home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

 

 

Nemačka kompanija LSD DOORS je atraktivna krilna vrata, koja se otvaraju u vis u Lamborghini stilu, sada ponudila i vlasnicima modela BMW serije 3 u limuzinskoj verziji (model E90) i novog retro Fiata 500. Uz relativno malo ulaganje (za Fiat 500 ova vrata koštaju 1399 evra), pomenuti automobili i te kako dobijaju na ekskluzivnosti i privlačnosti. LSD-ovi kompleti vrata naravno imaju nemački TÜV sertifikat, koji potvrđuje da vrata zadovoljavaju sve standarde bezbednosti, odnosno ova vrata su bezbedna kao i vrata na običnim, standardnim modelima serije 3 i Fiata 500 (vrhunski kvalitet se naravno podrazumeva). Ova dva modela naravno nisu jedina na koje LSD ugrađuje svoja krilna vrata, a njihovu aktuelnu ponudu možete pogledati na zvaničnom sajtu : www.lsd-doors.de






Maserati na ovogodišnjem salonu automobila u Ženevi (6. – 16. mart) publici predstavlja i snažniju "S" varijantu kupea GrandTurismo, koga pokreće veći i snažniji 4,7 litarski V8 agregat sa 323kW/440KS pri 7000 o/min. i 490 Nm obrtnog momenta pri 4750 o/min. Sadašnji, standardni GranTurismo ima takođe V8 motor, ali zapremine 4,2 litra i sa 298kW/405KS, dovoljnih za 285 km/h i ubrzanje od 0 do 100 km/h za 5,2 sekunde. Novi GranTurismo S će ubrzanje do stotke postizati za samo 4,9 sekunde, dok mu najveća brzina iznosi 295 km/h. Novost je i šestostepeni MC-Shift menjač koji zamenjuje aktuelnu šestostepenu ZF automatsku transmisiju, kao i poboljšani raspored težine automobila, standardne Brembo kočnice sa 6-klipnim aluminijumskim kočionim kleštima (odgovorne za zaustavni put od 35 metara) i manja doterivanja na spoljašnjosti i unutrašnjosti (suptilan aero body kit, novi aluminijumski točkovi, koža i alkantara u interijeru, nova sedišta).



U Ženevi je i zvanično otvoren 78. po redu međunarodni salon automobila, koji se ove godine u tom švajcarskom gradu održava od 6. do 16. marta (za predstavnike medija su inače bili rezervisani 4. i 5. mart, kako bi na miru mogli da obave svoj posao bez guranja sa posetiocima). Na salonu učestvuje 260 izlagača iz 30 zemalja, koji na 77.550 kvadratnih metara sajmišta Palexpo posetiocima prikazuju više od 1000 brendova i 130 svetskih i evropskih premijera. Inače, očekuje se da za 11 dana trajanja ovogodišnji salon poseti preko 700.000 ljudi, koji će za ulaznicu izdvojiti 14 švajcarskih franaka. Spisak najvažnijih noviteta izgleda ovako : ALFA ROMEO  (8C Spider, redizajnirani 159, Brera i Spider), ASTON MARTIN (obnovljeni DB9), AUDI (A4 Avant, TT 2,0 TDI, Q7 V12 TDI, R8 V12 TDI Le Mans concept), BMW (M3 Coupe-Cabrio, X6, X5 Vision EfficientDynamics, 320d Cabrio), BUGATTI (Veyron Fbg par Hermes), CADILLAC (CTS Coupe concept, CTS-V, Provoq concept), CASTAGNA (Fiat 500 WoodyWagon), CHEVROLET (Corvette ZR1, Aveo u verziji sa 3 vrata), CITROEN (novi Berlingo, C5 Tourer), DACIA (Sandero), FIAT (500 Aria concept, 500 Abarth, Fiorino Panorama), FIORAVANTI (Hidra concept), FORD (nova Fiesta, Kuga, Focus CC), GIUGIARO (Quaranta concept), HONDA (Accord sedan, Accord Sports Tourer, CR-Z concept, FCX Clarity), HUMMER (HX concept), HYUNDAI (HED-5 concept, i10 blue, i30 blue, obnovljeni Matrix i Sonata), IED (Maserati Chicane), INFINITI (EX37, FX50, G37 sedan, G37 Coupe), IRMSCHER (Opel GT i40), JAGUAR (XKR-S), LEXUS (LF-A Roadster concept), KIA (eco_cee´d, Soul Burner, Soul Diva, Soul Searcher), KOENIGSEGG (CCX Edition, CCXR Edition), KTM (X-Bow Dallara), LAMBORGHINI (Gallardo LP560-4), LANCIA (nova Delta), LAND ROVER (LRX Black&Silver concept), LOTUS (Europa SE, Exige 270E Tri-fuel), MAGNA (MILA Alpin concept), MANSORY (Mercedes SLR Renovatio, Ferrari 599 Stallone, Rolls-Royce Phantom Bel Air), MASERATI (GranTurismo S), MAZDA (Mazda2 sa tri vrata), MAYBACH (62S Landaulet), MERCEDES (CLC, C BlueEFFICIENCY concept, Vision GLK BlueHybrid concept, CL 500 4MATIC, obnovljeni CLS i SL, SL 63/65 AMG), MINI (JCW Cooper S i JCW Clubman), MITSUBISHI (Lancer Prototype-S), MORGAN (LifeCar), NISSAN (novi Murano i GT-R), OPEL (Meriva concept), PEUGEOT (308 GT THP, 308 SW, novi Partner); PININFARINA (Sintesi concept), RENAULT (Koleos, Twingo RS, Laguna GT, Megane Coupe concept), RINSPEED (sQuba), ROLLS-ROYCE (Phantom Coupe), SAAB (9-X BioHybrid concept), SEAT (Bocanegra SportCoupe), ŠKODA (novi Superb, Superb GreenLine), SPYKER (C8 Aileron), SUBARU (novi Forester, g4e concept, Legacy i Outback 2,0 d), SUZUKI (A-Star concept), TATA (Nano), TECHART (Porsche 911 Turbo GTstreet Cabrio), TH!NK (Ox), TOYOTA (iQ, Urban Cruiser), VOLVO (XC60), VOLKSWAGEN (novi Scirocco, Passat CC, Passat EcoFuel, Golf TDI Hybrid, Golf Variant 4MOTION, Sharan BlueMotion), WEBASTO (Light concept), ZAGATO (Bentley GTZ). Kako smo o svakom od ovih noviteta već opširnije pisali, ova galerija ima za cilj da vas podseti na one najznačajnije i najzanimljivije. Galeriju možete pogledati OVDE.



Hyundai na ovogodišnjem salonu automobila u Ženevi, sem koncept vozila i10 blue, i30 blue i HED-5, predstavlja i dva restilizovana serijska modela : Sonatu i manji MPV Matrix. Što se tiče obnovljene Sonate (kojoj je nastup u Ženevi evropska promocija), estetske promene na ovoj 4,8 metara dugačkoj limuzini nisu velike ni epohalne; tek toliko da se sačuva svežina ovog modela srednje klase i održi korak sa konkurencijom. Najznačajnije promene su zadesile prednji kraj, koji sada karakteriše masivnija maska hladnjaka i veća svetla, dok se ostatak spoljašnjih vizuelnih intervencija svodi na modifikovane branike sa hromiranim lajsnama i drugačiji dizajn točkova. Više u stvari i nije bilo potrebno, mada mnogi zameraju korejskom proizvođaču na ovakvom grilu hladnjaka, navodeći da je sada već staro rešenje bilo dopadljivije. Mnogo više pozitivnih reakcija doživela je redizajnirana unutrašnjost, koja je sem novog, savremenijeg izgleda, dobila i kvalitetnije materijale. Promena ima i ispod haube, budući da su svi motori sada raspolažu sa više snage. Najmanji benzinac od 2,0 litra zapremine sada razvija 164KS, veći 2,4 L ima 174KS, najjači je 3,3 litarski V6 razvija 250KS, dok je 2,0 CRDi dizelaš ojačan na 150KS. I MPV model Matrix je osvežen za novu prodajnu sezonu, a to se pre svega odnosi na restilizovan izgled spoljašnjosti (nova prednja svetla, maska, hauba, prednji blatobrani, branici) i blago doterivanje unutrašnjosti, dok je ponuda pogonskih agregata ostala neizmenjena. Tačnije, čine je 1,6 i 1,8 litarski benzinci sa 103 i 123KS (standardno sa 5-stepenim manuelnim menjačem, a kao opcija nudi se i 4-stepeni automatik), kao i 1,5 litarski CRDi dizelaš sa 110KS.

 



Suzuki Kizashi 3

7 Mar 2008 - 00:59 Concept cars Link

Suzuki je najavio da će 20. marta, na predstojećem salonu automobila u Njujorku (2008 New York International Auto Show), premijeru imati njihova nova studija sportske limuzine, nazvana Kizashi 3. Posle Kizashija (promovisan na prošlogodišnjem salonu u Frankfurtu) i Kizashija 2 (predstavljen na salonu u Tokiju 2007.), ovo je dakle već treći model u Suzukijevoj Kizashi seriji koncept vozila i, sudeći po ovoj zvaničnoj skici, najbliži eventualnom serijskom primerku. Kizashi 3 nagoveštava i novi dizajnerski pravac u japanskoj kompaniji, a društvo na salonu u Njujorku će mu praviti i ostala dva člana Kizashi (jap. – predigra) porodice. Suzuki za sada nije saopštio nikave druge detalje vezane za ovaj koncept, tako da detalji tek slede.  



Stiže Lightning GT

7 Mar 2008 - 00:53 Noviteti Link

Tesla Roadster dobija novog i opasnog rivala. Naime, britanski Lightning GT je novi predstavnik u kategoriji sportskih automobila na elektro pogon i predstavlja realizaciju ambicioznih planova ove britanske kompanije. Doduše, Lightning Car Company će sportski GT zvanično lansirati početkom naredne godine, ali je zainteresovanim kupcima već sada omogućeno da ga naruče u pretprodaji (uz depozit od 15.000 funti). Lightning GT pokreću četiri elektromotora (po jedan u svakom točku) sa ukupnom snagom od čak 700KS. Zahvaljujući ovolikoj snazi ne iznenađuje ubrzanje od 0 do 60 milja na sat (96 km/h) u trajanju od tačno četiri sekunde, dok najveća brzina prelazi 200 km/h (tačnije 210 km/h). Ovde i podatak da autonomija ovog automobila, po navodima same kompanije, iznosi 400 km. Kako bi se smanjila težina, za izradu karoserije je upotrebljen karbon fiber, a raspored mase automobila je 48:52 napred/nazad. Lightning GT je inače dugačak 4445 mm, širok 1940 mm, visok 1200 mm, međuosovinsko rastojanje iznosi 2590 mm, a aluminijumski točkovi su veličine 20 inča (sa gumama 245/40R 20). Lightning GT u opremi (bilo standardnoj bilo opcionoj) ima ABS, Traction control, alarm, sportska sedišta presvučena kožom/alkantarom, pomenute alu felne, klima uređaj, satelitski navigacioni sistem, sistem za nadgledanje pritiska u gumama...




Prošle godine je Novitec Rosso obradio Ferrari F430 i iz njegovog V8 motora (zapremine 4,3 litra) ugradnjom dva Rotrex kompresora i reprogramiranom elektronikom motora izvukao 482kW/656KS pri 8200 o/min. i 662Nm obrtnog momenta (serijski model inače ima 360kW/490KS i 465Nm); međutim ljudima iz ove kompanije je i to očigledno bilo malo, pa je sada predstavljena i verzija sa svih 707KS. Konkretnije, Novitecov Ferrari F430 Race razvija 520kW/707KS pri 8350 o/min. i 712 Nm obrtnog momenta pri 6300 o/min. To je dovoljno za ubrzanje od 0 do 100 km/h za samo 3,5 sekunde, do 200 km/h mu treba 10,5 sekundi, do 300 km/h stiže za 29,9 sekundi, dok je najveća brzina 348 km/h (serijski model može do 315 km/h, a do stotke mu trebaju četiri sekunde). Tolika snaga je dobijena, između ostalog, zahvaljujući ugradnji dva kompresora, većih interkulera, sportskog izduvnog sistema od nerđajućeg čelika i reprogramiranoj elektronskoj kontrolnoj jedinici motora. Osim pojačanog motora, Novitec Rosso Ferrari F430 Race je dobio sportski aero body paket (prednji spojler, pragovi, difuzor pozadi), zatim nove Brembo kočnice (sa 6-klipnim kleštima i diskovima od 380 mm), nove točkove od 19 inča napred i 20 inča pozadi (sa Pireli gumama dimenzija 235/30 ZR 19 napred i 325/25 ZR 20 pozadi), spušteno ogibljenje za 35 mm, doteranu unutrašnjost (Novitec Rosso Supersport sedišta, sportski volan sa zaravnjenim donjim delom, koža, karbon), kao i zanimljivu kombinaciju bele boje karoserije i crnih ukrasnih traka, koje se protežu preko automobila i lepo se uklapaju sa crnom bojom točkova i zatamnjenim zadnjim svetlima.




Škoda je iskoristila salon automobila u Ženevi da publici premijerno predstavi novu generaciju Škode Superb, inače najvećeg modela u ponudi ove češke marke. Za razliku od dosadašnje generacije Superba, koji se od Volkswagenovog Passata razlikovao samo po znaku Škode na drugačijoj maski hladnjaka i po svetlima, novi Superb donosi originalniji dizajn koji se ugleda na studiju Joyster iz 2006. godine. To je vidljivo pre svega napred, gde su svetla, maska, branici i hauba veoma slični pomenutoj studiji. U kabini su upotrebljeni materijali većeg kvalitet (viši je i nivo završne obrade), a kako je već ranije najavljeno, novi Superb će nuditi veoma prostran interijer sa brojnim pametnim rešenjima i tehnologijama. Prostran je i prtljažnik, jer njegova zapremina u osnovnoj konfiguraciji iznosi 565 litara, a sa oborenim zadnjim sedištim raste na svih 1670 litara. Novi Superb je inače dugačak 4838 mm, širok 1817 mm, visok 1462 mm, dok međuosovinsko rastojanje iznosi 2761 mm. Drugim rečima, novi Superb je 35 mm duži, 52 mm širi i niži za 7 mm od istoimenog prethodnika (i međuosovinsko rastojanje je kraće za 42 mm). Novi Superb će pokretati paleta od tri benzinska i tri dizel motora sa rasponom snage od 77kW/105 do 191kW/260KS. Kod benzinskih motora najmanji je 1,4 TSI, koji ima snagu od 92kW/125KS i 200Nm (postiže 201 km/h, do 100 km/h ubrzava za 10,5 sekundi i troši 6,6 litara na 100 km), Superb 1,8 TSI ima 118kW/160KS i 250Nm (222 km/h, ubrzanje 8,6 sekundi, potrošnja 7,6 litara), dok najjači model 3,6 V6 FSI 4Motion raspolaže sa 191kW/260KS i 350Nm (može do 250 km/h, do 100 km/h ubrzava za 6,5 sekundi i troši 10 litara na 100 km). Kod dizelaša najslabiji je Superb 1,9 TDI, koji razvija 77kW/105KS i 250Nm (postiže 190 km/h, ubrzanje do stotke traje 12,5 sekundi, troši 5,7 litara dizela na 100 km), a u ponudi će biti i Superb 2,0 TDI u verzijama sa 140 i 170KS. Slabija varijanta ima 103kW/140KS i 320Nm (može do 207 km/h, ubrzanje do 100 km/h iznosi 10,2 sekunde, potrošnja 5,9 litara), a snažnija raspolaže sa 125kW/170KS i 350Nm, što je dovoljno za maksimalnu brzinu od 222 km/h, ubrzanje do 100 km/h traje 8,8 sekundi, dok prosečna potrošnja po fabričkim podacima iznosi 6 litara na 100 km. Škoda u Ženevi izlaže i ekološki prihvatljiviju GreenLine verziju Superba sa 1,9 litarskim TDI dizelašem i 105KS, koji se odlikuje potrošnjom od 5,1 litra na 100 km i emisijom CO2 od 136 g/km.

 

 

VIDEO : Škoda Superb

 




Bugatti je na ženevskom salonu automobila izložio još jednu ekskluzivnu i jedinstvenu ediciju svog već ionako prestižnog supermodela Veyron, koja će se u prodaji pojaviti krajem ove godine. Novi Veyron Fbg par Hermes je nastao u saradnji sa francuskom dizajnerskom kućom Hermes (sa kojom je Bugatti sarađivao još dvadesetih godina prošlog veka) i košta svih 1,55 miliona evra (i to bez poreza). Poenta cele serije je drugačiji vizuelni nastup (jedinstvena kombinacija boja za karoseriju, osmokraki aluminijumski točkovi sa slovom H u sredini, novi gril, poklopac rezervora) i modifikovana unutrašnjost (Hermes koža, dvobojna sedišta, nove ručke na vratima), dok motor nije diran. Tako je za pogon i dalje zadužen 8,0 litarski W16 agregat sa četiri turbo punjača i 64 ventila, koji raspolaže sa svih 1001KS pri 6000 o/min. i 1250 Nm obrtnog momenta (u rasponu od 2200 do 5500 o/min.). Dovoljno za svih 407 km/h i ubrzanje do 100 km/h u trajanju od samo 2,5 sekunde...



Mansory, specijalista za obradu supersportskih automobila i luksuznih limuzina, na ovogodišnjem salonu automobila u Ženevi predstavlja čak tri noviteta iz svoje ponude. To su Renovatio (na bazi Mercedes SLR McLarena), Stallone (osnova je Ferrari 599 GTB Fiorano) i Bel Air, koji predstavlja viziju ove kompanije kako treba da izgleda Rolls-Royce Phantom Drophead Coupe. Renovatio je dakle SLR namenjen individualcima, koji teže perfekciji i koji naravno imaju višak para da svoje želje pretvore u stvarnost. Za takve je Mansory pripremio poseban SLR, čije su glavne karakteristike novi aerodinamički paket, pojačani kompresorski V8 motor, Mansory izduvni sistem i modifikovana unutrašnjost. To konkretno znači nove komponente napravljene od karbona kako bi se uštedelo na težini (prednji spojler, pragovi, zadnji difuzor, spojler na prtljažniku), V8 motor pojačan sa standardnih 626 na 700KS i 880 Nm obrtnog momenta (najveća brzina je porasla na 340 km/h, a ubrzanje do stotke je smanjeno za dva deseta dela sekunde), atraktivnije točkove, kao i interijer u koži, karbonu i aluminijumu.

Mansory Stallone


Iako će mnogi (s punim pravom) reći da Ferrariju 599 GTB nisu potrebne nikakve naknadne modifikacije, Mansory se ipak odlučio na takav korak. Kao i za SLR, Mansory je za Stallone pripremio čitavu paletu delova od karbon fibera čime je prilično izmenjen izgled fabričkog modela (novi su, između ostalog, prednji spojler, pragovi, zadnji difuzor). Naravno, Mansory se nije zaustavio samo na dizajnu eksterijera, već je doradio i Ferrarijev 6,0 litarski V12 agregat. Snaga je sa serijskih 620 porasla na 720KS (obrtni moment je veći za 92 Nm), što za rezultat daje maksimalnu brzinu, koja sada iznosi 340 km/h, dok je ubrzanje od 0 do 100 km/h smanjeno na 3,7 sekunde (0,2 sekunde bolje nego fabrički model). Paket promena zaokružuju novi aluminijumski točkovi od 20 inča napred, a pozadi od 21 inča. 

Mansory Bel Air

I na kraju, Mansory Bel Air, odnosno Rolls-Royce Phantom Drophead Coupe u režiji ove kompanije. Novost su modifikovani prednji i zadnji branik (pozadi sa integrisanim izduvnim cevima i  difuzorom), moćniji pragovi, aluminijumski točkovi veličine 22 inča (gume su Dunlop SP Sport Maxx 305/40), nove Brembo kočnice odgovorne za kraći zaustavni put (sa diskovima od 412 mm napred, a 380 mm nazad) i još luksuznija unutrašnjost (kombinacija kože, karbona, aluminijuma i pravog drveta).




Hyundai je na salonu u Ženevi predstavio svoju tzv. i-blue seriju ekološki prihvatljivijih modela, koja se za sada sastoji od modela i10 i i30. Kako bi se što više smanjila potrošnja goriva i redukovala emisija CO2, Hyundai je na ovim i-blue modelima upotrebio već oprobani recept : poboljšanje aerodinamike vozila, produženje tri najviša stepena prenosa u menjaču, spuštanje vešanja za 15-20 mm, upotreba guma sa manjim otporom kotrljanja, ugradnja Start&Stop sistema i sl. Tako Hyundai i10 blue CNG ima ugrađen mali trocilindrični turbo motor od samo 0,8 litra zapremine, koji (kao što mu i ime kaže) koristi komprimovani prirodni gas (na engleskom CNG-compresed natural gas, a kod nas poznat i kao zemni gas ili prosto metan). Snaga ovog agregata iznosi 98KS (to je 121KS po litri zapremine), dok je emisija CO2 samo 65 grama po kilometru. Hyundai i10 blue postoji i u varijanti sa 1,1 litarskim CRDi dizel motorom od 75KS, koji emituje samo 95 grama CO2 po km, dok standardni Hyundai i10 1,1 CRDi ima emisiju CO2 od 114 g/km. I na kraju, Hyundai i30 blue, čiji 1,6 litarski CRDi dizelaš od 90KS zahvaljujući i-blue tretmanu sada emituje 106 grama CO2 po km, umesto standardnih 125 g/km (smanjenje od 15,2%).




Spyker C8 Aileron

6 Mar 2008 - 00:34 Noviteti Link

Holandski Spyker Cars je na ovogodišnjem salonu u Ženevi premijerno publici predstavio drugu generaciju svoje C serije sportskih modela – novi Spyker C8 Aileron. I ovaj model koristi Audijev 4,2 litarski V8 motor, koji razvija 298kW/400KS i 480 Nm obrtnog momenta, što je dovoljno za maksimalnu brzinu od tačno 300 km/h. C8 Aileron se standardno oprema šestostepenim Getrag manuelnim menjačem, dok je ZF automatik sa šest stepeni opcija. U odnosu na prethodni model, C8 Aileron ima za 10 cm produženo međuosovinsko rastojanje (i vrata su toliko duža i olakšavaju ulazak/izlazak iz vozila), za 40% veću torzionu čvrstoću (mada težina nije povećana), proširen prednji trag točkova, poboljšano upravljanje i više mesta u unutrašnjosti. Promene su doživeli i zadnji difuzor, gril hladnjaka, retrovizori, kao i prednja Xenon i zadnja LED svetla (kao opcija nude se i karbon-keramičke kočnice). Inače, svaki C8 Aileron će se opremati Kharma sound sistemom, GPS-om, Bluetooth-om i CD plejerom. Spyker za novi C8 Aileron traži 199.990 evra (verzija sa manuelnim menjačem), odnosno 207.990 evra za varijantu sa automatskom transmisijom. 




Aston Martin je za salon automobila u Ženevi pripremio blago revidirani model DB9, i to u Coupe i otvorenoj Volante verziji. Sem manjih estetskih korecija na eksterijeru i interijeru (novi aluminijumski točkovi od 19 inča, retrovizori, aluminijumski gril, centralna konzola i dugme za startovanje motora), najvažnija novost se u stvari odnosi na modifikovani 6,0 litarski V12 motor, koji sada raspolaže sa 350kW/470KS pri 6000 o/min., dok maksimalni obrtni moment iznosi 600 Nm pri 5000 o/min. (za 20KS i 30 Nm više nego ranije). Inače, odnos snaga/težina sada iznosi 267KS po toni, što je za 11KS po toni bolje nego ranije. Poboljšano je i ubrzanje, pa tako DB9 sa manuelnim menjačem od 0 do 60 milja na sat (96 km/h) stiže za 0,1 sekundu brže, a sa automatikom za 0,3 sekunde pre. Tačnije, kod obe verzije ubrzanje do 60 milja sada traje 4,6 sekunde, dok je maksimalna brzina 306 km/h. Ostatak promena se odnosi na poboljšano upravljanje i veću torzionu čvrstoću kod kabriolet verzije (za 10%). Prodaja revidiranog DB9 počinje u drugom kvartalu ove godine, a cene su već objavljene : DB9 Coupe košta 113.950 funti, a DB9 Volante 122.950 funti.

 



Th!nk Ox

6 Mar 2008 - 00:28 Concept cars Link

Ovo je Th!nk Ox, novi koncept automobil norveške kompanije Think Global koja se bavi proizvodnjom elektro automobila i koja nam je od ranije poznata po malom gradskom automobilu Th!nk. Ukratko, novi Ox (upravo promovisan na salonu u Ženevi) predstavlja studiju manjeg MPV automobila sa petora vrata, za čiji pogon je zadužen elektromotor sa snagom od 60kW. To je dovoljno za ubrzanje od 0 do 100 km/h za 8,5 sekundi, maksimalnu brzinu od 135 km/h, dok mu autonomija iznosi 200 km. Inače, ovaj automobil sa prednjim pogonom je dugačak 4120 mm, širok 1814 mm (bez retrovizora), visok 1650 mm, a međuosovinsko rastojanje je 2775 mm. Ox neće ostati samo koncept, jer prema navodima ljudi iz ove norveške firme, Th!nk Ox najavljuje dolazak njihovog budućeg serijskog modela koji će imati mesta za pet osoba.



Audi je proširio porodicu TT modela novom, 2,0 TFSI quattro verzijom, koja će se u prodaji naći u aprilu ove godine. Za pogon je zadužen četvorocilindrični 2,0 litarski agregat sa 147kW/200KS i 280 Nm obrtnog momenta, čija se snaga preko S tronic transmisije prenosi na sva četiri točka. TT 2,0 TFSI quattro u Coupe verziji postiže maksimalnu brzinu od 238 km/h, do 100 km/h stiže za 6,2 sekunde, dok otvorenoj Roadster varijanti ubrzanje do stotke traje 6,4 sekunde, a može da postigne 235 km/h