojka je izabrala znatno manji, ekonomičniji, ali podjednako pouzdan auto - novi „ford ka“.

 (Dalje)

Preuzeto sa : Politika.rs

Francuzi, a posebno dizajneri Renoa, pravi su majstori da naprave mali, štedljiv, udoban, spretan, ali nadasve neobičan i slikovit mali gradski automobil. Posle više od jedne decenije i proizvedenih 2.4 miliona primeraka, najmanji iz Renoove produkcije, tvingo, stigao je i kod nas sa istim gore pomenutim atributima da bi nastavio svoj put kroz srca mnogobrojnih zaljubljenika u gradske minijature.

 (Dalje)

Preuzeto sa : Blic.co.yu

"Opel" se posle "mante", "senatora", "askone", "kadeta" i "kalibre" oprostio od još jednog svog velikog imena "vektre", koju je na promociji u Salcburgu i zvanično zamenio novi model "insignija". Da "Opel" od limuzine srednje klase očekuje dosta videlo se na svakom koraku u rodnom gradu Volfganga Amadeusa Mocarta. Proizvođač iz Riselhajma uložio je malo bogatstvo da premijera i testiranja dugo ostanu u sećanju, pa zato i ne čudi da su novinari bili smešteni u luksuznom hotelu "Šlos Fušl".

 (Dalje)

Lexus RX400h

20 Okt 2008 - 00:29 Predstavljamo Link

Preuzeto sa: Blic.co.yu

"Leksus RX400h" je prvi luksuzni hibridni SUV na benzinsko-elektromotorni pogon i jedan je od retkih automobila kojem prosečna potrošnja goriva opada s ulaskom u gradsku gužvu. RX400h se pri malim brzinama ponaša kao električna "sudaraljka" u lunaparku. Avetinjski je tih, odnosno nečujan, a jedine šumove proizvodi kotrljanje točkova po putu.

 (Dalje)

Preuzeto sa : Politika.rs

Izgleda kao kupe, ali to nije. Ima četvora vrata i četiri sedišta, dinamičnog je i agresivnog dizajna sa niskim koeficijentom otpora vazduha, naglašenim svetlosnim grupama napred i pozadi, rečju lep automobil. Radi se, odmah da kažemo, o najnovijem modelu Folksvagenovog pasata, koji nosi oznaku „CC 3.6” projektu kojim se najveći proizvođač automobila u Evropi uključuje u borbu za pozicije u visokoj klasi limuzina - kupea, a čiji je rodonačelnih Mercedesov model „CLS”.

 (Dalje)

Preuzeto sa : Blic.co.yu

Za ili protiv „golfa“ je kao da birate između Zvezde i Partizana ili „komodora 64“ i „spektruma“. Jedni ga vole, drugi mrze, ali svi gaje nešto zajedničko – poštovanje prema automobilu koji je dobio svoju klasu. Novi "golf VI" zadržao je bezvremensku dimenziju, jednostavan i prepoznatljiv "narodni" dizajn.

 (Dalje)

Preuzeto sa : Politika.rs

Fordovi inženjeri u Kelnu ne prestaju da iznenađuju automobilski svet novim modelima čija je jedna od osnovnih odlika takozvani kinetički dizajn, koji se već na prvi pogled razlikuje od mnogo toga do sada viđenog i koji sa svakim novim modelom pridobija sve više poklonika. Posle najnovijeg Mondea, zatim Fokusa, evo na red je stigla i popularna Fijesta, koja je svoju premijeru za specijalizovane novinare imala nedavno u slikovitoj italijanskoj pokrajini Toskani.

 (Dalje)

Test preuzet sa : NSautomobili.com

"Zahvaljujući firmi Master Group iz Novog Sada, ovlašćenom prodavcu i serviseru za vozila iz programa Renault, Nissan i Dacia, bili smo u mogućnosti da testiramo novu Daciu Sandero.

 (Dalje)

Izvor : Blic.co.yu 

Testiranje karavana često zna da bude nezahvalan posao, jer potencijalne kupce zanimaju samo tovarani prostor, prosečna potrošnja i cena. Prvo bi trebalo da bude što je moguće veće, a druga dva naravno što manja. Dizajn, kvalitet materijala i oprema su u drugom planu.

Zašto je to tako? Odgovor je jednostavan - karavani su u Srbiji namenjeni isključivo taksistima, stolarima i sitnim privatnicima, koji svoje automobile pretvaraju u tovarne mazge.
Hjundai se modelom „i30 cross wagon”, koji smo imali na sedmodnevnom „Blicovom” testu, potrudio da karavan ponudi porodicama, koje će prljave mašine, daske i džakove zameniti dečijim kolicima i igračkama.

 (Dalje)

Izvor : www.blic.co.yu

„Seat“ s pravom očekuje da će „ibica“ učvrstiti njihov visok položaj u kategoriji superminija, odnosno gradskih automobila, koji su sve više super, a sve manje mini. Nova „ibica“ je dugačka čak 4,05 metara i za deset centimetara je duža od modela treće generacije predstavljenog još 2002, a redizajniranog 2006.

 (Dalje)

Izvor : www.blic.co.yu

„Honda akord“ je kroz osam generacija, počevši od pojavljivanja 1976. godine, porasla za čitav 61 centimetar. U međuvremenu je promenila i klasu, iz kompaktne u srednju, i danas se umesto s „fokusom“ i „golfom“ bori protiv „pasata“ i „mondea“.

Prvi utisak je bio da su Japanci, barem u Srbiji, požurili s promocijom novog „akorda“, jer se i prethodni model kod nas prodaje veoma uspešno, po veoma pristupačnoj ceni. Na prostorima gde se motorima koji zadovoljavaju Euro 5 standard poklanja pažnja koliko i Titovim memoarima mogli su mirne duše da sedmu generaciju „akorda“ zadrže bar još godinu-dve. Ali, dobro je što nisu.

 (Dalje)