
DKW je jedan od 4 originalna brenda koji su formirali Audi.
Još 1956. godine su napravili vozilo sa imenom Schnellaster Kastenwagen, što u slobodnom prevodu na engleski znači Rapid Transit Panel Van, vozilo koje pokreće 42KS motor sa 896 kubika.

Preuzeto sa: BrzaBrzina.com
Nema sumnje da je, kada je Chrysler grupa predstavila prve minivanove 1984. godine, u potpunosti promenila način na koji je Amerika i ostatak sveta gledao na porodična vozila.

Šezdesetih godina su Citroenovi čelnici shvatili da prodaja modela 2CV, popularnog Spačeka, počinje nezaustavljivo da opada.

"Spaček": simbol Francuske
Jedan od najpopularnijih i najpoznatijih automobila svih vremena – "sitroen 2 CV" ili u narodu poznat kao "spaček", uskoro puni 67 godina. Prototip je napravljen pre skoro 80 godina, a prodat je u 3.868.633 primeraka

Preuzeto sa: BrzaBrzina.com
Kada je Acura otvorila svoj prvi od 60 salona u Severnoj Americi u martu 1986. godine, japanska auto industrija je konačno dobila svoj prvi premijum automobil.

Preuzeto sa: BrzaBrzina.com
Reli Monte Karlo 1981. godine je, na prvi pogled, delovao kao i svaki drugi
Tradicionalno otvaranje sezone je, po očekivanju, donelo mnogo proslavljenih automobila, kao što su Renault 5 Turbo, Talbor Sunbeam Lotus, Opel Ascona 400, Lancia Stratos HF, Fiat 131 Abarth, Ford Escort RS 1800, Porsche 911 SC i mnoge druge.

Da je razvoj automobilske industrije u bivšoj Jugoslaviji mogao da krene potpuno drugim tokom od onog koji nam je dobro poznat, najbolje svedoči ovaj neobični prototip.

Preuzeto sa: BrzaBrzina.com
Početkom 1950tih godina General Motors je bio na krovu sveta.

Preuzeto sa: BrzaBrzina.com
Ako tražimo zlatno vreme automobilizma, period tridesetih godina prošlog veka bi jedini mogao da ponese taj epitet.

Hitler je dao novac, dr. Porsche ga je proizveo, ali Bube ne bi bilo bez inženjera Josefa Ganza
Mora da ima četiri sedišta, motor sa vazdušnim hlađenjem, a cena ne sme da bude veća od 1.000 maraka... Svojim visokim, pomalo kreštavim glasom nabrajao je pun entuzijazma Adolf Hitler svoju viziju narodnog automobila, uzimajući pauzu samo da srkne gutljaj čaja. Nasuprot njemu, u berlinskom hotelu, sedeo je Ferdinand Porsche. Ne bez razloga. Upravo njega je Firer te 1934. izabrao da bude prvi čovek projekta koji će omogućiti svakom nemačkom domaćinstvu motorizovani prevoz. Tom prilikom, Firer je već tada uspešnom, a danas legendarnom nemačkom inženjeru pokazao i skicu kako bi takav "volkswagen" trebao da izgleda. U jednom trenutku na drugu stranu stola je gurnuo salvetu, na kojoj je u trenutku nadahnuća svojeručno nacrtao buduću Bubu...

Preuzeto sa: BrzaBrzina.com
Kada je reč o hot hetč automobilima, mnogi će se složiti oni danas nisu ni približni onima iz zlatnih 1970tih i 1980tih godina.

Kada pomislite na automobil koji je prema vrsti karoserije okarakterisan kao limuzina, a pogotovo ako se radi o luksuznoj limuzini, onda očekujete da svakako ima četvoro vrata. Međutim, evo retkog primerka koji odstupa od tog pravila.

Preuzeto sa: BrzaBrzina.com
Desno oko Fukio Nakagawae nervozno je igralo dok je gledao kroz prozor svoje kancelarije u mestu Aichi, istočno od Nagoye.

Na slikama je Dacon 828, brazilska mini-replika Porschea 928, nastala sedamdesetih godina prošlog veka.

Početkom šezdesetih u Torinu su počeli da razmišljaju o nasledniku popularnog Fiata 600. Mada se taj model, kod nas poznatiji kao Fića (Zastava 750), i dalje sjajno prodavao, bilo je jasno da neće moći da traje večno.