
Preuzeto sa: BrzaBrzina.com
Kada je reč o hot hetč automobilima, mnogi će se složiti oni danas nisu ni približni onima iz zlatnih 1970tih i 1980tih godina.

Kada pomislite na automobil koji je prema vrsti karoserije okarakterisan kao limuzina, a pogotovo ako se radi o luksuznoj limuzini, onda očekujete da svakako ima četvoro vrata. Međutim, evo retkog primerka koji odstupa od tog pravila.

Preuzeto sa: BrzaBrzina.com
Desno oko Fukio Nakagawae nervozno je igralo dok je gledao kroz prozor svoje kancelarije u mestu Aichi, istočno od Nagoye.

Na slikama je Dacon 828, brazilska mini-replika Porschea 928, nastala sedamdesetih godina prošlog veka.

Početkom šezdesetih u Torinu su počeli da razmišljaju o nasledniku popularnog Fiata 600. Mada se taj model, kod nas poznatiji kao Fića (Zastava 750), i dalje sjajno prodavao, bilo je jasno da neće moći da traje večno.

Francuski proizvođač automobila je danas najpoznatiji po svojim modelima koji su ekonomični, udobni i bezbedni, namenjeni savremenom čoveku za savremene potrebe. Ali oni koji bolje poznaju istoriju sigurno pamte i legendarne modele od pre više od pedeset godina.

Ako ste mislili da je originalni VW Golf GTI prvi trkački hečbek grdno ste se prevalili. Ovaj nemački automobil je samo popularizovao ovu vrstu automobila ali je originalnu ideju osmislio drugi proizvođač.

Preuzeto sa: BrzaBrzina.com
Iako je Tatra kompanija koja se danas uglavnom koncentriše na proizvodnju kamiona i autobusa, situacija nije uvek bila takva.

Preuzeto sa: BrzaBrzina.com
Predstavljanje Lamborghini Countacha davne 1971. godine je zateklo Ferrari na spavanju.

Prva Škoda Felicia sišla je sa proizvodnih traka fabrike Mlada Boleslav 17. oktobra 1994, čime je započela moderna era češkog proizvođača.

Iz Lamborghinija su saopštili sa su do sada prodali 3.000 komada novog modela Huracan LP610-4.

Preuzeto sa: BrzaBrzina.com
Ukoliko ste redovno pratili auto industriju tokom 1980tih godina, na zidu vaše sobe su verovatno bila tri postera - Porsche 959, Ferrari Testarossa i Lamborghini Countach.

U novembru 1984. godine Mercedes je predstavio novi model iz kojeg je kasnije nastala savremena E klasa. Mercedes W124, kako je glasila fabrička oznaka ovog automobila, izrađivao se u različitim varijantam, u nekoliko modelskih verzija, narednih 13 godina. Za to vreme sa proizvodnih traka sišlo je preko 2,7 miliona primeraka ovog modela.

Preuzeto sa: BrzaBrzina.com
Pre skoro tri decenije fabrika iz Štutgarta je predstavila model koji je postavio nove standarde u klasi supersportskih automobila.

Preuzeto sa: BrzaBrzina.com
Kada je Ford predstavio Bronco u avgustu 1965. godine, započeo je novu eru u istoriji terenskih vozila, barem što se tiče američke strane.