
Italijanski kaligraf Romano Kataneo nacrtao je znak Alfa Romea 1910. godine. U kružnu osnovu podeljenu po vertikali on je na desnu tranu ugradio “bisione”, zmiju koja u ustima drži dečaka. Ovaj element se nalazio na grbu Viskontija, vladara Milana u 14. veku. Sa leve strane se nalazi crveni krst na beloj podlozi, zaštitni znak dvorca Sforca.

Početak proizvodnje jednog od najpoznatijih i najproizvođenijih automobila svih vremena započeo je pre 70 godine.

Preuzeto sa: BrzaBrzina.com
Kada je Ford predstavio Mustang u aprilu 1964. godine, niko, a po najmanje Ford, nije očekivao da Chevrolet neće reagovati.

Preuzeto sa: BrzaBrzina.com
Epiteti koji se najčešće vezuju za ime Citroen stečeni su veoma davno, a da bi se ti isti termini i osobine sačuvele i prenele dalje, bilo je potrebno mnogo više od ekstravagantnih oblika karoserije.

Pre trideset i pet godina, tačnije 28. novembra 1980. godine, proizvedeni su prvi serijski primerci "juga", samo dan pred 29. novembra, veliki državni praznik koji je trebalo da obeleži i početak proizvodnje jednog potpuno novog modela.

Legendarni "mercedes serije W123" je ubedljivo najprodavaniji model štutgartske marke. Smatra se pionirom u više oblasti: imao je prvu karavan verziju u istoriji brenda, prvi turbo-dizel motor u Nemačkoj a bio je i drugi model sa opcionim vazdušnim jastukom.

Preuzeto sa: BrzaBrzina.com
Većina auto kompanija u današnja vremena ima neki stereotip koji ih prati već duže vreme, kao što je slučaj sa Toyotom i kvalitetom, odnosno Volkswagenom i ekonomičnosti.

Kako piše B92, trkačka verzija Škode 110 R Coupe predstavljena je 1975. da bi u narednim godinama ovaj automobil zabeležio brojne uspehe na evropskim reli takmičenjima i trkačkim stazama.

Kako piše B92, na današnji dan, 18. novembra 1985, sa fabričkih traka sišao je poslednji "fića". Od 1955. do 1985. u kragujevačkoj "Zastavi" proizvedeno je 923.487 primeraka ovog automobila.

Preuzeto sa: BrzaBrzina.com
Predstavljanje moderne verzije nekog klasičnog automobila obično znači da je prethodnik bio legendaran u svoje vreme.

Preuzeto sa: BrzaBrzina.com
Dizajn, razvoj i marketing novih automobila je dug i skup proces čak i za najveće svetske proizvođače.

Preuzeto sa: BrzaBrzina.com
Osim ukoliko ste veliki ljubitelj Chrysler korporacije, šanse su velike da u periodu 1960tih godina Plymouth Barracuda nije ostavljala veliki utisak na vas.

Preuzeto sa: BrzaBrzina.com
Prva Mazda sa rotacionim motorom, Cosmo Sport, je bio eksperiment koji možda nije ostavio zapažen trag na tržištu po prodajnim rezultatima, ali je zato proslavio japanskog proizvođača vozila i stavio ga na mapu sveta.

Preuzeto sa: BrzaBrzina.com
Iako Porsche i Volkswagen nisu imali uspeha sa svojim prvim zajedničkim sportskim automobilom, modelom 914, do sredine 1970tih godina obe kompanije su bile spremne za novi pokušaj sa modelom 924.

Preuzeto sa: BrzaBrzina.com
Tehnološki i dizajnerski, 1966 Oldsmobile Toronado je predstavljao prekretnicu u američkoj auto industriji.