home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Nedavno je i zvanično potvrđeno da će Lancia svoje automobile ubuduće prodavati isključivo na domaćem, italijanskom tržištu odnosno da će postati brend samo za Italiju. Lancia će takođe u narednom periodu iz svoje ponude izbaciti modele Delta, Thema i Voyager, što u praksi znači da će kupcima na raspolaganju ostati samo najmanji model – Ypsilon.

 (Dalje)



Britanski proizvođač luksuznih automobila, Rolls-Royce Motor Cars će proslaviti značajan momenat u automobilskoj istoriji, u nedelju 4. maja.

 (Dalje)

Nešto više od pola godine nakon ujedinjenja Nemačke jedan od simbola podeljenosti zauvek je otišao u istoriju. Poslednji Trabant sišao je sa proizvodne trake u mestu Zwickau.

 (Dalje)

Sitroen je u aprilu 1934. godine predstavio model 7A, vozilo koje će skrenuti tok automobilske istorije brojnim inovacijama od kojih je najvažnija pogon na prednje točkove ili na francuskom “Traction Avant”, a pod tim imenom je ostao poznat širom sveta.

 (Dalje)

Istorija: Jaguar E-Type

28 Apr 2014 - 10:00 Istorija Link

Preuzeto sa: BrzaBrzina.com

Priča o najboljim britanskim sportskim automobilima, često ima samo jedno poglavlje, Jaguar E–Type...

 (Dalje)

Mercedes je prošle godine lansiranjem svog modela G63 AMG sa šest točkova napravio pravi bum. Ali nemački proizvođač nije prvi koji došao na ideju da napravi vozilo sa tim brojem točkova.

 (Dalje)

Ukoliko želite da posedujete prevozna sredstva i za more i za kopno, a imate novca samo za jedno, Fiat vam nudi rešenje u vidu njihovog broda-automobila.

 (Dalje)

Zastava 101 Klub (www.zastava101.serbianforum.info), koji broji broji preko 350 članova, je skup entuzijasta, ljubitelja Zastave 101 koji su 2008. dali obećanje radnicima Zastave da se Stojadin nikada neće zaboraviti. Jedan od ciljeva kluba je da se analiziraju sve prednosti i mane ovog automobila u svakodnevnom saobraćaju,  kako na polju mehanike, tako i na polju bezbednosti, a inovativna rešenja su predstavljena svim članovima kluba.

 (Dalje)

Četvrta generacija legendarne SL linije roadstera Mercedesa je lansirana pre četvrt veka kada je R129 predstavljen početkom marta 1989. godine u Ženevi. Od tada, svima nama koji smo tih godina tek počeli da se upoznajemo sa automobilima je ostao nedosanjani san i predmet mašte.

 (Dalje)

Kada je marta 1994. na Sajmu automobila u Ženevi otkrivena prva generacija RAV-a 4, počela je nova era vozila sa pogonom na 4 točka. Prodaja u Japanu je počela u maju, a širom Evrope, Afrike, Australije i Latinske Amerike u junu te godine. Početni plan prodaje je bio 4.500 vozila mesečno. Ali, kada je prvi mesec poručeno 8.000 vozila, proizvodnja je udvostručena. Prvo rekreaciono aktivno vozilo (RAV) sa pogonom na 4 točka je utrlo put SUV segmentu, koji do danas nije prestao da raste.

 (Dalje)

Sovjetska automobilska industrija se baš i nije mogla da se pohvali nekom preteranom atraktivnošću svojih automobila, ali zato sposobnost SUV modela malo ko može dovesti u pitanje.

 (Dalje)

Preuzeto sa: BrzaBrzina.com

Ako bi morali da biramo zlatni period auto industrije, predratne godine bi se sigurno našle u samom vrhu.

Mnoštvo novih modela, inovacija i prototipova su predstavljani sa obe strane okeana, a jedan od možda najčudnijih predstavnika Amerike je bio 1938 Phantom Corsair.

 (Dalje)

Pre 25 godina, 9. februara 1989. godine, Mazda je na sajmu automobila u Čikagu održala promociju prve generacije svog modela MX-5, poznatog i kao Miata.

 (Dalje)

Porscheov muzej u Štutgartu dobio je veoma zanimljiv eksponat – prvo vozilo koje je ikada dizajnirao Ferdinand Porsche, Egger-Lohner C.2 Phaeton (nazvan još i P1).

 (Dalje)

Na sajmu automobila u Detroitu 1989. godine, prvi put se pojavio do tada nepoznati japanski brend Leksus. Na njegovom štandu tada se našla velika luksuzna limuzina LS 400. Taj prvi model je ostao poznat po čuvenoj TV reklami, u kojoj je na njegovoj haubi složena kula od staklenih čaša, a zatim je motor upaljen i na valjcima simulirana brza vožnja, a da čaše nisu ni mrdnule.

 (Dalje)