home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Da je razvoj automobilske industrije u bivšoj Jugoslaviji mogao da krene potpuno drugim tokom od onog koji nam je dobro poznat, najbolje svedoči ovaj neobični prototip.

 (Dalje)



Preuzeto sa: BrzaBrzina.com

Početkom 1950tih godina General Motors je bio na krovu sveta.

 (Dalje)

Istorija: Cord 810/812

22 Nov 2014 - 09:30 Istorija Link

Preuzeto sa: BrzaBrzina.com

Ako tražimo zlatno vreme automobilizma, period tridesetih godina prošlog veka bi jedini mogao da ponese taj epitet.

 (Dalje)

Hitler je dao novac, dr. Porsche ga je proizveo, ali Bube ne bi bilo bez inženjera Josefa Ganza

Mora da ima četiri sedišta, motor sa vazdušnim hlađenjem, a cena ne sme da bude veća od 1.000 maraka... Svojim visokim, pomalo kreštavim glasom nabrajao je pun entuzijazma Adolf Hitler svoju viziju narodnog automobila, uzimajući pauzu samo da srkne gutljaj čaja. Nasuprot njemu, u berlinskom hotelu, sedeo je Ferdinand Porsche. Ne bez razloga. Upravo njega je Firer te 1934. izabrao da bude prvi čovek projekta koji će omogućiti svakom nemačkom domaćinstvu motorizovani prevoz. Tom prilikom, Firer je već tada uspešnom, a danas legendarnom nemačkom inženjeru pokazao i skicu kako bi takav "volkswagen" trebao da izgleda. U jednom trenutku na drugu stranu stola je gurnuo salvetu, na kojoj je u trenutku nadahnuća svojeručno nacrtao buduću Bubu...

 (Dalje)

Istorija: Peugeot 205

11 Nov 2014 - 22:00 Istorija Link

Preuzeto sa: BrzaBrzina.com

Kada je reč o hot hetč automobilima, mnogi će se složiti oni danas nisu ni približni onima iz zlatnih 1970tih i 1980tih godina.

 (Dalje)

Kada pomislite na automobil koji je prema vrsti karoserije okarakterisan kao limuzina, a pogotovo ako se radi o luksuznoj limuzini, onda očekujete da svakako ima četvoro vrata. Međutim, evo retkog primerka koji odstupa od tog pravila.

 (Dalje)

Preuzeto sa: BrzaBrzina.com

Desno oko Fukio Nakagawae nervozno je igralo dok je gledao kroz prozor svoje kancelarije u mestu Aichi, istočno od Nagoye.

 (Dalje)

Dacon 828

4 Nov 2014 - 15:18 Istorija Link

Na slikama je Dacon 828, brazilska mini-replika Porschea 928, nastala sedamdesetih godina prošlog veka.

 (Dalje)

Istorija: Fiat 850

2 Nov 2014 - 09:46 Istorija Link

Početkom šezdesetih u Torinu su počeli da razmišljaju o nasledniku popularnog Fiata 600. Mada se taj model, kod nas poznatiji kao Fića (Zastava 750), i dalje sjajno prodavao, bilo je jasno da neće moći da traje večno.

 (Dalje)

Citroen od 200.000 evra

30 Okt 2014 - 22:05 Istorija Link

Francuski proizvođač automobila je danas najpoznatiji po svojim modelima koji su ekonomični, udobni i bezbedni, namenjeni savremenom čoveku za savremene potrebe. Ali oni koji bolje poznaju istoriju sigurno pamte i legendarne modele od pre više od pedeset godina.

 (Dalje)

Ako ste mislili da je originalni VW Golf GTI prvi trkački hečbek grdno ste se prevalili. Ovaj nemački automobil je samo popularizovao ovu vrstu automobila ali je originalnu ideju osmislio drugi proizvođač.

 (Dalje)

Istorija: Tatra

28 Okt 2014 - 04:14 Istorija Link

Preuzeto sa: BrzaBrzina.com

Iako je Tatra kompanija koja se danas uglavnom koncentriše na proizvodnju kamiona i autobusa, situacija nije uvek bila takva.

 (Dalje)

Preuzeto sa: BrzaBrzina.com

Predstavljanje Lamborghini Countacha davne 1971. godine je zateklo Ferrari na spavanju.

 (Dalje)

Prva Škoda Felicia sišla je sa proizvodnih traka fabrike Mlada Boleslav 17. oktobra 1994, čime je započela moderna era češkog proizvođača.

 (Dalje)

Iz Lamborghinija su saopštili sa su do sada prodali 3.000 komada novog modela Huracan LP610-4.

 (Dalje)


«Prethodni   1 2 3 ... 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 ... 47 48 49  Sledeći»