Reč je Volkswagenovom modelu sa kultnim statusom, ali kojeg kompanija iz Volfsburga nije niti dizajnirala niti proizvodila. Ovaj automobil je vrlo tražen među kolekcionarima i predstavlja integralni deo istorije nemačkog giganta.
Predstavljen 2011. godine, FF se smatra prvim Ferrarijevim modelom sa pogonom na sva četiri točka. Međutim, četvrt veka ranije, u Maranelu je rođen 408 Integrale, eksperimentalni model koji nikada nije stigao do serijske proizvodnje.
Naša javnost je oduvek osuđivala Zastavu 101 da je ostala ista od početka do kraja proizvodnje. U kolikoj smo zabludi zapravo bili? Odgovor na ovo pitanje Vam nudi Zastava 101 Klub (www.zastava101.serbianforum.info).
Mercedes 190E, kodne oznake W201, je jedan od najvažnijih modela u istoriji brenda sa trokrakom zvezdom jer je kompaniju uveo u segment velikoserijskih automobila, modernu kategoriju premium sedana srednje klase.
Preuzeto sa: BrzaBrzina.com
Ako ste mislili da je BMW uvek bio luksuzan proizvođač sa paletom punom skupih modela sa sportskim performansama, prevarili ste se
Pre nego sto je postao globalno priznat, BMW – ovu gamu su činili i mali, bukvalno, mikro automobili koji su mu pomogli da preživi teške posleratne godine...
Prvo putničko vozilo sa dizel motorom koje se pojavilo pre 75 godina bio je Peugeot 402. Sjajna aerodinamika za tadašnje vreme, učinila je da upravo ovaj motor bude prekretnica za razvoj modela koji se danas voze.
DIRBORN, Mičigen, SAD, 30. jul 2013. – Danas se navršava 150 godina od rođenja Henrija /Henry/ Forda, čije su inovativne ideje učinile revoluciju u transportu i omogućile masovnu mobilnost. Trajan uticaj Henrija Forda se prepoznaje kroz događaje i deklaracije - širom SAD i širom sveta.
Na današnji dan proizveden poslednji primerak popularnog auta koji je iz fabrike u Meksiku do Folksvagenov muzeja ispraćen uz marijače
Na današnji dan pre 10 godina, sa proizvodne trake u Meksiku sišla je poslednja „buba” – „folksvagen” broj 21.529.464, koliko ih je za 68 godina proizvedeno u Nemačkoj i drugim zemljama. Time je okončana istorija najduže proizvođenog automobila i jednog od najomiljenijih o čemu svedoče primerci na drumovima i danas, u Srbiji ali i u razvijenim zemljama, kao i mnoga udruženja ljubitelja „buba”.
U sedam serija do sada proizvedeno više od 18 miliona primeraka popularnije limuzine
Pre tačno četiri decenije Volkswagen je predstavio prvi model Passata, limuzine srednje klase, koja je ubrzo izgradila kultni status na gotovo svim evropskim, a i svetskim tržištima.
Preuzeto sa: BrzaBrzina.com
Početkom pedesetih godina prošlog veka, Italija se i dalje borila sa odjecima rata i ogromnim političkim i socijalnim problemima, nastalim kao posledice godina razaranja i diktature.
Preuzeto sa: BrzaBrzina.com
Elegantna mešavina italijanskog stila, proverene mehanike, tradicionalne francuske udobnosti i komfora kao i zapanjujuće pouzdanosti i kvaliteta, promovisala je Peugeot 404 kao vodeći sedan ove fabrike i najbolje prodavani model ovog proizvođača tokom više od dvadeset godina.
Preuzeto sa: BrzaBrzina.com
Kada je Nissanov predsednik Carlos Ghosn predstavio novi 350Z na Salonu automobila u Tokiju 2001. godine, prisetio se kako je istorija ovog čuvenog japanskog sportskog automobila počela.
Četvrtog jula se obeležava šezdesetogodišnjica Volvo modela Duett, prvog serijski proizvedenog Volvo karavana koji je označio početak uspešne tradicije Volvo karavana.
Ford Mustang je jedan od najlepših i najpopularnijih automobila na svetu, a sasvim sigurno je i jedan od najvažnijih 'muscle' automobila ikad proizvedenih. Ipak, malo je poznato da ga je najavljivao koncept koji se pojavio dve godine ranije, tačnije 1962.
Preuzeto sa: BrzaBrzina.com
Ima dobrih stvari koje pored kvaliteta i lepote, nikada nisu postale popularne...
U bogatom svetu klasičnih automobila, neki modeli su se istakli i postali slavni zahvaljujući velikom komercijalnom uspehu. Ford Model T ili Volkswagen Buba su najočigledniji primeri. Sa druge strane, postoje automobili sa, praktično nikakvim uticajem na tržište, ali sa tolikom posebnošću, stilom i nebrojenim kvalitetima, koji su u startu postali klasici i dobili visoko mesto u automobilskoj hijerarhiji. Nažalost, u ovu drugu grupu spada i BMW 507 jedan od najboljih modela čuvene fabrike iz Minhena i jedno od njenih najvećih tržišnih razočarenja, što je velika šteta znajući mnoge vrline ovog automobila.