home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Lancia se nalazi u jednom od najgorih trenutaka u svoj istoriji, što je tužno imajući u vidu automobile koji nose oznaku italijanske kompanije.

 (Dalje)



Preuzeto sa: BrzaBrzina.com

Iz perspektive prosečnog Evropljanina, Japanski klasični autombili su autističan svet pun opskurnih modela koji često, nisu ni napuštali Japan, a kamoli imali svoju EU spec verziju sa volanom na levoj strani.

 (Dalje)


                                           Zastava Sport Tour d’Europe

S obzirom da je ovo tekst o automobilu stare epohe automobilizma, umesto moderne reči ’’tjuning’’, biće korišćena reč ’’friziranje’’, kako bi se automobilisti generacije naših očeva, koji su Zastave 101 gledali i isprobavali uživo, mogli vratiti u neko lepo, drugačije vreme, a mladi automobilisti upoznali sa ne tako davno korišćenom terminologijom.

 (Dalje)

Ova godina za narod sa Balkana je posebno značajna a svi dobro znamo i zašto – Golf “Dvojka” slavi 30. rođendan!

 (Dalje)

Krajem osamdesetih godina prošlog veka Volkswagen je bio u velikom usponu. Proizvođaču automobila iz Donje Saksonije je dobro išlo sa konvencionalnim vozilima kao što su Golf, Polo i Passat, pa je dobio prostor da širi paletu egzotičnijim modelima.

 (Dalje)

1949. godina je bila važna za Sovjetski Savez jer je Staljin slavio svoj 70. rođendan, a zemlje istočnog bloka su se utrkivale u tome ko će lideru svetske super sile pokloniti što vredniji poklon.

 (Dalje)

U istoriji automobilske industrije, retki su četvorotočkaši koji su uspeli toliko dugo da ostanu u proizvodnji, doduše sa manjim promenama tokom godina, kao što je pošlo za rukom Citroenovom modelu 2CV.

 (Dalje)

Preston Tucker je 1948. odlučio da napravi najbolji automobil na svetu - i zamalo je uspeo u tome! Ovaj istinski zaljubljenik u automobile je odmalena pokušavao na različite načine da se probije u automobilskoj industriji, a najviše uspeha je imao kao trgovac automobilima raznih marki.

 (Dalje)

Ponos jugoslovenske auto-industrije, u svoje vreme najmoderniji automobil svoje klase, Zastava 101, ima bogatu istoriju. Kada je bio najavljen 1969, ovaj automobil je izazvao veliku pažnju jugoslovenskih medija. Liste kupaca su se formirale još 1970te, i čim se pojavio na tržištu uvršten je u reli sport i postao šampion.

 (Dalje)

Da li ste se ikada zapitali kako je bilo na sajmu u Frankfurtu 1983. godine? Ako jeste, odgovor na to pitanje lako možete dobiti na ovogodišnjem izdanju jednog od najprestižnijih sajmova automobila na svetu.

 (Dalje)

Preuzeto sa: BrzaBrzina.com

U svetu je najpoznatiji kao automobil tajnog britanskog agenta James Bonda, ali njegova istorija je počela mnogo ranije

Naravno, u pitanju je Aston Martin DB, jedan od najpoznatijih automobila britanske auto industrije koji, do današnjeg dana, uspeva da održi u životu ovaj veoma poznat gran turismo automobil.

 (Dalje)

Koliko vozača ZASTAVE 101 i ljubitelja automobilizma uopšte zna šta je Ekspedicija “ZASTAVA 101— Kragujevac – Kilimandžaro”?

Odgovor je malo.

 (Dalje)

Preuzeto sa: BrzaBrzina.com

Ponekad, u automobilskoj industriji, dešava se da se pojave modeli koji imaju sve šanse za veliku uspeh ali, iz nekog razloga, ne uspeju da ga ostvare

Upravo to se desilo i Alfa Romeo Montrealu... Šezdesetih godina prošlog veka, Alfa Romeo je bio na vrhuncu uspeha, kako na tržištu tako i na trkačkim stazama.

 (Dalje)

Reč je Volkswagenovom modelu sa kultnim statusom, ali kojeg kompanija iz Volfsburga nije niti dizajnirala niti proizvodila. Ovaj automobil je vrlo tražen među kolekcionarima i predstavlja integralni deo istorije nemačkog giganta.

 (Dalje)

Predstavljen 2011. godine, FF se smatra prvim Ferrarijevim modelom sa pogonom na sva četiri točka. Međutim, četvrt veka ranije, u Maranelu je rođen 408 Integrale, eksperimentalni model koji nikada nije stigao do serijske proizvodnje.

 (Dalje)


«Prethodni   1 2 3 ... 40 41 42 43 44 45 46 47 48  Sledeći»